Connect with us

DIGITAL

Pentru a putea face față cererii, Samsung va suplimenta producția pentru Galaxy S6 Gold

Published

on

 

Auriul este noul negru, conform ultimelor cifre de vânzări ale smartphone-urilor Samsung, unul din patru utilizatori (23%) alegând varianta Gold Platinum a dispozitivelor Galaxy S6 și S6 edge.

Stocurile de telefoane în varianta Gold Platinum sunt epuizate sau aproape de epuizare pe piețele din întreaga Europă, semn că preferințele europenilor în materie de culori s-au schimbat.

„Timp de mai mulți ani, negru și alb au fost culorile alese de europenii care doreau să își exprime stilul personal. Totuși, ultimele date de pe piață ne arată că utilizatorii au devenit mult mai deschiși în ceea ce privește preferințele lor de culoare. De când noile smartphone-uri Galaxy S6 și S6 edge au fost puse în vânzare, luna trecută, am observat o cerere pentru varianta Gold Platinum similară celei pentru nuanțele White Pearl și Black Sapphire. Am fost surprinși de reacția pieței, iar acest fapt înseamnă că trebuie să mărim producția modelelor Gold Platinum pentru a face față cererii,” a declarat Rory O’Neill, vicepreședinte a diviziei Mobile în Europa.

Psihologul Donna Dawson explică motivul pentru care auriul a revenit în preferințele utilizatorilor: „Auriul reprezintă bunăstare, abundență, idealuri, optimism și înțelepciune. După ani de recesiune și bugete restrânse, începem să observăm îmbunătățiri economice și îndrăznim să sperăm la un viitor mai bun. Suntem atrași de lucrurile materiale și de vremurile bune cărora le-am simțit lipsa mult timp, iar acum vedem luminița de la capătul tunelului și instinctiv tindem spre auriu.”

Ani aurii

Istoria ne arată că auriul a fost în tendințe pe parcursul mai multor perioade, însă din anii 1980, auriul nu a mai avut oportunitatea de a fi în centrul atenției utilizatorilor.

După mai bine de două decenii petrecute printre culori neutre, mai mulți indicatori arată că auriul reintră în topul preferințelor. Printre acești indicatori se numără prezența tot mai mare a bijuteriilor aurii ce pot fi oservate la marile târguri de modă și pe covorul roșu la evenimente internaționale, revenirea verighetelor de aur sau a machiajelor cu nuanțe aurii. În plus, unele vedete precum Madonna, Rihanna și Miley Cyrus au fost observate purtând accesorii dentare aurii, acestea fiind extrem de populare printre vedetele hip-hop din anii 1990.

Psihologia culorii

Cele mai noi smartphone-uri Samsung vin în cinci culori diferite, Emerald Green, Blue Topaz, White Pearl, Black Sapphire și Gold Platinum. Donna Dawson explică psihologia din spatele fiecărei alegeri de culoare.

Gold Platinum

„Utilizatorii care aleg varianta aurie tind spre prosperitate, succes financiar și satisfacție generală. De obicei, ei sunt iubitori de lux, se bucură de cele mai bune lucruri din viață și se răsfață ori de câte ori pot. Sunt deschiși, prietenoși și se bucură de compania celor din jur. De asemena, au tendința de a fi foarte intuitivi. Acceptarea provocărilor și depășirea lor sunt importante pentru ei, dar sunt generoși cu familia și prietenii atunci când au posibilitatea. Auriul este o nuanță caldă din spectrul de culori, este o nuanță mai caldă a galbenului, așadar adoptă de la această culoare idealismul și optimismul. Auriul strălucește și emană căldură similar luminii solare. Soarele este esențial pentru supraviețuire, iar aurul, metalul prețios, este esențial succesului financiar. Astfel, există ceva instinctiv în natura umană de a tinde spre aur. Dintre toate culorile, galbenul (și prin extensie auriul) atrage privirea mai mult ca oricare altă culoare, iar asta pentru că în lumina puternică de afară, galbenul are cea mai mare vizibilitate din tot spectrul de culori.”

Green Emerald

„De obicei, sunt buni cetățeni, cu un simț moral foarte dezvoltat și cu dorință pentru simplitate. Verdele reprezintă noi forme de viață și noi începuturi, inspiră speranță, vitalitate și energie în oameni. Acesta transmite prietenie și conexiune cu alții, deși este o culoare rece, precum albastrul. Verdele scade senzația de neliniște, de aceea, atunci când oamenii sunt stresați, își doresc adesea un sanctuar în natură. Această nuanță de verde (smarald) sporește atragerea generală către lucrurille verzi prin profunzime și luminozitate.”

Blue Topaz

„Oamenii care aleg nuanța Blue Topaz drept culoarea preferata sunt încrezători, pretențioși, sensibili, exigenți și intuitivi. Acești oameni au nevoie de iubire și de siguranță. Luminozitatea culorii va atrage oameni încrezători în forțele proprii.”

White Pearl

„Oamenii care aleg culoarea albă ca fiind preferata lor tind să fie extrovertiți. Pentru că albul conține toate celelalte culori, este cealaltă non-culoare, pe lângă negru. Poate reprezenta înțelepciune, onestitate și puritate, dar și un caracter deschis și încrezător. După galben, alb este culoarea văzută cu ochiul liber ca fiind a doua cea mai vastă culoare.”

Black Sapphire

Din punct de vedere tehnic, negrul nu este o culoare, dar reprezintă absența luminii. Pentru că negrul poate reprezenta și vidul, această culoare devine simbol pentru tot ce este ascuns, acoperit, nesigur sau necunoscut. Negrul reprezintă atât finalul lucrurilor, cât și începutul lor (se presupune că lumea ar fi apărut din haos, astfel încât toate culorile provin din negru). Acest lucru face negrul o culoare cu dublă semnificație. Atât istoric, cât și cultural, negrul a fost asociat cu agresivitate și a fost întotdeauna culoarea aleasă de cei singuratici, rebeli sau a celor care nu se integrau în societate. Negrul a fost asociat cu ordine religioase, profesii sobre, cum ar fi avocatii, savanții și negustorii, cu doliul, cu noaptea și supranaturalul, drama și romantismul, josnicia, excitarea sexuală și respingerea convențiilor. Astfel, persoana care alege negrul drept culoarea preferată se străduiește să fie recunoscută pentru individualismul ei, independența și capacitatea ei de a sta departe de mulțime, pentru discreție și pentru capacitatea de lider.”

Știați că…

  1. …în majoritatea smartphone-urilor se găsește aur veritabil utilizat pentru microcipuri?
  2. …dintr-o tonă de telefoane vechi (cântărite fără baterii) se pot extrage până la 300 de grame de aur?
  3. …aurul este comestibil.
  4. …cel mai mult aur de pe pământ provine de la un impact cu meteoriți în urmă cu 200 de  milioane de ani?
  5. …aurul din filmul „Italian Job” ar putea valora acum peste 40 de milioane de dolari?
  6. …aproximativ șapte procente din producția de aur din lume este folosită pentru a construi dispozitive electronice?
  7. …piața europeană a aurului reprezintă doar cca 8 procente din consumul mondial?

Despre Donna Dawson

Donna Dawson este psiholog specializat în personalitate și comportament (BA Hons, MSc, completing PhD), acreditat de Universitatea Brandeis (Massachusetts, Statele Unite ale Americii), UniversitateaManchester (Anglia) și Goldsmiths College, Universitatea din Londra. Ea acoperă o mare varietate de subiecte pentru a explica modul în care comportamentul și alegerile unei persoane se reflectă asupra personalității lor, inclusiv obiceiurile financiare, alegerile alimentare, preferința de culoare și alte opțiuni de stil de viață.

Samsung a primit titlul „Most Trusted Brand 2015” la categoria telefonie mobilă în cadrul studiului Trusted Brands realizat anual de publicația Reader’s Digest. Distincția a fost acordată în cadrul Galei Trusted Brands, organizată marţi, 5 mai. Samsung a fost desemnat cel mai de încredere brand de telefonie mobilă în şase din cele șapte țări europene în care studiul a fost efectuat.

Credit foto: Samsung Electronics Romania

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: