Connect with us

DIGITAL

Pentru a putea face față cererii, Samsung va suplimenta producția pentru Galaxy S6 Gold

Published

on

 

Auriul este noul negru, conform ultimelor cifre de vânzări ale smartphone-urilor Samsung, unul din patru utilizatori (23%) alegând varianta Gold Platinum a dispozitivelor Galaxy S6 și S6 edge.

Stocurile de telefoane în varianta Gold Platinum sunt epuizate sau aproape de epuizare pe piețele din întreaga Europă, semn că preferințele europenilor în materie de culori s-au schimbat.

„Timp de mai mulți ani, negru și alb au fost culorile alese de europenii care doreau să își exprime stilul personal. Totuși, ultimele date de pe piață ne arată că utilizatorii au devenit mult mai deschiși în ceea ce privește preferințele lor de culoare. De când noile smartphone-uri Galaxy S6 și S6 edge au fost puse în vânzare, luna trecută, am observat o cerere pentru varianta Gold Platinum similară celei pentru nuanțele White Pearl și Black Sapphire. Am fost surprinși de reacția pieței, iar acest fapt înseamnă că trebuie să mărim producția modelelor Gold Platinum pentru a face față cererii,” a declarat Rory O’Neill, vicepreședinte a diviziei Mobile în Europa.

Psihologul Donna Dawson explică motivul pentru care auriul a revenit în preferințele utilizatorilor: „Auriul reprezintă bunăstare, abundență, idealuri, optimism și înțelepciune. După ani de recesiune și bugete restrânse, începem să observăm îmbunătățiri economice și îndrăznim să sperăm la un viitor mai bun. Suntem atrași de lucrurile materiale și de vremurile bune cărora le-am simțit lipsa mult timp, iar acum vedem luminița de la capătul tunelului și instinctiv tindem spre auriu.”

Ani aurii

Istoria ne arată că auriul a fost în tendințe pe parcursul mai multor perioade, însă din anii 1980, auriul nu a mai avut oportunitatea de a fi în centrul atenției utilizatorilor.

După mai bine de două decenii petrecute printre culori neutre, mai mulți indicatori arată că auriul reintră în topul preferințelor. Printre acești indicatori se numără prezența tot mai mare a bijuteriilor aurii ce pot fi oservate la marile târguri de modă și pe covorul roșu la evenimente internaționale, revenirea verighetelor de aur sau a machiajelor cu nuanțe aurii. În plus, unele vedete precum Madonna, Rihanna și Miley Cyrus au fost observate purtând accesorii dentare aurii, acestea fiind extrem de populare printre vedetele hip-hop din anii 1990.

Psihologia culorii

Cele mai noi smartphone-uri Samsung vin în cinci culori diferite, Emerald Green, Blue Topaz, White Pearl, Black Sapphire și Gold Platinum. Donna Dawson explică psihologia din spatele fiecărei alegeri de culoare.

Gold Platinum

„Utilizatorii care aleg varianta aurie tind spre prosperitate, succes financiar și satisfacție generală. De obicei, ei sunt iubitori de lux, se bucură de cele mai bune lucruri din viață și se răsfață ori de câte ori pot. Sunt deschiși, prietenoși și se bucură de compania celor din jur. De asemena, au tendința de a fi foarte intuitivi. Acceptarea provocărilor și depășirea lor sunt importante pentru ei, dar sunt generoși cu familia și prietenii atunci când au posibilitatea. Auriul este o nuanță caldă din spectrul de culori, este o nuanță mai caldă a galbenului, așadar adoptă de la această culoare idealismul și optimismul. Auriul strălucește și emană căldură similar luminii solare. Soarele este esențial pentru supraviețuire, iar aurul, metalul prețios, este esențial succesului financiar. Astfel, există ceva instinctiv în natura umană de a tinde spre aur. Dintre toate culorile, galbenul (și prin extensie auriul) atrage privirea mai mult ca oricare altă culoare, iar asta pentru că în lumina puternică de afară, galbenul are cea mai mare vizibilitate din tot spectrul de culori.”

Green Emerald

„De obicei, sunt buni cetățeni, cu un simț moral foarte dezvoltat și cu dorință pentru simplitate. Verdele reprezintă noi forme de viață și noi începuturi, inspiră speranță, vitalitate și energie în oameni. Acesta transmite prietenie și conexiune cu alții, deși este o culoare rece, precum albastrul. Verdele scade senzația de neliniște, de aceea, atunci când oamenii sunt stresați, își doresc adesea un sanctuar în natură. Această nuanță de verde (smarald) sporește atragerea generală către lucrurille verzi prin profunzime și luminozitate.”

Blue Topaz

„Oamenii care aleg nuanța Blue Topaz drept culoarea preferata sunt încrezători, pretențioși, sensibili, exigenți și intuitivi. Acești oameni au nevoie de iubire și de siguranță. Luminozitatea culorii va atrage oameni încrezători în forțele proprii.”

White Pearl

„Oamenii care aleg culoarea albă ca fiind preferata lor tind să fie extrovertiți. Pentru că albul conține toate celelalte culori, este cealaltă non-culoare, pe lângă negru. Poate reprezenta înțelepciune, onestitate și puritate, dar și un caracter deschis și încrezător. După galben, alb este culoarea văzută cu ochiul liber ca fiind a doua cea mai vastă culoare.”

Black Sapphire

Din punct de vedere tehnic, negrul nu este o culoare, dar reprezintă absența luminii. Pentru că negrul poate reprezenta și vidul, această culoare devine simbol pentru tot ce este ascuns, acoperit, nesigur sau necunoscut. Negrul reprezintă atât finalul lucrurilor, cât și începutul lor (se presupune că lumea ar fi apărut din haos, astfel încât toate culorile provin din negru). Acest lucru face negrul o culoare cu dublă semnificație. Atât istoric, cât și cultural, negrul a fost asociat cu agresivitate și a fost întotdeauna culoarea aleasă de cei singuratici, rebeli sau a celor care nu se integrau în societate. Negrul a fost asociat cu ordine religioase, profesii sobre, cum ar fi avocatii, savanții și negustorii, cu doliul, cu noaptea și supranaturalul, drama și romantismul, josnicia, excitarea sexuală și respingerea convențiilor. Astfel, persoana care alege negrul drept culoarea preferată se străduiește să fie recunoscută pentru individualismul ei, independența și capacitatea ei de a sta departe de mulțime, pentru discreție și pentru capacitatea de lider.”

Știați că…

  1. …în majoritatea smartphone-urilor se găsește aur veritabil utilizat pentru microcipuri?
  2. …dintr-o tonă de telefoane vechi (cântărite fără baterii) se pot extrage până la 300 de grame de aur?
  3. …aurul este comestibil.
  4. …cel mai mult aur de pe pământ provine de la un impact cu meteoriți în urmă cu 200 de  milioane de ani?
  5. …aurul din filmul „Italian Job” ar putea valora acum peste 40 de milioane de dolari?
  6. …aproximativ șapte procente din producția de aur din lume este folosită pentru a construi dispozitive electronice?
  7. …piața europeană a aurului reprezintă doar cca 8 procente din consumul mondial?

Despre Donna Dawson

Donna Dawson este psiholog specializat în personalitate și comportament (BA Hons, MSc, completing PhD), acreditat de Universitatea Brandeis (Massachusetts, Statele Unite ale Americii), UniversitateaManchester (Anglia) și Goldsmiths College, Universitatea din Londra. Ea acoperă o mare varietate de subiecte pentru a explica modul în care comportamentul și alegerile unei persoane se reflectă asupra personalității lor, inclusiv obiceiurile financiare, alegerile alimentare, preferința de culoare și alte opțiuni de stil de viață.

Samsung a primit titlul „Most Trusted Brand 2015” la categoria telefonie mobilă în cadrul studiului Trusted Brands realizat anual de publicația Reader’s Digest. Distincția a fost acordată în cadrul Galei Trusted Brands, organizată marţi, 5 mai. Samsung a fost desemnat cel mai de încredere brand de telefonie mobilă în şase din cele șapte țări europene în care studiul a fost efectuat.

Credit foto: Samsung Electronics Romania

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending