Connect with us

AUDIENȚE TV

Penultima semifinală “Românii au talent” a fermecat telespectatorii! Vezi aici topul televiziunilor vineri seară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Magia talentului autentic a intrat vineri în casele telespectatorilor care au fost alături de cei 10 semifinaliști din cea de-a patra gală live Românii au talent! A fost un spectacol vibrant, în care concurenții au dat totul pentru a impresiona și pentru a ajunge la sufletele românilor, iar bucuria și emoțiile acestora s-au simțit în întreaga sală prin fiecare număr prezentat pe scenă. Tot aseară, Alex Magala, omul care a uimit o lume întreagă cu talentul său unic și periculos, a adus la Românii au talent un moment extrem de riscant, plin de suspans, care le-a tăiat tuturor răsuflarea, iar trupa VUNK a interpretat, susținută de orchestră, piesa Pleacă într-o variantă simfonică. La finalul unei seri senzaționale, publicul și jurații au ales încă doi finaliști, Bianca Badea și Duo Romance, iar juriul a nominalizat și cel de-al patrulea candidat la premiul de originalitate, Natalia Duminică.

Cea de-a patra gală live a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.2 puncte de rating și 34.4% share, față de Kanal D, care a obţinut 4.3 puncte de rating și 14.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49, peste 2.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

10 semifinaliști și un show electrizant

Concurenții au urcat aseară pe scenă încrezători în talentul lor și în capacitatea de a face spectacol și de a surprinde publicul cu reprezentații complexe. Cei 10 semifinaliști s-au transpus în momentele pe care le-au pregătit pentru această etapă a competiției și au reușit să-și transmită perfect mesajele cu ajutorul aptitudinilor lor incredibile. Pavel Sfera, Corul de copii Unison, Bianca Ceaușescu, Ștefan Glăvănescu, Natalia Duminică, 7 Klase, ADNEU, Rareș Florescu, Duo Romance și Bianca Badea au adus o explozie de bucurie și energie prin numerele de canto, dans flamenco, musical, bellydance, rock experimental moldovenesc, rap, vioară, acrobație cu chingi și balet neo-clasic, pe care le-au prezentat plini de entuziasm.

După o seară incendiară și un show cu trăiri intense, au fost aleși încă doi finaliști. Telespectatorii și-au susținut preferații și au trimis cele mai multe voturi pentru micuța balerină Bianca Badea, iar Andi, Mihaela, Andra și Florin au fost nevoiți să aleagă între reprezentația uluitoare de acrobație, prezentată de Duo Romance, și momentul muzical inedit adus pe scenă de Corul de copii Unison. Juriul s-a gândit foarte bine și a decis să trimită în marea finală grupul Duo Romance.

Jurații au ales aseară și cel de-al patrulea candidat la câștigarea premiului de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Aceștia au fost cuceriți iremediabil de talentul Nataliei Duminică și de expresivitatea cu care l-a pus în scenă.

Marile gale live Românii au talent continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu ultimii 10 semifinaliști din acest sezon și cu un show senzațional.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul talent show-ului „Românii au talent”, vineri 18 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.810.51880.2
Kanal D14.95.61007.3
Antena 16.72.5454.2
Romania TV5.52.1370.3
Antena 34.71.8320.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.410.3995.7
Kanal D14.55.5527.6
Antena 15.52.1199.0
Antena 35.01.9180.6
DigiSport 14.61.7167.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:06
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV34.410.3458.5
Kanal D14.54.3193.1
Antena 17.62.3101.4
DigiSport 13.91.252.5
Prima TV2.50.834.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-urile PRO TV “Gospodar fara pereche” si “Pe bune”, in fruntea audientelor!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni seară au continuat eliminările la Gospodar fără pereche! Telespectatorii au urmărit discuțiile dintre gospodari și pretendentele lor, dar și părerile mamelor acestora referitoare la posibilele nurori. În final, băieții au decis alături de care dintre fete vor să rămână până la următoarea eliminare.

Gospodar fără pereche a fost luni seară lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 9.0 puncte de rating și 25% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi,  ANTENA 1, care a obținut 4.7 puncte de rating și 13.1% share. La nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit aseară Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 20:54, peste 2.1 milioane de români au văzut aventurile gopodarilor.

Lunea viitoare, de la 20:30, lupta pentru inimile gospodarilor crește simțitor, iar fetele apelează la toate trucurile pentru a le rămâne alături până la final.

 

Quiz show-ul Pe bune?! a adus luni distracția în casele românilor

Aseară, Alina Eremia a făcut echipă cu Natanticu, iar Speak a luptat alături de Costi Diță în cel mai trăsnit quiz show, prezentat de Andi Moisescu. A fost o ediție Pe bune?! plină de distracție, energie, întrebări inedite și răspunsuri surprinzătoare.

Ediția Pe bune?! de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, spre deosebire de postul de televiziune clasat pe locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 15.7% share.

Miercuri, de la 22:30, Pe bune?! revine cu o nouă ediție și cu două invitate pregătite de competiție, Ana Morodan și Ileana Badiu!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, pe podiumul audientelor cu „Exatlon”, sambata si duminica

Published

on

 

Duminica, 21 octombrie, Kanal D a fost lider de audienta in Prime Time, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata, „Exatlon”, pe intreaga durata de difuzare a show-ului.

Statia s-a pozitionat pe primul loc in preferintele romanilor, atat la nivelul populatiei din intreaga tara, cat si la orase. In cele peste trei ore si jumatate de competitie sportiva televizata, Kanal D a fost lider de audienta, detasandu-se net de competitori. Peste 1.7 milioane de fani ai reality-ului „Exatlon” au urmarit aseara emisiunea difuzata la Kanal D.

Aseara, in intervalul 20:10 – 23:32, Kanal D a inregistrat 7,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 5,4% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul All Urban. „Exatlon” a fost urmarit, pe intreaga durata de difuzare, in fiecare minut, de peste 1.3 milioane (1.312.000) de telespectatori din intreaga tara.

Minutul de aur, atins la 20:54, a fost si unul dintre momentele de tensiune maxima intre Faimosi si Razboinici, duelul intre Alin Andronic, de la Razboinici si Mirel Dragan , de la Faimosi, urmarit de 1.775.000 de romani.

Si editia de sambata a emisiunii „Exatlon” a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cu 7,9 puncte de rating si 18,5% cota de piata, la nivelul intregii tari, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, devansand statiile concurente. Aproape un milion si jumatate de romani au urmarit editia de sambata „Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, in cele peste trei ore de difuzare.

 

Audiente duminica, 21 octombrie

Target Natonal

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000) 
 Kanal D7,316,41312 
 Pro TV4,610,4831 
 Antena 13,68,0643 
EXATLONDigiSport 13,37,4592 
20:05-23:43Prima TV2,65,9470 
 Romania TV2,65,8460 
 Antena 32,14,6369 
 TVR 11,84,1329 
 Look Plus1,53,4270 
 TVR 21,32,9232 
Source: Kantar Media Romania     
Date: 21.10.2018     

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D5,412,3517
 DigiSport 14,710,8455
 Pro TV4,510,3433
EXATLONAntena 13,88,6362
20:05-23:43Antena 32,66,0253
 Romania TV2,45,4227
 Prima TV2,04,6193
 TVR 11,74,0167
 Pro 21,12,6110
 Look Plus1,12,5105
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.10.2018    

 

Audiente sambata, 20 octombrie

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,918,51418
 Pro TV7,016,31248
 Antena 15,913,81056
EXATLONAntena 32,45,7434
20:10-23:32Romania TV1,94,4340
 National TV1,63,7286
 TVR 21,12,6197
 DigiSport 11,12,5192
 Prima TV0,92,2168
 Pro 20,92,1163
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.10.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending