Connect with us

Business

Penuria de forta de munca rezolvata prin angajare muncitori straini !

Avatar

Published

on

Fanetele raman necosite, fructele se strica in pomi, pamantul fertil atat de dorit in alta parte, nelucrat. Doua sunt cauzele care genereaza toate aceste neajunsuri, cara pana la urma au un impact negativ asupra economiei romanesti:

  1. Migrarea fortei de munca in cautarea unor salarii mai bune si a unor conditii excelente de lucru.
  2. Imbatranirea populatiei.

La ambele puncte sunt multe de completat.

De pilda este drept ca in Germania, Anglia, Spania este exigenta in ceea ce priveste calitatea muncii si respectarea programului, dar muncitorii sunt respectati, iar bonusurile vizeaza de multe ori si familiile acestora ramase in tara. Alocatiile pentru copiii romanilor ramasi acasa sunt si ele de cateva sute de euro pe luna. Angajatorii sprijina muncitorii straini sa isi aduca familiile si sa locuiasca impreuna, fiind convinsi ca in acest mod tara lor se va dezvolta. Nefacand toate acestea in Romania, ii pierdem si pe copiii muncitorilor plecati care vor fi invatati cu anumite standarde de viata.

Oare de ce imbatraneste populatia tarii? Sunt de vina guvernantii sau egoismul celor tineri care doresc ca mai intai sa se realizeze pe toate planurile, iar cand doresc copii constata ca nu se mai poate acest lucru?

Oamenii au nascut copii si in vremurile tulburi ale razboaielor care nu se mai terminau. Ba atunci faceau mai multi, de teama sa nu dispara specia.

Exodul banilor exista in acest moment si nimeni nu este de condamnat ca isi doreste o viata mai buna, dar trebui sa se gasesca o solutie ca tara sa nu ramana in paragina. Maini de gospodari sunt necesare la tot pasul: sa construiasca autostrazi, sa inalte blocuri de locuit, sa amenajeze parcurile, sa culeaga fructele si plantele medicinale de cultura, dar si bogatia care nu costa.

Dealurile si padurile noastre sunt tezaure de plante medicinale, de fructe de padure si de ciuperci cu gust inegalabil.

Firma Jordanriver.eu a pus la punct un plan prin care penuria de forta de munca din tara noastra a fost anulata de angajare muncitori straini, rectific: angajare cei mai buni muncitori straini din Asia care sa ne faca tara sa infloreasca.

Firma prezentata mai sus, exigenta si cu vechime aduce in Romania muncitori harnici, calificati, cinstiti ajutand astfel antreprenorii sa prospere si sa realizeze la timp lucrarile.

Indiferet ce afacere au: contructii, agricultura, It, turism si industrie alimentara, este suficient sa se completeze formularul online de pe platforma si in cel mai scurt timp, un reprezentant de-al firmei va fi informat despre modul in care decurge procesul recrutarii.

Tot in acel moment premergator recrutarii se parcurg si urmatorii pasi:

-se ia act de nevoia angajatorului din Romania, de aceea cererea trebuie completata atent si corect cu: numarul de muncitori dorit, cu posturile pentru care se solicta forta de munca, salariile ce le vor primi muncitorii straini, pretentiile angajatorului si oportunitatile pe care le ofera muncitorilor, dar si perioada pentru care se face angajarea. Este bine ca solicitarea sa se faca mai inainte cu 2-3 luni, fiindca recrutarea dureaza. Trierea fortei de munca este o operatiuni migaloasa, fiindca numai cei mai buni trec de filtre si ajung in Romania.

-Se apeleaza la firmele colaboratoare din statele asiatice din care se selecteaza forta de munca si se pun la punct strategiile de selectie. Un muncitor adus din Asia devine compatibil, daca indeplineste urmatoarele calitati: are calificare in domeniu, cazierul sau este curat, vine cu recomandari pozitive de la locul anterior de munca, stie limbi straine sau are capacitatea de a memora repede limbi straine.

Angajatorul este intrebat, daca doreste sa participle direct la recrutare, adica sa se deplaseze in tara respectiva sau sa realizeze teste online de triere sau lasa totul in seama firmelor cu experienta, care au metodele lor sigure acest proces.

Setul de servicii oferit de Jordanriver.eu este complex si cuprinde: consiliere, recrutare si imigrare. Pentru a veni in sprijinul antreprenorilor aflati in criza de timp, firma descrisa mai sus pune la dispozitia celor interesati un formular de contact pe care persoanele care au nevoie de forta de munca il completeaza cu datele de contact si in cel mai scurt timp li se raspunde.

De aproape 20 de ani, firma prezentata mai sus se ocupa de recrutarea fortei de munca din Asia, pe care o plaseaza in Germania, Canada, Olanda, Israel si Romania.

Vestea cea buna este ca Jordanriver.eu are sucursale in mai multe orase mari ale tarii, cum sunt: Bucuresti, Iasi, Brasov si Arad.

Firma se implica total in aducerea fortei de munca in Romania, ocupandu-se si de selectie, dar si de aducerea in tara si de obtinerea vizei de lucru si de sedere in Romania a muncitorilor veniti sa lucreze aici.

Dupa cum se poate vedea, firma de recrutare a personalului strain lucreaza si pentru state foarte pretentioase cu mana de lucru, deci corespunde prin tot ceeea ce ofera celor mai pretentiosi angajatori.

Acum este momentul sa intrati pe site-ul firmei prezentate mai sus, mai intai pentru documentare si dupa aceea pentru o colaborare pentru un timp indelungat.

Cu ajutorul profesionistilor de aici veti avea muncitori calificati pentru posturile pe care le vor ocupa, harnici si loiali angajatorilor.

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0