Connect with us

BUSINESS

PepsiCo oferă un grant de 100.000 euro unui start-up fondat de doi tineri din Republica Moldova, în cadrul programului Nutrition Greenhouse

Published

on

 

PepsiCo a acordat un grant final de 100.000 de euro, în cadrul primului program incubator al companiei în Europa – Nutrition Greenhouse, start-up-ului Erbology, care oferă produse nutritive pe bază de plante.  Erbology, companie deținută de doi tineri din Republica Moldova, cu sediul în Londra, a înregistrat o creştere de peste 400% pe perioada de desfăşurare a incubatorului.   

 

Juan Ignacio Amar, Vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană şi coordonatorul programului, a afirmat: „Am lansat programul Nutrition Greenhouse pentru a ne parteneria cu cei mai buni şi promiţători antreprenori din zona nutriţională a industriei alimentelor şi băuturilor. Scopul nostru a fost să lucrăm cu brand-uri inovatoare, care ne împărtăşesc viziunea de a livra produse nutritive accesibile şi gustoase, pentru fiecare zi. A fost o decizie foarte grea să alegem o singură companie care să primească grantul de 100.000 de euro, dar îi felicit din toată inima pe Irina şi Victor Turcan de la Erbology. Entuziasmul, ambiţia şi spiritul de echipă arătate în timpul programului au fost excepţionale şi sunt reflectate în rezultatele pe care le-au obţinut.“

 

Fondată în Londra, în 2015, de fraţii Irina şi Victor Turcan, originari din Republica Moldova, Erbology îşi propune să inspire oamenii în a adopta un stil de viaţă echilibrat. Compania transformă plante viguroase, complementare, în alimente, băuturi şi ingrediente pentru reţete integrale, care pot fi folosite în viaţa de zi cu zi.

 

Irina Turcan, fondatoarea Erbology, a adăugat: „Suntem onoraţi să primim grantul final al programului PepsiCo Nutrition Greenhouse. Am realizat foarte multe în cele şase luni în care am lucrat cu mentorul nostru de la PepsiCo la cel mai bun mod în care să utilizăm grantul iniţial de 25.000 de euro, iar suplimentarea de 100.000 de euro este foarte importantă pentru business-ul nostru deoarece ne dorim o creştere accelerată în retail şi e-commerce. Le mulţumim tuturor celor implicaţi în acest program – a fost o experienţă fantastică ce ne-a ajutat să înţelegem cum să ne concentrăm pe ceea ce e relevant pentru brand-ul nostru şi apoi să implementăm perfect strategia. Colegii antreprenori din Nutrition Greenhouse şi mentorii lor au realizat o muncă extraordinară în ultimele 6 luni şi sunt mândră că am crescut împreună cu ei.”

 

Ca parte din programul Nutrition Greenhouse, Erbology a folosit grantul iniţial de 25.000 de euro şi accesul la experţii PepsiCo pentru a-şi concretiza viziunea de a face ingredientele din plante mai accesibile. Erbology a lucrat la introducerea unei noi game de produse care include bomboane energizante şi biscuiţi. Specialiștii în marketing ai PepsiCo i-au ajutat pe frații Turcan să lanseze 11 produse noi în câteva luni, precum și la abordarea pe zona de retail, produsele fiind listate pe supermarket-ul online Ocado pe parcursul programului.

 

Mentorul Erbology, Lee Chung (West Europe Marketing Director for Premium Products PepsiCo) adaugă: „Mi-a făcut plăcere să lucrez cu un talent excepţional ca Irina şi să ajut un start-up să crească atât de repede. A fost o adevărată inspirație pentru mine să văd ce a reuşit Erbology în doar câteva luni. Le muţumesc tuturor celor care au participat la programul din acest an, în special colegilor de la PepsiCo care au oferit consultanță celor 8 companii. Fiecare a avut o implicare extraordinară.“

 

Erbology a fost una dintre cele opt companii inovatoare de nutriţie, din industria alimentelor și băuturilor, selectate să participe în proiectul Nutrition Greenhouse 2017. De-a lungul a  6 luni, start-up-urile au lucrat îndeaproape cu specialiştii PepsiCo pentru a găsi soluţii la provocările-cheie din cadrul unui business, ce ţin de distribuţie, marketing şi aprovizionare.

 

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a încuraja inovațiile şi de a colabora cu antreprenori şi specialiști care contribuie la modelarea industriei de alimente şi băuturi. Acesta joacă un rol important în a ajuta PepsiCo să realizeze obiectivul “Performanţă cu Scop” de a-şi transforma portofoliul şi de a aduce opţiuni mai nutritive şi accesibile pentru consumatori. Mai multe detalii despre iniţiativa “Performanţă cu Scop” pot fi găsite la http://www.pepsico.com/sustainability/performance-with-purpose.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cum ne pregătim pentru o ședință foto

Published

on

 

O ședință foto se poate transforma în una dintre cele mai frumoase amintiri din viața noastră. În ziua de astăzi, oamenii apelează tot mai des la fotografi profesioniști pentru a captura un moment unic încărcat de bucurie. Fie că este vorba despre albumul de nuntă, botezul celui mic, aniversarea unui an de relație sau pur și simplu o zi de naștere, cu toții căutăm acea persoană care să ne ofere fotografii profesioniste, de calitate. A fi fotograf în epoca modernă a tehnologiei se dovedește a fi o meserie foarte profitabilă, însă, ca orice meserie trebuie făcută cu mult drag 😊 Dacă fotografii sunt obișnuiți cu echipamente care mai de care mai moderne și de ultimă generație, unii clienți…mai puțin. Probabil ai trecut și tu prin experiența unei ședințe foto și nu ai știu cum să te pregătești. De-asta suntem noi aici 😊

În primul rând, gândește-te că ședința pe care urmează să o faci este despre tine și despre o persoană( sau mai multe ) dragă. Puteți face o ședință foto pentru a celebra orice: logodnă, familia, noul memebru al familiei sau pur și simplu aveți o pasiune, cum ar fi cititul, și organizați o sesiune foto despre asta. Ce este important este să vă comportați cât mai natural: să vă zâmbiți, să lăsați emoțiile să vă cuprindă și să vi se citească bucuria în ochi – și, implicit, în poze – să vă îmbrațișați și aspectele ce țin de postură sau lumină să le lăsați în seama fotografului. El va știi să surpindă momentul perfect pentru a face „click”.

În al doilea rând, dacă ședința nu are o tematică foarte specifică – halloween, spre exemplu – atunci cel mai bine ar fi să purtați haine cât mai confortabile. Dacă nu purtați tocuri sau cămăși, de obicei, nu le purtați nici la ședință. Emoțiile sunt acolo și ele, de multe ori, deci este suficient. Nu mai este nevoie să ne gândim și că hainele au o cută sau ne strâng. Fiți cât mai confortabili 😊

În al treilea rând – machiajul. Nu orice sesiune foto cere un machiaj ca de nuntă. Dimpotrivă. Dacă în ceea ce privește hainele trebuie să fim confortabili, la fel ar trebui și în cazul machiajului (desigur, dacă sesiunea foto nu este una cu tematică), mai ales dacă optăm pentru o sesiune de genul „lifestyle” – în care fotografii ne surprind în mediul nostru natural, într-o zi obișnuită făcându-ne toate ritualurile zilnice 😊Poți să nu te machezi deloc, sau poți adopta un machiaj simplu. Spre exemplu, o cremă hidratantă, un fost de ten – rezistent la transfer mai ales dacă este vară – un pic de rimel și poate un ruj într-o nuanță caldă care să ne evidențieze forma buzelor. Totul trebuie să fie hidratant și soft pentru a nu ne încărca foarte mult fața. Dacă nu te machiezi de obicei, nu este o problemă. Naturalețea este extrem de apreciată.

În ultimul rând, o sesiune foto ar trebui să fie relxantă. Dacă vă simțiți stresați și îngrijorați, acest lucru se va vedea și în poze. Prin urmare, cea mai mare provocare pentru tine nu sunt hainele, machiajul sau „Oare cum să stau?”, ci cum să te relaxezi, să zâmbești și să te bucuri de ședință. Desigur că nu trebuie să ne gândim că este obligatoriu să iasă totul perfect. Asta este ceea ce ne va stresa cel mai mult. Dacă suntem relaxați, ne distrăm și creezm amintiri cu persoanele dragi, acest lucru va întrece absolut orice și fotografiile vor fi de neprețuit.

Ca o ultimă idee, dacă trebuie să ne deplasăm pentru această sesiune, cum ar fi să folosim mașina electrică? 😊 Beneficiile acesteia asupra mediului înconjurător sunt indubitabile. De asemenea, costurile de întreținere și alimentare sunt mult mai mici, ceea ce ne ajută să economisim poate pentru o viitoare sesiune foto, pentru decoruri etc. 😊 Dacă sesiune foto are loc undeva în natură într-un loc mai puțin populat și vă îngrijorați că ați putea rămâne în drum, acest lucru poate fi evitat deoarece există o hartă a stațiilor de încărcare și puteți să vă planificați ușor traseul.

Așadar, pentru o sesiune foto reușită, singurul aspect de care trebuie să aveți cu adevărat grijă este să fiți relaxați. Asta va transmite naturalețe, iar pozele vor fi ca o carte deschisă unde veți citi, peste ani, emoții și sentimente sincere. Și le veți retrăi, de ce nu? 😊

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Se afumă sticla șemineului? Acestea pot fi motivele!

Published

on

 

Atunci când alegi să instalezi un șemineu în casa ta, este important, întâi de toate, să alegi materiale calitative din care să îl construiești, mai ales focarul și coșul de fum să fie de cea mai înaltă calitate, pentru că acestea sunt cele mai importante elemente ale unui șemineu. În afară de achiziționarea componentelor din materiale calitative, montajul șemineului merită o atenție deosebită.

Iar dacă ai deja un șemineu, însă nu te poți bucura în totalitate de acesta, pentru că se afumă sticla, atunci s-ar putea ca motivele să fie legate exact de montajul necorespunzător. Ce înseamnă, totuși, montajul necorespunzător și ce implică acesta? Specialiștii de la SemineeValcea.ro ne răspund la această întrebare. Iată cum poți să îți dai seama dacă motivul din care se afumă sticla șemineului are legătură cu montajul:

  • Alegerea coșului nepotrivit – coșul de fum trebuie ales în funcție de sursa care se racordează la acesta. Dacă avem impresia că este același lucru dacă racordăm o soba, un termoșemineu, un șemineu pe lemne sau un termoșemineu, atunci este total greșit.
  • Dimensionarea greșită a coșului de fum, ceea ce se referă la poziționarea incorectă a acestuia față de focar. Coșul de fum trebuie ales ținând cont de mărimea, tipul și puterea focarului și înălțimea casei. Dimensionarea greșită și poziționarea incorectă a coșului de fum poate duce nu doar la afumarea puternică a sticlei, ci și la pătrunderea fumului în încăpere. Pe site-ul SemineeValcea.ro găsești cosuri de fum de calitate înaltă.
  • Reducerea canalului de evacuare duce la îngreunarea tirajului în timpul arderii și de aceea se și afumă sticla pe interior.
  • Devierile  coșului de fum afectează tragerea de pe canalul de evacuare și favorizează depunerea de funingine pe sticla focarului.
  • Racordarea mai multor surse de căldură la același coș de fum – de exemplu: centrala termică, convertorul, soba, un alt șemineu. Aceasta este nerecomandată de către producători și de către specialiștii în montaj, de asemenea.

Una dintre cele enumerate mai sus poate fi cauza din care se afumă chiar sticla șemineului din casa ta. Asigură-te că fiecare element este bine pus la punct și ține minte că dacă investești mulți bani într-un focar premium nu înseamnă că șemineul tău va funcționa perfect dacă nu este și corect montat. Tocmai de aceea apelează la profesioniști în domeniu și citește cu atenție instrucțiunile de utilizare, pentru că dacă montajul este realizat corect și totuși se afumă sticla focarului, atunci s-ar putea să nu îl utilizezi corect.

Consultă-te cu specialiștii de la seminee Valcea, pentru că aceștia sunt bucuroși să te ajute cu orice ai nevoie pentru a te bucura maxim de produsul achiziționat. Dacă ai ales componente din materiale calitative, montajul a fost executat corect, de către personal calificat și folosești corect șemineul, atunci te poți bucura maxim de investiție.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Exprima-ti personalitatea prin noua tehnologie!

Published

on

 

Viitorul se intampla astazi! Azi iti poti pune intreaga lume la picioare si sa transformi imposibilul in posibil si visele in realitate. Totul este posibil atunci cand vorbim despre tehnologie, despre lansarile revolutionare din ultima perioada.

Suntem mai aproape de cei dragi printr-un simplu click, mai aproape de viitorul prin dimensiune tot mai acerba a latimilor de banda si a capacitatii de rulare RAM, memoram tot mai mult cu ajutorul acelei memorii interne mult mai bogata si ajungem intr-o mili-fractiune de secunda fix in locurile unde trebuie/dorim.

Asta inseamna sa te bucuri de tehnologie, iar asta e in tot ansamblul un viitor dominat de evolutie.

 

Si da, nu exista varsta sa-ti poti exprima dorinta catre nou sau pasiunea catre cele mai recente lansari tehnologice. Fie ca vorbim de adevarate gadgeturi ‘supersonice’, fie ca in mijlocul cautarilor noastre se afla accesorii GSM de la cei mai importanti si renumiti furnizori, toate acestea ne pot ajuta sa ne dezvoltam atat la nivel personal, cat si profesional, viata devenind mai usoara, mai placuta si mai interesanta.

Noua tehnologie exprimata prin intermediul unor accesorii GSM.

Lumea noua nu se raporteaza numai la laptop-uri, calculatoare si la smartphone-uri inteligente, ci si la accesorii pe masura dispozitivelor pe care le utilizam zilnic. In acest sens putem face o categorisire a celor mai utilizate accesorii mobile in ultimii 5 ani.

 

  1. Smartwatch-urile

La fel de populare ca si smartphone-urile, noile modele de smartwatch se lanseaza cu succes atat in magazinele fizice, cat si online, prin proprietati inedite si functii pe masura asteptarilor. Daca astfel de dispozitive NO NAME nu-ti vor starni interesul, cele de marca precum Michael Kors, Fossil, Apple, samd. cu siguranta te vor tine cu inima la gura pana in ultima clipa. Alegand sa-ti personalizezi telefonul cu un astfel de accesoriu, experienta tehnologica cunoaste noi dimensiuni, fara precedent in istorie.

 

  1. Huse telefoane

9,5/10 oameni achizitioneaza o husa pe masura telefoanelor. Fie ca vorbim de huse simple, din silicon, fie ca vorbim de huse din piele de calitate superioara sau huse de carbon, nu exista device inteligent fara o protectie pe masura. Imprimeuri romantice, indraznete, culori fel si fel, husele dau tonul la personalitatile indraznete si la experiente lipsite de griji. Acum iti este mult mai simplu sa pornesti intr-o calatorie palpitanta cand iti stii smartphone-ul in siguranta.

 

  1. Bateria externa

Ce ne-am face oare, fara bateria suplimentara? Este iarasi unul dintre cele mai achizitionate accesorii din ultimii ani, dupa cum atesta si specialistii din domeniu. Bateria externa este acel plus perfect pentru calatorii, in care nu ai acces la o priza. Cu cat este mai puternica, cu atat mai multa energie vei dobandi pentru dispozitivele tale inteligente.

 

  1. Castile

Rata persoanelor si incidenta castilor chiar si la varste mijlocii si mari creste pe zi ce trece. Castile te ajuta sa-ti porti peste tot in lume playlist-ul favorit, atunci cand calatoresti sau cand faci sport, fie cand mainile iti sunt prea ocupate insa esti nevoit sa raspunzi la un apel important.

Accesoriile sunt o alegere fara compromisuri si o noua “tehnologie” ce rescrie viitorul. Fa si tu primul pas testand tehnologia de ultima ora, disponibila acum in noul magazin SmartZone din Baneasa Shopping City Bucuresti, acolo unde marci precum Apple, Fossil, Samsung, Xiaomi, Michael Kors, Maxcom, Skagen, Fitbit, Garmin si Huawei iti vor deschide calea catre o noua lume revolutionara.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending