Connect with us

BUSINESS

CONCURS: Perfect Tour premiază cea mai frumoasă cerere în căsătorie cu o croazieră

Published

on

 

”Mr. and Mrs. Perfect” vor petrece 7 nopți de miere într-o croazieră de 5* pe Mediterana pentru că au spus ”DA” iubirii lor într-un mod cu totul neașteptat.

 

Anul acesta, de Ziua Sfântului Valentin, Perfect Tour lansează una dintre cele mai inedite provocări adresate cuplurilor căsătorite, oferind un sejur într-o crozieră de 5* pe Mediterana, celor care și-au spus DA în cel mai romantic, mai nebunesc sau mai amuzant mod cu putință.

 

Provocarea ”Mr. and Mrs. Perfect” este o competiție prin care Perfect Tour îi invită să povestească cum a decurs cererea în căsătorie, pe toți cei interesați să își petreacă, în modul cel mai plăcut cu putință, prima sau chiar a doua lună de miere.

 

Platforma concursului este ușor de accesat și disponibilă începând de astăzi, 14 februarie 2017. Aplicanții vor avea la dispoziție două luni de zile pentru a încărca materialele pe site-ul concursului și pentru a obține cât mai multe aprecieri pentru povestea lor. Cele mai îndrăgite cinci povești de cerere în căsătorie vor intra într-o selecție random din care va fi extras câștigătorul marelui premiu.

 

”Viața în doi este o călătorie, cea mai frumoasă, sperăm, dintre toate călătoriile care ne poartă pe valurile vieții. Ne-am gândit că o croazieră este începutul perfect pentru viața de cuplu, fiind un sejur deosebit ce oferă multiple facilități la bord și avantajul de a vedea mai multe destinații cu itinerarii deosebite fără a avea grija bagajelor”, a precizat Adriana Motrescu, Director General Perfect Journey, agenția francizată Perfect Tour, organizatoarea concursului.

 

”Produsele turistice din gama croaziere, pe care Perfect Tour le pune la dispoziția clienților săi, sunt atent gândite și minuțios alese pentru a răspunde clientelei din ce în ce mai pretențioase și mai sofisticate. Când ne gândim la croaziere, trebuie să avem în minte mai puțin o destinație cât în special o experiență, un mod cu totul deosebit de a-ți petrece vacanța și de a te relaxa, având totul la îndemână”, a încheiat aceasta.

 

Cuplul câștigător va putea alege o cabina cu balcon pe o croazieră de 7 zile pe Mediterana, în perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2017. Celelalte patru cupluri finaliste vor primi seturi de voiaj care să le facă vacanțele mai frumoase.

Pentru mai multe detalii despre acest concurs, precum și despre produsele marca Perfect Tour, vizitați site-ul http://www.perfect-tour.ro/, precum și pagina concursului http://pft.com.ro/concurs.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cinci lucruri pe care nu le știai despre șeminee

Published

on

 

Dacă vrei să creezi în casa ta o atmosferă încântătoare și confort termic deopotrivă, atunci cu un semineu nu vei da niciodată greș. Ori ce poate fi mai plăcut decât să petreci timpul cu familia în serile reci de iarnă, să stați la povești în fața șemineului și să vă bucurați împreună de ambianță?

Poate că ești unul dintre cei care obișnuiesc să își petreacă astfel serile sau, cel puțin, tinzi spre a atinge acest scop și te documentezi în privința amplasării unui șemineu în locuința ta. Oricum ar fi, s-ar putea să știi deja multe informații despre aceasta industrie, dar, cu siguranță, nu ai consumat toată bibliografia scrisă pe acest domeniu, așa că s-ar putea să fii surprins de cel puțin unul dintre cele cinci lucruri enumerate mai jos:

  1. Un șemineu te poate ajuta să reduci costurile de încălzire. Atunci când vrei să încălzești o anumită cameră (cea în care petreci cel mai mult timp, de regulă) este suficient să reglezi termostatul la o temperatură mai scăzută, astfel încât centrala să nu pornească, iar tu să încălzești foarte repede doar acea cameră cu un șemineu.
  2. O sobă șemineu poate fi amplasată oricând și oriunde în casa ta. În plus, dezvoltă o putere calorică mare și are un aspect deosebit.
  3. Poți transforma șemineul tău vechi în unul foarte eficient prin simpla montare a unui recuperator de căldură. Se montează chiar deasupra focarului și are rolul de a recupera pierderile de caldură de pe evacuare.
  4. Poți instala cu ușurință un șemineu în apartamentul tău. Șemineele pe gaz pot fi montate la bloc, neavând nevoie de un coș de fum scos desupra acoperișului, ci doar de o evacuare concentrică precum centralele de apartament.
  5. Poți alege modelul de șemineu care oferă și apă caldă menajeră. Un semineu centrala asigură atât confortul termic, cât și apă caldă menajeră. Termoșemineele Hoxter răspund cerințelor moderne de alimentare cu volum mare de apă caldă. Datorită acestui sistem de încălzire, camera în care este amplasat șemineul nu se supraîncalzește și confortul termic se resimte în întreaga locuință. Racordând termofocarul la boiler se obține un sistem economic și eficient de încălzire. Găsești produsele Hoxter la PeFoc.ro, magazinul prezent de 18 ani pe piața șemineelor din România.

Acum că ai aflat aceste cinci lucruri importante, poți alege un șemineu potrivit pentru casa ta sau să îmbunătățești ceva șemineul pe care îl ai deja. Fie că vrei să achiziționezi unul sau să îl accesorizezi pe cel vechi, la PeFoc.ro gășești focare de șeminee, sobe șemineu, accesorii de șeminee, ba chiar și accesorii pentru grădină, cum ar fi un gratar ceramic. Nu ezita să arunci o privire pe site, pentru că s-ar putea să găsești exact ceea ce îți dorești de multă vreme.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cea mai variata gama de lanturi de iarna este acum online!

Published

on

 

Indifernt de anotimp lanturile de iarna nu trebuie sa lipseasca de la niciun sofer. Am pregatit aici o gama variata de lanturi de iarna la cele mai bune preturi de pe piata. 

Lanțurile antiderapante sporesc prinderea roților pe suprafețele de drum de slabă calitate. Acestea se montează pe roțile mașinii, de exemplu în zonele de drum acoperite cu zăpadă, pante cu gheață sau secțiuni de drum acoperite cu noroi.

Cataloagele producătorilor includ accesorii pentru autoturisme, vehicule de marfă și comerciale, precum și pentru SUV-uri. Acestea se deosebesc între ele după valoarea greutății permise. În majoritatea cazurilor aceste accesorii sunt vândute la set de 2 sau 4.

Sunt realizate din diferite materiale. În majoritatea cazurilor sunt din oțel, cauciuc, nailon, plastic. Articolele din metal se descurcă de minune pe terenul accidentat, dar implică mersul cu viteză mică. Deasemenea, acestea sunt destul de grele, ceea ce face dificilă montarea și depozitarea lor. Materialele elastice sunt mai puțin eficiente pe suprafețe alunecoase și vâscoase, dar sunt mai ușor de utilizat.

Lanțurile antiderapante diferă, deasemenea, după dimensiune. În cazul în care alegeți accesorii nepotrivite ca dimensiune, riscați să deteriorați elementele suspensiei, mecanismul de direcție și sistemul de frânare.

Caracteristicile lanțurilor antiderapante depind de modelul acestora. De exemplu, acesta poate fi:

  • Linii drepte amplasate perpendiucular marginilor capetelor anvelopei (model scară). Se potrivesc perfect pentru zonele cu noroi, însă nu sunt foarte eficiente pe suprafețele acoperite cu zăpadă.
  • Elemente diagonale încrucișate (model romb). Asigură un contact bun cu suprafața drumului și pot fi utilizate doar la viteze mici.
  • Linii diagonale ce formează o linie întreruptă (model triunghi). Reprezintă varianta optimă pentru suprafețele acoperite cu zăpadă, dar se descurcă mai rău cu noroiul.
  • Elemente diagonale paralele. Sunt bune pe diferite tipuri de teren accidentat.

Lanț de zăpadă – Wikipedia

( lanțuri de anvelope sau lanțuri antiderapante) sunt dispozitive montate pe anvelopele vehiculelor pentru a oferi maximum de tracțiune prin zăpadă și gheață.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Olympus aniversează zece ani de produse lactate în România

Published

on

 

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe piața locală, a aniversat zece ani de la primele produse pe rafturile din România.  În prezent, portofoliul Olympus include peste 140 de sku-uri: lapte de consum și UHT, smântână, iaurturi (grecesc, natur, de băut), telemea (de vacă, oaie și capră) și multe altele, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor și stilurilor alimentare diferite ale consumatorilor.

Capacitatea zilnică a liniilor de producţie ale fabricii Olympus de la Hălchiu este de 550 tone de lapte de consum la sticlă PET și UHT în ambalaje TetraPak, 170 tone de iaurt şi 120 tone de brânzeturi. Exceptând brânza feta și alte specialități de brânzeturi mediteraneene (kefalotiri, halloumi) și sucurile naturale, produse în continuare în Grecia, toate produsele comercializate pe piața românească sunt fabricate la Hălchiu, cu lapte colectat de la furnizori locali.

“Povestea Grupului Olympus este o poveste despre tradiţie şi pasiune, născută în familie, în Grecia, acum aproape 70 ani. Acum, după trei generaţii de experienţă în domeniul lactatelor, Olympus a dus povestea în 43 de țări. În România,  am început cu cinci angajați și zece produse, iar acum avem aici cea mai modernă și avansată fabrică de lactate din regiune, cu un rol strategic în exportul către alte piețe internaționale și peste 140 produse în portofoliu”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Întinsă pe o suprafață de 35.000 mp, fabrica de la Hălchiu beneficiază de echipamente de ultimă generație pentru recepția și procesarea laptelui la nivel european, precum și pentru ambalarea produselor finite. Atenția pe care o acordă standardelor de calitate, fie că vorbim despre materia primă sau produsul finit, este ingredientul cheie care a poziționat Olympus ca un brand de încredere în rândul consumatorilor noștri.

“Inovația la nivel de produs a făcut din Olympus un deschizător de drumuri pe piața lactatelor. Spre exemplu, în 2011, am deschis categoria de iaurt grecesc în România, iar în 2013 pe cea a iaurtului bio produs local, pe care am completat-o, ulterior, cu lapte de consum bio, iaurt de băut, kefir, sana și produsele 1Bio3 destinate copiilor. Portofoliul actual este complex și include game variate, pentru a oferi consumatorilor produsele care se pliază nevoilor si dorințelor acestora”, a adăugat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Anul trecut, Olympus a completat categoria iaurtului grecesc cu un nou produs – Stragghisto, produs conform unei rețete străvechi grecești, disponibil în trei variante: 0%, 2% și 10%, cu un conținut scăzut de lactoză și cel mai ridicat nivel de proteine naturale, față de produsele din aceeași categorie de pe piață. De asemenea, Olympus a introdus gama Fresh Cheese, pentru care a deschis și o nouă linie de producție, precum și cinci sortimente de băuturi 100% vegetale, Carpos, pe bază de migdale, fistic și nuci.

Iaurtul grecesc rămâne produsul emblematic Olympus, având o cotă de piață de peste 85%. Alături de acesta, telemeaua a deținut poziția principală la segmentul de vrac, iar gama de sucuri naturale, disponibilă în cinci variante, a deținut peste 60% din cota de piață a categoriei.  Echipa Olympus România numără 440 de angajați, dintre care aproximativ 300 lucrează în producție.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending