Connect with us

Business

Permisul de lucru ma ajuta sa nu pierd vechimea !

Redactia Radar de Media

Published

on

Cand eram copil, am fost geloasa pe evrei. Citeam Biblia si nu intelegeam de ce a facut divinitatea diferenta intre popoare considerandu-i poporul ales? Dumnezeu a mers inaintea lor multa vreme conducandu-i sub forma unui stalp de foc, dar ei carteau din cand in cand. Si noi suntem nerecunoacatori. Avem de toate si suntem nemultumiti.

Apoi am citit carti si am vazut filme si am inceput sa ii indragesc. Sunt adevarate capacitati in toate domeniile de activitate umane si au functii de raspundere. Au inventat multe lucruri utile si tara lor este vizitata anual de milioane de oameni.

Am visat sa pot sta o saptamana cel putin la Ierusalim si sa merg cu Biblia in mana pe unde a poposit Mantuitorul.

Visul mi s-a indeplinit si emotiile m-au coplesit. Nu stiu de ce, dar acolo mi se pare ca Iisus ma asteapta acasa si vazand mormantul gol, am certitudinea ca nu trebuie sa ma tem de moarte.

Un mormant gol inseamna viata. Am colindat mult pietele, orasele, edificiile vechi si mi-ar fi fost greu sa revin in tara.

Am avut o sansa la 1000, cand m-am intalnit in piata cu unul dintre fostii mei colegi de liceu care lucreaza in constructii si m-a invitat la masa la restaurant.

Am mancat hummus, falafel, shwarma, lipii si kosher, mixt Ierusalim si blinces. Erau foarte foarte bune. Pe unde mergeam, ma lua istoria de mana si imi devenea ghid. Veneau oameni din toata lumea aici si ii auzeam vorbind, incercand sa ii identific dupa limbile pe care le vorbeau.

Asteptam sa se intample o minune care sa ma retina, sa imi intarzie intoarcerea acasa. Atunci, el mi-a spus ca mai are nevoie de un om in echipa lui si ca pot sa raman sa lucrez, daca doresc.

Am dezbatut mult conditiile de lucru din Israel si cand mi-a explicat ce obligatii referitoare la asigurarea confortului salariatilor au angajatorii, am zis ca am intrat pe portile Raiului de pe pamant.

Nu sunt cazati mai mult de 3 muncitori in camera, iar daca nu sunt aparate de aer conditionat functionale, angajatorul este amendat.

Muncitorii straini au acces la apa calda, la bucatarie si spatiul ce le este rezervat in dormitorul comun este de 4 metri.

Salariul ajunge pana la 2000 de euro pe luna, orele peste program sunt platite generos, iar in timpul liber exista numeroase surse de divertisment de calitate premium in oras. Muzica evreiasca este sublima, arhitectura lor fascinanta, pietele pline de fruste si sucurile natural care se fac in fata consumatorului izvoare de sanatate.

Of, l-am privit trist inainte sa terminam discutia! Am mai auzit eu vorbindu-se despre muncitori care nu stiu unde sa se bage, cand politia face razii in oras, fiindca stau clandestin si in cazul in care sunt descoperiti pot primi interdictie.

Si la tine acasa este dureros sa te ascunzi, dar printre straini. Se pare ca mi-a citit gandurile, fiindca a inceput sa imi vorbeasca despre avocat permis de lucru Israel !

Iata care au fost argumentele prin care m-a linistit:

-Samy Ilie obtine ceea ce conationalii sai doresc intr-un timp record, fiindca este o personalitate in dreptul israelian. Pe langa experienta, vechime, cunoasterea multor limbi straine il recomanda si functiile de raspundere pe care le-a avut in acesta tara si relatiile pe care le-a pastrat. In pezent avocatul romanilor din Israel cunoaste perfect legislatia si stie cum sa actioneze.

-tarifele parcticate de Samy Ilie nu sunt deloc scumpe si raportate la banii care se pot strange aici, afacerea este profitabila. Chiar daca te rasfeti, poti pune bine 500 de euro pe luna. Toti romanii care lucreaza aici si-au cumparat masini foarte bune si apartamente si in Romania si in Israel. Multi se intorc in tara si isi inchiriaza apartamentele din  Israel in regim hotelier obtinand castiguri legale puse la punct tot de Samy Ilie. Afacerile celor intreprinzatori se diversifica permanent. Astfel de la apartamente date spre inchiriere se ajunge la restaurante cu specific romanesc si la magazine care amintesc de produsele noastre.

Multi romani s-au imbogatit aici, iar inceputul a fost facut cu un permis legal de munca.

Toate acestea mi s-au spus la masa aceea din oras si am fost cel mai fericit om. Cand Samy Ilie mi-a comunicat pretul, mi-am dat seama cat de empatic este.

Peste 4 zile incepeam munca legal si eram cel mai fericit om. Toate imi merg din plin, salariul este generos, iar permisul legal de munca imi garanteaza toate drepturile legale: la concediu platit, la vechime si la asigurare medicala.

Am timp sa ma bucur si de edificiile din oras, sa merg regulat in Gradina Ghetsemani si sa urc Muntele Maslinilor.

Samy Ilie m-a invata sa fiu si eu protectorul romanilor care vin aici sa lucreze. El a fost un model de generozitate sufleteasca, de aceea il recomand tuturor celor care doresc permis legal de munca, vor sa isi deschida afaceri in Israel sau au probleme mai mari cu politia. Avocatul nostru, al romanilor, se implica si in eliberari pe cautiune din arest, in redobandirea permisului de conducere si in redactarea unor scrisori de gratiere catre presedintie.

In prezent sunt omul cu doua tari, pe care le iubesc la fel de mult, cum fac copii norocosi care au doua mame. Afacerile imi merg ca pe roate si in Romania si in Israel si totul a inceput cu un permis legal de munca…

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0