Connect with us
 

 

Casa di Peroni, spaţiul dedicat iniţiativelor artistice inspirate de stilul italian şi de arta ospitalităţii, şi-a deschis porţile, devenind în perioada 25 noiembrie – 17 decembrie un reper pentru cei care îşi doresc să descopere cultura italiană şi diferitele forme de expresie ale acesteia.

Aflată în centrul Bucureştiului, pe Calea Victoriei nr. 46, Casa di Peroni va găzdui expoziţii, proiecţii de film şi workshopuri, toate activităţile urmărind trei teme fundamentale care definesc stilul italian: designul, cinematografia şi cucina.

Evenimentele din Casa di Peroni vor fi găzduite de un curator pentru fiecare domeniu în parte. Mihnea Ghilduş este curatorul evenimentelor dedicate designului şi al expoziţiei care prezintă cele nouă obiecte rezultate din concursul de design de obiect Benvenuti a Casa di Peroni. Tudor Giurgiu va găzdui evenimentele dedicate cinematografiei, iar Marco Magri, cheful bucătăriei de la restaurantul Roberto’s din hotelul Athénée Palace Hilton, va fi chef-ul restaurantului italian deschis în Casa di Peroni şi curatorul saptămânii de cucina italiana.

Casa di Peroni - Chef Marco Magri Casa di Peroni - JAZU

 

Pe lângă cei trei curatori, evenimentele din Casa di Peroni vor reuni nume importante din cele trei domenii: Dan Adrian Ionescu, Dragoş Motica, Giovanni Piselli, Răzvan Alexandru şi Federico Riezzo, mixologistul oficial al Peroni Nastro Azzurro din Londra.

În plus, pentru prima dată în România, vizitatorii Casa di Peroni vor putea gusta Peroni Nastro Azzurro din sticla Piccola, o sticlă cu totul specială, de 250ml, care se diferenţiază uşor prin designul aparte.

Programul complet al evenimentelor care vor avea loc în Casa di Peroni şi detalii despre artiştii care îşi vor expune lucrările în cadrul acesteia pot fi găsite pe www.peroniitaly.ro/casa-di-peroni/.

Partenerii proiectului Casa di Peroni sunt Athénée Palace Hilton, Funky Lounge,  I Regali di Francesca, Cioccogelateria Venchi, Dizainăr, L’Oreal Paris, NOD Makerspace şi Samsung Electronics Romania.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Delia a cântat suspendată la o înălțime de 7 metri în prima seară a show-ului „Acadelia”

Published

on

 

Un show la înălțime, din toate punctele de vedere! Asta se poate spune despre prima seară a concertului „Acadelia”, când spectatorii Sălii Palatului au putut vedea rezultatul muncii Deliei și-a echipei ei din ultimele luni.

O scenă transformată într-un regat al dulciurilor, o sală decorată în ton cu întreaga rețetă, coregrafii uimitoare, dansatori perfect sincronizați, costume fascinante și o artistă care a demonstrat încă o dată că și în România pot fi organizate spectacole de o asemenea anvergură.

Delia a deschis seria concertelor de la Sala Palatului din această toamnă cu cea mai recentă piesă a sa, „Acadele”. Pe scenă, dintr-un tort imens au apărut dansatorii, iar publicul a fost luat prin surprindere când în mijlocul lui au apărut acrobați și uriași pe picioroange, viu colorați și energici. Mai multe torturi și-au luat zborul deasupra scenei, ridicate în aer cu ajutorul unor drone.

Unul dintre cele mai emoționante momente ale serii, înaintea căruia Delia a vorbit cât se poate de sincer despre perioada copilăriei și pierderile resimțite odată cu maturizarea, a fost duetul alături de sora ei, Oana, pe piesa „Cine m-a făcut om mare”. În timpul lui, Delia a mângâiat cu blândețe burtica surorii ei, însărcinată cu cel de-al doilea copil, iar la finalul său, pe scenă a apărut și mama celor două, în brațe cu nepoțica Deliei, Jessie. Cele trei generații de femei au primit aplauze, iar Delia, o îmbrățișare lungă și emoționantă din partea mamei sale.

Tot aseară, Delia a cântat o parte a piesei „Gura ta” suspendată la o înălțime de 7 metri. Curajoasă, Delia s-a și răsucit în aer de mai multe ori, iar întregul moment artistic nu doar că i-a ieșit perfect, dar a și lăsat sala cu respirația tăiată. Un număr de iluzionism, la finalul piesei „Du-te-mă”, a făcut ca artista să dispară de pe scenă… ca prin minune și pe toată durata piesei „Da, mamă”, Delia a părut „înghițită” de o pernă imensă, pe care a tot plutit.

Nelipsiți au fost și invitații speciali, Nick, alături de care Delia a interpretat piesele „Vreau să plâng” și „Vino la mine” și Grasu XXL, cel cu care a scos „Despablito”, unul dintre hiturile acestei veri.

Pe toată durata show-ului, Delia a transmis mai multe mesaje prin care a îndemnat publicul să-și trăiască viața exact așa cum își dorește, independent de reguli și norme. Artista, cunoscută pentru faptul că este o gurmandă, și-a încheiat spectacolul cu următoarele cuvinte: „Mâncați cât vreți, doamnelor! Puneți pe voi! Aveți dreptul!”

Pe lângă prestația artistică ireproșabilă a Deliei și a tuturor celor implicați în povestea muzicală spusă pe scenă, strălucirea show-ului „Acadelia” a fost asigurată și de aparate laser de mare putere, de cei 130 de metri pătrați de ecran led și de cele peste 300 de aparate de lumină inteligentă. Jocurile de lumini și umbre, efectele 3D și grafica show-ului au fost în sine momente artistice impresionante. Totul a respectat conceptul show-ului, inclusiv confetti, care au fost în formă de acadele.

Astăzi și mâine, 15 și 16 noiembrie, Delia continuă seria concertelor „Acadelia” de la Sala Palatului cu noi surprize în fața noilor spectatori dornici să o vadă. Biletele s-au epuizat atât pentru reprezentația de astăzi, cât și pentru cea de mâine. Evenimentul „Acadelia” este un show powered by Global Events.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Trei barmani români vor merge la Moscova în etapa următoare a celebrului concurs Bacardi Legacy

Published

on

 

Bacardi a încheiat cu succes etapa din România a legendarului concurs de cocktailuri pentru barmani Bacardi Legacy. După un eveniment spectaculos care a avut loc săptămâna trecută la LOFT, Andreea Brașovean, Marian Moisi și Sergiu Biriș au câștigat marele premiu pus în joc de echipa Bacardi: un loc în etapa de la Moscova! 

Bacardi Legacy este un concurs internațional care sprijină creativitatea în spiritul Bacardi și provoacă barmanii să găsească rețeta ideală pentru următorul cocktail de renume internațional, așa cum au devenit la rândul lor Mojito, Daiquiri sau Old Cuban.

Cei 10 barmani finaliști din România, care au participat la Bacardi Legacy, au avut la dispoziție câte 6 minute pentru a pregăti rețeta de cocktail creată de ei special pentru eveniment, argumentând alegerea făcută. Pe lângă tipul de Bacardi ales, ei au avut voie să folosească maxim 6 ingrediente pentru băutura creată.

Juriul internațional care a ales cei trei câștigători a fost format din Peter Gozon, campionul Ungariei la Bacardi Legacy, cu o experienta de peste 15 ani în industrie, brand ambasador Bacardi și bar manager la High Note Skybar din Budapesta, Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group cu peste 10 ani experiență în domeniu, și “Mr. Big Fish” Vitaly Alekseyev, finalist mondial Bacardi Legacy și head bartender la The Dutchess, în Amsterdam.

„Bacardi Legacy este un proiect extrem de interesant și mă bucur că am reușit să organizăm într-un timp foarte scurt un eveniment de excepție. Evident succesul nu ar fi fost posibil fără prestația extraordinară a tuturor celor 10 concurenți care au venit foarte bine pregătiți și au fost pe cât de carismatici pe atât de talentați. Mi-ar fi plăcut să îi pot trece pe toți 10 în semifinala de la Moscova, însă doar trei au fost norocoși și evident s-au remarcat în fața juriului atât print talentul mixologiei, cât și prin arta de a vorbi cu pasiune despre ceea ce fac. Îi felicit pe toți și le țin pumnii finaliștilor la Moscova”, a declarat Ana Maria Pocora (Sterian), brand manager Bacardi Martini Group.

Experiența celor trei jurați și-a spus cuvântul în momentul deliberării. Ei au ales să premieze creativitatea, gustul și originalitatea participanților, transformându-i pe Andreea Brașovean, Marian Moisi și Segiu Biriș în adversari de temut în finala de la Moscova.

Mare premiu Bacardi Legacy de la Moscova este un loc în marea finală de la Amsterdam, unde se va premia campionul mondial Bacardi Legacy.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

La jumătatea Turneului Național #Confesiune, Smiley a cantat Acasa, la Pitesti

Published

on

 

Aflat deja la jumătatea primului Turneu Național #Confesiune, Smiley a cântat Acasă, la Pitești, la Casa de Cultură a Sindicatelor, pentru prima oară în fața bunicii sale.

„Nemaipomenit de bine, simţeam că zbor, plutesc. M-am bucurat nespus de mult!”, a spus bunica artistului.
“Întotdeauna am emoții foarte mari atunci când sunt acasă la mine, dar acum, mai ales, că a venit bunica să mă vadă pentru prima oară într-un concert. Sunt fericit pentru tot ceea ce mi se întâmplă și pentru bucuria oamenilor care ne sunt alături la fiecare concert ”, mărturisește Smiley.

La Pitești au fost două ore pline în care publicul a cântat pe piesele cele mai cunoscute ale artistului. Seredinschi, artistul nou intrat în portofoliul HaHaHa Production, a dat tonul cu Piesa mea de dor în deschiderea concertului #Confesiune.

Dorian, și el artist HaHaHa Production, a cântat cu Smiley, cea mai nouă piesă – Aprinde scânteia, o declarație despre libertatea de a fi.
Turneul va continua pe 13 noiembrie la Craiova, la Sala Polivalentă, unde locurile au fost deja suplimentate la cererea publicului, încă 400 de bilete fiind scoase la vânzare în ultimele zile.

La Târgu Jiu, Smiley va inaugura singura sala de sport în oraș prin concertul care va avea loc pe 14 noiembrie.
Ultimele două orașe vor fi Timișoara, pe 15 noiembrie și Constanța, pe 18 noiembrie, unde biletele s-au epuizat de câteva săptămâni.
Organizatorii Turneului Național Confesiune sunt HaHaHa Production și Sublime România, una dintre cele mai mari agenții de profil din industria muzicală din România, iar partenerul principal al turneului este Kaufland.

Kaufland România susține concertul Smiley pentru că spiritul fresh, mereu tânăr al artistului se îmbină armonios cu viziunea companiei, cu dorința de a se reinventa și de a rămâne, totodată, un punct de referință în viața românilor. Bucuria din cântecele și versurile lui Smiley sunt într-un acord perfect cu misiunea Kaufland România – aceea de a fi o prezență pozitivă în viața de zi cu zi a românilor, în demersul de a face din orice săptămână – o săptămâna bună.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending