Cu peste un miliard de statusuri, „Like-uri” şi comentarii publicate în prima jumătate a Cupei Mondiale 2014 din Brazilia, acest campionat de fotbal este deja cel mai discutat eveniment de pe reţeaua de socializare Facebook, din istoria ei de un deceniu, scrie Mediafax.
Discuţiile despre Cupa Mondială măsurate între 12 şi 29 iunie au implicat peste 220 de milioane de persoane şi un miliard de interacţiuni, potrivit datelor furnizate de Facebook. Având în vedere că această competiţie va continua pentru încă două săptămâni, campionatul va înregistra noi recorduri în rândul celor mai mari evenimente social media din istorie.
„Oamenii au conversaţii pe Facebook despre meciurile urmărite, la o scară fără precedent până acum”, a declarat Nick Grudin, directorul de parteneriate al companiei Facebook.
„Pe lângă faptul că partajează informaţii şi se conectează cu prietenii, oamenii se angajează în discuţii cu mass-media şi cu alte voci publice de care sunt interesaţi”, a mai spus acesta.