Connect with us

MAGAZIN

Peste 2.000 de fani Coca-Cola au trăit experiența „Taste the feeling” și s-au bucurat de concertul Rixton

Published

on

 

 

Coca-Cola a transformat seara de joi într-una memorabilă, oferindu-le celor peste 2.000 de participanți o experiență de brand inedită prin care a fost marcată lansarea campaniei „Taste the feeling” în România. Toți cei care au trecut pragul Sălii Polivalente s-au bucurat de un concert fenomenal susținut de trupa Rixton, în premieră în România.

Seara a debutat cu un mix artistic plin de energie, muzică și dans, prin care a fost introdus imnul campaniei „Taste the Feeling”. Artistul și producătorul muzical Bite Your Lips și trupa Muse Quartet au alternat beat-uri spectaculoase create din sunetul sticlelor și dozelor de Coca-Cola cu ritmuri de vioară.

Momentul a culminat cu un dans special, inspirat din clipurile campaniei „Taste the feeling”, realizat de coregraful Emil Rengle și trupa Pro Dance.

În tot acest timp, proiecțiile spectaculoase cu spoturi video și animații, imaginile din campanie, dar și un experiment senzorial cu aromă de Coca-Cola au creat o atmosferă unică pentru toți cei peste 2.000 de invitați.

Rixton(2) Smiley Taste the feeling(1) Taste the feeling(3)

„Campania „Taste the feeling” înseamnă momente reale, oameni și trăiri autentice, iar        Coca-Cola este parte din toate acestea. Noua strategie globală marchează o schimbare importantă în comunicarea de brand, fiind pentru prima dată când Coca-Cola și Coca-Cola Zero vor avea aceeași imagine, a brand-ului de băuturi răcoritoare numărul 1 în lume și în România”, declară Petre Șandru, Market Operations Director Coca-Cola România și Moldova.

Campania  „Taste the Feeling” se va desfășura în peste 200 de țări din lume și cuprinde 10 spoturi TV, peste 100 de noi imagini de campanie, o nouă identitate vizuală, un nou imn                 Coca-Cola și o nouă semnătură audio.

O parte substanțială din această campanie impresionantă va fi oferită publicului din România, prin comunicare integrată și experiențe speciale dedicate consumatorilor de-a lungul anului.

Evenimentul a continuat alături de trupa Rixton, care a susținut un concert fenomenal. Timp de 45 de minute, fanii din România au fredonat și au dansat alături de cei 4 britanici – Jake, Charley, Danny şi Lewi – pe hiturile celebre ale acestora. „Me and My Broken Heart” și „Wait on Me” au fost piesele de rezistență ale serii.

Cu ocazia acestui eveniment, Universal Music România a înmânat trupei Discul de Aur pentru vânzările albumului „Let the Road” realizate în țară, în cadrul unei sesiuni de interviuri și întâlniri cu fanii și presa.

Concertul trupei Rixton a fost deschis de Smiley, cu un recital de excepție, care i-a avut ca invitați surpriză pe Dorian și DOC.

În următoarele zile, toți invitații care rămân conectați pe coke-stream.com, dar și pe www.facebook.com/cocacolaromania vor putea accesa fotografiile și capturile video din cadrul evenimentului, dar și un interviu special cu trupa Rixton.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

„Hopa hopa”: Tostogan’S si Lora colaboreaza pentru prima oara

Published

on

 

Tostogan’S si Lora colaboreaza pentru prima oara si lanseaza „Hopa hopa”, o piesa fresh, cu multa voie buna si un mesaj simplu si frumos: „traieste clipa!”. Compusa de catre EpiQ, „Hopa hopa” este insotita de un videoclip colorat, plin de viata, regizat de Alex Ceausu.

 

„Mi-am dorit de mult timp sa colaborez cu Lora si ma bucur ca dorinta mea s-a implinit. «Hopa Hopa» este produsul familiei EpiQ, din care fac parte. Mi-a placut foarte mult ca la evenimentul de lansare a piesei, publicul a fost fenomenal si a rezonat cu noi. Asadar ma pot declara un om fericit”, marturiseste Tostogan’S.

“Daca erati in cautare de un nou imn al petrecerilor de vara, eu si Tostogan’S venim cu «Hopa hopa». Pe mine m-a cucerit instant, acesta fiind si motivul pentru care m-am alaturat in hora. Multumim tuturor celor implicati si abia asteptam sa auzim piesa in toate boxele”, adauga Lora.

 

In urma cu o zi, in cadrul unui eveniment din Bucuresti organizat de Cat Music, cei doi artisti au lansat single-ul si clipul „Hopa hopa”, iar Tostogan’S a incheiat seara cu un concert live alaturi de Lora, Ami si trupa sa. Printre cei prezenti s-au numarat atat prieteni, oameni din media, fani, cat si artisti precum Celia, Ilinca Bacila sau Ester Peony.

 

Originar din Republica Moldova, Andrei Tostogan este un compozitor si producator cu o prezenta puternica in topurile muzicale din Republica Moldova si Kazahstan. In 2017 a lansat proiectul Tostogan’S si piesa “Se stie”, o poveste in versuri ce satirizeaza balcanismul zilelor noastre. In urma cu un an, a colaborat cu Ami pentru „Sunt bine”, o piesa pozitiva, cu un refren „molipsitor”.

 

Cu milioane de vizualizari pe YouTube, Lora a lansat hit-uri precum “Ramas bun”, “Ne impotrivim”, “Singuri in doi”, “Cinci”, “Pana in rai” sau “Soare negru”. Dupa piesa “Dor sa te ador”, lansata in 2018 alaturi de Doddy, ce a adunat peste 71 de milioane de view-uri pe YouTube, in urma cu o luna, artista a lansat noul sau album – “Despre demoni si iertare”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending