Connect with us

EVENTS

Peste 2.000 de fani Coca-Cola au trăit experiența „Taste the feeling” și s-au bucurat de concertul Rixton

Published

on

Reclame

 

Coca-Cola a transformat seara de joi într-una memorabilă, oferindu-le celor peste 2.000 de participanți o experiență de brand inedită prin care a fost marcată lansarea campaniei „Taste the feeling” în România. Toți cei care au trecut pragul Sălii Polivalente s-au bucurat de un concert fenomenal susținut de trupa Rixton, în premieră în România.

Seara a debutat cu un mix artistic plin de energie, muzică și dans, prin care a fost introdus imnul campaniei „Taste the Feeling”. Artistul și producătorul muzical Bite Your Lips și trupa Muse Quartet au alternat beat-uri spectaculoase create din sunetul sticlelor și dozelor de Coca-Cola cu ritmuri de vioară.

Momentul a culminat cu un dans special, inspirat din clipurile campaniei „Taste the feeling”, realizat de coregraful Emil Rengle și trupa Pro Dance.

În tot acest timp, proiecțiile spectaculoase cu spoturi video și animații, imaginile din campanie, dar și un experiment senzorial cu aromă de Coca-Cola au creat o atmosferă unică pentru toți cei peste 2.000 de invitați.

Rixton(2) Smiley Taste the feeling(1) Taste the feeling(3)

„Campania „Taste the feeling” înseamnă momente reale, oameni și trăiri autentice, iar        Coca-Cola este parte din toate acestea. Noua strategie globală marchează o schimbare importantă în comunicarea de brand, fiind pentru prima dată când Coca-Cola și Coca-Cola Zero vor avea aceeași imagine, a brand-ului de băuturi răcoritoare numărul 1 în lume și în România”, declară Petre Șandru, Market Operations Director Coca-Cola România și Moldova.

Campania  „Taste the Feeling” se va desfășura în peste 200 de țări din lume și cuprinde 10 spoturi TV, peste 100 de noi imagini de campanie, o nouă identitate vizuală, un nou imn                 Coca-Cola și o nouă semnătură audio.

O parte substanțială din această campanie impresionantă va fi oferită publicului din România, prin comunicare integrată și experiențe speciale dedicate consumatorilor de-a lungul anului.

Evenimentul a continuat alături de trupa Rixton, care a susținut un concert fenomenal. Timp de 45 de minute, fanii din România au fredonat și au dansat alături de cei 4 britanici – Jake, Charley, Danny şi Lewi – pe hiturile celebre ale acestora. „Me and My Broken Heart” și „Wait on Me” au fost piesele de rezistență ale serii.

Cu ocazia acestui eveniment, Universal Music România a înmânat trupei Discul de Aur pentru vânzările albumului „Let the Road” realizate în țară, în cadrul unei sesiuni de interviuri și întâlniri cu fanii și presa.

Concertul trupei Rixton a fost deschis de Smiley, cu un recital de excepție, care i-a avut ca invitați surpriză pe Dorian și DOC.

În următoarele zile, toți invitații care rămân conectați pe coke-stream.com, dar și pe www.facebook.com/cocacolaromania vor putea accesa fotografiile și capturile video din cadrul evenimentului, dar și un interviu special cu trupa Rixton.

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending