Peste 2.3 milioane de români au urmărit marți seară aventurile din Las Fierbinți - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 2.3 milioane de români au urmărit marți seară aventurile din Las Fierbinți

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, în Las Fierbinți, încercările Dalidei de a-și găsi marea iubire au eșuat rapid, după numai câteva întâlniri care nu au îndeplinit criteriile impuse de ea.

Las Fierbinți a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 13.7 puncte de rating și 33.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 6.6 puncte de rating și 16.0% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 10.0 puncte de audiență și 29.8% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 7.3 puncte de rating și 21.7% share. La nivel național, peste 2.3 milioane de români au urmărit Las Fierbinți.

Din dorința de a face rost de bani cât mai repede și fără prea mult efort, Firicel a decis să devină cobai uman, iar Dorel să găsească o mașină de cusut cu platină, pe care să o vândă scump. În final, niciunul dintre ei nu a reușit să se îmbogățească și, în plus, și-au încheiat planurile bătuți și cu banii luați.

Joi, de la 20:30, poveștile din Las Fierbinți continuă cu un nou episod plin de umor.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Subscribe to our newsletter!

[newsletter_form type="minimal"]




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending