Connect with us

Campanie TV

Peste 2.6 milioane de Euro s-au strâns în cadrul teledonului Români Împreunã, organizat de trustul INTACT

Avatar

Published

on

Peste 2.6 milioane de Euro s-au strâns în cadrul teledonului Români Împreunã, organizat de Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 şi Fundaţia Mereu Aproape şi suma nu se opreşte aici

 

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

Conform limitãrii date de starea de urgenţã din aceste momente, Alessandra Stoicescu, Dan Negru, Mihai Morar si Mihai Gâdea le-au fost alãturi telespectatorilor din platoul teledonului, în timp ce peste 40 de vedete au preluat apelurile telefonice ale românilor din propriile case şi li s-au alãturat gazdelor teledonului prin ecrane gigantice 360, fãcând posibilã astfel o transmisiune TV unicã în România.

Cu lacrimi în ochi, zeci de vedete au preluat apelurile celor care au dorit sã ajute în cadrul teledonului Români Împreunã. “Ne aflãm astãzi în faţa unui demers nemaiîntâlnit vreodatã în România. Doar împreunã vom reuşi sã trecem peste aceste vremuri grele pentru fiecare dintre noi. Este teledonul prin intermediul cãruia vrem sã fim aproape de eroii noştri în alb. Avem încredere cã se poate! Suntem la distanţã, dar atât de apropiaţi!”, a mãrturisit Alessandra Stoicescu. Şi Dan Negru a facut o mãrturisire emoţionantã: “Îi cunosc pe oamenii ãştia de vreo 20 de ani. Este prima oarã când nu ne-am îmbrãţişat când ne-am întâlnit!”, în vreme ce Mihai Morar a spus: “Noi patru vã simţim mâinile întinse mai mult decât oricând. Suntem atât de diferiţi, însã vin momente în care trebuie sã fim împreunã. O situaţie de crizã devine criticã atunci când pânã şi oamenii de la Salvare au nevoie de salvare!”. Mihai Gâdea a completat şi el: “E cea mai mare încercare a generaţiei noastre! De ce Români Împreunã? Pentru cã doar împreunã aceastã bãtãlie poate fi câştigatã. Trustul nostru face azi un gest de solidaritate transmiţând acest teledon pe toate canalele noastre! Un duşman invizibil ne-a unit pe toţi!”

În aceastã zi, teledonul Români Împreunã a adus în faţa telespectatorilor poveştile emoţionante ale unor români care au trecut prin lupta cu Covid 19, dar şi mãrturisirile incredibile ale medicilor din secţiile ATI. Prof. Dr. Adrian Streinu Cercel, managerul Institutului de Boli Infecţioase Matei Balş, prof. dr. Dorel Sãndesc, Preşedintele Asociaţiei ATI, Raed Arafat, secretar de stat în Ministerul Afacerilor Interne şi şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă sau ministrul Sãnãtãţii, Nelu Tãtaru sunt doar câţiva dintre medicii care au salutat în direct iniţiativa trustului Intact şi le-au transmis românilor care sunt nevoile în acest moment ale celor care sunt în prima linie a “rãzboiului” cu acest virus.

Loredana, Delia şi Ştefan Bãnicã s-au alãturat Teledonului Români Împreunã atât prin donaţii individuale, cât şi printr-un minirecital pe care aceştia l-au transmis live din propriile case. Mari artişti din România şi din afara graniţelor ţãrii şi-au donat creaţii sau obiecte personale pe care ulterior românii le-au putut adjudeca donând în conturile Fundaţiei Mereu Aproape. Printre aceştia se numãrã unul dintre cei mai cunoscuţi români de pe planetã, maestrul Gheorghe Zamfir, care a donat 5 naiuri personalizate sau pictoriţa din Los Angeles, Alexandra Nechita, supranumitã şi micuţa Picasso, care a donat mai multe tablouri. Dan Puric şi pãrintele Necula au transmis mesaje de solidaritate prin intermediul teledonului Români Împreunã. Gicã Popescu, Irina Loghin, Diana Şucu, Ion Alexandru Ţiriac, Alexandru Arşinel, Maria Dragomiroiu, precum şi numeroase companii naţionale şi multinaţionale au fãcut donaţii importante ieri.

Simona Gherghe, Gina Pistol, Andreea Bãlan, Olivia Pãunescu, Octavia Geamãnu, Mirela Retegan, Florin Dumitrescu, Sorin Bontea, Cãtãlin Scãrlãtescu, Dani Oţil, Rãzvan Simion, Dan Capatos, Liviu Vârciu, Cristi Iacob, Rãzvan Fodor, Speak, Oase, Florin Ristei, Mihaela Cãlin, Vali Butnaru, Ramona Ilie, Raluka, Ramona Olaru, Cosmin Seleşi, Andrei Ştefãnescu, Şerban Copoţ, Dan Badea, Aurelian Temişan, Cristian Brancu, Cris şi Vlad, Nicolai Tand, Alex Velea şi Mario Fresh, Gabriela Cristea, Florentina Fântânaru, Sabina Iosub, Mircea Badea, Adi Ursu sau Radu Tudor au preluat apelurile celor care au dorit sã ajute în cadrul teledonului Români Împreunã, dar au fãcut şi propriile donaţii. “N-am trãit asemenea emoţii în ultimii ani de zile!”, a fost mesajul, sub o formã sau alta, transmis de majoritatea dintre ei.

De 15 ani, Fundația Mereu Aproape este organizația nonguvernamentală cu cea mai mare experiență și cu cea mai mare capacitate de mobilizare a românilor, persoane fizice și juridice, pentru ajutorarea în caz de dezastre naturale și tragedii naționale. Apa trece, România rămâne și Români împreună pentru Colectiv sunt cele mai puternice campanii naționale și transnaționale. Fundația Mereu Aproape lucrează de trei săptămâni pentru identificarea nevoilor reale din spitale, unde medici și asistente se află în prima linie în lupta împotriva coronaviruslui, este în contact cu furnizori de echipamente de protecție și aparatură ATI, se află în contact cu cadrele medicale care au cerut și cer ajutor echipei Mereu Aproape. Scopul teledonului Români Impreunã este să ofere cât mai multe stații ATI și/sau ventilatoare Spitalelor de Boli Infecțioase, Spitalelor Județene și Municipale, Secțiilor Neonatologie ATI. O stație ATI înseamnă: injectomate și perfuzomate, monitor de funcții vitale pentru terapie intensivă, sistem de încălzire pacient, pat de terapie intensivă, ventilator mecanic de medie și/sau înaltă performanță, laringoscop.

Comentarii

Campanie TV

ZU TV a lansat campania „Wheels! Streets! Go!”

Avatar

Published

on

            Începând din această săptămână, ZU TV scoate la rampă sporturile urbane în cadrul campaniei „Wheels! Streets! Go!” şi lansează un concurs cu premii foarte atractive. Campania se adresează practicanţilor de sporturi urbane, de la iubitorii de role, la skateboard, trotinetă sau BMX, iar vârsta minimă de participare este de 10 ani.

 

Pentru a se înscrie, participanţii trebuie să încarce pe pagina de concurs https://wheels-streets-go.myzutv.ro/ un video în care îşi prezintă trick-urile  şi să acumuleze cât mai multe voturi. Cei care votează, intră şi ei în cursa pentru un premiu special. Perioada de desfăşurare, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici: https://wheels-streets-go.myzutv.ro/

 

În faza de start a campaniei, pe pagina de concurs pot fi urmărite videoclipuri model cu trick-uri si interviuri realizate cu practicanţi pasionaţi de sporturi urbane cunoscuţi: Marius Constantin – skateboard, Pavel Trifan – role,  Mihalcea Alexandru “AYU” – role, Stanciu David – BMX, Cojocariu Florinel “FLO” – BMX.

Încã de când s-a lansat, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.

Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending