Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 3 milioane de romani au intrat in noul an cu ProTV (vezi cifre detaliate)

Published

on

 

Si in 2011 romanii au ales sa isi inceapa anul alaturi de ProTV. Dupa un 2010 in care au intors pe toate partile, cu mult umor, personajele si intamplarile politice si mondene din tara, agentii ”Serviciului Roman de Comedie” au incheiat anul la Pro Tv intr-un stil mare, cu audiente pe masura.

Toni Grecu a prezentat chiar pe 31 decembrie, ”Gala Premiilor Serviciului Roman de Comedie 2010”, gala care a reusit sa se claseze pe locul intai la nivelul publicului comercial din mediul urban si sa obtina o medie de audienta de 9 puncte de rating si o cota de piata de 24.2 procente. In minutul de aur al emisiunii, 21:15, aproape 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au fost cu ochii pe  premiile oferite de “Serviciul Roman de Comedie”, ProTV obtinand o audienta de 16.6 puncte de rating si o cota de piata de 33.7%, in timp ce Antena 1 a obtinut numai 7. 4 puncte de rating si o cota de piata de 14.9 procente.

“Star Maraton de Revelion”, programul difuzat in noapte dintre ani a fost lider de audienta, telespectatorii fiind cu ochii pe Pavel Bartos,pe Liviu Varciu si pe echipele conduse de acestia. Conform GFK Romania, competitia de hit-uri a atins la nivelul publicului din mediu urban o audienta medie de 9.7 puncte de rating si o cota de piata de 22.1%, in timp ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval orar 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 19.7 procente. Confruntarea dintre echipa fetelor condusa de Liviu Varciu si cea a baietilor condusa de Pavel Bartos a fost lider de audienta si la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 11 puncte de rating si o cota de piata de 29%, pe locul doi clasandu-se Antena 1 cu 7.1 puncte de rating si o 18.8 procente cota de piata.

Peste 3 milioane de romani la nivelul intregului public au fost cu ochii pe “Star Maraton de Revelion” in minutul de aur, de la ora 23:30, cand ProTV a inregistrat 15.7 puncte de rating si o cota de piata de 32.7 procente. In acelasi minut, maratonul starurilor de la ProTV a obtinut la nivelul publicului comercial din mediul urban o impresionanta cota de piata de 45.8 procente si o audienta de 17.2 puncte de rating, de aproape sase ori mai mult decat Antena 1, care in acelasi minuat a obtinut doar 3.2 puncte de rating si o cota de piata de 8.5 procente.

Romanii au intrat in 2011 alaturi de ProTV. La ora 00:00, postul din Pache Protopopescu a inregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban o audienta de 11.7 puncte de rating si o cota de piata de 31. 5 procente, pe locul doi situandu-se Antena 1 cu 7.8 puncte de rating si o cota de piata de 21%.

“L!ve Revolution”, cel mai tare eveniment din Noaptea de Revelion, a adunat si el sute de romani in Piata Revolutiei. Chiar daca termometrul arata in ultima noapte a anului multe grade sub zero, publicul s-a incalzit imediat ce pe scena a urcat baletul “Dansez pentru tine” coordonat de Edi Stancu care a dat imediat startul petrecerii. Maestrii de ceremonie au fost DJ-ii ProFM George Vintila, Claudiu Sara, Bogdan Nicolai si Marius Onuc care le-au oferit celor aflati in piata cele mai tari hit-uri ale momentului, asa ca romanii au intrat in noul an pe ritmurile aduse de Alexandra Stan, Antonia, Trupa Zero, Alex Velea, Delia Matache, Connect-R, Puya, Smiley, Voltaj si Loredana.

ProTV a inceput 2011 cu dreptul. Stirile ProTV au fost lider detasat de audienta si  in prima zi a anului, obtinand la nivelul publicului din mediul urban o audienta medie de 14.1 puncte de rating si o cota de piata de 29.4 procente, in timp ce la nivelul aceluiasi public Antena 1 a obtinut numai 7.7 puncte de rating si o cota de piata de 16.1%. Si publicul comercial din mediul urban a fost cu ochii pe Stirile ProTV, care au inregistrat la nivelul acestuia o audienta medie de 13.7 puncte de rating si o cota de piata de 33.4 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul doi, a obtinut 5.9 puncte de rating si o cota de piata de 14.4 procente. In minutul de aur, 19.27, peste 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au urmarit cele mai importante evenimente ale ultimei nopti din an difuzate de Stirile ProTV, acestea obtinand o audienta de 17.7 puncte de rating si o cota de piata de 34.9 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 8 puncte de rating si o cota de piata de 15.8 procente.

Lupta regelui spartan Leonidas in lupta  celor “300 – Eroii de la Termopile” a fost urmarita cu sufletul la gura de telespectatori, ProTV fiind lider detasat de audienta si pe acest interval orar. La nivelul intregului public din mediul urban, filmul PRO a inregistrat o audienta medie de 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 18.5 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 6.6 puncte de rating si o cota de piata de 14%. Lupta eroilor spartani a fost lider si in randul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 10.5 puncte de rating si o cota de piata de 24.5 de procente, Antena 1 obtinand doar 6.2 puncte de rating si o cota de piata de 14.6 procente.

La ce post tv v-ati uitat in noaptea de Revelion

View Results

Loading ... Loading ...

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Petrisor

    2 ianuarie 2011 at 17:49

    Astia de la Mediafax si PROTV spun numai tampenii, cei de la Antena 1 i-au batut de le-a sunat apa in cap, dar domnii de la trustul PRO cred ca un PR agresiv inseamna unul mincinos. Bine ca n-au zis ca jumatate din populatia SUA s-a uitat la ei in noaptea de Revelion.

  2. bavi

    2 ianuarie 2011 at 15:43

    In fiecare an am urmarit programul de revelion la PRO tv datorita increderii in calitatea spectacolului.Anul acesta m-am simtit agresata psihic de prezenta andreei tonciu si a simonei senzual(am scris special numele cu litere mici).Nu v-am inteles alegerea.Nu va reprezinta.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Familia Băitoi a câștigat sezonul special. Chefi la cuțite: Florin Dumitrescu, încă un titlu în palmares

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala sezonului special Chefi la cuțite a fost de poveste, iar spectacolul asigurat de cele mai talentate familii și de cei trei chefi a clasat emisiunea în topul preferințelor românilor. Cel mai iubit show culinar a fost lider de piață pe publicul comercial din mediul urban, iar în minutul de aur de la 21:58, aproape 1.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau ultima luptă culinară din sezonul dedicat familiilor.

Așa se face că în intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59-23:23, Chefi la cuțite a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 5,1 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 4,2 puncte de rating și 15,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 18 iunie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00) pe publicul comercial din mediul urban. Postul a condus cu 4,6 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. Tot, marți, 18 iunie, Neatza cu Răzvan și Dani a fost în topul preferințelor românilor pe publicul comercial din mediul urban, în vreme ce Observatorul orei 16:00 s-a clasat pe primul loc la nivel național.

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare în finala sezonului special Chefi la cuțite, pentru cele trei familii care au intrat în cursa pentru titlu și premiul de 10.000 de Euro. După două sesiuni de gătit pline de tensiune, ce și-au spus din plin cuvântul, o ultimă farfurie a făcut diferența. Familia Băitoi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu, au fost cei care și-au auzit numele strigat la finalul ediției: „Sincer, mă bucur foarte mult pentru ei, este senzațional că au reușit să câștige acest concurs!, a spus mentorul familiei învingătoare.

Lupta sezonului s-a dat între chefii Scărlătescu și Dumitrescu, căci chef Bontea, cel ce deține supremația titlurilor câștigate, s-a aflat în situația de a privi de pe tușă finala, dar asta nu l-a oprit în a da indicații și a ajuta fiecare echipă în parte cu sfaturi valoroase.

Prima probă le-a provocat pe cele trei familii finaliste să facă spectacol în farfurie pentru a impresiona invitații speciali la jurizare- bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul preparatelor, chiar alături de familiile lor. Deși chef Scărlătescu a intrat în finală cu avantajul de a avea două echipe în luptă, în urma voturilor, familia Binh a fost cea care a părăsit competiția.

Așa se face că familia Crudu, bucătarii în tunici roșii, și familia Băitoi, “soldații” în galben, au intrat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, într-o probă ce valora 10.000 de Euro. Un dish semnătură, realizat în doar 60 de minute și jurizat chiar de către chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu a fost cel care a făcut diferența. Familia Băitoi a fost cea care a convins, motiv pentru care, la finalul serii, Gina Pistol le-a strigat numele: „Am câștigat, nu ne vine să credem! A fost o experiență minunată, ne bucurăm că am făcut și noi parte din familia Chefi la cuțite”, au spus aceștia fericiți, cu lacrimi în ochi.

Echipa din Chișinău a reușit să fie “sarea în bucate” în ciuda lipsei de experință din bucătărie, iar premiul de 10.000 de Euro pe care l-au adjudecat îi va ajuta, ca pe viitor, să își deschidă o mică afacere în domeniul gastronomic.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 iunie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu primul meci al României la CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Primul meci al României la EURO U21, prima victorie pe teren şi în audienţe! Tricolorii mici au adunat românii în faţa micului ecran, la TVR. TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 1.657.000 de telespectatori, în minutul de aur al meciului România – Croaţia (4-1).

 

Viitorul fotbalului românesc se scrie la TVR! Tricolorii U21 au debutat în forţă la EURO 2019, echipa selecţionerului Mirel Rădoi marcând patru goluri şi câştigând detaşat, scor final 4-1, meciul împotriva reprezentativei U21 a Croaţiei. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 18 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19.32-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România U21 – Croaţia U21 un rating mediu* de 5.9% şi share** de 16.8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul de debut al lor la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi  Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22.2%), care aşteptau confirmarea victoriei Naţionalei de tineret U21. La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10.3% şi o cotă de piaţă de 24.7% (982.000 de telespectatori).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Următoarele partide ale reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal se vor disputa pe 21 şi pe 24 iunie, când tricolorii mici vor întâlni Anglia, respectiv Franţa, la Cesena. Partidele vor fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Programul partidelor din acestă săptămână la EURO 2019:

19.06.2019, ora 19:30 – Spania – Belgia – TVR 2 şi TVR HD

19.06.2019, ora 22:00 – Italia – Polonia – TVR 1 şi TVR HD

20.06.2019, ora 19:30 – Danemarca – Austria – TVR 2 şi TVR HD

20.06.2019, ora 22:00 – Germania – Serbia – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 19:30 – Anglia – ROMÂNIA – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 22:00 – Franţa – Croaţia – TVR 2 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Belgia – Italia – TVR 1 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Spania – Polonia – TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00 23.06.2019, ora 22:00 – Austria – Germania, TVR 1 şi TVR HD

23.06.2019, ora 22:00 – Danemarca – Serbia, TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Imagini România_ Croatia U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Kanal D, lider de piata cu “Pretul fericirii”! Episodul de aseara, urmarit de peste un milion de fani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

#De saptamana viitoare, productia turceasca va putea fi urmarita cinci zile consecutiv, de luni pana vineri, de la ora 20:00

Serialul “Povestea noastra” ajunge la final vinerea aceasta

 

Marti, 18 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu serialul turcesc “Pretul fericirii”, pe doua segmente de public. Pe intervalul de difuzare a productiei mai sus mentionate, 20:00 – 23:00, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National si pe cel All Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media. Episodul difuzat aseara din serialul “Pretul fericirii”, la Kanal D, a fost urmarit in medie, in fiecare minut, de peste un milion de telespectatori din intreaga tara.

Ieri, Kanal D a inregistrat 5,7% rating si 14,5% cota de piata, in intervalul orar mai sus mentionat, pe targetul National, si 5,4% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de maxima audienta, atins la 22:35, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.3 milioane de fani.

Vineri, 21 iunie, serialul “Povestea noastra” ajunge la final, odata cu difuzarea ultimului episod al productiei. De saptamana viitoare, serialul “Pretul fericirii” va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri, incepand cu ora 20:00, la Kanal D!

Audienta “Pretul fericirii”, target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,714,51009
 Pro TV5,012,7882
 TVR 14,912,6878
YASAK ELMAAntena 14,511,6809
20:00-23:00Antena 32,36,0418
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.06.2018    

 

Audineta “Pretul fericirii”, target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,414,0518
 TVR 15,213,3493
 Antena 14,311,2416
YASAK ELMAPro TV4,110,7395
20:00-23:00Antena 32,77,0257
Source: Kantar Media Romania    
Date: 18.06.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending