Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 3 milioane de romani au intrat in noul an cu ProTV (vezi cifre detaliate)

Published

on

Si in 2011 romanii au ales sa isi inceapa anul alaturi de ProTV. Dupa un 2010 in care au intors pe toate partile, cu mult umor, personajele si intamplarile politice si mondene din tara, agentii ”Serviciului Roman de Comedie” au incheiat anul la Pro Tv intr-un stil mare, cu audiente pe masura.

Toni Grecu a prezentat chiar pe 31 decembrie, ”Gala Premiilor Serviciului Roman de Comedie 2010”, gala care a reusit sa se claseze pe locul intai la nivelul publicului comercial din mediul urban si sa obtina o medie de audienta de 9 puncte de rating si o cota de piata de 24.2 procente. In minutul de aur al emisiunii, 21:15, aproape 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au fost cu ochii pe  premiile oferite de “Serviciul Roman de Comedie”, ProTV obtinand o audienta de 16.6 puncte de rating si o cota de piata de 33.7%, in timp ce Antena 1 a obtinut numai 7. 4 puncte de rating si o cota de piata de 14.9 procente.

“Star Maraton de Revelion”, programul difuzat in noapte dintre ani a fost lider de audienta, telespectatorii fiind cu ochii pe Pavel Bartos,pe Liviu Varciu si pe echipele conduse de acestia. Conform GFK Romania, competitia de hit-uri a atins la nivelul publicului din mediu urban o audienta medie de 9.7 puncte de rating si o cota de piata de 22.1%, in timp ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval orar 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 19.7 procente. Confruntarea dintre echipa fetelor condusa de Liviu Varciu si cea a baietilor condusa de Pavel Bartos a fost lider de audienta si la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 11 puncte de rating si o cota de piata de 29%, pe locul doi clasandu-se Antena 1 cu 7.1 puncte de rating si o 18.8 procente cota de piata.

Peste 3 milioane de romani la nivelul intregului public au fost cu ochii pe “Star Maraton de Revelion” in minutul de aur, de la ora 23:30, cand ProTV a inregistrat 15.7 puncte de rating si o cota de piata de 32.7 procente. In acelasi minut, maratonul starurilor de la ProTV a obtinut la nivelul publicului comercial din mediul urban o impresionanta cota de piata de 45.8 procente si o audienta de 17.2 puncte de rating, de aproape sase ori mai mult decat Antena 1, care in acelasi minuat a obtinut doar 3.2 puncte de rating si o cota de piata de 8.5 procente.

Romanii au intrat in 2011 alaturi de ProTV. La ora 00:00, postul din Pache Protopopescu a inregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban o audienta de 11.7 puncte de rating si o cota de piata de 31. 5 procente, pe locul doi situandu-se Antena 1 cu 7.8 puncte de rating si o cota de piata de 21%.

“L!ve Revolution”, cel mai tare eveniment din Noaptea de Revelion, a adunat si el sute de romani in Piata Revolutiei. Chiar daca termometrul arata in ultima noapte a anului multe grade sub zero, publicul s-a incalzit imediat ce pe scena a urcat baletul “Dansez pentru tine” coordonat de Edi Stancu care a dat imediat startul petrecerii. Maestrii de ceremonie au fost DJ-ii ProFM George Vintila, Claudiu Sara, Bogdan Nicolai si Marius Onuc care le-au oferit celor aflati in piata cele mai tari hit-uri ale momentului, asa ca romanii au intrat in noul an pe ritmurile aduse de Alexandra Stan, Antonia, Trupa Zero, Alex Velea, Delia Matache, Connect-R, Puya, Smiley, Voltaj si Loredana.

ProTV a inceput 2011 cu dreptul. Stirile ProTV au fost lider detasat de audienta si  in prima zi a anului, obtinand la nivelul publicului din mediul urban o audienta medie de 14.1 puncte de rating si o cota de piata de 29.4 procente, in timp ce la nivelul aceluiasi public Antena 1 a obtinut numai 7.7 puncte de rating si o cota de piata de 16.1%. Si publicul comercial din mediul urban a fost cu ochii pe Stirile ProTV, care au inregistrat la nivelul acestuia o audienta medie de 13.7 puncte de rating si o cota de piata de 33.4 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul doi, a obtinut 5.9 puncte de rating si o cota de piata de 14.4 procente. In minutul de aur, 19.27, peste 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au urmarit cele mai importante evenimente ale ultimei nopti din an difuzate de Stirile ProTV, acestea obtinand o audienta de 17.7 puncte de rating si o cota de piata de 34.9 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 8 puncte de rating si o cota de piata de 15.8 procente.

Lupta regelui spartan Leonidas in lupta  celor “300 – Eroii de la Termopile” a fost urmarita cu sufletul la gura de telespectatori, ProTV fiind lider detasat de audienta si pe acest interval orar. La nivelul intregului public din mediul urban, filmul PRO a inregistrat o audienta medie de 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 18.5 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 6.6 puncte de rating si o cota de piata de 14%. Lupta eroilor spartani a fost lider si in randul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 10.5 puncte de rating si o cota de piata de 24.5 de procente, Antena 1 obtinand doar 6.2 puncte de rating si o cota de piata de 14.6 procente.

La ce post tv v-ati uitat in noaptea de Revelion

View Results

Loading ... Loading ...

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Petrisor

    2 ianuarie 2011 at 17:49

    Astia de la Mediafax si PROTV spun numai tampenii, cei de la Antena 1 i-au batut de le-a sunat apa in cap, dar domnii de la trustul PRO cred ca un PR agresiv inseamna unul mincinos. Bine ca n-au zis ca jumatate din populatia SUA s-a uitat la ei in noaptea de Revelion.

  2. bavi

    2 ianuarie 2011 at 15:43

    In fiecare an am urmarit programul de revelion la PRO tv datorita increderii in calitatea spectacolului.Anul acesta m-am simtit agresata psihic de prezenta andreei tonciu si a simonei senzual(am scris special numele cu litere mici).Nu v-am inteles alegerea.Nu va reprezinta.

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima ediţie a show-ului „Next Star”, lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima ediţie a celui de-al nouãlea sezon al show-ului „Next Star”, prezentatã de Dan Negru, a fost sâmbãt seara lider de audienţã, la oraşe şi în toatã ţara.

Ediţia care a desemnat-o câştigãtoare pe mica interpretã de muzicã popularã Anastasia Ciobanu (8 ani) a adunat în faţa micilor ecrane 1.825.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22.31.

Aşadar, la nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi a obţinut sâmbãtã seara, pe perioada difuzãrii emisiunii (20.00-23.07), o audienţã medie de 7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 17,7%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, inregistra 5,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,5%, iar TVR1 obtinea 5,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 13,2%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 6,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 16,2%, urmata de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating si 14,5% cota de piata si de TVR1, cu 5,4 puncte de rating si 14,1% cotã de piaţã.

Anastasia Ciobanu (8 ani), din localitatea Bogdan Vodă, județul Bacău, a câștigat aseară prima ediție “Next Star” și s-a calificat în marea finală a celui de-al nouălea sezon.

Mă simt emoționată. Nu mă așteptam să câștig. Acum o să mă pregătesc pentru finala cea mare”, a spus fetița, cu lacrimi în ochi, după ce a primit premiul din partea prezentatorului show-ului, Dan Negru.

Cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa au numai cuvinte de laudă la adresa micuței cântărețe de muzică populară.

Eu v-am spus de la început că Anastasia va câștiga. Are tot ce-i trebuie. E frumoasă și talentată, dansează, are atitudine, voce, dicție”, spune Pepe.

Mi-au plăcut stacaturile ei, corectitudinea cântării, emoția, dar și timbrul ei care suna ca al unei femei mature. Parcă ne cânta o artistă de 20-25 de ani”, adaugă Dorian Popa

Anastasia a avut un moment demn de o finală. Sunt convinsă că cei de acasă au îndrăgit-o, așa cum am făcut și noi”, spune și Lidia Buble.

Prima ediție “Next Star” a adus în fața juriului și a publicului primii concurenți dintr-un sezon care se anunță extraordinar. Un szon care promite să aducă în fața telespectatorilor copii senzaționali, cu talente nebănuite și povești impresionante. Fiecare dintre ei va încerca să-i convingă pe cei trei jurați, Lidia Buble, Pepe și Dorian Popa, că el este viitorul “Next Star” și va “lupta” pentru marele trofeu, în valoare de 20.000 de euro.

Sâmbătă seara, copii talentați la muzică populară, muzică rock și pop, dar și la dans sportiv, stand-up comedy, street dance, circ, karate, pictură și… geografie, veniți din toate colțurile țării, și-au susținut demonstrațiile cu multă emoție în fața celor trei jurați. Alături de ei și de părinții lor a stat, în culise, Șerban Copoț, co-prezentatorul show-ului. Șerban i-a încurajat pe copii, i-a descusut înainte ca aceștia să urce pe scenă și le-a luat la cald impresiile, după ce au apărut în fața juraților.

De asemenea, în deschiderea galei, pe scenă au urcat Omar Arnaout, Vanessa Marzavan, Rose-Marie Lanciu, Isabela Pamparău, Yasmina Butilă și Katia Cărbune, șase dintre câștigătorii “Next Star”, iar celelalte două, Emily Moskalenko și Andreea Tucaliuc, aflate la o competiție internațională, respectiv într-un turneu, au transmis mesaje video.

Sâmbătă seara, la “Next Star”, jurații au fost impresionați de toți concurenții și au savurat toate momentele desfășurate în fața lor. Dar poate cel mai tare au fost surprinși de de Radu, un băiețel de cinci ani, considerat genial, care a venit în afara concursului. Radu are un coeficient de inteligență, măsurat de specialiști, de 149. Asta în condițiile în care majoritatea oamenilor inteligenți au un IQ în jurul valorii de 100. Copilul i-a lăsat cu gura căscată pe jurați atunci când le-a demonstrat că știe fără greșeală drapelele tuturor țărilor lumii.

Cine sunt copiii care vor urca pe scenă în cea de-a doua ediție a show-ului, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbăta viitoare, de la ora 20.00, numai la “Next Star”, emisiunea prezentată, pentru al cincilea an consecutiv, de Dan Negru.

 

            Sursa:Kantar Media                         

                Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

                Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

                Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                     

                Perioada 16 iunie 2018                   

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 lider incontestabil de audienţă cu pardida Portugalia-Spania

Published

on

Foto Credit: TVR

Primul derby al Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Peste 2 milioane de telespectatori în minutul de aur, la TVR 1, în timpul partidei dintre Spania şi Portugalia, finalizată cu egalul 3-3, toate golurile Portugaliei fiind înscrise de Ronaldo.

 

Primul mare meci al Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Lupta de pe terenul de la Soci dintre rivalele Portugalia şi Spania, finalizată cu un tensionat egal 3-3, a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating* mediu 8,8%, cotă de piaţă** medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00.

 

Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial. Pe target urban, unu din patru telespectatori a urmărit la TVR 1 evoluţia echipelor lui Ronaldo şi Pique – TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 9.7% şi un share de 23.9% (o medie de 936.000 de telespectatori), pe intervalul 21.00-23.00. La nivel comercial, meciul Portudalia – Spania a fost, de asemenea, cel mai urmărit program cu 406.000 de telespectatori în medie (9,2% rating şi 30,7% cotă de piaţă).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 22.50, spre finalul reprizei, când la TVR 1 se uitau nu mai puţin de 2.089.000 de microbişti (rating de 11.7 şi 31.1 share). În mediul urban, două minte mai târziu (ora 22.52) TVR 1 a avut o audienţă de 13.3% şi o cotă de piaţă de 35.7% (1.281.000 de telespectatori).

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018.

 

Programul următoarelor partide din acest weekend:

16 iunie, ora 13:00 – Franţa – Australia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 16:00 – Argentina – Islanda (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 19:00 – Peru – Danemarca (Saransk) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 22:00 – Croaţia – Nigeria (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 15:00 – Costa Rica – Serbia (Samara) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 18:00 – Germania – Mexic (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 21:00 – Brazilia – Elveţia (Rostov) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR la debutul CM de Fotbal

Published

on

Sursa foto: FIFA / TVR

Campionatul Mondial de Fotbal, regele verii la TVR, ţine telespectatorii cu ochii pe ecrane: 1.271.000 de milion de telespectatori, în minutul de aur, la TVR 1, în meciul de debut: Rusia – Arabia Saudită 5-0.

Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 a debutat în forţă, echipa gazdă marcând nu mai puţin cinci goluri, un record în istoria meciurilor de deschidere. Partida Rusia – Arabia Saudită, încheiată cu un scor greu de anticipat, 5-0, a putut fi urmărită în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 14 iunie, începând cu ora 18.00.

Primul meci al competiţiei a urcat TVR 1 pe prima poziţie în rândul telespectatorilor cu vârsta de peste 18 ani din mediul urban, TVR 1 înregistrând un rating mediu de 6.7% şi un share de 19.1%, pe intervalul 18.00 – 19.55.

Minutul „de aur” al partidei comentate de Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 19.54, când la TVR 1 se uitau 1.271.000 de microbişti (rating de 7.1% şi share de 20.3%). La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 8.6% şi o cotă de piaţă de 22.5% (830.000 de telespectatori).

La nivel naţional, pe durata meciului Rusia – Arabia Saudită, postul TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 4,7% şi o cotă de piaţă de 15.9%, fiind urmărit de 847.000 de telespectatori, în timp ce, la nivelul publicului urban, partida de fotbal a obţinut următoarele cifre: 5.9% rtg şi 17.9% share (566.000 de telespectatori).

Ceremonia de deschidere a Cupei Mondiale, transmisă în direct între 17.28 si 17.40, a adus la TVR 1 aproape jumătate de milion de telespectatori (2,4% rating mediu şi 10,1% cotă de piaţă medie, 433.000 telespectatori), la nivel naţional. La oraşe, spectacolul oferit de Robbie Williams şi Aida Garifullina în deschiderea Campionatului a înregistrat o audienţă de 3.3% şi un share de 12.6%.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

De la 23.00, analizăm meciurile zilei la Studio Mondial, pentru ca, de la 23.40, Tudor Furdui alături de cei de la Noaptea Târziu – grup cunoscut şi apreciat în mediul virtual pentru parodiile muzicale pe care le produce – să înceapă Pariu Mondial.

Programul partidelor din acest weekend – TVR 1 și TVR HD:

15 iunie, ora 15:00 – Egipt – Uruguay (Ekaterinburg)

15 iunie, ora 18:00 – Maroc – Iran (Sankt Petersburg)

15 iunie, ora 21:00 – Portugalia – Spania (Soci)

16 iunie, ora 13:00 – Franţa – Australia (Kazan)

16 iunie, ora 16:00 – Argentina – Islanda (Moscova, Spartak)

16 iunie, ora 19:00 – Peru – Danemarca (Saransk)

16 iunie, ora 22:00 – Croaţia – Nigeria (Kalinigrad)

17 iunie, ora 15:00 – Costa Rica – Serbia (Samara)

17 iunie, ora 18:00 – Germania – Mexic (Moscova, Lujniki)

17 iunie, ora 21:00 – Brazilia – Elveţia (Rostov)

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul transmisiei meciului „Rusia – Arabia Saudită”, ieri 14 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>18:00-19:55
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.25.1918.3
TVR 115.84.7843.7
Antena 114.24.2758.6
Kanal D6.21.8331.2
National TV5.81.7308.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>18:00-19:55
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.36.0576.5
TVR 117.95.9564.4
Antena 112.54.1394.3
Kanal D5.91.9185.6
Antena 35.61.9178.3

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>18:00-19:55
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.85.1226.6
TVR 119.54.6202.6
Antena 114.23.4147.7
Kanal D9.62.3100.3
Prima TV2.60.627.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA


Cotă de piaţă (Market Share)
 reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending