Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 3 milioane de romani au intrat in noul an cu ProTV (vezi cifre detaliate)

Published

on

 

Si in 2011 romanii au ales sa isi inceapa anul alaturi de ProTV. Dupa un 2010 in care au intors pe toate partile, cu mult umor, personajele si intamplarile politice si mondene din tara, agentii ”Serviciului Roman de Comedie” au incheiat anul la Pro Tv intr-un stil mare, cu audiente pe masura.

Toni Grecu a prezentat chiar pe 31 decembrie, ”Gala Premiilor Serviciului Roman de Comedie 2010”, gala care a reusit sa se claseze pe locul intai la nivelul publicului comercial din mediul urban si sa obtina o medie de audienta de 9 puncte de rating si o cota de piata de 24.2 procente. In minutul de aur al emisiunii, 21:15, aproape 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au fost cu ochii pe  premiile oferite de “Serviciul Roman de Comedie”, ProTV obtinand o audienta de 16.6 puncte de rating si o cota de piata de 33.7%, in timp ce Antena 1 a obtinut numai 7. 4 puncte de rating si o cota de piata de 14.9 procente.

“Star Maraton de Revelion”, programul difuzat in noapte dintre ani a fost lider de audienta, telespectatorii fiind cu ochii pe Pavel Bartos,pe Liviu Varciu si pe echipele conduse de acestia. Conform GFK Romania, competitia de hit-uri a atins la nivelul publicului din mediu urban o audienta medie de 9.7 puncte de rating si o cota de piata de 22.1%, in timp ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval orar 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 19.7 procente. Confruntarea dintre echipa fetelor condusa de Liviu Varciu si cea a baietilor condusa de Pavel Bartos a fost lider de audienta si la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 11 puncte de rating si o cota de piata de 29%, pe locul doi clasandu-se Antena 1 cu 7.1 puncte de rating si o 18.8 procente cota de piata.

Peste 3 milioane de romani la nivelul intregului public au fost cu ochii pe “Star Maraton de Revelion” in minutul de aur, de la ora 23:30, cand ProTV a inregistrat 15.7 puncte de rating si o cota de piata de 32.7 procente. In acelasi minut, maratonul starurilor de la ProTV a obtinut la nivelul publicului comercial din mediul urban o impresionanta cota de piata de 45.8 procente si o audienta de 17.2 puncte de rating, de aproape sase ori mai mult decat Antena 1, care in acelasi minuat a obtinut doar 3.2 puncte de rating si o cota de piata de 8.5 procente.

Romanii au intrat in 2011 alaturi de ProTV. La ora 00:00, postul din Pache Protopopescu a inregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban o audienta de 11.7 puncte de rating si o cota de piata de 31. 5 procente, pe locul doi situandu-se Antena 1 cu 7.8 puncte de rating si o cota de piata de 21%.

“L!ve Revolution”, cel mai tare eveniment din Noaptea de Revelion, a adunat si el sute de romani in Piata Revolutiei. Chiar daca termometrul arata in ultima noapte a anului multe grade sub zero, publicul s-a incalzit imediat ce pe scena a urcat baletul “Dansez pentru tine” coordonat de Edi Stancu care a dat imediat startul petrecerii. Maestrii de ceremonie au fost DJ-ii ProFM George Vintila, Claudiu Sara, Bogdan Nicolai si Marius Onuc care le-au oferit celor aflati in piata cele mai tari hit-uri ale momentului, asa ca romanii au intrat in noul an pe ritmurile aduse de Alexandra Stan, Antonia, Trupa Zero, Alex Velea, Delia Matache, Connect-R, Puya, Smiley, Voltaj si Loredana.

ProTV a inceput 2011 cu dreptul. Stirile ProTV au fost lider detasat de audienta si  in prima zi a anului, obtinand la nivelul publicului din mediul urban o audienta medie de 14.1 puncte de rating si o cota de piata de 29.4 procente, in timp ce la nivelul aceluiasi public Antena 1 a obtinut numai 7.7 puncte de rating si o cota de piata de 16.1%. Si publicul comercial din mediul urban a fost cu ochii pe Stirile ProTV, care au inregistrat la nivelul acestuia o audienta medie de 13.7 puncte de rating si o cota de piata de 33.4 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul doi, a obtinut 5.9 puncte de rating si o cota de piata de 14.4 procente. In minutul de aur, 19.27, peste 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au urmarit cele mai importante evenimente ale ultimei nopti din an difuzate de Stirile ProTV, acestea obtinand o audienta de 17.7 puncte de rating si o cota de piata de 34.9 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 8 puncte de rating si o cota de piata de 15.8 procente.

Lupta regelui spartan Leonidas in lupta  celor “300 – Eroii de la Termopile” a fost urmarita cu sufletul la gura de telespectatori, ProTV fiind lider detasat de audienta si pe acest interval orar. La nivelul intregului public din mediul urban, filmul PRO a inregistrat o audienta medie de 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 18.5 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 6.6 puncte de rating si o cota de piata de 14%. Lupta eroilor spartani a fost lider si in randul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 10.5 puncte de rating si o cota de piata de 24.5 de procente, Antena 1 obtinand doar 6.2 puncte de rating si o cota de piata de 14.6 procente.

La ce post tv v-ati uitat in noaptea de Revelion

View Results

Loading ... Loading ...

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Petrisor

    2 ianuarie 2011 at 17:49

    Astia de la Mediafax si PROTV spun numai tampenii, cei de la Antena 1 i-au batut de le-a sunat apa in cap, dar domnii de la trustul PRO cred ca un PR agresiv inseamna unul mincinos. Bine ca n-au zis ca jumatate din populatia SUA s-a uitat la ei in noaptea de Revelion.

  2. bavi

    2 ianuarie 2011 at 15:43

    In fiecare an am urmarit programul de revelion la PRO tv datorita increderii in calitatea spectacolului.Anul acesta m-am simtit agresata psihic de prezenta andreei tonciu si a simonei senzual(am scris special numele cu litere mici).Nu v-am inteles alegerea.Nu va reprezinta.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

PRO TV, lider de audiență marți seara! Las Fierbinți și Ferma au fost primele alegeri ale telespectatorilor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seara, PRO TV a condus topul audiențelor cu Las Fierbinți și Ferma! Aventurile celor mai îndrăgite personaje de serial din România și intrigile concurenților care au spus da pentru un nou început au adus cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor!

Las Fierbinți a fost, ca de obicei, lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, noul episod a obținut 11.9 puncte de rating și 28.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 7.3 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproximativ 2.6 milioane de români au urmărit Las Fierbinți în fiecare minut.

Pe intervalul Ferma, PRO TV a continuat să conducă topul audiențelor pe cele trei categorii de public: comercial, urban, național! Pe targetul comercial, Ferma a avut 7.4 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea secundă a obținut 6.7 puncte de rating și 17.1% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit Ferma în fiecare minut.

În această seară, PRO TV aduce un nou episod Las Fierbinți și duce aventurile din Ferma mai departe!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu emisiunea “Asta-i Romania!”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a fost lider absolut de audienta ieri, cu emisiunea “Asta-i Romania!”, pe toate segmentele de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Emisiunea prezentata de Mihai Ghita a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 1.3 milioane (1.317.000) de romani din intreaga tara. Kanal D s-a situat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, subiectele prezentate in editia de duminica “Asta-i Romania!”, interviul in exclusivitate cu italianul care acuza ca a fost inselat de o romanca cu o suma  de bani colosala si drama tinerei care cantareste un sfert de tona, au adunat in fara micilor ecrane peste doua milioane de telespectatori, in minutul de maxima audienta.

Duminica, 10 februarie, in intervalul 17:30 – 19:00, Kanal D a inregistrat 7,4% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, 5,1% rating si 11,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,9% rating si 12,1% cota de piata, pe targetul Comercial.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,416,01317
 Pro TV3,57,6626
 Antena 13,06,4528
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,75,7471
17:30-19:00Prima TV2,45,1424
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D5,111,9486
 DigiSport 13,68,5350
 Pro TV3,37,7318
ASTA-I ROMANIAAntena 32,76,4262
17:30-19:00Antena 12,35,4222
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,912,1166
 Pro TV3,611,1153
 Antena 12,88,6118
ASTA-I ROMANIADigiSport 12,37,298
17:30-19:00Antena 31,95,880
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D a fost lider de audienta cu Exatlon, in weekend!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Confruntarea plina de tensiune ce s-a consumat aseara, la “Exatlon”, a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, la nivelul publicului din intreaga tara, pe intervalul difuzarii emisiunii. In minutul de aur, atins la 21:13,  1.767.000 de telespectatori urmareau cu sufletul la gura competitia extraordinara din Republica Dominicana.

Potrivit Kantar Media, Kanal D a inregistrat 7,7% Rating si 15,2% cota de piata, pe publicul National, ocupand astfel prima pozitie in top.  Statia s-a clasat pe locul doi, la nivelul publicului Comercial, cu 5,3% Rating si 13,7% cota de piata, si pe All Urban, cu 6,0% Rating si 12,6% cota de piata.

Miza jocului de aseara a fost “hotelul”, ambele echipe dorindu-si sa ajunga sa intre in posesia premiului ce ofera conditii mult mai bune, hrana din belsug si relaxarea atat de importanta pentru a putea face fata jocurilor ce urmeaza. Echipa Rosie a iesit invingatoare, cu scorul de 10-5, dar au fost momente in care Razboinicii au dat semne ca isi pot reveni.

Tensiunile nu s-au lasat asteptate pe banca echipei Albastre, Giani Kirita atragandu-le concurentilor pe care ii antreneaza ca fac greseli si ca isi “lasa” adversarii sa puncteze, acuzand fetele din echipa ca nu fac eforturi pentru a aduce atat de necesarele puncte. Au aparut si primele confruntari verbale, Irina Postolea amintind tuturor ca si fetele au avut perioada lor de glorie si subliniind ca se simte nedreptatita de cuvintele lui Giani Kirita.

De maine ne revenim si aducem puncte. Dar nici sa spui ca noi n-am adus, n-am facut… ca numai baietii.  Fetele… parca ai dat cu ele de pamant; eu asa ma simt“, I-a spus Irina Postolea lui Giani Kirita.

Nici Gabriel Nedelcu nu a scapat de tirul verbal al lui Giani, acesta reprosandu-i tanarului concurent faptul ca e mult prea relaxat si zambitor dupa o infrangere.

In aceasta seara, de la ora 20:00, continua lupta,  momentele incarcate de dramatism nu le lasa concurentilor timp sa respire. Irina Postolea cade ca secerata, starnind ingrijorare maxima in randul ambelor echipe, iar traseul spectaculos si foarte dificil le da batai de cap atat Faimosilor, cat si Razboinicilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending