Connect with us

AUDIENȚE TV

Peste 3 milioane de romani au intrat in noul an cu ProTV (vezi cifre detaliate)

Avatar

Published

on

Si in 2011 romanii au ales sa isi inceapa anul alaturi de ProTV. Dupa un 2010 in care au intors pe toate partile, cu mult umor, personajele si intamplarile politice si mondene din tara, agentii ”Serviciului Roman de Comedie” au incheiat anul la Pro Tv intr-un stil mare, cu audiente pe masura.

Toni Grecu a prezentat chiar pe 31 decembrie, ”Gala Premiilor Serviciului Roman de Comedie 2010”, gala care a reusit sa se claseze pe locul intai la nivelul publicului comercial din mediul urban si sa obtina o medie de audienta de 9 puncte de rating si o cota de piata de 24.2 procente. In minutul de aur al emisiunii, 21:15, aproape 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au fost cu ochii pe  premiile oferite de “Serviciul Roman de Comedie”, ProTV obtinand o audienta de 16.6 puncte de rating si o cota de piata de 33.7%, in timp ce Antena 1 a obtinut numai 7. 4 puncte de rating si o cota de piata de 14.9 procente.

“Star Maraton de Revelion”, programul difuzat in noapte dintre ani a fost lider de audienta, telespectatorii fiind cu ochii pe Pavel Bartos,pe Liviu Varciu si pe echipele conduse de acestia. Conform GFK Romania, competitia de hit-uri a atins la nivelul publicului din mediu urban o audienta medie de 9.7 puncte de rating si o cota de piata de 22.1%, in timp ce Antena 1 a obtinut in acelasi interval orar 8.6 puncte de rating si o cota de piata de 19.7 procente. Confruntarea dintre echipa fetelor condusa de Liviu Varciu si cea a baietilor condusa de Pavel Bartos a fost lider de audienta si la nivelul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 11 puncte de rating si o cota de piata de 29%, pe locul doi clasandu-se Antena 1 cu 7.1 puncte de rating si o 18.8 procente cota de piata.

Peste 3 milioane de romani la nivelul intregului public au fost cu ochii pe “Star Maraton de Revelion” in minutul de aur, de la ora 23:30, cand ProTV a inregistrat 15.7 puncte de rating si o cota de piata de 32.7 procente. In acelasi minut, maratonul starurilor de la ProTV a obtinut la nivelul publicului comercial din mediul urban o impresionanta cota de piata de 45.8 procente si o audienta de 17.2 puncte de rating, de aproape sase ori mai mult decat Antena 1, care in acelasi minuat a obtinut doar 3.2 puncte de rating si o cota de piata de 8.5 procente.

Romanii au intrat in 2011 alaturi de ProTV. La ora 00:00, postul din Pache Protopopescu a inregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban o audienta de 11.7 puncte de rating si o cota de piata de 31. 5 procente, pe locul doi situandu-se Antena 1 cu 7.8 puncte de rating si o cota de piata de 21%.

“L!ve Revolution”, cel mai tare eveniment din Noaptea de Revelion, a adunat si el sute de romani in Piata Revolutiei. Chiar daca termometrul arata in ultima noapte a anului multe grade sub zero, publicul s-a incalzit imediat ce pe scena a urcat baletul “Dansez pentru tine” coordonat de Edi Stancu care a dat imediat startul petrecerii. Maestrii de ceremonie au fost DJ-ii ProFM George Vintila, Claudiu Sara, Bogdan Nicolai si Marius Onuc care le-au oferit celor aflati in piata cele mai tari hit-uri ale momentului, asa ca romanii au intrat in noul an pe ritmurile aduse de Alexandra Stan, Antonia, Trupa Zero, Alex Velea, Delia Matache, Connect-R, Puya, Smiley, Voltaj si Loredana.

ProTV a inceput 2011 cu dreptul. Stirile ProTV au fost lider detasat de audienta si  in prima zi a anului, obtinand la nivelul publicului din mediul urban o audienta medie de 14.1 puncte de rating si o cota de piata de 29.4 procente, in timp ce la nivelul aceluiasi public Antena 1 a obtinut numai 7.7 puncte de rating si o cota de piata de 16.1%. Si publicul comercial din mediul urban a fost cu ochii pe Stirile ProTV, care au inregistrat la nivelul acestuia o audienta medie de 13.7 puncte de rating si o cota de piata de 33.4 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul doi, a obtinut 5.9 puncte de rating si o cota de piata de 14.4 procente. In minutul de aur, 19.27, peste 3 milioane si jumatate de telespectatori la nivelul intregului public au urmarit cele mai importante evenimente ale ultimei nopti din an difuzate de Stirile ProTV, acestea obtinand o audienta de 17.7 puncte de rating si o cota de piata de 34.9 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 8 puncte de rating si o cota de piata de 15.8 procente.

Lupta regelui spartan Leonidas in lupta  celor “300 – Eroii de la Termopile” a fost urmarita cu sufletul la gura de telespectatori, ProTV fiind lider detasat de audienta si pe acest interval orar. La nivelul intregului public din mediul urban, filmul PRO a inregistrat o audienta medie de 8.8 puncte de rating si o cota de piata de 18.5 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 6.6 puncte de rating si o cota de piata de 14%. Lupta eroilor spartani a fost lider si in randul publicului comercial din mediul urban, ProTV obtinand o audienta medie de 10.5 puncte de rating si o cota de piata de 24.5 de procente, Antena 1 obtinand doar 6.2 puncte de rating si o cota de piata de 14.6 procente.

La ce post tv v-ati uitat in noaptea de Revelion

View Results

Loading ... Loading ...

Comentarii

Advertisement
2 Comments

2 Comments

  1. Avatar

    Petrisor

    2 ianuarie 2011 at 17:49

    Astia de la Mediafax si PROTV spun numai tampenii, cei de la Antena 1 i-au batut de le-a sunat apa in cap, dar domnii de la trustul PRO cred ca un PR agresiv inseamna unul mincinos. Bine ca n-au zis ca jumatate din populatia SUA s-a uitat la ei in noaptea de Revelion.

  2. Avatar

    bavi

    2 ianuarie 2011 at 15:43

    In fiecare an am urmarit programul de revelion la PRO tv datorita increderii in calitatea spectacolului.Anul acesta m-am simtit agresata psihic de prezenta andreei tonciu si a simonei senzual(am scris special numele cu litere mici).Nu v-am inteles alegerea.Nu va reprezinta.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Adina Buzatu şi fiica ei Sara, gătesc împreună la Chefi la cuţite. Ediția de marţi, lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea mai nouă ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 17.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.42, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.

 

După ce aseară Anca Dinicu, transformată în celebrul personaj Gina Felea, a stârnit hohote de râs în platoul show-ului de cooking, distracţia continuă şi în această seară. Adina Buzatu şi fiica ei, Sara, vin să le facă o surpriză celor trei chefi, mai ales că Adina este cunoscută pentru timpul pe care îl petrece în bucătărie: „Eu nu gătesc deloc, că nu îmi place să stau în bucătărie este puţin spus! Nicio cafea nu am făcut, nici măcar un ceai. Bucătăria e locul pe care îl vizitez rar, să îmi iau un pahar cu apă eventual, acum să apar să gătesc… e şoc şi panică!”, mărturiseşte amuzată Adina Buzatu.

Stilista îşi va folosi abilităţile şi îi va surprinde pe cei trei chefi cu plating-ul, în vreme ce Sara va fi cea responsabilă cu gătitul propriu-zis. Somon în sos teriyaki cu noodles este preparatul despre care Adina va spune înainte de a intra pe bandă: „Vă spun că luăm toate cuţitele!”. Dacă şi chefii vor fi de acord, telespectatorii vor afla în această seară, de la ora 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar competiția s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru marele titlu.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 20 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Show-ul Te cunosc de undeva! a fost aseară lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Cea de-a şasea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Tavi Clonda cu o super transformare în Madonna, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:53.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii (19:59 – 23:01), lider detaşat de audienţă, cu 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.4%, urmată de PRO TV, cu 5.5 puncte de rating și 13.8% cota de piață.

 

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.5 puncte de rating și 22.3% cota de piață, urmată de PRO TV cu 6.2 puncte de rating şi 14.5% cota de piaţă.

De asemenea, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune atât în Prime Time (cel mai vizionat interval al zilei: 19:00 – 23:00), cât şi pe durata întregii zile (Whole Day: 02:00 – 26:00), atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Concurenții noului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şasea ediţie a fost deschisă de Monica Anghel şi Marcel Pavel cu o melodie sensibilă, transformaţi în Cesaria Evora şi Gigi D’Alession. Cătălina Grama – Jojo, cu transformarea sa în Zaz, a adus la Te cunosc de undeva! un concept unic, chiar şi după 15 sezoane, în care, cu ajutorul dansului, copilul „vorbeşte” cu adultul care va deveni cândva. Pentru Adriana şi Romică, ruleta a adus un duet clasic românesc: Angela Similea şi Marius Ţeicu, cu care i-au emoţionat pe toţi cei din platou, dar şi de acasă, în vreme ce Tavi a avut parte de un nou travesti cu transformarea în Madonna.

Misiunea lui AMI a fost una foarte grea, aceasta a trebuit să interpreteze o melodie lăutărească transformată în Ştefan Bănică, în vreme ce Toto s-a transformat într-unul dintre idolii tinerei generaţii, Justin Bieber. Tot aseară a venit rândul Addei să poarte costum şi chelie, astfel că artista s-a transformat în Pitbull, iar Liviu şi Andrei au închis cea de-a şasea gală cu o transformare inedită, Gheorghe Dinică şi Nelu Ploieşteanu!

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al lui Tavi, care şi-a adjudecat marele premiu al galei. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 17 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending