Connect with us

Televiziune

Peste 30 de vedete din TVR dau startul schimbării

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

De exact un an, omenirea a intrat într-un regim constant de constrângeri. Au apărut limitări la mişcare, la interacţiune cu ceilalţi, la activităţi diverse, la acte culturale sau de educaţie, ba chiar şi la munca depusă.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Dacă Primăvara 2020 a venit cu restricţii la care nimeni nu s-ar fi gândit, Primăvara 2021 aduce, prin vedetele TVR, „dezlegarea” la tot ceea ce ne face viaţa mai frumoasă, mai bună, mai bogată sufleteşte şi spiritual. Avem nevoie de frumos, de speranţă, de libertatea spiritului, aşa că vedetele TVR aduc, din 24 februarie, mesajul lor legat de renaşterea speranţei, pe care cu toţii suntem îndemnaţi să o simţim în această primăvară.

 

Liana Stanciu ne îndeamnă să ne deschidem inima ca pe o sală de concert, pentru a asculta muzica, Cristi Tabără ne aminteşte că avem liber la căutare, la mirare şi la prieteni noi, Iuliana Marciuc ne invită să ne deschidem sufletul poveştilor miraculoase, Corina Dănilă şi Dragoş Huluba ne reamintesc de puterea tămăduitoare a umorului, Radu Andrei Tudor ne cere să nu renunţăm la curaj, la stăruință şi la conștiință, în timp ce Cătălin Ștefanescu ne dă „dezlegare” la imaginație, iar Sonia Argint Ionescu – la pasiunile care ne țin sănătoşi şi în formă.

 

Odată cu această primăvară, Dana Constantinescu ne reaminteşte de lucrurile mici care aduc însă bucurii mari, Dorin Chioțea – de diminețile de primăvară pe care trebuie să le savurăm, Victor Dochia şi părintele Necula, de speranţa şi credinţa care ne bucură şi ne umplu sufletul. La fel, Gheorghița Nicolae ne îndeamnă să preţuim Tezaurul românesc fără asemănare, pentru o primăvară cu adevărat înnoitoare, Eda Marcus şi Tudor Furdui ne reamintesc că putem fi fani adevărați şi entuziaşti ai zilelor pline de soare, în timp ce Monica Ghiurco ne sfătuieşte să punem anii înaintea banilor și să oferim cu generozitate celorlalţi zile cât mai senine.

 

Atât online, cât și pe toate posturile Televiziunii Române, mesajele lor, dar şi ale altor colegi din TVR, precum Andreea Marin, Virgil Ianțu, Paul Surugiu-Fuego, Mihai Rădulescu, Alina Stancu, Doina Levintza, Marius Constantinescu, Valentina Băinţan, Daniela Zeca Buzura, Adrian și Cătălin Păduraru, Cătălin Cazacu, Stela Popa, Teodora Antonescu, Raluca Arvat, Laura Fronoiu, Cristina Soare, Marina Almăşan sau Titi Dincă – încearcă să dea startul schimbării pentru o viaţă plină de suflet şi bucurii, aşa cum cu toţii ne dorim.

 

Pentru că la TVR, Primăvara 2021 ne dă, tuturor, „des-legare” de trecut şi „dez-legare” pentru un nou sezon al renaşterii noastre, odată cu întreaga natură.

 

 

 

Comentarii

comments

Reality Show

Protagonista următorului episod Șef sub acoperire este Corina Popescu, Director General Electrica!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Mâine seară, de la 21:30, la PRO TV, urmărim un nou episod al reality show-ului Șef sub acoperire, care o are în prim plan pe Corina Popescu, Director General Electrica.

 

 

Electrica este una dintre cele mai mari companii care distribuie și furnizează energie electrică în România. Cu un trecut de 120 de ani și aproape 8000 de angajați, compania e un gigant care depășește 1 miliard de euro anual. Corina Popescu este Director General Electrica, o femeie la conducere într-un domeniu al bărbaților. Ea a avut curajul de a lucra pe teren și a coborât într-o turbină, a lucrat într-o centrală, a făcut manevre în posturi subterane și multe altele. Acum a acceptat provocarea de a încerca din nou munca grea de teren, de data aceasta sub acoperire, în cadrul emisiunii Șef sub acoperire.

 

„Participarea la emisiunea Șef sub acoperire a fost o experiență inedită, care mi-a oferit oportunitatea atipică să urmăresc și din alt unghi aspectele relevante din companie în ansamblul lor – de la strategie, până la implementare, în cele mai mici detalii. Ce am experimentat pe teren a probat că strategia de business, în curs de implementare, conține soluțiile reale de eficientizare a activității noastre. Am avut ocazia să culeg detalii relevante care, în anumite situații, au dus deja la ajustări în prioritizarea unor decizii, în cadrul procesului de transformare organizațională pe care îl traversăm. Una dintre concluziile cele mai valoroase însă este că poate exista o singură echipă unită și că, numai prin contribuția și cunoștințele fiecărui coleg în parte, dintre cei 8.000 de angajați, putem să ne îndeplinim misiunea de a oferi “energie oriunde, oricând, oricui”, a spus Corina Popescu.

 

Telespectatorii au parte de o mulțime de surprize la TV, dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniști, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii. Șef sub acoperire, marți, de la 21:30, la PRO TV! Oameni adevărați, povești surprinzătoare!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Emisiuni

Un concurent la un pas de Marele Premiu „Câștigă România”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: TVR

Cu calm și tenacitate, dar și cu un bogat bagaj de informaţii și o perfectă cunoaștere a țării, Teodor Ciopală, un pensionar din București, se află la numai un pas de Marele Premiu „Câștigă România!”.

 

După ce a străbătut fiecare judeţ al României, a câştigat nouă ediţii și 24.600 de lei, exact suma totală obținută de Marius Hoară, câștigătorul primului sezon, Teodor Ciopală a demonstrat că este, până acum, cel mai pregătit concurent din sezonul 8 al concursului de cultură generală difuzat de TVR 2, “Câştigă România!”. În această seară, de la ora 20:00, concurentul speră că va fi învingător și în cea de-a zecea ediţie şi va lua Marele Premiu „Câştigă România!”, o maşină marcă românească.

 

Teodor Ciopală este din București, tată și bunic, a terminat Academia de Studii Economice și a profesat o viață întreagă ca economist. În timpul concursului a dovedit o stăpânire de sine demnă de admirat, în ciuda oboselii și a stresului din competiţie. „N-ar fi multe de povestit despre mine”, spune el cu modestie. „Am dus o existență banală de funcționar bancar (37 de ani lucrați în aceeași bancă). Bruma de cunoștințe acumulate despre România se datorează faptului că am vizitat, în interes de serviciu, toate județele ţării. De asemenea, am prins în liceu profesori de modă veche (noi spuneam că sunt răi), care nu făceau rabat la calitatea actului educațional, adică nu ezitau să ne mai lase și corigenți”, adaugă concurentul. Printre pasiunile sale se numără muzica bună, de la cea lăutărească până la cea cultă din secolul al XIX –lea, alături de citit și mărturisește că îl enervează explozia de neologisme fără rost care sufocă limba română.

 

În această seară, în marea finală „Câştiga România!”, emoțiile vor atinge cote maxime, mai ales că Teodor Ciopală va întâlni alţi doi concurenţi extrem de bine pregătiți. Ei sunt Emil Bănescu – 52 ani, bucureștean, ofițer rezervist din Sistemul Național de Apărare, pasionat de călătorii și lectură și Ionuț Mateș – 21 ani, din localitatea Grădinari, jud. Caraș-Severin, student la Relații internaționale și studii europene la „Universitatea de Vest Timișoara”. Va fi Teodor Ciopală următorul învingător de la „Câştigă România!” ? Răspunsul îl vom afla în această seară, de la ora 20.00, la TVR 2.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu Survivor (cifre detaliate)

Încă o eliminare în rândul Războinicilor, la “Survivor România”; Kanal D a spulberat audiența în acest weekend, cu reality-ul fenomen. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe ediția de aseară

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Aseară, la “Survivor România”, jocul de comunicare al săptămânii, cu o miza dublă, care includea fie camp-ul, fie insula, a ținut cu sufletul la gură milioane de fani ai emisiunii. Duelul de aseară a fost câștigat la ștafeta de Războinici, cu 10 la 9, după ce Faimoșii au condus timp de câteva runde, nu mai puțin de șase ori egalitatea a fost stabilită între echipe, însă ștafeta a înclinat în favoarea echipei albastre. Pentru punctul victoriei au intrat pe traseu, Irisha și Culiță, de la Faimoși, iar de la Războinici, Marius și Maria.

 

Premiul de aseară, de la “Survivor România” a constat în comunicarea cu persoanele dragi, prin mesaje text în timp real, cu un membru al familiei, pentru Faimoși, iar pentru Războinici, premiul consta în comunicarea în timp real cu un prieten/persoană apropiată.

Înainte de startul jocului de aseară, Daniel Pavel l-a anunțat pe Ștefan Ciuculescu, noul concurent care s-a alăturat echipei Faimosilor. Cunoscut jucător de fotbal, în vârstă de 27 de ani, acesta s-a făcut remarcat ca portar al echipei Steaua, unde a făcut parte din echipa de juniori. De-a lungul carierei a fost transferat la mai multe cluburi din țară și până recent a fost portarul echipei Rapid București. Deși aseară Faimoșii au pierdut în fața Războinicilor, Ștefan a reușit, în primul sau  joc de la „Survivor România”, să aducă două puncte importante pentru echipa sa.

Consiliul de eliminare al săptămânii i-a avut în prim plan pe Zannidache, preferatul publicului, în urma voturilor primite din partea acestora, și pe Albert, care a întrunit, pentru a șaptea oară, cele mai multe voturi din partea telespectatorilor.

Elena Marin a fost nominalizată spre eliminare de Zannidache, iar Albert a indicat-o pe Vera pentru a părăși competiția, cea din urmă fiind eliminată, ca urmare a faptului că a primit cele mai puține voturi, dintre cei nominalizați.

“Aveam o presimire că voi pleca… Îmi pare rău că plec, mi-aș fi dorit să stau mai mult. Dacă atât a fost să fie pentru mine, voi pleca acasă cu capul sus”, a spus Vera aseară, cu greu reușind să își stăpânească lacrimile.

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Aproape 3 milioane de fani, cu ochii pe ediția de aseară

 

Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider incontestabil de audiență, cu “Survivor România”, reality-ul fenomen a fost urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară.

Sâmbătă, 17 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:59 – 23:56), Kanal D a fost pe primul loc, în topul televiziunilor din România. Stația a înregistrat 10,4% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,4% rating și 20,7% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,3% rating și 23,6% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de sâmbătă a emisiunii a fost urmărită, în medie, de 1.883.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

În minutul de aur, atins la 21:48, pste 2.3 milioane de fani ai emisiunii urmăreau cu sufletul la gură duelul între Faimoși și Războinici.

CIFRE DE AUDIENTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Reality Show

Cătălin Scărlătescu a câștigat o nouă amuletă. Diseară, chef Bontea este în grevă japoneză!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Duminică seară, la Chefi la cuțite, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au avut parte de noi surprize culinare. Lupta amuletelor i-a provocat să gătească preparate rafinate care să aibă la bază combinația de gust dulce-sărat, preparate care au fost peste așteptările juratul special al serii, chef Samuel. Dintre cele trei farfurii sofisticate, chef Scărlătescu a fost cel care s-a evidențiat cu rețeta sa de tartă tatin cu caramel sărat, reușind astfel să îşi adjudece un nou avantaj pentru battle-urile sezonului 9: ”Pentru mine este un desert important. Îmi aduce aminte de copilărie, de bunica. Mă bucur că am câștigat”. Cartolina îi va aduce lui chef Scărlătescu posibilitatea să gătească alături de viitoarea sa echipă pe parcusul a jumătate de probă.

 

Tot duminică seară, noi concurenți au trecut prin presiunea de la bancul de lucru Chefi la cuțite, în speranța de a obține un pașaport de trecere în etapa următoare. Invitați speciali precum Feli Donose sau Gheorghe Vătafu, maestru cunoscut în arta culinară, au ajuns în fața juraților și au reușit să-i surprindă nu doar prin gustul preparatelor, cât și prin poveștile lor interesante. Cu o rețetă echilibrată din punct de vedere al gustului și plating-ului, Robert, un alt mic bucătar în vârsă de doar 10 ani a reușit să îi impresioneze pe jurați și mai ales pe cheful său preferatul, Florin Dumitrescu, adjudecând două cuțite.

Azi, de la 20:30, telespectatorii se pot bucura de o nouă ediție Chefi la cuțite, pe Antena 1. Lupta pentru amuletele sezonului 9 a iscat intrigi intre cei trei jurați, motiv pentru care chef Sorin Bontea este hotărât să adopte o nouă strategie în această seară: ”Gătesc bine, dar gătesc degeaba, pentru că nu câștig amulete. Azi m-am hotărât, mi-a ajuns! Sunt în grevă japoneză, orice am de gătit voi face salată. Vreau să termin proba în 10 minute. Am auzit că odihna e benefică”. Pe o temă care îi va scoate puțin din zona de confort, chefii se vor pune pe gătit pentru a adjudeca un nou avantaj valoros. Dacă chef Bontea va reuși sau nu să fie înduplecat de argumentele colegilor săi și să renunțe la greva de gătit, dar și ce deznodământ va avea noul duel culinar dintre jurați, cei de acasă pot urmări diseară, de la 20:30.

 

Seara de luni îl va aduce în bucătăria show-ului culinar și pe Mircea Bărbulescu, stilist al chefilor și concurenților pe platoul Chefi la cuțite. Și pentru că vrea să îi impresioneze cu tot dinadinsul pe bunii săi prieteni, Mircea va pregăti câte o rețetă semnătură pentru fiecare dintre cei trei jurați: ”Nu știu care va fi reacția lor, dar sigur nu se vor aștepta! E felul meu de a le mulțumi pentru că îmi sunt prieteni și învăț de la ei tot timpul. Gătesc doar ce am învățat de la ei. Aș vrea din tot sufletul să își recunoască rețetele”, mărturisește acesta emoționat. Dacă își vor da seama chefii că în fiecare dintre cele trei farfurii stau chiar cele mai cunoscute rețete semnate de ei, dar și cum vor reacționa când vor afla cine le-a gătit rămâne de văzut în cea mai nouă ediție din sezonul 9 Chefi la cuțite, diseară, de la 20:30, pe Antena 1.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Ancheta realizată de Alex Dima în cadrul emisiunii România, te iubesc! a fost lider de audiență

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

„Agricultură pe uscat” – ancheta lui Alex Dima în care ne-a arătat cum mii de fermieri au pierdut tot din cauza lipsei sistemului de irigații, iar cei care ar trebui să le ofere ajutor sunt numiți politic și controlează firme care ar trebui să-i susțină, a fost aseară lider de audiență.

 

Emisiunea România, te iubesc! a înregistrat 6.8 puncte de rating și 19.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 4.8 puncte de rating și 13.8% share.

 

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 17:59 – 18:58, PRO TV a condus cu 6.0 puncte de audiență și 20.3% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 a înregistrat 3.1 puncte de rating și 10.5% share. La nivel național, peste 1.1 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.

Marți, în podcastul România, știi bine, Cristian Leonte și Alex Dima vor dezbate subiectul pe pagina ȘtirileProTV, de la ora 11:00. Duminică, de la 18:00, urmează ancheta lui Cosmin Savu: „Gruparea criminală – brand de capitală”, o investigație în formă continuată, la România, te iubesc!.

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end