Connect with us

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Avatar

Published

on

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Comentarii

comments

Radio

NOU: Radio ZU anunță lansarea magazinului online ZU Shop

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Radio ZU

Radio ZU își continuă misiunea de a fi cât mai aproape de ZUper ascultători, cât mai în mijlocul comunității pe care a reușit să o construiască în cei 12 ani de existență. Astăzi, Radio ZU anunță lansarea magazinul online oficial, ZU Shop, o extindere firească a brandului.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

ZU Shop oferă oportunitatea tuturor celor care iubesc brandul ZU să achiziționeze produse personalizate, imprimate fie cu mesaje și grafică inspirate din campaniile radio-ului, fie cu citate „născute” în programele postului. Această extindere în zona de e-commerce a Radio ZU reprezintă, în acest moment, unicul proiect de acest gen în rândul radiourilor din România.

„Lansarea ZU Shop-ului este o extensie firească de brand, venită ca urmare a cererii constante din partea comunității de fani Radio ZU, dar și ca parte a dezvoltării de business. Ne dorim ca dinamica și energia din programele Radio ZU să se regăseasca și în ZU Shop, așa că urmează surprize și noutăți și aici.”, declară Ana Barbu, Marketing Manager Radio ZU.

ZUper ascultătorii au deja la dispoziție o gamă de produse și accesorii branduite cu ZU. Experiența de shopping este una simplă, intuitivă și la îndemâna oricui cu un simplu click pe www.radiozu.ro, la secțiunea ZU Shop în bara de meniu. Magazinul online poate fi accesat și direct la https://shop.radiozu.ro/.

 

Produsele comandate pot fi livrate prin curier oriunde în țară. Plata reprezentând contravaloarea produselor comandate care se poate face online, prin card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard şi Maestro) printr-o platformă securizată ce foloseşte tehnologia 3D secure, dar și ramburs la primirea coletului.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Cauti o agentie de spot-uri publicitare? Iata unde o gasesti!

Avatar

Published

on

By

Spoturile publicitare sau reclamele, dupa cum sunt recunoscute adesea, detin un rol extrem de important in ceea ce priveste promovarea unei afaceri.

Aceste sporturi pot aparea peste tot, de la televizor si pana la reclamele din Social Media recunoscute drept ad-uri, oferind noi informatii categoriilor de interes.

Prin intermediul acestor spoturi nu doar ca iti poti face profilul de activitate si serviciile mai vizibile catre un numar mai mare de persoane, dar in acelasi timp te poti bucura si de un numar mai mare de clienti.

Totusi, nu e deloc simplu sa realizezi un spot publicitar de calitate fara experienta si fara a aloca timp pretios. Insa, o agentie de publicitate cu o vasta experienta in acest domeniu, iti poate veni in ajutor la realizarea unui spot publicitar profesional care sa te avantajeze din toate punctele de vedere.

Din ce este alcatuit un spot publicitar si la ce agentie sa apelezi

Rezultatul final va reflecta in cele din urma si profesionalismul companiei, transformandu-se in acest mod intr-o carte de vizita a brandului. Un spot de calitate care sa atraga trebuie sa detina un voice over insotit de o voce prietenoasa si calda care sa transmita informatii relevante, clare si coincise.

Aceasta parte a materialului tehnic trebuie insotita si de un vizual pentru a pune in valoare partea de voice over Romania  creeata de specialistul tau. Probabil te vei intreba si de ce ai apela la un fir narativ in romana si nu unul in alta limba. Atata timp cat reclama ta se va adresa unei categorii de oameni in varsta si inclusiv clasei de persoane ce nu detine cunostinte de baza cu trimitere catre o limba straina, naratiunea audio in alta limba va fi de prisos, neaducandu-ti acel public de interes dorit sau aceleasi statistici ridicate ale tranzactiilor. Asadar, reclamele ce urmeaza a rula la noi in tara sunt mai bine optimizate cu ajutorul acestei agentii de voice over Romania, o agentie care ofera servicii complete de publicitate si respectiv, de creare a unor reclame de calitate cu vizual si coloana sonora adecvata pietei catre care te adresezi.

Comentarii

comments

Continue Reading

MONDEN

Adela Popescu, invitata lui Mihai Morar la podcast-ul Fain & Simplu. Află ce a mărturisit vedeta!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Radio ZU

După BRomania, Morodan, Carmen Fit, Dr. Mihail, Francis Doboș și Sorin Bontea, a venit rândul Adelei Popescu să se lase captivată de o conversație faină și simplă, așa cum numai Mihai Morar știe să ofere. Invitată la cel de al şaptelea episod din podcastul „Fain & Simplu”, Adela a venit în studioul lui Mihai Morar cu binecunoscutul ei vibe pozitiv, acum parcă ridicat la puterea a treia, transmisă cu siguranță de cel de-al treilea băiețel pe care urmează să îl nască.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Cu înfățișarea ei simpatică de girl next door pe care ai impresia că o cunoști bine și că nu mai ascunde niciun secret, Adela Popescu a demonstrat că are în continuare multe lucruri de spus, deși este de 20 de ani în linia întâi a celebrităților din România: „Eu am avut parte de tot succesul din lume fără să mi-l fi dorit. Am jucat în serialele cele mai urmărite din această țară, timp de 11 ani, zi de zi. Întotdeauna m-am uitat la mine ca la un caz, eu nu am fost niciodată acolo. (…) Succesul ăla nu eram eu!”. Adela este convinsă că adevărata performanță este să ajungi să privești la fel de detașat și eșecul: „Toate lucrurile care au fost catalogate drept eșec în viața mea, au fost pași înainte către ceva mai bun!”.

 

Dincolo de perioadele mai bune sau mai puțin bune, Adela trăiește astăzi într-un echilibru care-i asigură cea mai solară perioadă a vieții ei de până acum. Se bucură pur și simplu de viață alături de Radu Vâlcan și de cei doi fii ai lor, Andrei și Alexandru. Iar pentru cine caută o explicație pentru starea de bine atât de evidentă a viitoarei mămici, răspunsul este chiar în acest podcast: ”Radu, de la început, m-a făcut să mă simt cea mai frumoasă, cea mai deșteaptă și cea mai importantă. M-a făcut să fiu o soție bună prin faptul că m-a valorizat, m-a pus pe un piedestal.”

În ceea ce privește parentingul, Adela Popescu este convinsă că cea mai bună lecție în creșterea copiilor ei este exact felul în care a fost ea educată de părinții ei, cadre didactice în satul Șușani. Dar unde începe autoritatea și unde începe dragostea când vine vorba de educație, iată un subiect despre care ea spune cu mâna pe inimă că o preocupă: „Nu știu dacă copiii mei sunt bine crescuți. E subiectul care mă consumă cel mai mult. Nu-mi dau seama dacă energia casei este cea care construiește caracterul unui copil. Copiii devin ceea ce văd și atunci nu cumva ar trebui noi să ne direcționăm atenția și obiceiurile în funcție de ce ne dorim de la ei ca rezultat ?”.

 

Oricât de mult o frământă aceste întrebări serioase, Adela găsește mereu resurse să povestească lucruri amuzante: ”Radu și-a dorit foarte mult un al treilea copil, cred că de fapt își dorea o fetiță. Când a aflat că e băiat, a zis: Nu pot să cred că o să avem patru copii! Adică, dacă ai trei băieți, mai faci unul ca să-ți iasă și o fetiță.”

 

Vă invităm la o conversație plină de profunzime și sinceritate între tatăl a trei fete, Mihai Morar, și mama a trei băieți (în curând), Adela Popescu. Cei doi vorbesc în cea mai faină și mai simplă manieră despre “părințeală” și căsnicie, frici și ambiții, carieră și orgolii, iubire și credință.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Narada, amplă intervenție de sprijinire a educației online în județul Bacău

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

După ce a vizitat comunități din județele Brașov, Bistrița Nasăud, Neamț și Suceava, caravana Narada a ajuns la ultima destinație a turneului început săptămâna trecută: Bacău. Împreună cu partenerii săi, în cele opt comunități în care a ajuns, Narada a oferit dotarea materială necesară pentru educația digitală a elevilor din comunitățile vulnerabile și device-urile care pot reprezenta suportul pentru obținerea performanței școlare. Susținând pe de-o parte accesul tuturor copiilor la educația online, dar și încurajând performanța acolo unde sunt obținute rezultate impresionante, în ciuda dotării materiale precare, Narada sprijinită de partenerii ei a urmărit un singur obiectiv: aducerea educației în secolul 21.

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

La Bacău a avut loc cea mai amplă intervenție de sprijinire a educației online desfășurată de Narada cu susținerea Dedeman. Compania a apelat la Narada, pentru că, în condițiile în care acesta a fost primul județ intrat în scenariul roșu, cu o proporție semnificativă de elevi provenind din medii defavorizate, o intervenție de urgență pentru susținerea educației online era mai mult decât necesară.

 

„Narada Box”, kit-ul de prim-ajutor educațional constând în smartphone-uri funcționale, laptopuri, tablete sau imprimante donate și recondiționate ulterior de voluntari Narada, au ajuns în zeci de comunități din țară. Grădinița „Dumbrava minunată” arondată Școlii Gimnaziale Octavian Voicu din Bacău este doar unul dintre acestea exemple.

Situată într-o zonă a Bacăului unde locuitorii au posibilități financiare reduse, ocolită de investitori mai bine de 10 ani, dotările Grădiniței „Dumbrava minunată” sunt ușor de observat pentru oricine îi trece pragul: mobilier uzat și tehnologie de învățământ mult rămasă în urmă. Singura resursă de care grădinița nu duce lipsă este cea umană. Educatoarea Adina Ivența a reușit să mobilizeze părinții talentați să decoreze pereții cu scene din povești, iar în perioada școlii online, cei 23 de copii din grupa pregătitoare au putut învăța după fișele realizate de educatoare și multiplicate la un xerox din oraș, cu bani din propriul salariu.

 

Visul educatoarei de a folosi tehnologie modernă în procesul de învățare a fost făcut cunoscut pe platforma de crowdfunding Narada.ro și tot prin intermediul ei s-a putut transforma în realitate. Printr-o sponsorizare Petrom, grădinița a fost dotată cu o tablă interactivă, laptop și imprimantă. Iar dacă bucuria copiilor la vederea „tablei magice” a fost exprimată zgomotos prin cântece și dansuri, nu mai puțin surprinși au fost când au primit de la reprezentanții stației locale Petrom 2 Milcov și jucării, dar și o boxă de la compania Tedro, pentru a pătrunde mai ușor în universul poveștilor.

Următorul popas al caravanei Narada și partenerilor săi a fost la Școala Gimnazială Ghiță Mocanu din Onești. „Vrem să strălucim asemeni steluțelor!” – astfel își prezenta profesoara Elena Negoiță proiectul înscris pe platforma de crowdfunding Narada.ro prin care își propunea dotarea cu device-urile necesare învățării online pentru toți cei 23 de copii ai clasei a III-a de care e responsabilă. Situația cu care s-au confruntat aceștia în perioada școlii online nu este mult diferită de cea a altor comunități în care a ajuns Narada în acest turneu: mulți frați care trebuie să împartă același dispozitiv de învățare, copii care nu dispun nici măcar de un telefon vechi ca suport pentru educația online, elevi cu motivație și putere de concentrare scăzută, cu fluctuații ale dispoziției din cauza izolării și a lipsei contactului cu școala și colegii.

 

Pe 11 februarie, când echipa Narada împreună cu reprezentanții stației locale Petrom 5 Onești au înmânat 23 de tablete clasei și un laptop învățătoarei, visul Elenei Negoiță a devenit o realitate concretă. Indiferent în ce scenariu ar intra școala în viitor, toți copiii vor putea fi prezenți la cursuri, dar și la orele de educație remedială, pentru a acoperi lacunele de informație cauzate de imposibilitatea frecventării școlii online.

 

Liceul Tehnologic Jacques M. Elias din comuna Sascut a fost ultima destinație a caravanei Narada și partenerilor săi. Aici, 25 de elevi au fost dotați cu dispozitive Oppo pentru învățarea online, un laptop și o tablă interactivă cu licență MozaBook, cu efortul a peste 60 de donatori, printre care se numără Petrom și IPSO Agricultura. Proiectul inițiat de profesoara Aurelia Dascălu pe Narada.ro a reușit să mobilizeze comunități și să stârnească un val de empatie cu dorința dascălului și a elevilor săi de a beneficia de tehnologie modernă pentru învățare.

Efortul nici unuia dintre donatori nu a fost trecut cu vederea, ci fiecăruia – chiar și celor anonimi – i s-a mulțumit prin bilețele lipite de tabla interactivă. Cei 25 de elevi au făcut chiar și o demonstrație a utilității dispozitivului în fața reprezentanților Petrom: cu ajutorul unei table interactive pot fi accesate manuale digitale, se pot studia schițe 3D, organiza competiții, jocuri și se poate învăța mai ușor pentru examenul de bacalaureat.

 

Investiția în calitatea învățământului este, de fapt, o investiție în calitatea pregătirii viitoarei forțe de muncă, cu beneficii directe pentru comunitate, a atras atenția reprezentantul stației Petrom 2 Milcov în discursul ținut în fața elevilor de la liceul din Sascut. Un laptop, un smartphone funcțional sau o tabletă dăruită prin intermediul unui program ca Narada Box pot reconecta un copil la educație, o investiție al cărei profit va fi întors comunității pe viitor. Astfel, o simplă donație poate face diferența.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

Jocurile LOVEimpice, organizate de Radio Impuls, şi-au desemnat finaliştii!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Urmeaza patru probe de foc! Cuplul castigator, ce va fi desemnat pe 1 martie, va pleca intr-o vacanta exotica in Republica Dominicana si va avea ocazia sa viziteze locurile unde se filmeaza „Survivor Romania”!

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Jocurile LOVEimpice si-au desemnat finalistii astazi, in cadrul matinalului „Scularea”, prezentat de Radu Tibulca si Orlando, la Radio Impuls! Georgiana si Adrian (9 ani de relatie), Iuliana si Vlad (5 ani de relatie), Andreea si Laurentiu (7 ani de relatie), Amalia si Alexandru (2 ani de relatie), Ioana si Ionut (sunt de 11 ani impreuna; 8 ani de casatorie), cu totii formeaza cupluri bine sudate si au dovedit ca dragostea a fost chiar mai puternica in carantina, ei trecand cu bine testul rabdarii, al empatiei si intelegerii in relatie.

Dar ce este mai surprinzator abia acum vine pentru ca cele cinci cupluri finaliste vor trece printr-o serie de patru probe de departajare extrem de amuzante, ce le vor testa anduranta, diplomatia, pentru ca doar o pereche din lotul LOVEimpic va intra in posesia marelui premiu.

Proba de like viteza”, „Dragostea nu tine de foame!”, „Mai dureaza mult ?”, „Nu esti niciodata atent!”, acesta sunt cele patru probe denumite generic, esenta amuzanta a unor situatii de viata, generatoare de reactii intense in viata oricarui cuplu. In urma acestor patru incercari de foc, cel mai rezistent si echilibrat cuplu va fi desemnat Marele Castigator al Jocurilor LOVEimpice.

Pe cat de mare este dragostea, pe atat de uriasa este miza concursului, pentru ca partenerii care vor castiga competitia vor pleca intr-o vacanta exotica de o saptamana in Republica Dominicana si vor avea ocazia sa vada locurile unde se filmeaza „Survivor Romania”, cel mai intens reality al momentului!

Demonstratia finalistilor de adaptare la exigentele de cuplu, de atentie sub presiunea timpului, empatie si diplomatie va putea fi urmarita pe platformele online Radio Impuls (paginile oficiale de Instagram si Facebook, radioimpulsromania) si in emisiunile Radio Impuls. Telespectatorii Kanal D vor putea afla cum se descurca lotul LOVEimpic si detalii inedite despre evolutia celor cinci cupluri finaliste, urmarind emisiunile postului.

Cuplul castigator al Jocurilor LOVEimpice va fi desemnat pe 1 martie si va intra in posesia marelui premiu: o saptamana de vacanta in Republica Dominicana si o vizita in locurile unde se filmeaza „Survivor Romania”.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending