Connect with us

ALL MEDIA

Peste 7.000 de creații românești în concursul “Vezi dincolo de etichetă”, dezvoltat de Lowe&Partners pentru Beck’s

Avatar

Published

on

Lowe&Partners a dat șansa celor mai creativi patru români să deseneze noua etichetă Beck’s, ce va apărea pe piață în vara acestui an și va ajunge la milioane de consumatori, într-un proiect ce are drept scop susținerea artiștilor și a artei lor, indiferent de formă.

Concursul de creație a noii etichete a fost conceptul campaniei Beck’s“Vezi dincolo de etichetă” dezvoltate de  Lowe&Partners, prin care creativi profesioniști, dar și amatori pasionați au fost invitați să se înscrie, în perioada 18 februarie – 12 aprilie.

Orice formă de artă s-a calificat în acest concurs, de la grafică, la pictură sau fotografie. Echipa Lowe&Partners a dus vestea acestui concurs în toată țara, în agenții de publicitate, în facultăți de artă sau în redacții, prin activări de tip PR Blitz în București, Iași, Brașov, Constanța, Cluj, dar și prin momente demonstrative susținute de tineri artiști.

Pentru înscrierea în concursul de creativitate a etichetelor au existat mai multe variante: o aplicație specială, intitulată Trusa Artistului, pe site-ul campaniei, cu instrucțiuni grafice ce au putut fi descărcate pe loc de creativi și cu ajutorul cărora au putut realiza online o etichetă originală. Aplicația a fost descărcată de aproximativ 10.000 de persoane. Cei care au avut deja lucrarea au încărcat-o pur și simplu online, la secțiunea Încarcă o etichetă. S-au făcut înscrieri și de pe mobil, descărcând aplicațiile pentru Android și iOS prin App Store și Play Store, la http://goo.gl/VeOLt.

Rezultatele campaniei arată că au fost mii de români care și-au înscris creația în concurs, pentru șansa de a semna una dintre cele patru etichete Beck’s, ce vor apărea pe sticla de Beck’s începând cu luna iunie.

Peste 15.000 de oameni au votat pe platforma online lucrărilor artiștilor preferați care s-au înscris în această campanie, câștigând săptămânal hanorace Beck’s ca premiu.

Juriul ce va desemna câștigătorii celor patru etichete care vor ajunge la milioane de consumatori este format din Radu Pop, unul dintre cei mai originali și mai premiați ilustratori din România și Valentin Tănase, artist cu peste 30 de expoziții personale de pictură și grafică în România și în străinătate.

Cei patru creatori ai etichetelor câștigătoare vor primi un pachet de design profesional care conține un sistem desktop Apple iMac® 27’’ și un creion cu scanner real-time Wacom.

Strategia campaniei a cuprins si un mecanism de promotie  – colectionezi oricare patru etichete ediție limitată Beck’s, înscrii codul pe site-ul dedicat campaniei, la www.becks.ro, și poți câștiga un mini frigider Beck’s pe zi.

Mobile Works s-a ocupat de componenta mobile a campaniei, în timp ce Hyperactive a contribuit în segmentul digital, prin dezvoltarea platformei online.

 

Campania a beneficiat de popularizare prin spot TV,  radio, presa, OOH si Horeca, dar și evenimente speciale cu componentă de Augmented Reality. Un proiect special de OOH a fost implementat la stațiile de metrou Universitate, Victoriei, Politehnica, Unirii.

“Ne bucură enorm faptul că am avut atât de multe înscrieri creative și că echipa Lowe&Partners și-a așezat semnătura pe o nouă campanie de succes. <<Vezi dincolo de etichetă>> a fost un engagement creativity incredibil, care s-a mulat excelent pe valorile Beck’s – nonconformism, creativitate și inovțtie.  Am descoperit tineri creativi dornici să-și urmeze instinctul și să creeze următoarea etichetă Beck`s, și așteptăm cu nerăbdare ca juriul să delibereze și să anunțe cele patru creații câștigătoare”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

Brandul Beck’s înseamnă să vezi lumea în felul tău și să ai curajul de a-ți afirma originalitatea, iar conceptul <<Vezi dincolo de etichetă>>, implementat de echipa Lowe&Partners, chiar despre asta a fost. Să provoci oamenii să fie autentici – să își elibereze imaginația și talentul – este un demers minunat, care a avut succes”, spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Beck’s.

Initiative, din același grup de comunicare cu Lowe&Partners, s-a ocupat în cadrul acestui proiect de strategia de media.

Echipa Becks:

Ecaterina Bordei – Brand Manager, Premium Brands

Anca Stoica – Junior Brand manager. Premium Brands

 

Echipa Lowe&Partners:

Manuela Gogu – Creative Director

Aura Sorescu – Senior Copywriter

Laurențiu Dumbravă – Senior Art Director

Corina Angearu – Account Manager

 

Echipa Initiative:

Silvia Zbarcea – Acc Director & Head of Unit

Adriana Ciobanu  –  Media Planner

 

 

Despre Lowe&Partners România

  • Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.
  • În România de 20 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.
  • Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.
  • Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, Senior HyperActive, Mobile Works şi Medic One.
  • Pentru mai multe detalii, vizitaţi http://www.loweromania.com/ si http://www.facebook.com/LoweRomania

 

Comentarii

comments

Radio

Despre puterea radioului, într-un duplex Europa FM și Rock FM

Avatar

Published

on

Europa FM și Rock FM s-au întâlnit pe aceeași frecvență în această dimineață, într-un exercițiu de solidaritate despre puterea radioului. A fost un moment care a arătat încă o dată cât de frumos și firesc este radioul.

 

Discuția a fost generată de un sondaj INSCOP Research, despre neîncrederea publică în era dezinformării și a fenomenului fake-news.

La discuție s-a alăturat și Alina Inayeh din cadrul German Marshall Fund of the United States, unul din experții care au contribuit la acest studiu. Datele proiectului de cercetare desfășurat în perioada 1-12 martie 2021 scot în evidență o ușoară ascensiune a curentului naționalist, dar arată că radioul rămâne cea mai credibilă sursă de informații în acest moment în România. Potrivit sondajului, 40% dintre cei chestionați au cea mai mare încredere în informațiile transmise de posturile de radio, față de 36% TV, 22% site-urile media și, respectiv, 19% rețelele de socializare.

Realizatorii Vlad Petreanu și Răzvan Exarhu au încercat să explice de unde vine încrederea atât de mare în radio.

Cu umorul caracteristic,  Răzvan  a clarificat lucrurile pe loc: “radioul are o credibilitate foarte mare pentru că la radio se spune întotdeauna ora exactă”.

Pentru Vlad, „radioul își respectă mai mult publicul decât orice alt mediu sau decât alte media din această țară”.

„Noi nu facem click-baiting la radio, vorbim foarte mult cu ascultătorii noștri și îi ascultăm foarte mult. Și cred că relația radioului cu publicul său este mult mai sinceră și de aceea vine, probabil, mai multă încredere din partea publicului”, a mai spus Vlad Petreanu.

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Antena TV Group lanseazã o platformă în sprijinul HoReCa: “Unul pentru altul”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

            În poate cea mai grea perioadă pe care a traversat-o vreodată domeniul HoReCa, Antena TV Group lansează o nouă platformă menită să creeze un spirit de comunitate. Sub sloganul “Unul pentru altul”, trustul media le aduce utilizatorilor EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce oferă restaurantelor nu numai o nouă platformă prin care să își vândă produsele, ci le aduce împreună, într-o comunitate ghidată de aceleaşi valori. 

 

 

Fără intermediari, oferind mai multă siguranță şi comisioane mai mici, EatZZ, cea mai nouă platformă online a grupului îndeamnă utilizatorii să se sprijine unul pe celălalt, pune accent pe respect, pasiune şi suport reciproc și încurajează competiția sănătoasă. De la preparate tradiționale, cu specific românesc, la bucătăriile internaționale europene și nu numai, EatZZ le propune utilizatorilor o gamă variată de opțiuni pentru mic dejun, prânz, cină şi “orice poftă există între ele”, după cum spun chiar ei.

 

“Ideea aplicaţiei EatZZ a pornit de la câteva discuţii cu parteneri, prieteni, cunoştinţe, oameni din HoReCa, pe care pandemia i-a pus în situaţia de a se reinventa rapid şi de a-şi regândi poziţiile în structurile lor, pentru a-şi putea păstra angajaţii. Într-un asemenea moment a luat naştere EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce aduce la un loc restaurante care încurajează nu doar obiceiuri alimentare echilibrate, ci și competiţia sănătoasă! Așadar, în premieră, chef bucătari de renume își pun pe masă nu doar cuțitele, ci și recomandările lor personale, gata să își sprijine competiția într-o perioadă atât de dificilă pentru întreaga industrie”, a declarat Mihai Ioniţă, CEO Antena TV Group.

 

În curând, matinalii de la Neatza cu Răzvan şi Dani vor pune faţă în faţă, într-o nouă rubrică a emisiunii, oameni din diverse domenii, aflaţi în competiţie directă unul cu altul, dar dornici să demonstreze că oricine poate fi sprijin pentru celălalt într-o perioadă grea. EatZZ este momentan disponibil exclusiv pentru bucureșteni în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.eatzz.ro. Platforma îşi propune ca în viitor sã ajungă în cât mai multe zone din ţară.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

PREMIERĂ: AntenaPlay lansează “Legende” cu Dan Negru. Cine este primul invitat ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

AntenaPlay a lansat azi un nou proiect special, de data aceasta alături de Dan Negru. “Legende” reprezintă o serie de interviuri cu personalități autohtone care spun poveștile din spatele a 10 fotografii pe care le fac publice pentru prima oară. 

 

 

“Trăim timpuri în care cei care ar trebui să tacă vorbesc şi cei care ar trebui să vorbească tac. „Legende” e un proiect care pleacă de la o vorbă pe care mi-a spus-o Mircea Albulescu, demult: „Apucă-te de arheologie, Dănuţ! Caută-i pe ăia care au făcut lucruri şi vorbeşte cu ei!”. Am stat adeseori lângă oameni care au făcut istorie în breasla lor şi niciodată n-am apucat să vorbesc cu ei dincolo de formatele tv în care eram implicaţi. Pe mulţi i-am pierdut! Încerc să recuperez acum. Pentru că asta face proiectul „Legende”, repară o nedreptate”, spune Dan Negru.

 

Legendele vor fi disponibile în fiecare luni pe AntenaPlay, https://antenaplay.ro/legendele-cu-dan-negru. De luni până vineri, momente ale interviului vor putea fi urmărite și în cadrul Observatorului de la ora 19.00. Prima ediție îl are ca invitat pe Ilie Năstase, ale cărui fotografii sunt adevărate povești de istorie. Acesta vorbește despre prima lui întâlnire cu Țiriac sau despre cum și unde l-a cunoscut pe actualul președinte al Americii. Printre numele care vor scoate la iveală adevărate comori din albumele lor foto se numără Florin Piersic, Marius Țeicu, Gheorghe Zamfir sau Dumitru Prunariu.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

ZU TV dă startul campaniei “7 ani de ZU TV” şi lansează contul official de TikTok al canalului

Avatar

Published

on

Foto Credit: ZU TV

La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.

 

Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv

 

“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021.” declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Tu cui ai vrea să-i spui: Mulțumesc, Profu` ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Anii de școală nu pot trece fără un profesor cool. Poate că e Profu` care ne-a ajutat să ne urmăm visurile, poate este cel care ne ducea mereu în excursii sau care avea timp să ne asculte. Poate e chiar profesorul ăla un pic dur, care ne dădea emoții, dar care a reușit să ne responsabilizeze și, după ani, să vrem să-i zicem: Mulțumesc, Profu`!

 

 

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

 

Datorită profesorilor care au știut să ne înțeleagă personalitățile diferite, care au știut cum să ne facă să învățăm cu drag și să ne explice cu pasiune, am ajuns acum unde suntem. Cu siguranță este un pic și de la ei. Mișu, profesorul din serialul Profu`, este un model de cum ar trebui să fie un profesor în relația cu elevii săi. Știe cum să-i câștige de partea lui, cum să-i ghideze pe drumul corect – fără să-i îndepărteze și, cel mai important, le oferă timp din timpul lui.

 

Copiii au nevoie să fie ascultați și îndrumați de oameni care le înțeleg nevoile, se adaptează și nu încearcă să-i schimbe. Câțiva dintre cei pe care îi admirăm astăzi ne-au împărtășit din experiențele lor de elevi: „Cea mai drăguță profesoară din liceu a fost profesoara de sport. Îmi plăcea că mergeam cu ea în foarte multe tabere pe care le organiza și era undeva între un prieten foarte bun, dar, în același timp, un educator suficient de strict încât să nu o luăm razna. Foarte mult mi-a plăcut de ea. Cred că avem nevoie de asemenea profesori care să ne rămână în suflet”, a spus Andreea Esca.

 

„Am avut nu unul, ci trei profesori care, cumva, mi-au marcat evoluția. În primul rând, a fost diriga noastră, care era profesoară de română, dar care ne-a învățat despre viață. Tot timpul discutam despre orice și ne era mult mai simplu să discutăm cu ea lucruri delicate”, a spus Cosmin Stan.

 

Poveștile vedetelor le putem urmări pe platforma multumescprofu.protv.ro, unde îi invităm pe toți cei care vor să împărtășească cu noi cele mai dragi amintiri, din perioada în care erau elevi, să se înscrie și să spună povestea celui mai cool profesor pe care l-au avut.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end