vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSPeste 7.000 de creații românești în concursul “Vezi dincolo de etichetă”, dezvoltat...

    Peste 7.000 de creații românești în concursul “Vezi dincolo de etichetă”, dezvoltat de Lowe&Partners pentru Beck’s

    Lowe&Partners a dat șansa celor mai creativi patru români să deseneze noua etichetă Beck’s, ce va apărea pe piață în vara acestui an și va ajunge la milioane de consumatori, într-un proiect ce are drept scop susținerea artiștilor și a artei lor, indiferent de formă.

    Concursul de creație a noii etichete a fost conceptul campaniei Beck’s“Vezi dincolo de etichetă” dezvoltate de  Lowe&Partners, prin care creativi profesioniști, dar și amatori pasionați au fost invitați să se înscrie, în perioada 18 februarie – 12 aprilie.

    Orice formă de artă s-a calificat în acest concurs, de la grafică, la pictură sau fotografie. Echipa Lowe&Partners a dus vestea acestui concurs în toată țara, în agenții de publicitate, în facultăți de artă sau în redacții, prin activări de tip PR Blitz în București, Iași, Brașov, Constanța, Cluj, dar și prin momente demonstrative susținute de tineri artiști.

    Pentru înscrierea în concursul de creativitate a etichetelor au existat mai multe variante: o aplicație specială, intitulată Trusa Artistului, pe site-ul campaniei, cu instrucțiuni grafice ce au putut fi descărcate pe loc de creativi și cu ajutorul cărora au putut realiza online o etichetă originală. Aplicația a fost descărcată de aproximativ 10.000 de persoane. Cei care au avut deja lucrarea au încărcat-o pur și simplu online, la secțiunea Încarcă o etichetă. S-au făcut înscrieri și de pe mobil, descărcând aplicațiile pentru Android și iOS prin App Store și Play Store, la http://goo.gl/VeOLt.

    Rezultatele campaniei arată că au fost mii de români care și-au înscris creația în concurs, pentru șansa de a semna una dintre cele patru etichete Beck’s, ce vor apărea pe sticla de Beck’s începând cu luna iunie.

    Peste 15.000 de oameni au votat pe platforma online lucrărilor artiștilor preferați care s-au înscris în această campanie, câștigând săptămânal hanorace Beck’s ca premiu.

    Juriul ce va desemna câștigătorii celor patru etichete care vor ajunge la milioane de consumatori este format din Radu Pop, unul dintre cei mai originali și mai premiați ilustratori din România și Valentin Tănase, artist cu peste 30 de expoziții personale de pictură și grafică în România și în străinătate.

    Cei patru creatori ai etichetelor câștigătoare vor primi un pachet de design profesional care conține un sistem desktop Apple iMac® 27’’ și un creion cu scanner real-time Wacom.

    Strategia campaniei a cuprins si un mecanism de promotie  – colectionezi oricare patru etichete ediție limitată Beck’s, înscrii codul pe site-ul dedicat campaniei, la www.becks.ro, și poți câștiga un mini frigider Beck’s pe zi.

    Mobile Works s-a ocupat de componenta mobile a campaniei, în timp ce Hyperactive a contribuit în segmentul digital, prin dezvoltarea platformei online.

     

    Campania a beneficiat de popularizare prin spot TV,  radio, presa, OOH si Horeca, dar și evenimente speciale cu componentă de Augmented Reality. Un proiect special de OOH a fost implementat la stațiile de metrou Universitate, Victoriei, Politehnica, Unirii.

    “Ne bucură enorm faptul că am avut atât de multe înscrieri creative și că echipa Lowe&Partners și-a așezat semnătura pe o nouă campanie de succes. <<Vezi dincolo de etichetă>> a fost un engagement creativity incredibil, care s-a mulat excelent pe valorile Beck’s – nonconformism, creativitate și inovțtie.  Am descoperit tineri creativi dornici să-și urmeze instinctul și să creeze următoarea etichetă Beck`s, și așteptăm cu nerăbdare ca juriul să delibereze și să anunțe cele patru creații câștigătoare”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

    Brandul Beck’s înseamnă să vezi lumea în felul tău și să ai curajul de a-ți afirma originalitatea, iar conceptul <<Vezi dincolo de etichetă>>, implementat de echipa Lowe&Partners, chiar despre asta a fost. Să provoci oamenii să fie autentici – să își elibereze imaginația și talentul – este un demers minunat, care a avut succes”, spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Beck’s.

    Initiative, din același grup de comunicare cu Lowe&Partners, s-a ocupat în cadrul acestui proiect de strategia de media.

    Echipa Becks:

    Ecaterina Bordei – Brand Manager, Premium Brands

    Anca Stoica – Junior Brand manager. Premium Brands

     

    Echipa Lowe&Partners:

    Manuela Gogu – Creative Director

    Aura Sorescu – Senior Copywriter

    Laurențiu Dumbravă – Senior Art Director

    Corina Angearu – Account Manager

     

    Echipa Initiative:

    Silvia Zbarcea – Acc Director & Head of Unit

    Adriana Ciobanu  –  Media Planner

     

     

    Despre Lowe&Partners România

    • Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.
    • În România de 20 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Roşie Română.
    • Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din întreaga lume.
    • Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, Senior HyperActive, Mobile Works şi Medic One.
    • Pentru mai multe detalii, vizitaţi http://www.loweromania.com/ si http://www.facebook.com/LoweRomania

     

    Dorin Huntai- Redactor-Șef

    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

    Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
    Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente