Connect with us

Industria de Publicitate

Piața Solidarității – Proclamație Roșia Montană, zonă liberă de cianuri

Published

on

 

20 august 2012 – Peste 4000 de participanți au fost prezenți între 15-19 august la FânFest. Cea de-a șaptea ediție a festivalului a sărbătorit 10 ani de la Declarația de la Roșia Montană, prima manifestare a solidarității cu localnicii ce se opun proiectului minier. Ani mai târziu, campania Salvați Roșia Montană a devenit simbolul spiritului civic și activist în România, mesajul Ținem munții în loc. Roșia Montană rezistă prin cultură! regăsindu-se în stradă, în piețe sau în lucrările artiștilor.

La finalul unui program foarte extins ce a inclus muzică, teatru, literatură, proiecții de filme, tururi ghidate, expoziții, activități recreative și un forum de activism, FânFest s-a încheiat cu Piața Solidarității – Marea Adunare de la Roșia Montană. Sute de oameni, inclusiv reprezentanți ai protestelor din iarnă din Piața Universității, au fost prezenți, alături de locuitori ai Roșiei Montane la momentul emoționat al citirii Proclamației ce au declarat Munții Apuseni – zonă liberă de cianură.

Proclamația de la Roșia Montană – 19 august 2012

Noi, cetăţeni liberi ai României, trăind în armonie cu natura, respectând patrimoniul naţional, istoria românilor şi urmele lăsate de strămoşii noştri pe aceste locuri, având respect faţă de valorile democratice, faţă de legile scrise ale statului, dar şi faţă de legile nescrise ale bunei convieţuiri între oameni, pe deplin conştienţi că trebuie să lăsăm generaţiilor viitoare o ţară mai curată şi mai demnă, declarăm:

Roşia Montană este şi va fi o zonă liberă de cianură!

Roşia Montană este şi va fi o zonă liberă de corupţia politică, de planurile corporaţiilor şi de interesele oligarhiei de partid şi de stat!

Roşia Montană este şi va fi un exemplu de mândrie şi demnitate în istoria modernă a României! În acest loc, oameni liberi, din întreaga ţară, vor schimba, definitiv, imaginea potrivit căreia suntem un popor uşor de condus, de manipulat şi de subjugat. În acest loc, am demonstrat şi vom demonstra că în România mai există oameni ce nu pot fi cumpăraţi, oameni a căror demnitate nu poate fi călcată în picioare, oameni cu principii şi valori autentice, care n-au stat şi nu vor sta niciodată la mila politicienilor şi a corporaţiilor multinaţionale!

Roşia Montană nu merită distrugerea sa totală, prin proiectul de minerit cu cianuri al RMGC!La Roşia Montană există oameni care au dovedit şi dovedesc faptul că există alternative de dezvoltare durabilă, turismul cultural şi cel ecologic fiind două dintre ele. Frumuseţile Roşiei Montane reprezintă aurul său, bogăţia sa principală!

Refuzăm ca Roşia Montană să devină scena unui nou jaf naţional, prin care una din resursele strategice ale României este înstrăinată!

Roşia Montană îşi merită locul în Patrimoniul UNESCO, ca şi loc ce păstrează 2000 de ani de cultură şi tradiţie!Cerem ferm Ministerului Culturii demararea imediată a procedurilor în acest sens şi recuperarea de la compania RMGC a caselor de patrimoniu înstrăinate.

La Roşia Montană, continuăm tradiţia celor care, de-a lungul istoriei noastre, de la Horea şi Avram Iancu până la luptătorii anti-comunişti din munţi şi eroii din decembrie 1989, au luptat pentru libertăţile şi drepturile individuale, pentru respectul faţă de om. Nu doar exemplul lor ne dă curaj, ci şi exemplul zecilor de mii de comunităţi din întreaga lume, care se revoltă împotriva distrugerilor puse la cale în numele lăcomiei, al banului şi al progresului tehnologic. Aici, la Roşia Montană, aducem împreună demnitatea de cetăţean român cu demnitatea de cetăţean european; respectul faţă de eroii naţiunii cu respectul faţă de toţi cei care, în lume, astăzi, luptă la fel ca noi; grija faţă de pământul patriei cu grija faţă de întreaga planetă; apărarea patrimoniului cultural naţional cu apărarea patrimoniului cultural universal.

Roşia Montană nu va dispărea niciodată şi vom lupta până la capăt şi cu orice preţ pentru apărarea ei!

Mulţumim partenerilor noştri: Administraţia Fondului Cultural Naţional, Fundaţia Friedrich Ebert Stiftung, Cotidianul, Voxpublica, Kamikaze , Formula AS, Zile şi Nopţi, Şapte Seri, TVR Cluj, Radio Republika Verde, Radio Cluj, GiZiRadio.net, TOTB, VICE, Metalhead, Bestmusic, Cluj.info, Modernism.ro, Veiozaarte, Tillate, UZR.ro, slicker.ro, Port.ro, CriticAtac, Greendex, Ecomagazin, Dor De Ducă, Banana Society, feeder.ro, Decât o Revistă, B365.ro, Arte și Meserii.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann Worldgroup Romania desemnata AGENCY OF THE YEAR la Festivalul Golden Drum pentru a 5-a oara

Published

on

 

În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.

Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigat titlul de AGENCY OF THE YEAR în 2006, 2007, 2011 si 2015 iar rețeaua McCann Worldgroup a caștigat distincția NETWORK OF THE YEAR în 2013, 2014, 2016 si 2017.

Campania Bihor Couture a adus agenției McCann Worldgroup Romania 2 Grand Prix-uri, premiul The Best of WHAT, dar și Golden Watch Award pentru directorii de creație Cătălin Dobre și Adrian Boțan.

Campaniile “Race a Nation” (Vodafone), “Real Life Tests” (Vodafone), “The Festival Bottle” (Coca-Cola Romania) și “Bihor Couture” (Beau Monde) au fost nominalizate de 14 ori și au câștigat 9 Gold & Silver Drums.

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de Network of the Year datorită rezultatelor extraordinare a 8 agenții din rețea: Cehia, Italia, România, Israel, Spania, Ucraina, Serbia si Polonia.

“Să câștigi e bine, însă să reușești să câștigi an de an, cu atât de multe agenții din rețea, este extraordinar. Este cea mai onestă apreciere a creativității și a muncii de calitate pe care o oferim clienților globali, regionali și locali. Ne mândrim cu asta!” declară John Wright, Regional Officer CEE.

“Sunt mândră de echipa agenției McCann Worldgroup Romania pentru valorile după care se conduce, pentru felul în care nevoile și business-ul clienților sunt analizate și adresate, pentru talentul oamenilor din agenție. Totul fără a compromite motivele pentru care facem ce facem: pasiunea și relevanța. Clienții noștri dragi împărtășesc aceste valori cu noi și este foarte ușor de văzut asta din rezultatele campaniilor noastre și a business-ului lor.

Felicitări! Este o adevarata onoare să aducem acasă acest titlu!” declară Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup Romania.

“Plecăm acasă cu titlul Network of the Year pentru al 3-lea an consecutiv și cu Agency of the Year pentru McCann Worldgroup Romania pentru a 5-a oară în istoria festivalului. Ne bucură toate premiile, dar ce ne încântă cel mai tare este faptul că nu vorbim de o campanie, de un an sau de un premiu. Vorbim de recunoașterea performanței an dupa an. Și asta vine dintr-o cultură creativă construită din ambiție, talent și multă muncă.

O cultură creativă pe care o împărțim cu clienții noștri, o cultură care ne permite și ne încurajează să ne depășim limitelele constant.                                                                               E multă muncă în spatele acestor performanțe și sunt foarte mândru de echipa extraordinară pe care o avem“ declară Cătălin Dobre, Regional Creative Director for McCann CEE si Creative Director McCann Worldgroup Romania.

 

Campaniile câștigătoare la Golden Drum în 2018 sunt:

  • Campania “Bihor Couture” dezvoltată pentru revista Beau Monde: 2 Grand Prix, The Best of WHAT, Golden Drum în categoria Local Spirit și 2 Silver Drums pentru Brand Building/Brand Introduction și Entertainment/Online&Mobile.
  • Campania “Race a Nation”, dezvoltată pentru clientul Vodafone: 3 Silver Drums în categoriile Digital& Mobile/ Games; Activation; Entertainment/Live Experience.
  • Campania “Real Life Tests” dezvoltată pentru clientul Vodafone: un Golden Drum în categoria Brand Building/Brand Vitality

Campania “The Festival Bottle” dezvoltată pentru clientul Coca-Cola România a fost premiată cu 2 Silver Drums în categoriile Activation și Functional Efficiency.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Grupul Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine corporate

Published

on

 

Digi | RCS & RDS lansează prima campanie de imagine a grupului, prin care aduce în atenția publicului povestea companiei și evoluția acesteia, în paralel cu transformarea societății românești.

Sub sloganul “De 25 de ani, conectați #Nelimitat”, campania vorbește despre modul în care Digi | RCS & RDS a intrat în viețile românilor, odată cu televiziunea prin cablu, continuând cu internetul și telefonia fixă și mobilă. În peste 25 de ani de activitate, compania a devenit unul dintre reperele pieței de comunicații electronice, în regiune, iar creșterea sa a atras și nevoia transformării.

”Campania arată cum Digi | RCS & RDS a contribuit la îmbunătățirea vieții românilor, introducând treptat tehnologii tot mai performante și conținuturi tot mai diverse. Azi, grație unei viziuni de business curajoase, suntem lideri în România pe piața serviciilor de televiziune prin cablu și a serviciilor de internet. Ca să ajungem aici, am muncit, am inovat, am experimentat, am făcut pionierat în domeniul telecomunicațiilor. Așa am reușit să le oferim milioanelor de abonați servicii de comunicații electronice de cea mai bună calitate la prețuri competitive și să ducem brand-ul Digi dincolo de granițe, în Ungaria, Spania, Italia. Suntem mândri de aceste reușite ale echipelor noastre, obținute cu ajutorul unei rețete unice: am fost și suntem conectați nelimitat la aspirațiile românilor”, a spus Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi | RCS & RDS.

 

Un spot TV inspirat de o ”istorie personală

Spotul TV este ”piesa de rezistență” a campaniei și povestea sa se construiește pe baza momentelor cheie din existența unui român născut în zilele Revoluției din 1989.

Pentru a duce mai departe conceptul, producția spotului TV a fost realizată cu oameni obișnuiți, care lucrează împreună pentru idealurile lor. Asistenta medicală în rolul mamei, pensionarul pasionat de electronică în rolul bunicului mecanic de motociclete, modelul în rolul mamei tinere sunt doar trei dintre ei. Alți 80 de figuranți și 17 protagoniști completează reprezentarea – simbol a milioanelor de români conectați #nelimitat de un singur nume – Digi.

Locațiile în care s-a filmat sunt la fel de diverse precum momentele scenariului – un garaj din Militari, Școala generală nr. 8 Câmpina, o terasă din zona Ateneului Român, Barajul Paltinu (Prahova), un bar, o stradă veche din București și câteva cadre pe platourile Castel Film.

Campania se desfășoară timp de o lună, începând din 27 august, la TV, radio, în online și social media. În perioada octombrie – noiembrie, spotul va rula și în cinematografe.

Echipa: Tudor Dumitrașcu (creație și regie), Tony Pisaroglu (producător), Claudiu Boboc (Production Unit Manager), Liviu Pojoni și Adrian Rugină (DOP), George Popa (coloană sonoră originală), Petru Mărgineanu (voce), Safe-Frame.com (grafică), O-Video (colorizare). Casa de producție: H5.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending