Connect with us

BAZAR

PMI lansează o versiune îmbunătățită a IQOS, liderul mondial al pieței de produse de tutun încălzit

Avatar

Published

on

IQOS a ajutat până acum peste 5 milioane de fumători adulți să renunțe la consumul de țigări și să treacă la alternative fără fum. Noile versiuni satisfac nevoia unei experiențe mai intuitive a tutunului. Scopul este de a încuraja tot mai mulți fumători adulți, care altfel ar continua să fumeze, să treacă la aceste produse, în beneficiul societății și al sănătății publice.

 

Philip Morris International Inc. („PMI”) (NYSE: PMI), lider mondial în ce privește inovații și tehnologii fără fum, lansează astăzi o versiune care aduce o reinventare majoră a IQOS, cea mai avansată alternativă fără fum, ca parte a demersului de a le oferi adulților care fumează din întreaga lume alternative mai bune, bazate pe știință, la care aceștia pot să treacă în totalitate.

Această nouă lansare presupune două produse, IQOS 3 și IQOS 3 MULTI, care sunt rezultatul a doi ani de dezvoltare și vin ca răspuns la sugestiile utilizatorilor.

  • IQOS 3 are un design și funcționalități îmbunătățite, fiind un dispozitiv mai sofisticat, mai ușor de utilizat și de curățat și cu o autonomie mai mare a bateriei.

 

  • IQOS 3 MULTI reinventează designul de bază al liniei de produse IQOS, răspunzând uneia dintre cele mai importante solicitări ale utilizatorilor printr-un dispozitiv unic care permite până la 10 experiențe de utilizare fără reîncărcare. Designul său este mai compact, pentru o portabilitate superioară.

 

Ca toate produsele din gama IQOS, și acestea au la bază cercetare științifică solidă. Programul nostru de cercetare științifică este inspirat de standardele din industria farmaceutică și este aliniat ghidurilor Administrației pentru Alimente și Medicamente din SUA (FDA). Cercetările, care includ 10 studii clinice și peste 25 de analize independente ale anumitor elemente din cercetare, sunt în stadiu avansat și indică în mod clar că IQOS este o opțiune mai bună decât țigaretele pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze și are potențialul de a reduce riscurile în comparație cu continuarea fumatului pentru aceia care trec exclusiv la IQOS. În țările în care este comercializat IQOS, între 70 și 90 % dintre utilizatorii acestuia au renunțat la țigări și au adoptat produsul.

Mirek Zielinski, President Science & Innovation în cadrul PMI, a declarat: „Lansarea IQOS 3 și IQOS 3 MULTI de astăzi reprezintă un pas important în demersul nostru de a face mai ușor pentru fumători să renunțe la țigări și să adopte alternative mai bune. Am luat în considerare opiniile utilizatorilor, iar aceste dispozitive sunt rezultatul a doi ani de dezvoltare, contribuind la misiunea noastră pentru un viitor fără fum. Scopul nostru este ca astfel de îmbunătățiri să fie lansate și mai frecvent în viitor, pentru ca din ce în ce mai mulți fumători să renunțe la țigări, până vom obține cu adevărat o lume fără fum”.

Noile dispozitive vor fi disponibile la vânzare în magazine începând cu 15 noiembrie 2018 în Japonia, Coreea de Sud, Rusia, Germania, Elveția, Regatul Unit, Italia și Columbia, și la scurt timp după aceea în toate celelalte țări în care este lansat IQOS.

Ambiția noastră este ca până în 2025 cel puțin 40 de milioane de fumători de țigări PMI să treacă la produse fără fum. Pentru a afla mai multe despre modul în care PMI contruiește un viitor fără fum, puteți accesa website-ul companiei: www.pmi.com.

Comentarii

Muzica

Havana a găsit rețeta pentru „Perfect Kiss” alături de Yaar și Kaiia

Avatar

Published

on

             Se pare că cei doi membri Havana au descoperit rețeta perfectă a succesului muzical în cea mai bună formulă de până acum. Astfel, după hitul internațional „Big Love”, Havana continuă colaborarea cu Yaar și Kaiia și lansează „Perfect Kiss”. Compusă de Sorin Seniuc, Ion Chirinciuc, Alexandra Tirtirau și Petrică Lefter, piesa este însoțită de un videoclip misterios, în regia lui San, ce redă în imagini o iubire imposibilă.  

 

„Colaborarea cu Yaar și Kaiia a venit foarte natural după single-ul Big love. Când am început să lucram la Perfect Kiss știam că ne dorim să fie un feat. cu Yaar, dar când am ajuns la refren, am simțit că este ceva incomplet. Vocea lui Kaiia a fost acel „je ne sais quoi” care a reușit să ne facă pe toți să rezonăm și să spunem „perfect, asta e!”. Piesa povestește despre căutarea unei iubiri, utopice din păcate, care nu poate fi decât un vis, prin vocile a trei artiști foarte talentați”, povestesc băieții de la Havana.

 

 

De-a lungul timpului, single-urile lansate de Havana au cucerit topurile muzicale și publicul din toată lumea, prin stilul original și sound-ul fresh. Printre hiturile internaționale ce au adunat împreună peste 200 de milioane de vizualizări pe YouTube se numără „Vita Bella”, „Que Sera, Sera”, „Mon Amour”, „Vivere” (alături de Ioana Ignat), „I Lost You”, „Big Love” (alături de Yaar și Kaiia), dar și „Broken Heart” (feat. Yaar).

 

În 2017, Raul Eregep a ajuns în finala X Factor unde a fost la un pas de a deveni marele câștigător, iar la scurt timp după, s-a alăturat proiectului Havana.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

„Tata nu-i ca mama” sau despre beneficiile egale ale rolului de părinte, în dezvoltarea copilului

Avatar

Published

on

            „Multe dintre lucrurile pe care tații le fac intuitiv nu sunt suficient recunoscute și validate nici de către parteneră, nici de către societate și, uneori, nici măcar de ei înșiși”, afirmă psihoterapeuta austriacă Josephine Schwarz-Gerö, autoarea cărții „Tata nu-i ca mama. Cum răspunde un tată la nevoile copilului mic”, publicată la Editura Trei, în colecția Psihologie practică pentru părinți.

 

Potrivit unui sondaj realizat în 2016 de către Pew Research Center, tații petrec, în medie, opt ore pe săptămână cu activități care presupun îngrijirea copilului, o valoare triplă față de anul 1965 și contribuie la activitățile casnice cu aproximativ 10 ore pe săptămână, față de patru ore, în același an de referință. Mai mult, potrivit aceleiași surse, în 1989 doar 4% dintre tați rămâneau acasă pentru a îndeplini constant acest rol, iar un sfert dintre ei făceau această alegere pentru că nu găseau o slujbă.

 

Cu toate acestea, atunci când vine vorba despre îngrijirea copilului, mamele și tați sunt priviți și se privesc în continuare în mod diferit. Aproximativ 53% dintre americani afirmau în 2016 că mamele sunt mai potrivite decât tații în acest rol. Inclusiv tații și-au evaluat mai puțin pozitiv abilitățile de parenting, decât mamele. În 2015, doar 39% au considerat că „fac o treabă foarte bună”, în creșterea copilului.

 

Pornind atât de la statistici, cât și de la aceste prejudecăți, autoarea cărții „Tata nu-i ca mama” argumentează prin exemple și studii de caz din experiența sa clinică, de ce rolul tatălui este unul vital nu doar pentru că duce la o dezvoltare echilibrată a percepției copilului despre sine, lume și interacțiunile diferite cu cei din jur, dar contribuie inclusiv la rezolvarea unor conflicte tipice între mamă și tată.

 

Schwarz-Gerö spune că „deja din a doua jumătate de an, alteritatea tatălui devine un motor direct al dezvoltării infantile. Valoarea tatălui este dată de faptul că el găsește alte soluții, vine cu alte priorități, aduce alte perspective. Tocmai pentru că el nu este mama. Pentru tată, dificultatea adaptării înseamnă, pe de o parte, a fi în acord cu mama și, pe de altă parte, a fi în mod conștient altfel decât ea”.

 

Chiar dacă prima legătură a unui copil nou-venit pe lume este cea avută cu figura maternă, tatăl este un motor de dezvoltare la fel de important în primii ani de viață. Plecând de la cercetările de ultimă oră din psihologia dezvoltării, cititorii cărții „Tata nu-i ca mama” vor descoperi că mama este „portul” care oferă copilului „protecție și adăpost în fața furtunilor vieții, pe când tatăl asigură explorarea în largul mării, curiozitatea și dorința de a influența mersul lucrurilor. Prezența tatălui este, deci, absolut necesară pentru a aduce copilului bucuria descoperirii și autonomia de care are nevoie în primii ani de viață”, spune autoarea.

 

Rolul tatălui nu este important doar în această perioadă, ci pe toată durata dezvoltării copilului, iar Josephine Schwarz-Gerö prezintă în 9 capitole nu doar atribuțiile acestuia, dar și micile detalii care fac diferența mai târziu, pornind de la interacțiunea dintre copil și tată. Iar datele statistice vin să confirme din nou aceste aspecte vitale, expuse pe înțelesul tuturor, în ghidul de parenting conceput de terapeuta austriacă.

 

Unul dintre exemple se regăsește în datele statistice furnizate în 2017 de United States Census Bureau despre criza parentingului masculin cu care se confruntă America într-un context social în care 19.7 milioane de copii, respectiv 1 din 4, trăiesc și se dezvoltă fără o figură paternă. Cercetările au demonstrat că factorul „lipsa tatălui” (fie că acesta este cel biologic, vitreg sau adoptiv), duce la o predispoziție a copiilor de a dezvolta probleme comportamentale, tendințe crescute spre obezitate, dependențe de droguri sau alcool, crește riscul de a comite delicte, de a abandona școala în perioada liceului cu de două ori mult, iar în rândul tinerelor crește cu până la 7 ori mai mult riscul de a rămâne însărcinate în adolescență.

 

De ce prezența tatălui schimbă în mod pozitiv aceste aspecte și de ce este important ca însăși mentalitatea despre rolul paternal masculin să se schimbe, cititorii vor afla din cartea Tata nu-i ca mama. Cum răspunde un tată la nevoile copilului mic, publicată la Editura Trei. Josephine Schwarz-Gerö este specialistă în psihosomatica sugarilor și lucrează, în calitate de medic neonatolog, la Clinica de Copii Glanzing din Viena.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

The Motans lansează primul clip filmat integral cu telefonul, pentru piesa „Astrologic Vorbind”

Avatar

Published

on

            The Motans revine cu o nouă piesă, despre regăsire și iubirea care poate schimba destine, Astrologinc Vorbind. Pentru realizarea clipului, echipa The Motans a colaborat cu brandul OPPO. Împreună au reușit un experiment inedit și au filmat videoclipul integral cu noul model de telefon OPPO Reno4 Pro.

 

Actorii Andrei Ivan și Ana Beatrice Bodea au dat viață personajelor gândite în versurile lui Denis Roabeș și își trăiesc intens povestea de dragoste. Piesa a fost compusă de Denis Roabeș, iar de producție s-au ocupat Alex Cotoi, Marcel Botezan și Sebastian Barac.

„A fost o experiență inedită filmarea clipului, dar rezultatul și calitatea producției nu diferă de cele ale unui videoclip realizat clasic. Piesa este o stare, un moment pe care toți îl trăim sau ne dorim să fim acolo și visăm la acea clipă perfectă. Bucurați-vă de ea și de ceea ce simțiți atunci când o ascultați”, a spus Denis – The Motans.

Photos by: Koss Photography

 

Profunzimea piesei este redată în imagini filmate, în premieră, cu modelul OPPO Reno4 Pro. Regia clipului a fost gândită de Bogdan Păun, director de imagine a fost Alexandru Mureșan, iar producția video este semnată de Loops Production.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending