Connect with us

BAZAR

PMI lansează o versiune îmbunătățită a IQOS, liderul mondial al pieței de produse de tutun încălzit

Avatar

Published

on

IQOS a ajutat până acum peste 5 milioane de fumători adulți să renunțe la consumul de țigări și să treacă la alternative fără fum. Noile versiuni satisfac nevoia unei experiențe mai intuitive a tutunului. Scopul este de a încuraja tot mai mulți fumători adulți, care altfel ar continua să fumeze, să treacă la aceste produse, în beneficiul societății și al sănătății publice.

 

Philip Morris International Inc. („PMI”) (NYSE: PMI), lider mondial în ce privește inovații și tehnologii fără fum, lansează astăzi o versiune care aduce o reinventare majoră a IQOS, cea mai avansată alternativă fără fum, ca parte a demersului de a le oferi adulților care fumează din întreaga lume alternative mai bune, bazate pe știință, la care aceștia pot să treacă în totalitate.

Această nouă lansare presupune două produse, IQOS 3 și IQOS 3 MULTI, care sunt rezultatul a doi ani de dezvoltare și vin ca răspuns la sugestiile utilizatorilor.

  • IQOS 3 are un design și funcționalități îmbunătățite, fiind un dispozitiv mai sofisticat, mai ușor de utilizat și de curățat și cu o autonomie mai mare a bateriei.

 

  • IQOS 3 MULTI reinventează designul de bază al liniei de produse IQOS, răspunzând uneia dintre cele mai importante solicitări ale utilizatorilor printr-un dispozitiv unic care permite până la 10 experiențe de utilizare fără reîncărcare. Designul său este mai compact, pentru o portabilitate superioară.

 

Ca toate produsele din gama IQOS, și acestea au la bază cercetare științifică solidă. Programul nostru de cercetare științifică este inspirat de standardele din industria farmaceutică și este aliniat ghidurilor Administrației pentru Alimente și Medicamente din SUA (FDA). Cercetările, care includ 10 studii clinice și peste 25 de analize independente ale anumitor elemente din cercetare, sunt în stadiu avansat și indică în mod clar că IQOS este o opțiune mai bună decât țigaretele pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze și are potențialul de a reduce riscurile în comparație cu continuarea fumatului pentru aceia care trec exclusiv la IQOS. În țările în care este comercializat IQOS, între 70 și 90 % dintre utilizatorii acestuia au renunțat la țigări și au adoptat produsul.

Mirek Zielinski, President Science & Innovation în cadrul PMI, a declarat: „Lansarea IQOS 3 și IQOS 3 MULTI de astăzi reprezintă un pas important în demersul nostru de a face mai ușor pentru fumători să renunțe la țigări și să adopte alternative mai bune. Am luat în considerare opiniile utilizatorilor, iar aceste dispozitive sunt rezultatul a doi ani de dezvoltare, contribuind la misiunea noastră pentru un viitor fără fum. Scopul nostru este ca astfel de îmbunătățiri să fie lansate și mai frecvent în viitor, pentru ca din ce în ce mai mulți fumători să renunțe la țigări, până vom obține cu adevărat o lume fără fum”.

Noile dispozitive vor fi disponibile la vânzare în magazine începând cu 15 noiembrie 2018 în Japonia, Coreea de Sud, Rusia, Germania, Elveția, Regatul Unit, Italia și Columbia, și la scurt timp după aceea în toate celelalte țări în care este lansat IQOS.

Ambiția noastră este ca până în 2025 cel puțin 40 de milioane de fumători de țigări PMI să treacă la produse fără fum. Pentru a afla mai multe despre modul în care PMI contruiește un viitor fără fum, puteți accesa website-ul companiei: www.pmi.com.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Muzica

Edward Sanda lansează primul său vertical video: „Inimile de pe Insta”

Robert Mutes

Published

on

Edward Sanda și Claudia lansează o piesă despre cel mai fierbinte subiect al momentului: rețelele de socializare și felul în care acestea ne afectează viața de zi cu zi.

Lumea se schimbă, iar online-ul și rețelele de socializare încep să cântărească mai mult decât ceea ce este palpabil, real. De multe ori, lumea virtuală primește atenție din partea noastră 24/24, în detrimentul lumii „reale” și a oamenilor care sunt cu adevărat lângă noi. Vrem sau nu să recunoaștem, dăm uneori prea multă importanță zecilor și sutelor de inimioare din online.

Inimile de pe Insta este compusă de Claudia Suteu și Edward Sanda în studiourile Famous Production, iar videoclipul este unul vertical,  care „imită” socializarea de pe Instagram.

„Am scris „Inimile de pe Insta” în trafic. Mă inspiră oamenii și poveștile lor. Pentru această piesă m-au inspirat o serie de povești observate în jur, unele fericite, altele mai puțin, care au prins formă în urma interacționării de pe rețelele de socializare. Ceea ce nu trebuie să uităm totuși că singurele inimi care bat cu adevărat sunt cele reale”, declară Claudia.

„Cred că tema pe care o abordăm în noua piesă, „Inimile de pe Insta”, este una importantă în societatea în care trăim. Am devenit dependenți de notificările rețelelor de socializare, de like-uri și inimi, iar piesa aceasta atrage atenția asupra acestui subiect. Trebuie să învățăm să ne deconectăm, să uităm măcar periodic de online și să trăim cu adevărat, în offline”, spune Edward Sanda.

Edward Sanda are în palmares piese de succes, precum „Doar pe a ta” și „În palma ta”, în colaborare cu Ioana Ignat si pregătește pentru 2020 noi piese și colaborări cu artiști cunoscuți, precum Lidia Buble sau rapper-ul El Nino.

Claudia este o artistă talentată și versatilă, care cântă și compune propriile piese și de asemenea cântă la pian încă din copilărie, fiind și absolventă a Conservatorului. În piesele sale abordează teme de interes social, reușind să transmită emoție prin muzica sa.

Citește și „Filmul de comedie „5GANG, un altfel de Crăciun”, din 27 decembrie în cinematografele din toată țara”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Film

Filmul de comedie „5GANG, un altfel de Crăciun”, din 27 decembrie în cinematografele din toată țara

Robert Mutes

Published

on

Filmul de comedie „5 GANG, un altfel de Crăciun!”, regizat de Matei Dima, va avea premiera în cinematografele din ţară pe 27 decembrie.

După succesul răsunător al fenomenului 5GANG atât în mediul online, cât și în concertele și aparițiile din întreaga țară, vloggerii trec la un alt nivel al maturizării și își evidențiază talentul actoricesc într-o producție românească de lungmetraj.

Filmul 5GANG, un altfel de Crăciun este debutul regizoral al lui Matei Dima, cunoscut publicului ca BRomania, cu un fir narativ scris alături de Radu Alexandru şi Vali Dobrogeanu, ce urmărește o poveste încărcată de umor a vloggerilor din perioada sărbătorilor de iarnă și surprinde prin ironie fină și scene comice, care țin publicul în suspans până la final. „E o poveste pe care am scris-o vara asta cu Radu Alexandru și Vali Dobrogeanu, iar acum o filmăm. E un proiect foarte serios și foarte fun în același timp, cu o poveste cu mesaj pozitiv și multe elemente care sunt sigur că vor plăcea publicului. Sunt foarte fericit că facem filmul acesta”, spune Matei Dima.

Comedia îmbrățișează elementul unei fantezii care îl diferențiază de proiectele desfășurate până acum de membrii 5GANG: Selly, Gami, Pain, Dia și Mădălin.

Povestea este relevantă atât pentru cei care îi urmăresc zi de zi pe Selly și membrii 5GANG, cât și pentru consumatorii de comedii care își doresc să se bucure de o producție românească autentică. „5GANG, un altfel de Crăciun” ecranizează nu doar o aventură comică de sărbători a vloggerilor, ci sancționează prin ironie și comportamentul oamenilor din perioada sărbătorilor, când consumerismul atinge limitele maxime și depășește tradițiile.

Selly trăiește o peripeție neașteptată creată de faima adusă de fenomenul 5GANG. Selly, Gami, Pain, Dia și Mădălin evidențiază influența vlogging-ului în societatea actuală, surprinsă în mai multe scene captivante.

Din distribuţie mai fac parte Cosmin Nedelcu (Micutzu), Laura Giurcanu, Julia Marcan, Dorian Popa, Vali Dobrogeanu, Cristina Almășan, Irina Deaconescu și Mădălina Cazacu. Lungmetrajul va fi distribuit de Vertical Distribution.

5GANG a devenit un adevărat fenomen în rândurile adolescenţilor, cu piese care ajung imediat după lansare le locul întâi în trending, show-urile de la Arenele Romane înregistrând un record în materie de vânzări, iar turneul național a fost prelungit datorită cererilor mari venite din partea fanilor.

Citește și „Între 21 și 27 noiembrie la Zilele Filmului German #ZFG14 te poți întâlni cu realizatorii filmelor din selecție”.

Foto: PR & Video: YouTube

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CONAF si Ministerul Educatiei si Cercetarii au agreat pactul pentru educatie antreprenoriala

Avatar

Published

on

 

  • Memorandumul de colaborare dintre CONAF și MEC presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în școli
  • CONAF se alătură MEC pentru elaborarea strategiei naționale pentru educație antreprenorială
  • PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ este parte a PACTULUI PENTRU MUNCĂ

 

Memorandumul de colaborare dintre CONAF si MEC a fost discutat în cadrul lansării volumului ,,Educație antreprenorială. Școala de business” și presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în școli.

CONAF se alătură MEC pentru elaborarea strategiei naționale pentru educație antreprenorială. PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ, va fi parte a PACTULUI PENTRU MUNCĂ și va fi semnat la invitația ministrul Educației, Monica Anisie,  într-un cadru oficial, la Ministerul Educației.

Memorandumul de Colaborare presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în  învățământul secundar, vocațional, liceal, dual și universitar.

 

Monica Anisie: ,,Mă alătur acestei inițiative și voi semna pactul întrucât cred cu tărie în necesitatea dezvoltării unei culturi antreprenoriale în România și a unei educații care să susțină dezvoltarea tinerilor”

 

Cristina Chiriac: ,,În ultimii 10 ani au fost implementate iniţiative pentru promovarea educaţiei antreprenoriale, însă acţiunile în această direcţie sunt disparate, neexistând o coordonare și coerenţă între ele. Sprijinirea antreprenoriatului nu a fost niciodată mai importantă ca acum. Consolidarea educației antreprenoriale în școli, instituții de învățământ profesional și universități va avea un impact pozitiv asupra caracterului dinamic al antreprenoriatului în cadrul economiei noastre.” .

 

CONAF trage un semnal de alarmă: peste 83.000 de firme și PFA-uri au fost radiate de la Registrul Comerțului în perioada ianuarie-septembrie din acest an, cu 42% mai multe față de anul trecut. Este un record negativ pentru economia românească. Soluția este încurajarea educației antreprenoriale și a mediului de business.

 

Lansarea cărții ,,Educație antreprenorială. Școala de business”, scrisă de Cristina Chiriac, Adriana Ungureanu și Silvia Daniela Pohrib a avut loc la Biblioteca Natională în prezența: ministrului Educației – Monica Anisie, fostului ministrul al Finanțelor – Gheorghe Ialomițianu și a președintelui Asociației Brokerilor din România – Dan Paul. La eveniment au fost prezenți reprezentanți ai mediului antreprenorial din România, ai mediului academic și mass-media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: