Aproape 2 milioane de români au urmărit marți seară „Poftiți pe la noi!”, ediția din 29 iulie, care a fost lider incontestabil de audiență în intervalul orar 20.30 – 22.39. În minutul de aur de la 22.21, Antena 1 obținea, pe publicul comercial, un vârf de 14,3 puncte de rating și 35,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv obținea tot atunci, valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 5,1 puncte de rating și 12,8% din cota de piață.
„Poftiți pe la noi!” a fost lider detașat de piață pe toate segmentele de public. 9,9 puncte de rating și 26,1% cota de piață a obținut, în medie, Antena 1, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, la momentul difuzării emisiunii. A fost urmată de Pro TV, care avea 6,4 puncte de rating și 16,8 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 7,9 puncte de rating și 17,5 % cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea 6,4 puncte de rating și 14,2% cota de piață. Antena 1 a fost pe primul loc și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 7,4 puncte de rating și 16,3% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6,6 puncte de rating și 14,5 procente din cota de piață.
Antena 1 a fost marți, 29 iulie, lider absolut de audiență la nivelul întregii zile, pe toate segmentele de public
Așa se face că Antena 1 a obținut o audiență medie, pe toata ziua de marți, pe publicul comercial, de 3,2 puncte de rating și 19,5% cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,3 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a fost lider de piață, cu o audiență medie la nivelul întregii zile de 3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,6 puncte de rating și 12,7 % cota de piață. La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a obținut o medie de 3 puncte de rating și 15,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,4 puncte de rating și 12,3 % cota de piață.
Antena 1 a condus topul audiențelor și în prime time-ul zilei de marți, 29 iulie (intervalul orar 19.00 – 23.00). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de 7,9 puncte de rating și 23,2 % cota de piață și a fost urmată de Pro Tv cu o medie de 5,8 puncte de rating și 17 % cota de piață.
În același interval orar, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 6,6 puncte de rating și 16,2 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o medie de 6,2 puncte de rating și 15,5 procente din cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea și obținea 5,9 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. În acest interval, Antena 1 era urmărită în medie de peste 1 milion de români.
Acces Direct, lider pe toate segmentele de public
Ediția de marți, 29 iulie a show-ului prezentat de Simona Gherghe a fost lider incontestabil de audiență pe toate publicurile. 7,4 puncte de rating și 31,3 procente din cota de piață a obținut emisiunea “Acces Direct” pe publicul comercial, în minutul de maximă audiență de la 18.41, atunci când Pro TV avea de aproape trei ori mai puțin, adică 2,9 puncte de rating și 12,1 % cota de piață.
În intervalul orar 16.57 – 19.00, “Acces Direct”, a fost lider de audiență cu o medie pe publicul comercial de 5,1 puncte de rating și 24,4 % cota de piață, în vreme ce Pro TV ocupa poziția secundă cu numai 3,3 puncte de rating și 15,9 % cota de piață.
Raportul se păstrează și pe publicul din mediul urban, cu Antena 1 lider cu o audiență medie de 5,6 puncte de rating și 20,7 % cota de piață, iar Pro TV pe locul al doilea cu 3,5 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a condus cu 4,8 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, urmată de Pro TV cu 3,1 puncte de rating și 12,7 % cota de piață.
Foto Credit: Antena 1
Sursa cifre: Kantar Media
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cota de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).