Connect with us

ALL MEDIA

Poziţia TVR vizavi de aprobarea tacită a transferului TVR Internaţional la MAE

Gloria Antonescu - Reporter special

Published

on

Televiziunea Română a transmis, în data de 14 septembrie, către Guvernul României o serie de observaţii faţă de propunerea legislativă pentru modificarea şi completarea Legii nr. 41 din 17 iunie 1994, privind organizarea şi funcţionarea SRR şi SRTv republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Principalele modificări vizate de propunerea legislativă, faţă de care TVR şi-a expus punctul de vedere, sunt: transferarea TVR Internaţional în administrarea Ministerului Afacerilor Externe, posturile publice de televiziune administrate de Societatea Română de Televiziune să fie TVR 1, TVR 2 şi TVR Cultural, iar canalele teritoriale TVR Iaşi, TVR Cluj, TVR Craiova, TVR Timişoara şi TVR Târgu Mureş să emită exclusiv în eter.

Observaţiile TVR faţă de această propunerea legislativă:

I. TVR Internaţional: Televiziunea Română urmează un model adoptat de alte televiziuni publice din Europa, în care serviciile de audiovizual care emit pentru străinătate sunt finanţate din bugetul statului. Un exemplu este BBC: BBC World Service este finanţat de la Foreign Office.

Finanţarea de la bugetul de stat nu implică însă controlul editorial din partea Guvernului în niciunul dintre statele membre EBU (European Broadcasting Union ), la care TVR este afiliată, chiar dacă în mod firesc canalele de televiziune respective urmăresc ca strategie editorială liniile majore de politică externă ale ţărilor lor.

În opinia Televiziunii Române, formula propusă – transferul TVR Internaţional în administrarea MAE – e contraproductivă atât în ceea ce priveşte implementarea ei, cât şi în ceea ce priveşte credibilitatea canalului. Ministerul de Externe nu poate funcţiona ca instituţie media.

TVR Internaţional le oferă comunităţilor de români din întreaga lume informaţii despre actualitatea politică, economică, socială, culturală din ţară, dar şi documentare, filme ori programe de divertisment care să îi ţină aproape de România. În plus, TVR Internaţional preia în bună măsură programele realizate de principalele sale canale. În cazul în care TVR Internaţional ar funcţiona separat, cu producţii proprii, costurile ar putea creşte simţitor.

TVR Internaţional poate fi recepţionat online oriunde în lume, iar prin reţele de televiziune individuale sau prin cablu în Europa, Nordul Africii, Orientul Mijlociu, S.U.A., Canada, Australia şi Noua Zeelandă.

II. TVR 3 şi TVR INFO au fost lansate urmând modelul de dezvoltare al altor televiziuni publice, la recomandările EBU. Acest model presupune o mai bună racordare la nevoile comunităţilor locale, respectiv, o nişare a conţinutului pentru a atrage audienţă, a cărei fragmentare este tot mai accentuată în ultimii ani. În Europa, canalele tematice s-au dovedit a fi un model viabil de business pe piaţa tv, de aceea tendinţa televiziunilor publice europene este de extindere.

Vă oferim câteva exemple:

  • BBC (BBC World News, BBC America, BBC Prime, BBC Canada, BBC Kids, BBC Food, BBC Entertainment, BBC Lifestyle etc)
  • RAI (Rai Uno, Rai Due, Rai Tre, Rai International, Rai Sat Premium, Rai Sat Cinema, Rai Sat Smash Girl, Rai Storia, Rai Edu 1, Rai Sport, Rai Kids etc)
  • France Television (France 2, France 2 Cinema, France 3, France 3 Cinema, France 4, France 5, France Television interactive etc)
  • TV Poland (TVP 1, TVP 2, TVP INFO, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia, TVP HD, Belsat TV)

În ciuda fragmentării pieţei de televiziune, membrii EBU au demonstrat că serviciile publice de televiziune pot câştiga părţi importante de pe piaţa audiovizuală.

TVR 3 a fost lansat în octombrie 2008, iar TVR INFO în decembrie acelaşi an. Orice produs are nevoie de timp pentru a se aşeza pe piaţă, dar şi de o strategie editorială coerentă. TVR lucrează în prezent la redefinirea strategiei celor două canale pentru a accelera impunerea  acestora în peisajul  media din România.

De exemplu, misiunea principală a canalului TVR3 va fi aceea de a oferi vizibilitate naţională personalităţilor, valorilor şi evenimentelor importante la nivel regional, prin utilizarea reţelei de  studiouri teritoriale pe care Televiziunea Română o are.

Modelul de funcţionare urmărit este unul aplicat cu succes de mai multe televiziuni publice europene, printre care şi France 3, care, la lansare şi-a propus să dezvolte o afinitate afectivă şi intelectuală cu publicul său. La fel cum France 3 este o voce importantă în Franţa, Televiziunea Română îşi doreşte ca TVR 3 să devină, în timp, „vocea comunităţilor locale”.

Din această perspectivă, considerăm că TVR 3 – care nu a avut până acum o strategie şi care s-a aflat într-o perioadă de căutări – ar putea deveni principalul vector de comunicare pe plan regional, printr-o mai bună valorificare a resurselor teritoriale de care Televiziunea Română dispune.

III. Referitor la propunerea ca cele cinci posturi teritoriale ale TVR – Iaşi, Cluj, Craiova, Timişoara şi Târgu Mureş – să emită exclusiv în eter, considerăm că această prevedere ar priva pe majoritatea românilor de programele lor, în condiţiile în care în acest moment doar 6% din populaţia României recepţionează programe tv în eter.

În prezent nivelul de penetrare al celor cinci canale regionale la nivel naţional este de circa 53%. Dacă aceste studiouri ar fi obligate să emită doar în această manieră aproape jumătate din populaţia României nu ar mai avea acces din start la producţiile pe care studiourile teritoriale ale TVR le oferă în prezent. Ceea ce ar intra în contradicţie cu misiunea Televiziunii Române de a fi un serviciu în slujba cetăţenilor din România.

Datorită evoluţiei rapide a tehnologiilor şi, în consecinţă, a schimbării modului în care oamenii consumă informaţia, divertismentul, transmisiile sportive, piaţa media e într-o permanentă transformare. În contextul declinului canalelor generaliste şi al fragmentării audienţei – cu care se confruntă şi televiziunile publice din alte ţări – Televiziunea Română trebuie să ţină pasul cu noile tendinţe şi să se adapteze, creând canale tematice şi diversificând conţinutul. Numai astfel Televiziunea Română poate să rămână, pe termen lung, un reper în jurnalismul şi producţia de televiziune.

Am oferit mai sus câteva exemple de dezvoltare a televiziunilor publice din Marea Britanie, Franţa şi Italia, dar acestea sunt valabile şi pentru ţările din fostul bloc comunist, din care România face parte. Televiziunea poloneză, de pildă, a ajuns la un număr de 9 canale – TVP 1, TVP 2, TVP INFO, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia, TVP HD, Belsat TV. La fel ca televiziunea poloneză, dar şi ca celelalte televiziuni publice membre ale EBU, Televiziunea Română urmăreşte adaptarea la noul context media, simultan cu îndeplinirea misiunii sale de bază: aceea de a rămâne un serviciu în slujba tuturor românilor, din ţară şi diasporă.

Comentarii

comments

Radio

Despre puterea radioului, într-un duplex Europa FM și Rock FM

Avatar

Published

on

Europa FM și Rock FM s-au întâlnit pe aceeași frecvență în această dimineață, într-un exercițiu de solidaritate despre puterea radioului. A fost un moment care a arătat încă o dată cât de frumos și firesc este radioul.

 

Discuția a fost generată de un sondaj INSCOP Research, despre neîncrederea publică în era dezinformării și a fenomenului fake-news.

La discuție s-a alăturat și Alina Inayeh din cadrul German Marshall Fund of the United States, unul din experții care au contribuit la acest studiu. Datele proiectului de cercetare desfășurat în perioada 1-12 martie 2021 scot în evidență o ușoară ascensiune a curentului naționalist, dar arată că radioul rămâne cea mai credibilă sursă de informații în acest moment în România. Potrivit sondajului, 40% dintre cei chestionați au cea mai mare încredere în informațiile transmise de posturile de radio, față de 36% TV, 22% site-urile media și, respectiv, 19% rețelele de socializare.

Realizatorii Vlad Petreanu și Răzvan Exarhu au încercat să explice de unde vine încrederea atât de mare în radio.

Cu umorul caracteristic,  Răzvan  a clarificat lucrurile pe loc: “radioul are o credibilitate foarte mare pentru că la radio se spune întotdeauna ora exactă”.

Pentru Vlad, „radioul își respectă mai mult publicul decât orice alt mediu sau decât alte media din această țară”.

„Noi nu facem click-baiting la radio, vorbim foarte mult cu ascultătorii noștri și îi ascultăm foarte mult. Și cred că relația radioului cu publicul său este mult mai sinceră și de aceea vine, probabil, mai multă încredere din partea publicului”, a mai spus Vlad Petreanu.

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Antena TV Group lanseazã o platformă în sprijinul HoReCa: “Unul pentru altul”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

            În poate cea mai grea perioadă pe care a traversat-o vreodată domeniul HoReCa, Antena TV Group lansează o nouă platformă menită să creeze un spirit de comunitate. Sub sloganul “Unul pentru altul”, trustul media le aduce utilizatorilor EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce oferă restaurantelor nu numai o nouă platformă prin care să își vândă produsele, ci le aduce împreună, într-o comunitate ghidată de aceleaşi valori. 

 

 

Fără intermediari, oferind mai multă siguranță şi comisioane mai mici, EatZZ, cea mai nouă platformă online a grupului îndeamnă utilizatorii să se sprijine unul pe celălalt, pune accent pe respect, pasiune şi suport reciproc și încurajează competiția sănătoasă. De la preparate tradiționale, cu specific românesc, la bucătăriile internaționale europene și nu numai, EatZZ le propune utilizatorilor o gamă variată de opțiuni pentru mic dejun, prânz, cină şi “orice poftă există între ele”, după cum spun chiar ei.

 

“Ideea aplicaţiei EatZZ a pornit de la câteva discuţii cu parteneri, prieteni, cunoştinţe, oameni din HoReCa, pe care pandemia i-a pus în situaţia de a se reinventa rapid şi de a-şi regândi poziţiile în structurile lor, pentru a-şi putea păstra angajaţii. Într-un asemenea moment a luat naştere EatZZ – prima aplicaţie de food delivery din România ce aduce la un loc restaurante care încurajează nu doar obiceiuri alimentare echilibrate, ci și competiţia sănătoasă! Așadar, în premieră, chef bucătari de renume își pun pe masă nu doar cuțitele, ci și recomandările lor personale, gata să își sprijine competiția într-o perioadă atât de dificilă pentru întreaga industrie”, a declarat Mihai Ioniţă, CEO Antena TV Group.

 

În curând, matinalii de la Neatza cu Răzvan şi Dani vor pune faţă în faţă, într-o nouă rubrică a emisiunii, oameni din diverse domenii, aflaţi în competiţie directă unul cu altul, dar dornici să demonstreze că oricine poate fi sprijin pentru celălalt într-o perioadă grea. EatZZ este momentan disponibil exclusiv pentru bucureșteni în App Store și Google Play, dar și pe website-ul www.eatzz.ro. Platforma îşi propune ca în viitor sã ajungă în cât mai multe zone din ţară.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

PREMIERĂ: AntenaPlay lansează “Legende” cu Dan Negru. Cine este primul invitat ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

AntenaPlay a lansat azi un nou proiect special, de data aceasta alături de Dan Negru. “Legende” reprezintă o serie de interviuri cu personalități autohtone care spun poveștile din spatele a 10 fotografii pe care le fac publice pentru prima oară. 

 

 

“Trăim timpuri în care cei care ar trebui să tacă vorbesc şi cei care ar trebui să vorbească tac. „Legende” e un proiect care pleacă de la o vorbă pe care mi-a spus-o Mircea Albulescu, demult: „Apucă-te de arheologie, Dănuţ! Caută-i pe ăia care au făcut lucruri şi vorbeşte cu ei!”. Am stat adeseori lângă oameni care au făcut istorie în breasla lor şi niciodată n-am apucat să vorbesc cu ei dincolo de formatele tv în care eram implicaţi. Pe mulţi i-am pierdut! Încerc să recuperez acum. Pentru că asta face proiectul „Legende”, repară o nedreptate”, spune Dan Negru.

 

Legendele vor fi disponibile în fiecare luni pe AntenaPlay, https://antenaplay.ro/legendele-cu-dan-negru. De luni până vineri, momente ale interviului vor putea fi urmărite și în cadrul Observatorului de la ora 19.00. Prima ediție îl are ca invitat pe Ilie Năstase, ale cărui fotografii sunt adevărate povești de istorie. Acesta vorbește despre prima lui întâlnire cu Țiriac sau despre cum și unde l-a cunoscut pe actualul președinte al Americii. Printre numele care vor scoate la iveală adevărate comori din albumele lor foto se numără Florin Piersic, Marius Țeicu, Gheorghe Zamfir sau Dumitru Prunariu.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

ZU TV dă startul campaniei “7 ani de ZU TV” şi lansează contul official de TikTok al canalului

Avatar

Published

on

Foto Credit: ZU TV

La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.

 

Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv

 

“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021.” declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Tu cui ai vrea să-i spui: Mulțumesc, Profu` ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Anii de școală nu pot trece fără un profesor cool. Poate că e Profu` care ne-a ajutat să ne urmăm visurile, poate este cel care ne ducea mereu în excursii sau care avea timp să ne asculte. Poate e chiar profesorul ăla un pic dur, care ne dădea emoții, dar care a reușit să ne responsabilizeze și, după ani, să vrem să-i zicem: Mulțumesc, Profu`!

 

 

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

 

Datorită profesorilor care au știut să ne înțeleagă personalitățile diferite, care au știut cum să ne facă să învățăm cu drag și să ne explice cu pasiune, am ajuns acum unde suntem. Cu siguranță este un pic și de la ei. Mișu, profesorul din serialul Profu`, este un model de cum ar trebui să fie un profesor în relația cu elevii săi. Știe cum să-i câștige de partea lui, cum să-i ghideze pe drumul corect – fără să-i îndepărteze și, cel mai important, le oferă timp din timpul lui.

 

Copiii au nevoie să fie ascultați și îndrumați de oameni care le înțeleg nevoile, se adaptează și nu încearcă să-i schimbe. Câțiva dintre cei pe care îi admirăm astăzi ne-au împărtășit din experiențele lor de elevi: „Cea mai drăguță profesoară din liceu a fost profesoara de sport. Îmi plăcea că mergeam cu ea în foarte multe tabere pe care le organiza și era undeva între un prieten foarte bun, dar, în același timp, un educator suficient de strict încât să nu o luăm razna. Foarte mult mi-a plăcut de ea. Cred că avem nevoie de asemenea profesori care să ne rămână în suflet”, a spus Andreea Esca.

 

„Am avut nu unul, ci trei profesori care, cumva, mi-au marcat evoluția. În primul rând, a fost diriga noastră, care era profesoară de română, dar care ne-a învățat despre viață. Tot timpul discutam despre orice și ne era mult mai simplu să discutăm cu ea lucruri delicate”, a spus Cosmin Stan.

 

Poveștile vedetelor le putem urmări pe platforma multumescprofu.protv.ro, unde îi invităm pe toți cei care vor să împărtășească cu noi cele mai dragi amintiri, din perioada în care erau elevi, să se înscrie și să spună povestea celui mai cool profesor pe care l-au avut.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end