Praga, mai aproape de iubitorii berii Staropramen

0
934

Agenţiile Lowe&Partners si Initiative anunta lansarea celui mai recent brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.

Campania va debuta pe 29 iulie printr-o serie de evenimente dezvoltate de Lowe&Partners, prin care consumatorii sunt invitaţi să savureze o bere cehească în spiritul şi atmosfera unică a oraşului Praga. Caravana va începe în Bucureşti şi va continua în Timişoara, Cluj, Braşov şi Iaşi.

“Ne-am inspirat din valorile brandului Staropramen provenite din tradiţia şi cultura unei capitale cu o istorie fascinantă şi am transpus atmosfera din oraşul de aur în mijlocul consumatorilor români. Am mers mai departe şi ne-am dorit să-i provocăm, să-i învăţăm să spună noroc în cehă (Na zdravi!), să savureze aerul boem alături de o bere excepţională, să se bucure de distracţie şi de nenumărate surprize.”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners.

Participanţii la evenimente vor fi întâmpinaţi de acordurile muzicii ceheşti tradiţionale şi vor primi la intrarea pe teritoriul Staropramen, un cort de peste 200 de metri pătraţi, un “permis de liberă trecere” pentru cele trei zile în care caravana va poposi în oraşul lor.

O imagine panoramică cu privelişti din Praga, statui vii, teatru de stradă, caricaturişti şi un poştaş care va împărţi vederi timbrate pe care consumatorii le pot completa „din teritoriul praghez Staropramen” şi trimite direct către cei dragi, vor face parte din atmosfera de sărbătoare.

Lowe&Partners gestionează contul de creaţie al Staropramen din luna aprilie, după ce la sfârşitul anului trecut a câştigat conturile Beck’s şi Stella Artois.

Comentarii