Connect with us

ALL MEDIA

PREDICTII. Cum va arata piata de publicitate in 2014. Specialistii estimeaza o crestere 1,9%!

Avatar

Published

on

Publicitatea va incepe sa cunoasca in urmatorii zece ani cea mai puternica perioada de dezvoltare sustinuta, cu o estimare de crestere globala de la 3.6% in 2013 la 5.3% in 2014. In felul acesta, cresterea isi va continua traiectul pana la 5.8% in 2015 si 2016, principalul propulsor fiind tehnologia mobila, conform noului set de predictii ZenithOptimedia.

Citand aceeasi sursa, cresterea consumului global in anul ce vine se va naste din imbunatatirea stabila a pietei de publicitate europene, precum si din cele trei evenimente ce au loc la patru ani: Jocurile Olimpice, Cupa Mondiala la Fotbal, precum si alegerile din Statele Unite.

„Preconizam ca piata de publicitate globala isi va accelera ritmul de crestere pana la 5.8% in 2015, plecand de la premiza unei puternice cresteri de economie bazata pe transparenta, urmata fiind de un alt salt catre 5.8% crestere in 2016. Aceasta estimare este strans legata de faptul ca recuperarea graduala din zona Euro va continua, fara aparitia vreunei noi crize”, afirma autorii.

Digitalul mobil se extinde asupra consumului de media global

Digitalul mobil reprezinta acum principalul generator al cresterii consumului de publicitate global. Este pentru prima data in ultimii 20 de ani, cand o noua platforma se extinde in intreaga arie a consumului de media, fara a canibaliza niciuna dintre celelalte platforme. „Preconizam ca internetul mobil va contribui cu o rata de 36% din totalul extra consumului de publicitate, intre 2013 si 2016”. TV-ul este al doilea mare contributor (cu un cumul de 34% din noul consum de publicitate), urmat fiind de internetul fix (25%), care continua sa se bucure de o crestere semnificativa alaturi de cel din publicitatea mobila.

In ciuda dezvoltarii sale considerabile, publicitatea din zona mobile reuseste un cumul de doar 2.7% din consumul global in anul 2013. Pana in 2016, se asteapta pentru aceasta platforma o rata de 7.7% din cheltuielile de publicitate, iar mix-ul radio, print si outdoor este vizat sa devina cel de-al patrulea tip de media la nivel global. Integram in zona mobile toate tipurile de ad-uri de internet, livrate catre smartphone-uri, tablete, indiferent de formatul lor.

In Romania:

„In privinta Romaniei, suntem rezervat optimisti. Ne asteptam ca 2014 sa fie anul mult asteptat si sa schimbam sensul trendului. Suntem optimisti pentru ca avem evenimente de anvergura care ar trebui sa atraga si la nivel local investitii aditionale. Suntem optimisti pentru ca, indifferent de evolutia GDP-ului sau scaderea consumului, scaderea cumulata din ultimii ani ai pietei de media a depasit si cele mai negre estimari.

Suntem totusi rezervati, caci, politicul local isi poate pune amprenta, asa cum a mai facut-o in acesti ultimi ani, adancind criza in care industria de media se afla deja. Au trecut 5 ani de caderi succesive, 2014 il preconizam pe crestere usoara de 1.9%. Dincolo de valoare, credem ca importanta majora a trendului si in sustenabilitatea lui pentru anii urmatori.

TV-ul ramane dominant in mix-ul media, dar ne asteptam la o usoara scadere si o stabilizare a mediilor non-TV, pe fondul cresterii atat a investitiilor cat si a ponderii in mix a digitalului. Digitalul, care a reusit sa devina a doua medie ca importanta dupa TV in 2013, isi continua cresterea naturala. Ne asteptam ca digital video advertising-ul sa aduca un suflu nou si sa altereze un pic raportul de forte intre performance (agresiv in ultimii ani) si display. O necunoscuta ramane publicitatea pe panouri (outdoor). Legea 185/2013 ar trebui sa intre in vigoare la inceputul anului 2014. Efectele pot fi dramatice. Vom fi capabili sa le evaluam in prognoza noastra de la sfarsitul primului trimestru al noului an.”

Pietele in Curs de Dezvoltare inregistreaza o crestere de 3 ori mai mare decat Pietele Dezvoltate

Pietele de publicitate internationale urmeaza doua ritmuri de crestere diferite. Pietele Dezvoltate (autorii studiului definesc prin Piete Dezvoltate urmatoarele tari: America de Nord, Europa de Vest si Japonia, iar prin Piete in Curs de Dezvoltare restul tarilor) se afla in lupta cu datoriile si inovatia scazuta , iar populatia acestora este varstnica, cu un numar crescut de pensionati , sustinuta de o forta de munca scazuta. Preconizam cresterea acestor piete la o medie de doar 3% pe an intre 2013 si 2016. Intre timp, Pietele in Curs de Dezvoltare isi imbunatatesc sistemul educational , infrastructura , productivitatea si adoptarea tehnologiei, avand o populatie tanara, cu cresterea fortei de munca. Asteptam o crestere a acestora la 9% pe an. Tarile in Curs de Dezvoltare detin la acest moment un cumul de 35% din consumul de publicitate global, dar ne asteptam ca acestea sa aduca o contributie de de 61% din cresterea pietei intre 2013 si 2016.

Cresterea zonei BRIC (Brazilia, Rusia, India si China) intra in proces de incetinire

Pietele G7 (Canada, Franta, Germania, Italia, Japonia, UK si Statele Unite) inregistreaza o medie de varsta de 40 de ani; ele cumuleaza 57% din consumul global de publicitate, dar preconizam ca vor inregistra o crestere medie anuala de 3.6% intre 2013 si 2016. Tarile BRIC au cunoscut o crestere spectaculoasa in ultimii 20 de ani, iar acum detin o rata de 14% din consumul global, plecand de la 1% in 1993.

Sunt piete mult mai tinere decat cele din grupul G7 (cu o medie de varsta de 31 ani), si estimam ca ele vor inregistra o crestere medie de 9.5% pe an in urmatorii 3 ani, dar aceasta dezvoltare este incadratata ca fiind destul de scazuta in raport cu rata de crestere medie de 15.8% inregistrata in ultima perioada.

Pietele tinere furnizeaza urmatorul val de crestere in publicitate

Am identificat 6 piete tinere care se definesc prin marime, crestere rapida si detin o populatie tanara, dinamica: Indonezia, Filipine, Africa de Sud, Korea de Sud si Turcia. Aceste piete au o varsta medie de 27 de ani, si predictia asupra lor vizeaza faptul ca vor ajunge la o crestere de medie anuala de 14.9% intre 2013 si 2016. Daca la momentul actual inregistreaza o cota de 7% din consumul global, ne asteptam ca ele sa ajunga la o contributie de 16% din suma totala de publicitate in aceasta perioada. Ele vor reprezenta noul val de crestere rapida, in timp ce tarile BRIC vor continua sa scada.

“Tehnologia mobila creeaza noi oportunitati de conectare a marketer-ului cu consumatorii. In combinatie cu cresterea continua a pietelor tinere si dinamice, aceasta va constitui un imbold pentru o crestere sanatoasa si sustinuta a pietei de publicitate in urmatorii ani”, declara Steve King, CEO ZenithOptimedia Worldwide.

Comentarii

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Scaunul de birou – cât te costă să stai confortabil la birou

Avatar

Published

on

Scaunul de birou ales corespunde cu cât de mult îți pasă de confortul tău. Asta pentru că petrecem mai mult timp ca oricând, stând. Orele de muncă par să se rezume la a sta pe scaun în fața laptopului, zi de zi, ore în șir. Nu facem îndeajuns de multă mișcare fizică încât să compensăm cu orele petrecute stând pe scaun, așadar putem cel puțin să fim selectivi în ceea ce privește confortul acestor ore.

Primul rol al unui scaun va fi cel pur decorativ; este de la sine înțeles de ce, primul impact fiind cel cromatic. Atenția cade pe formă și linii, pe detalii. Însă preocupați să integrăm un anumit tip de scaun într-un anumit decor, se prea poate să neglijăm ceea ce este realmente important.

Ce este scaunul ergonomic

Pentru ca un scaun de birou să fie potrivit, acesta trebuie să mențină poziția coloanei conform curburii naturale. Scaune de birou ergonomice sunt cele care se pot ajusta, sunt flexibile și moi. Pot fi incluse și alte detalii, de la tipul de roți la calitatea materialelor utilizate. În sens larg, un scaun ergonomic este cel care asigură confort sporit în utilizare. Prea vag ca să se rezume la detalii anume. Așadar vedem peste tot în magazine scaune ergonomice, însă în fapt acestea pot de fapt doar să țină cont de un șezut și spătar moale.

Cu cât mai multe funcții, cu atât mai bine

Un scaun potrivit este cel care are atât de multe funcții încât realmente poate contribui la confortul tău. Dacă ai o activitate dinamică, atunci este necesar ca scaunul să dispună de roți, să aibă mobilitate, dar și sistem de fixare, la nevoie. Iată detalii la care trebuie să fii atent în selecția scaunului ergonomic:

Ajustabil – pentru înălțimea, nu doar a ocupantului, ci și în funcție de tipul de masă/birou la care va fi așezat. În unele cazuri și tetiera este reglabilă sau alte părți.

Să permită balans – pentru cei cu dureri de spate, posibilitatea de a balansa scaunul va fi o nevoie de a detensiona mușchii, după ore îndelungi de stat pe scaun.

Să includă cotiere – pentru că cele fără, minimaliste în design, nu susțin la fel de bine poziția optimă a corpului în fața biroului.

Să fie moale – aici contează și calitatea materialelor. Dacă nu este din piele naturală, nu rezistă la fel de mult. Dacă este textil, absoarbe mirosurile și umiditatea. Iată și motivele pentru care producătorii au gândit tot felul de variante, cu inserții de materiale, cu mesh cel mai adesea, material ce permite flux de aer ce pătrunde și ventileaza zona, decupaje sau scaune fără tapițerie, cele din plastic special, de tip EVA. Așadar există opțiuni pentru toate gusturile.

Să includă suport pentru picioare – în variantele moderne, astfel de scaune au o extensie ce poate fi ușor și rapid mascată la nevoie, fiind retractabilă. Un astfel de scaun este ideal pentru că devine multifuncțional, perfect pentru momentele de relaxare, când permite ca ocupantul să se întindă și să se destindă.

Cât costă un scaun de birou de calitate

Pentru un scaun de birou de lux, de calitate premium, rotativ te poți aștepta să plătești și peste 2000 de lei. Asta nu înseamnă că nu vei găai și opțiuni mai accesibile. O recomandare este magazinul DivaHome, unde varietatea de opțiuni înseamnă că indiferent de buget se vor găsi alternative, scaune de birou de calitate, ce țin cont și de bugetul cu o limită.

Scaunul ales pune semn de egal între confort și randament

Într-o oarecare măsură nu place nimănui munca statică continuă, mai ales când scaunul folosit este unul rigid.

Ca element esențial de la birou, scaunul trebuie să fie ales conform cu spațiul dat, nu doar ținând cont de buget. Așadar, cât de ajustabil va fi, câte funcții dispune înseamnă un interes raportat la cât de des și mult îl folosești. Se poate să nu fie nevoie de un scaun complex, scump, directorial, pentru că nu doar acestea asigură un confort sporit.

Spor la shopping! În această perioadă la DivaHome sute de modele de scaune de birou au prețuri promoționale. Verifică oferta curentă în cadrul paginii divahome.ro.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0