MTV alături de Cosmote lansează, în România, MTV Mobile cu aplicaţia MTV Under The Thumb, o lume virtuală creată special pentru tinerii, iubitori de muzică, care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, potrivit unui comunicat al televiziunii MTV.
În urma semnării unui contract prin care îşi uneşte forţele cu MTV, începând de miercuri, Cosmote lansează în premieră pe piaţa locală cartela MTV Mobile powered by Cosmote şi extraopţiunea MTV Mobile – o noua ofertă pentru clienţii prepaid, menită să ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsă de tineri, informează Mediafax.
Pe lângă beneficiile de date şi voce, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb pentru utilizatorii de Android şi iOS, un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
România fiind a şasea ţară din lume alături de Polonia, Germania, Belgia, Olanda şi Elvetia unde tinerii beneficiază deja de avantajele, ofertele şi informaţiile universului MTV, pe cale virtuală.
“MTV este unul dintre cele mai cunoscute şi mai vechi branduri printre tineri şi si-a păstrat notorietatea în rândul multor generaţii datorită capacităţii de a inova şi de a se adapta schimbărilor sociale şi tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum în premiera în România o surpriza: lansăm alături de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicaţia . Aici, cei care se vor abona vor descoperi o noua lume MTV, cu o selecţie şi un conţinut special creat pentru posesorii de smartphone ”, declară Lucia Antal, Director Executiv MTV România.
Utilizatorii cartelei MTV Mobile pot fi în permanenţă la curent cu cele mai recente ştiri şi surprize, cu comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicată de Facebook MTV Mobile România.
“MTV Mobile powered by Cosmote, unul dintre operatorii de top din România, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV în România la un alt nivel, iar fanilor din întreaga ţară le va facilita accesul la cel mai recent tip de conţinut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicaţii Under the Thumb.”, a declarat Bartosz Witak, vicepreşedinte şi general manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks.