Connect with us

Analize

Premieră în Asia Express – prima cerere în căsătorie din istoria emisiunii Show-ul a fost din nou lider de piață

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Asia Express, reality show difuzat de Antena 1 de luni până miercuri, a mai bifat o premieră – prima cerere în căsătorie. În ediţia difuzată marţi, 14 aprilie, Speak şi-a luat inima-n dinţi şi a cerut-o de soţie pe Ştefania. Atunci când concurenţilor li s-a cerut să scrie o scrisoare către partener, Speak a transformat-o într-o adevărată declaraţie de dragoste care s-a încheiat cu „Vrei să fii soţia mea?”. Momentul a fost motiv de lacrimi de bucurie atât pentru Ştefania, cât şi pentru ceilalţi concurenţi, care s-au apucat imediat să facă planuri pentru viitoarea nuntă.

Tot în ediţia de aseară s-au aflat şi care sunt cele trei echipe care pornesc în cursa pentru ultima şansă. Alex şi Radu, Adda şi Cătălin, Speak şi Ştefania luptă în această seară pentru un loc în etapa finală. Taiwanul le-a pregătit una dintre cele mai grele curse de până acum. Pe lângă dificultatea misiunilor, a fost o zi cu ploaie torenţială, care nu s-a oprit nici măcar un minut, cu frig şi vânt puternic. Concurenţii sunt nevoiţi să se transforme azi în adevăraţi detectivi pentru a desluşi toate indiciile plasate de Gina pe Drumul Comorilor. Aventura din Taichung, oraş în care se desfăşoară această cursă, îi va duce şi în locuri spectaculoase, aşa cum este Satul Curcubeu, una dintre principalele atracţii turistice ale Taiwanului. Cine va reuşi să facă faţă acestei provocări şi ce culoare va avea ancora, telespectatorii vor descoperi în această seară după Observator.

Ediţia difuzatã marţi, 14 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de audienţă pe toate categoriile de public.

Conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:26-23.48), o audiență medie de 13.1 puncte de rating și o cotă de piață de 34.1%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 6.6 puncte de rating și o cotă de piață de 17.4%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând  10.5 puncte de rating şi 23,6% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de ProTV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.9 puncte de rating şi 15.5% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 10,2 puncte de rating și 22 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 8.6 puncte de rating și 18.4% cota de piață.

În minutul de aur, înregistrat la 21.45, aproape 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură aventura din Taiwan.

Sursa:Kantar Media 
Copyright:ARMADATA S.R.L. 
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 14 aprilie 2020 

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0