Luni seara, 5 octombrie, premiera serialului turcesc “Furtuna pe Bosfor” a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.
In intervalul 20:00, 22:15, serialul “Furtuna pe Bosfor” a inregistrat 7,6 puncte de rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, pozitionand statia pe primul loc in preferintele romanilor. In acelasi interval mentionat mai sus, Kanal D si-a adjudecat locul secund pe targetul All Urban, inregistrand 7,5 puncte de rating si 15,6% cota de piata.
1.406.000 de telespectatori urmareau aseara premiera serialului “Furtuna pe Bosfor”. In minutul de aur, atins la 21:32, peste un milion si jumatate (1.784.000) de romani se aflau in fata micilor ecrane, prinsi de intriga productiei de la Kanal D.
PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
20:00-22:15 | Kanal D | 7,6 | 16,0 |
Pro TV | 7,0 | 14,6 | |
Antena 1 | 4,5 | 9,4 | |
Antena 3 | 2,8 | 5,8 | |
National TV | 2,4 | 4,9 |
Source: Kantar Media Romania | |
Target: National | |
Date: 05.10.2015 | |
Interval: 20:00-22:15 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]
In intervalul 20:00, 22:15, serialul “Furtuna pe Bosfor” a inregistrat 7,6 puncte de rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National, pozitionand statia pe primul loc in preferintele romanilor. In acelasi interval mentionat mai sus, Kanal D si-a adjudecat locul secund pe targetul All Urban, inregistrand 7,5 puncte de rating si 15,6% cota de piata.
1.406.000 de telespectatori urmareau aseara premiera serialului “Furtuna pe Bosfor”. In minutul de aur, atins la 21:32, peste un milion si jumatate (1.784.000) de romani se aflau in fata micilor ecrane, prinsi de intriga productiei de la Kanal D.
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
20:00-22:15 | Pro TV | 7,9 | 16,3 |
Kanal D | 7,5 | 15,6 | |
Antena 1 | 4,9 | 10,1 | |
Antena 3 | 3,1 | 6,5 | |
National TV | 2,4 | 5,0 |
Source: Kantar Media Romania | ||
Target: All Urban | ||
Date: 05.10.2015 | ||
Interval: 20:00-22:15 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media