Connect with us

Business

Preturile caselor si vilelor din Bucuresti

Avatar

Published

on

Piata imobiliara din Romania este intr-o perioada mai putin fasta, atat din punct de vedere al tranzactiilor de vanzare-cumparare, dar si a tranzactiilor de inchiriere. In prezent oamenii sunt interesati de locatii imobiliare cat mai ieftine posibil, dar care sa le ofere conditii foarte bune.

In mare parte, acestia se orienteaza catre inchirierea unei garsoniere sau a unui apartament cu doua camere, in dauna cumpararii definitive ale acestora. De asemenea, un segment de piata care este in continuare in stagnare este segmentul de case. Potrivit specialistilor in domeniu, casele nu reprezinta tocmai o tinta reala pentru persoanele cu venituri mici sau medii, acestea fiind obligate practic sa se reorienteze numai catre segmentul de garsoniere ori de apartamente.

 

Cel mai bun exemplu in materie de case il reprezinta capitala, Bucuresti (vezi lista proprietatilor). Astfel, in centrul industrial si comercial al tarii, casele au preturi destul de piperate, iar cumparatorii nu se inghesuie prea mult sa le achizitioneze. Vara 2017 este o perioada importanta pentru segmentul de case din Bucuresti, din pricina faptulului ca din ce in ce mai multe investitii imobiliare au fost oprite din cauza lipselor de fonduri si mai ales a lipsei de cumparatori activi din piata. Este foarte adevarat si faptul ca criza economica a afectat acest segment imobiliar chiar in capitala tarii, insa nu este o informatie care sa fie mai putin aplicabila in tot restul Romaniei, cunoscute fiind problemele financiare cu care se confrunta atat constructorii, cat si cumparatorii. Piata imobiliara de casa va stagna in continuare si mai mult decat atat, va inregistra si scaderi usoare pe termen lung. Se preconizeaza ca pretul caselor din Bucuresti, dar si a celor de la nivel national, sa scada usor pe parcursul urmatoarelor 3 luni, pentru ca investitorii simt clar lipsa de lichiditati, dar si proprietarii vor sa incerce sa scape de casele lor pentru o suma cat de cat acceptabila pentru aceasta perioada de criza economica internationala.

 

Case direct de la proprietari sau de la constructori actuali?

Pe segmentul de imobiliare Bucuresti, casele au cea mai slaba rata din punct de vedere al tranzactiilor de vanzare-cumparare. Pretul caselor din Bucuresti, dar si din imprejurimea capitalei pornesc din jurul sumei de 180.000 EUR si se ridica pana aproape de 1.500.000 EUR, in functie de locatia respectivei proprietati imobiliare, precum si in functie de numarul de camere, suprafata locuibila sau data fabricatiei. O remarca destul de importanta este aceea potrivit careia, casele din Bucuresti ce au o vechime cuprinsa intre 25 si 40 de ani, se vand mult mai ieftin decat casele nou construite, ce au in medie circa 1 – 10 ani de la data contructiei. Vorbim aici si despre diferenta dintre a cumpara o casa direct de la un proprietar (un locatar care a locuit deja in respectiva casa si doreste sa o vanda), precum si despre posibilitatea de a achizitiona o casa nou-nouta, construita intr-un complex rezidential sau de ce nu, separat, pe un teren special dedicat acestui tip de investitie. Facand aceasta comparatie, putem desprinde si o concluzie asupra preturilor de vanzare a caselor in Bucuresti.

 

Preturi la case in Bucuresti si in zonele limitrofe capitalei

O casa construita insa nefinisata complet, cu o suprafata utila de circa 130 – 150 de metri patrati si un teren de 200 – 250 de metri patrati in zona Fundeni ajunge sa coste un posibil cumparator in jur de 180.000 – 200.000 EUR. In zona Aparatorii Patriei preturile sunt asemanatoare, poate ceva mai piperate, astfel ca o casa de aproximativ 100 de metri patrati cu un teren de 350 – 400 de metri patrati, ajunge sa coste in jurul sumei de 200.000 – 210.000 EUR.

In Mogosoaia, casele au preturile cuprinse intre 400.000 – 600.000 EUR, majoritatea fiind destul de spatioase, cu peste 15 camere, peste 300 de metri patrati utili si cu terenuri de peste 700 de metri patrati. Mogosoaia este o zona foarte linistita, iar bucurestenii prefera sa locuiasca aici din cauza faptului ca este destul de aproape de Bucuresti, iar conditiile sunt pe masura.

 

Comparativ cu preturile la case, preturile la alte proprietati imobiliare din Bucuresti, pe acelasi segment de piata ajung sa fie de la 250.000 – 1.000.000 EUR in Corbeanca. Majoritatea caselor din Corbeanca costa in jurul sumei de 500.000 EUR, ele fiind in mare parte noi, ori construite destul de recent. O astfel de casa din Corbeanca poate avea in jur de 10 – 14 camere, pe o suprafata utila de 150 de metri patrati si cu un teren de circa 400 – 450 de metri patrati.

Orice case vei alege sa cumparati ulterior in Bucuresti sau in zonele limitrofe capitalei nu uitati sa consultati atent oferta pietei de imobiliare din Bucuresti si sa consultati sfatul unui specialist.

 

 

Comentarii

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0