Connect with us

BUSINESS

Preturile caselor si vilelor din Bucuresti

Published

on

 

Piata imobiliara din Romania este intr-o perioada mai putin fasta, atat din punct de vedere al tranzactiilor de vanzare-cumparare, dar si a tranzactiilor de inchiriere. In prezent oamenii sunt interesati de locatii imobiliare cat mai ieftine posibil, dar care sa le ofere conditii foarte bune.

In mare parte, acestia se orienteaza catre inchirierea unei garsoniere sau a unui apartament cu doua camere, in dauna cumpararii definitive ale acestora. De asemenea, un segment de piata care este in continuare in stagnare este segmentul de case. Potrivit specialistilor in domeniu, casele nu reprezinta tocmai o tinta reala pentru persoanele cu venituri mici sau medii, acestea fiind obligate practic sa se reorienteze numai catre segmentul de garsoniere ori de apartamente.

 

Cel mai bun exemplu in materie de case il reprezinta capitala, Bucuresti (vezi lista proprietatilor). Astfel, in centrul industrial si comercial al tarii, casele au preturi destul de piperate, iar cumparatorii nu se inghesuie prea mult sa le achizitioneze. Vara 2017 este o perioada importanta pentru segmentul de case din Bucuresti, din pricina faptulului ca din ce in ce mai multe investitii imobiliare au fost oprite din cauza lipselor de fonduri si mai ales a lipsei de cumparatori activi din piata. Este foarte adevarat si faptul ca criza economica a afectat acest segment imobiliar chiar in capitala tarii, insa nu este o informatie care sa fie mai putin aplicabila in tot restul Romaniei, cunoscute fiind problemele financiare cu care se confrunta atat constructorii, cat si cumparatorii. Piata imobiliara de casa va stagna in continuare si mai mult decat atat, va inregistra si scaderi usoare pe termen lung. Se preconizeaza ca pretul caselor din Bucuresti, dar si a celor de la nivel national, sa scada usor pe parcursul urmatoarelor 3 luni, pentru ca investitorii simt clar lipsa de lichiditati, dar si proprietarii vor sa incerce sa scape de casele lor pentru o suma cat de cat acceptabila pentru aceasta perioada de criza economica internationala.

 

Case direct de la proprietari sau de la constructori actuali?

Pe segmentul de imobiliare Bucuresti, casele au cea mai slaba rata din punct de vedere al tranzactiilor de vanzare-cumparare. Pretul caselor din Bucuresti, dar si din imprejurimea capitalei pornesc din jurul sumei de 180.000 EUR si se ridica pana aproape de 1.500.000 EUR, in functie de locatia respectivei proprietati imobiliare, precum si in functie de numarul de camere, suprafata locuibila sau data fabricatiei. O remarca destul de importanta este aceea potrivit careia, casele din Bucuresti ce au o vechime cuprinsa intre 25 si 40 de ani, se vand mult mai ieftin decat casele nou construite, ce au in medie circa 1 – 10 ani de la data contructiei. Vorbim aici si despre diferenta dintre a cumpara o casa direct de la un proprietar (un locatar care a locuit deja in respectiva casa si doreste sa o vanda), precum si despre posibilitatea de a achizitiona o casa nou-nouta, construita intr-un complex rezidential sau de ce nu, separat, pe un teren special dedicat acestui tip de investitie. Facand aceasta comparatie, putem desprinde si o concluzie asupra preturilor de vanzare a caselor in Bucuresti.

 

Preturi la case in Bucuresti si in zonele limitrofe capitalei

O casa construita insa nefinisata complet, cu o suprafata utila de circa 130 – 150 de metri patrati si un teren de 200 – 250 de metri patrati in zona Fundeni ajunge sa coste un posibil cumparator in jur de 180.000 – 200.000 EUR. In zona Aparatorii Patriei preturile sunt asemanatoare, poate ceva mai piperate, astfel ca o casa de aproximativ 100 de metri patrati cu un teren de 350 – 400 de metri patrati, ajunge sa coste in jurul sumei de 200.000 – 210.000 EUR.

In Mogosoaia, casele au preturile cuprinse intre 400.000 – 600.000 EUR, majoritatea fiind destul de spatioase, cu peste 15 camere, peste 300 de metri patrati utili si cu terenuri de peste 700 de metri patrati. Mogosoaia este o zona foarte linistita, iar bucurestenii prefera sa locuiasca aici din cauza faptului ca este destul de aproape de Bucuresti, iar conditiile sunt pe masura.

 

Comparativ cu preturile la case, preturile la alte proprietati imobiliare din Bucuresti, pe acelasi segment de piata ajung sa fie de la 250.000 – 1.000.000 EUR in Corbeanca. Majoritatea caselor din Corbeanca costa in jurul sumei de 500.000 EUR, ele fiind in mare parte noi, ori construite destul de recent. O astfel de casa din Corbeanca poate avea in jur de 10 – 14 camere, pe o suprafata utila de 150 de metri patrati si cu un teren de circa 400 – 450 de metri patrati.

Orice case vei alege sa cumparati ulterior in Bucuresti sau in zonele limitrofe capitalei nu uitati sa consultati atent oferta pietei de imobiliare din Bucuresti si sa consultati sfatul unui specialist.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Două funcții noi ale departamentului de resurse umane din 2019: HR Business Partner si Talent Aquisition Specialist

Published

on

 

În ultimii ani, departamentul de resurse umane cunoaște modificări importante.

Companiile înțeleg din ce în ce mai mult importanța tehnologiei în organizația viitorului, alegând să o utilizeze pentru a simplifica procesele. În cadrul departamentului HR, prin digitalizarea datelor și automatizarea fluxurilor de lucru se eliberează timp prețios, ce poate fi folosit pentru activități mai puțin repetitive și care aduc mai multă valoare oamenilor și business-ului în general.

Toate aceste schimbări conduc, printre altele, la o abordare diferită a gestionării resurselor umane. Noul HR își pune deja de ceva timp problema cum să se concentreze și pe managementul talentelor, nu doar pe administrarea personalului, în timp ce departamentul își conturează o poziție strategică în cadrul organizației, mai degrabă decât funcțională.

În mod firesc, apar roluri noi în cadrul departamentului HR – iar astăzi vom trece în revistă două dintre acestea: HR Business Partner și Talent Aquisition Specialist (sau Manager).

HR Business Partner

Titlulatura de HR Business Partner s-a impus odată cu realizarea rolului strategic pe care departamentul de resurse umane ar trebui să-l dețină în cadrul organizației.

Titularul unei asemenea poziții este un profesionist HR experimentat, ce va lucra direct cu liderii organizației pentru a contura o strategie de resurse umane care să susțină obiectivele companiei în mod consecvent, pe orice interval de timp, și să alinieze componenta umană a organizației cu misiunea, viziunea și valorile firmei.

Rolul de HR Business Partner apare din ce în ce mai des în cadrul organizațiilor, pe măsură ce leaderii conștientizează importanța concentrării asupra oamenilor din cadrul organizației. Practic, un HR Business Partner este mai degrabă un consultant ce lucrează alături de managementul de top pentru a alinia zona de HR cu obiectivele mari de business ale companiei decât un HR Manager în sensul tradițional al cuvântului.

Acesta ar trebui să fie un bun comunicator și analist, să înțeleagă mediul de business în care activează compania, putând analiza datele existente ce vor constitui baza strategiei conturate pentru viitor – fiind axat mai degrabă pe strategii decât pe detalii operaționale și administrative.

Talent Aquisition Specialist sau Manager

Rolul unui Talent Aquisition Specialist sau Manager este acela de a recruta profesioniști ai domeniului în care activează, persoane cheie, cu potențial, ce vor fi mai departe susținute pentru a-și aduce aportul la dezvoltarea organizației.

Talent Aquisition Manager-ul va lucra alături de echipa de HR pentru a identifica profilele, persoanele și canalele de recrutare potrivite pentru fiecare poziție. În funcție de strategia de promovare proprie fiecărei companii, cei care se ocupă de Talent Aquisition pot identifica inclusiv talente din cadrul companiei ce se potrivesc unor poziții noi.

O persoană proactivă, cu abilități de “vânzare” a unei poziții dar și capacitatea de a asculta și lua în considerare așteptările și nevoile ambelor părți interesate – candidatul și manager-ul angajator, Talent Aquisition Managerul trebuie să poată estima care vor fi nevoile viitoare de recrutare ale companiei și își va construi o rețea cât mai diversificată de surse de recrutare și canale de comunicare cu candidații: nu doar site-uri de profil și job-board-uri, ci și social media, târguri de carieră, recomandări interne, pagini de carieră… În timp, o comunicare închegată, coerentă, într-un limbaj și pe un ton care transmit valorile companiei, va contribui și la crearea unui branding de angajator solid, creând un “cerc virtuos” care să inspire noi candidați să vină către companie.

Nu în ultimul rând, o recrutare bine făcută, cu un matching bun între așteptările candidatului și cerințele organizației va ușura procesul de onboarding, sporind considerabil șansele de integrare rapidă a noului coleg.

Sincron HR Software, platforma integrată ce susține compania viitorului

O soluție software de management al resurselor umane, așa cum este Sincron HR Software, se va dovedi un instrument prețios atât pentru un HR Business Partner, cât și pentru un Talent Aquisition Manager.

HR Business Partner-ul va avea nevoie de informații relevante, bazate pe accesul la date și utilizarea de rapoarte performante, pentru a putea stabili obiectivele propriului departament și pentru a contura strategia de resurse umane care să susțină atingerea obiectivelor la nivelul întregii companii.

Un instrument prețios în acest sens ar fi utilizarea unei platforme integrate de resurse umane cu o funcționalitate de HR Analytics. Sincron HR Software include o asemenea funcționalitate, utilizând unul dintre instrumentele de business intelligence de top la nivel mondial – Power BI de la Microsoft. Datele stocate în aplicația de resurse umane sunt astfel integrate, facilitând obținerea unor prețioase insight-uri de business.

Dacă vorbim despre un Talent Aquisition Manager, întreg procesul de recrutare, de onboarding și integrare a noilor angajați poate fi susținut de un HR software performant.

Beneficiile indirecte există și ele: chiar dacă Talent Aquisition Manager-ul nu are atribuții în zona de administrare a personalului, un program de calcul al salariilor sau unul de pontaj vor elibera din timpul colegilor din departament, aceștia putând colabora mai bine sau reorganiza task-urile. În plus, informațiile din toate ariile de HR vor fi centralizate, formând o bază de date completă și de calitate pentru extragerea de informații de business de încredere.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cristian Onețiu extinde business-ul Life Care în SUA și Turcia

Published

on

 
  • Antreprenorul a petrecut o lună în SUA pentru a extinde business-ul Life Care și acolo;
  • Acum o lună a deschis și sucursala din Turcia;
  • Business-ul Life Care operează în peste 20 de țări din UE. Startul extinderii a avut loc în 2014, odată cu Ungaria.

 

Cristian Onețiu, unul dintre cei mai de succes antreprenori din mediul de business românesc, este în plină expansiune a principalului său business, Life Care. De curând, omul de afaceri a deschis o sucursală Life Care în Turcia și a petrecut o lună în SUA, pentru a se asigura că înțelege cât mai bine principalele caracteristici ale noii piețe pe care o atacă și pe care își propune să crească accelerat. Perfect conștient de toate provocările pe care le reprezintă mediul american, Onețiu s-a înarmat cu multă răbdare, dar și cu informații-cheie. „Ca antreprenor român, nu pornești în America de la zero. Pornești de la 100 de metri sub nivelul mării. E semiîntuneric și ai în jur o grămadă de rechini care îți dau târcoale. Te uiți în sus unde e lumina, dar nu știi cum să ajungi acolo. Americanii știu foarte bine să își vândă serviciile. Trebuie să fii foarte atent de ce anume nu are nevoie afacerea ta la start și să nu te lași influențat de carisma și frumoasa împachetare comercială”, declară Cristian Onețiu, care continuă cu principalele obstacole întâlnite peste Ocean: „legea este cu totul alta, procesomania comercială și individuală – la ordinea zilei, iar furnizorii de servicii – marketing, IT, legal, HR – inexistenți.”

Obișnuit să persevereze în tot ceea ce face în ciuda oricăror obstacole, Onețiu dezvăluie motivele pentru care a ales să-și extindă business-ul într-una dintre cele mai râvnite piețe. Piața foarte mare de clienți interesați de produsele sănătoase, puterea de cumpărare crescută și faptul că SUA reprezintă o punte spre America Latină – zonă importantă în strategia lor pe termen lung – sunt pilonii pe care omul de afaceri își pune bazele că va reuși și pe tărâm american. Alături de oportunități, el a analizat corect și dificultățile acestei piețe: lipsa de cunoaștere a obiceiurilor de consum, a legilor, a canalelor de comunicare eficiente, competiția extrem de puternică și costurile mari de comunicare și de asigurare a notorietății unui brand. „Avem o gamă de produse matură în Europa și credem că acesta va fi punctul nostru forte în demararea acestei noi experiențe. Am analizat produsele competiției și credem că vom cuceri în primă fază consumatorul american dornic de noutate, care găsește un produs peste așteptări, lipsit de elemente nocive pentru sănătate și foarte rapid în utilizare”, declară Onețiu, care estimează că la începutul anului viitor va porni activitatea comercială cu toate motoarele pornite.

Vizată nu este doar extinderea către Vest, ci și către Est, tocmai de aceea Turcia se află pe harta business-urilor Life Care. „Am pornit luna trecută și sucursala din Turcia pentru a putea pilota și experimenta afaceri într-o țară cu alte legi și alte obiceiuri de consum. Chiar dacă acolo e un grad mare de instabilitate politică, această piață este foarte importantă pentru noi în planul de extindere în Asia”, declară antreprenorul.

În prezent, Life Care are 80 de angajați în România și încă 5 în alte teritorii. Managementul general este în România și este reprezentat de echipa care a construit sustenabil până acum compania. 50.000 de distribuitori independenți fac parte din rețeaua Life Care, ambasadori ai unui stil de viață sănătos, oameni care au înțeles că astfel își pot suplimenta veniturile sau, de ce nu, chiar construi o adevărată carieră.

Life Care are o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro, iar în primul semestru din 2019 a înregistrat o creștere de 20% față de aceeași perioadă a anului anterior. Cristian Onețiu estimează că noile teritorii internaționale vor duce la dublarea acesteia în următorii 3 – 5 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cadourile nu sunt o povară financiară – află ce lucruri de suflet poți alege pentru o bună impresie

Published

on

cadouinedit.ro
 

Alegerea unui cadou este o practică destul de îngrădită de convențiile societății. Ținem cont de vârstă, interese, relația cu persoana în cauză, ocazie și multe alte repere de acest gen. Mai ales pentru situațiile în care povestea se repetă, spre exemplu cadoul ales an de an cu ocazia sărbătorii zilei de naștere, încep să se repete tipurile de cadouri oferite. Presiunea financiară este de asemenea un aspect ce devine inconvenient într-un anumit punct.

Deja clasica întrebare „ce să aleg” repetată obsesiv are nevoie de un răspuns variat pentru a compara care este și opțiunea finală. Un magazin de profil vine însă cu idei și inspirație. Se numește  CadouInedit.ro și promite multe după însăși numele său. Cadouri pentru el, ea, pentru familii, copii, cele de tip corporate și multe altele sunt adunate în colecțiile propuse aici.

Cadouri de suflet, cadouri personalizate

Pentru ca strădania cu care alegi un cadou și atenția la fiecare detaliu, pentru ca obiectul respectiv să corespundă cu stilul destinatarului vei dori să aibă și rezultatul scontat, adică cadoul să fie apreciat, poate că ar fi o idee bună să optezi pentru cadouri personalizate pentru ocazii diverse. Stilul personalizat reflectă se pare atenția deosebită acordată detaliilor, dorința de a face totul cât mai potrivit ocaziei și persoanei în cauză. Personalizarea înseamnă până la urmă să spui o poveste, să asociezi unui cadou o poveste.

Cadourile personalizate au devenit se pare tot mai populare, în fond nefiind un efort financiar extraordinar de mare. Un cadou romantic de genul setul de perne cu print personalizat vine cu esența unui mesaj de dragoste: mi-am ascultat inima și ea m-a condus la tine sună unul din mesajele ce poate fi imprimat pe perne. Înțelegem că orice obiect devine special atunci când poartă și un mesaj special.

Cadouri inspirate – cu ce poți surprinde plăcut

Nu se poate spune că există un plan anume despre ce și cum trebuie ales un cadou. Atât timp cât există o corelație cu ce dorești să transmiți destinatarului. Poate fi vorba de un trofeu din plexiglas ce definește perfect ideea de a răsplăti pentru eforturi și merite, pentru ceea ce în viață nu se poate contoriza material – prietenie, stimă, iubire față de o persoană.

Interesant este că astfel de trofee pot avea forme diverse. Pot include fotografie și mesaj, poate fi o ramă foto cu plexiglas, poate avea inserții din lemn de asemenea. Micile detalii sunt marile diferențe până la urmă, așadar nimic nu este simplu ca design și impresionează prin modul atent în care sunt lucrate. Pe lângă faptul că sunt produse unice, au de asemenea inclusă în preț și personalizarea. Mesajele sunt alese după bunul plac sau după sugestii, așa cum sunt ele prezentate și în cadrul paginii Cadouinedit.ro.

Rame foto diverse, trofee, accesorii elegante și interesante, specifice pentru evenimente precum nuntă sau botez sunt colecțiile de cadouri regăsite la Cadouinedit.ro. Comenzile online îți permit condiții flexibile pentru a te ocupa de această misiune. Dăruiește cu drag, din inimă, un cadou special. Cadou Inedit te inspiră pentru asta – vezi aici ce oferte ai.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: