Prigat lansează noua campanie de comunicare “Atleţi de zi cu zi”

0
2456
Reclame

Prigat se reinventează anul acesta, printr-o nouă campanie de comunicare, numită “Atleţi de zi cu zi”. Campania are sloganul “Suc de viaţă” şi este dedicată tuturor celor care fac slalom printre numeroase sarcini, întâlniri şi provocări de zi cu zi, ca nişte adevăraţi atleţi.

Noua iniţiativă Prigat vine şi în contextul lansării unui nou tip de ambalaj, sticla de 1.75L, pentru gama sa de sucuri răcoritoare cu conținut de fruct, din categoria still drink: Portocale, Piersici, Vişine şi Căpşuni-Banane.

Conceptul campaniei are la bază o idee împărtăşită de majoritatea oamenilor: aceea că viaţa e ca un sport, iar noi suntem atleţii de zi cu zi. De aceea, campania îi prezintă pe atleţii de zi cu zi trecând cu succes de numeroasele probe cu care se confruntă, cum ar fi proba de rezistenţă în bucătărie, alergarea după cel mic în parc, cursa contra cronometru la cumpărături, prelungirile de la birou, proba de rezistenţă pe tocuri.

Campania “Atleți de zi cu zi” include spot TV, outdoor, promovare prin canale de social media, comunicare in-store şi activități de PR.

Echipa PepsiCo implicată în dezvoltarea campaniei Prigat este formată din: Călin Clej (Marketing Director Greater Balkans Beverages & SEE Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România), Claudia Crişan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo România) şi Ana-Maria Năstase (PR Specialist, PepsiCo România).

Conceptul şi materialele campaniei au fost realizate de echipa Leo Burnett Group, formată din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer); Diana Papuc (Art Director); Dinu Cojan (Art Director); Oana State (Copywriter); Adina Teodorescu (Copywriter); Marius Matei (Copywriter); Teodora Ştefan (Copywriter); Victor Stroe (Planning Director); Diana Alexa (Brand Communication Director); Mihai Lucanu (Brand Communication Manager); Matei Psatta (Digital  Strategy & Social Media Director); Sorin Deleanu (Producer); Oana Bulexa (strategic planner); Vica Schipor (creative planner); Adina Toader (PR specialist); Andreea Pandelea (Social Media specialist).

Noul design al sticlei şi al etichetei, precum şi materialele de comunicare in-store au fost realizate de echipa Die Kunstfabrik, formată din: Roland Kunst (Owner & Chief Designer); Alexandru Dimonu (Client Service Manager); Valentin Averitai (Art Director).

Campania a fost dezvoltată 100% în România, de la idee la execuţie. Spotul TV este realizat sub indrumarea regizorului Radu Muntean, a producătorului Dragoş Potop, a directorului de fotografie Tudor Lucaciu şi a casei de producţie Multi Media Est.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.