Connect with us

Digital

Prima campanie locală în Dark Social a fost lansată de McDonald’s România și Tribal Worldwide România

Published

on

Foto Credit: Tribal WorldWide
Reclame

Mii de mesaje private în 7 zile, mii de noi fani câștigați organic pe pagina de Facebook McDonald’s România și o activare creată pentru un grup special de consumatori – Junimea – conturează prima campanie desfășurată în Dark Social de un brand, în România.

McDonald’s România, împreună cu agenția de digital Tribal WorldWide România au creat și lansat prima campania locală a unui brand, în Dark Social – #MecSalutăJunimea. Dark Social este comunicarea dintre userii rețelelor sociale sau dintre useri și branduri și are loc în mesaje private, care nu sunt la dispoziția publicului larg. Este o comunicare la un nivel mai personal și cu un potențial foarte mare, neexplorat însă, până acum, la nivelul unei campanii.

Când grupurile de adolescenți de pe Facebook și-au propus să „trolleze” brandurile, provocându-le cu diverse întrebări și glume, sub umbrela Junimea, pagina McDonald’s a fost una dintre principalele ținte. Fanii au fost foarte surprinși că mesajele lor primeau un răspuns, făceau screenshot acestora și le postau pe grupul Junimea, sperând că vor aduna like-uri cu acest „original content”. Răspunsurile au generat și mai multe mesaje și în scurt timp numărul acestora ajunsese de ordinul miilor.

Maratonul mesajelor a generat simpatie din partea grupului pentru McDonald’s România, o creștere organică a numărului de fani și a conținutului publicat în social media care menționa brandul. Pentru a duce la un alt nivel interacțiunea cu fanii, Tribal WorldWide România a dezvoltat pentru McDonald’s un site dedicat #MecSalutăJunimea (versiune mobil), populat de conversațiile de pe pagină. În plus, dincolo de „scroll și troll” fanii sunt așteptați cu 1000 de premii în spiritul McDonald’s.

campanie mcdonalds #mecsalutajunimea2

„Tinerii sunt unul dintre principalele segmente de consumatori pentru McDonald’s și și suntem aproape de ei și de comunitățile lor, zi de zi, atât online, cât și offline. Ce a fost diferit de această dată este că ei ne-au căutat, ei au dorit să intre într-o conversație neconvențională cu brandul nostru. Și cum nu ne este teamă să testăm teritorii noi am vrut să explorăm potențialul acestei <comunicări ascunse>. Ne-am propus să le arătăm că putem glumi și că îi luăm în serios ca public consumator, tocmai intrând în jocul lor. Mai mult decât atât, am vrut să fim activi, nu doar reactivi și le-am arătat că McDonald’s le e aproape și îi prețuiește, cu un site original și premiile pe care și le-au dorit.” a declarat Ramona Ciocodei, Communication Manager McDonald’s România.

„August 2015 o să rămână în istoria comunicării din România ca o lună de foc pentru branduri, în Social Media. Segmentul de adolescenți și young adults s-a coalizat în grupuri secrete pe Facebook și au pornit într-o misiune. Au încercat să scoată brandurile din zona de confort, asaltându-le cu mesaje specifice comunității lor. Puteai intra în joc și să câștigi fani noi și fidelizare sau puteai sta pe bară, ratând ocazii. Echipa McDonald’s și Tribal a intuit potențialul acestei comunități și am lansat un maraton de community management, încercând să purtăm discuții prietenoase, în spiritul Junimea, dar și conform identității McDonald’s. Am dus totul la un alt nivel, când după aproximativ 4000 de mesaje am lansat o activare specială pentru „junimiști”, un site doar al lor.” a declarat Bogdan Zavera, Creative Director Tribal WorldWide România.

Cele 1000 de premii pot fi câștigate de oricine accesează site-ul și sunt acordate prin lucky moments. Timp de 3 zile, “junimistii” se pot bucura de site-ul dedicat lor, pot citi conversațiile avute cu brandul și pot câștiga unul dintre premiile puse în joc.

McDonald’s România își propune să exploreze în continuare potențialul mediului Dark Social, dar și relația dezvoltată deja cu „prietenii junimiști.”

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentaro zi ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show2 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni2 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden2 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar6 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending