Connect with us

Analize

Cifre de audienţă incredibile pentru PRO TV cu prima ediţie a noului sezon VOCEA ROMÂNIEI! După cine s-au întors juraţii?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cel de-al cincilea sezon Vocea României a debutat aseară în fața a milioane de telespectatori, care au urmărit un spectacol desăvârșit, concurenți extrem de talentați și lupta aprigă a celor patru antrenori pentru cele mai bune voci.

PUBLICUL NAȚIONAL 

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 22:57, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:43, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

CE AUDIENȚĂ A ÎNREGISTRAT SHOW-UL?

Prima ediție a noului sezon Vocea Românieia fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.2 puncte de rating și 30.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult decât postul de televiziune Antena 1, care a obţinut 4.6 puncte de rating și 13.9% share.

Telespectatorii au avut parte de o seară incendiară, în care doar vocea a contat! Concurenții au venit pregătiți să impresioneze, iar antrenorii au fost inspirați și i-au ales pe cei mai buni în echipele lor. Și Pavel Bartoș a fost, ca de fiecare dată, la înălțime, iar reacțiile lui au fost savuroase și au completat perfect show-ul.

Pavel Bartos

[nextpage title=”Detalii despre concurenții care s-au calificat”]

Antrenorii au ales primii opt concurenți care merg mai departe

Cea care a deschis prima ediție a noului sezon Vocea României a fost Claudia Andas, care a reușit să întoarcă toate cele patru scaune cu interpretarea ei versatilă și rock. Concurenta a cântat melodia Simply the best, iar antrenorii au încercat să o convingă pe Claudia să-i aleagă și i-au făcut promisiuni tentante. “Eu chiar vreau să mă angajez la tine, să te aduc în echipa mea!”, a spus Tudor. În final, concurenta a decis să meargă în #echipatudor.

Claudia Andas

Florin Eugen Cruceru a venit la Vocea României extrem de încrezător în calitățile sale vocale, a cântat melodia Billionaireîntr-o manieră originală și a reușit să-l convingă pe Moga să întoarcă scaunul pentru el. “Sunt singurul care te-a crezut că vrei să fii miliardar.”, a spus Marius, aducând un prim concurent în #echipamoga.

 

Vocile rock au răsunat aseară la PRO TV! Ovidiu Turcu a impresionat cu interpretarea plină de forță a melodiei The Great Pretender, dar și prin atitudinea sa, care a completat perfect momentul de pe scenă. Pentru Ovidiu s-au întors Tudor, Smiley și Moga, care au încercat să-l atragă în echipele lor. “Am nevoie de un băiat ca tine în echipa mea, pentru că nu am acel băiat încă.”, i-a spus Tudor. Concurentul i-a ascultat atent pe toți cei trei antrenori, dar a decis să meargă în #echipatudor.

Ovidiu Turcu

Vine din Cuba și e cântăreață de muzică latino. Biu Marquetti a interpretat aseară melodia Solo se vive una vez și a făcut-o pe Loredana să danseze și să se întoarcă pentru a o lua în echipa ei. Extrem de încântată de alegerea făcută, antrenoarea a spus: “Bine ai venit în #echipaloredana!”

Biu Marquetti

Cu o tehnică vocală de excepție și atitudine pe măsură, Cristina Vasopol i-a făcut pe antrenori să ducă o luptă dură pentru a o avea în echipa lor. Concurenta a cântat piesa Cry baby și a reușit să întoarcă toate cele patru scaune. “Ai o voce extraordinară, e cea mai grozavă voce pe care am ascultat-o până acum! Îmi doresc foarte tare să vii la mine în echipă!”, i-a transmis Loredana. Cristina a ascultat-o pe antrenoare și i se alătură lui Biu în #echipaloredana.

Cristina Vasopol

[nextpage title=”Detalii despre concurenții care s-au calificat”]

Antrenorii au avut parte aseară de prima surpriză a acestui nou sezon. Chiar dacă Tudor, Loredana, Smiley și Moga s-au întors în momentul în care Michel Kotcha a cântat melodia Forget you, cei patru nu l-au văzut, deoarece concurentul era ascuns în spatele cortinei. S-au luptat pentru el, dar argumentele lui Smiley l-au convins: “Cred că aș putea să te ajut să mergi mai departe. Chiar dacă pentru tine a fost o întâmplare, să știi că în viața asta nimic nu e o întâmplare!”. Michel este primul concurent al acestui sezon din #echipasmiley.

Michel Kotcha

Și-a dorit foarte mult să participe la Vocea României încă de la primul sezon, dar acum și-a făcut curaj și s-a prezentat la audițiile pe nevăzute. Cristina Stroe a cântat melodia Dor de viață și i-a convins pe Moga și Tudor să-și întoarcă scaunele. Lupta pentru Cristina a fost aprigă, antrenorii au vorbit în rime preț de câteva minute, iar Tudor a spus: “Eu cu Moga suntem o echipă extraordinară!” Marius a preferat să comenteze ultimul momentul prezentat de concurentă: “Eu te vreau la mine în echipă! Ai o voce de privighetoare și de aia m-am întors!”. Cristina a fost convinsă în cele din urmă și merge mai departe în #echipamoga.

Cristina Stroe

Diana Cazan a încheiat prima ediție a noului sezon Vocea României. O fire extrem de sensibilă, concurenta a interpretat melodia Clown, a emoționat și i-a impresionat pe Tudor, Smiley și Moga, care și-au întors scaunele pentru a o avea în echipa lor. Cei trei antrenori s-au luptat pentru Diana, dar ea l-a ascultat pe Smiley, care i-a spus: “Mi-a plăcut foarte tare interpretarea acestei piese! Te vreau în echipa mea!”. Astfel, Diana își continuă drumul în competiție în #echipasmiley.Diana Cazan

După prima ediție a celui de-al cincilea sezon Vocea României este egalitate de concurenți în cele patru echipe! Tudor, Loredana, Smiley și Moga au început să își formeze echipele și au câte doi concurenți cu care să meargă mai departe spre mult râvnitul trofeu.

Spectacolul va continua vinerea viitoare, cu o nouă ediție plină de emoție, suspans, reacții surprinzătoare și concurenți cu voci memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: