Connect with us

Analize

Cifre de audienţă incredibile pentru PRO TV cu prima ediţie a noului sezon VOCEA ROMÂNIEI! După cine s-au întors juraţii?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cel de-al cincilea sezon Vocea României a debutat aseară în fața a milioane de telespectatori, care au urmărit un spectacol desăvârșit, concurenți extrem de talentați și lupta aprigă a celor patru antrenori pentru cele mai bune voci.

PUBLICUL NAȚIONAL 

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 22:57, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:43, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

CE AUDIENȚĂ A ÎNREGISTRAT SHOW-UL?

Prima ediție a noului sezon Vocea Românieia fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.2 puncte de rating și 30.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult decât postul de televiziune Antena 1, care a obţinut 4.6 puncte de rating și 13.9% share.

Telespectatorii au avut parte de o seară incendiară, în care doar vocea a contat! Concurenții au venit pregătiți să impresioneze, iar antrenorii au fost inspirați și i-au ales pe cei mai buni în echipele lor. Și Pavel Bartoș a fost, ca de fiecare dată, la înălțime, iar reacțiile lui au fost savuroase și au completat perfect show-ul.

Pavel Bartos

[nextpage title=”Detalii despre concurenții care s-au calificat”]

Antrenorii au ales primii opt concurenți care merg mai departe

Cea care a deschis prima ediție a noului sezon Vocea României a fost Claudia Andas, care a reușit să întoarcă toate cele patru scaune cu interpretarea ei versatilă și rock. Concurenta a cântat melodia Simply the best, iar antrenorii au încercat să o convingă pe Claudia să-i aleagă și i-au făcut promisiuni tentante. “Eu chiar vreau să mă angajez la tine, să te aduc în echipa mea!”, a spus Tudor. În final, concurenta a decis să meargă în #echipatudor.

Claudia Andas

Florin Eugen Cruceru a venit la Vocea României extrem de încrezător în calitățile sale vocale, a cântat melodia Billionaireîntr-o manieră originală și a reușit să-l convingă pe Moga să întoarcă scaunul pentru el. “Sunt singurul care te-a crezut că vrei să fii miliardar.”, a spus Marius, aducând un prim concurent în #echipamoga.

 

Vocile rock au răsunat aseară la PRO TV! Ovidiu Turcu a impresionat cu interpretarea plină de forță a melodiei The Great Pretender, dar și prin atitudinea sa, care a completat perfect momentul de pe scenă. Pentru Ovidiu s-au întors Tudor, Smiley și Moga, care au încercat să-l atragă în echipele lor. “Am nevoie de un băiat ca tine în echipa mea, pentru că nu am acel băiat încă.”, i-a spus Tudor. Concurentul i-a ascultat atent pe toți cei trei antrenori, dar a decis să meargă în #echipatudor.

Ovidiu Turcu

Vine din Cuba și e cântăreață de muzică latino. Biu Marquetti a interpretat aseară melodia Solo se vive una vez și a făcut-o pe Loredana să danseze și să se întoarcă pentru a o lua în echipa ei. Extrem de încântată de alegerea făcută, antrenoarea a spus: “Bine ai venit în #echipaloredana!”

Biu Marquetti

Cu o tehnică vocală de excepție și atitudine pe măsură, Cristina Vasopol i-a făcut pe antrenori să ducă o luptă dură pentru a o avea în echipa lor. Concurenta a cântat piesa Cry baby și a reușit să întoarcă toate cele patru scaune. “Ai o voce extraordinară, e cea mai grozavă voce pe care am ascultat-o până acum! Îmi doresc foarte tare să vii la mine în echipă!”, i-a transmis Loredana. Cristina a ascultat-o pe antrenoare și i se alătură lui Biu în #echipaloredana.

Cristina Vasopol

[nextpage title=”Detalii despre concurenții care s-au calificat”]

Antrenorii au avut parte aseară de prima surpriză a acestui nou sezon. Chiar dacă Tudor, Loredana, Smiley și Moga s-au întors în momentul în care Michel Kotcha a cântat melodia Forget you, cei patru nu l-au văzut, deoarece concurentul era ascuns în spatele cortinei. S-au luptat pentru el, dar argumentele lui Smiley l-au convins: “Cred că aș putea să te ajut să mergi mai departe. Chiar dacă pentru tine a fost o întâmplare, să știi că în viața asta nimic nu e o întâmplare!”. Michel este primul concurent al acestui sezon din #echipasmiley.

Michel Kotcha

Și-a dorit foarte mult să participe la Vocea României încă de la primul sezon, dar acum și-a făcut curaj și s-a prezentat la audițiile pe nevăzute. Cristina Stroe a cântat melodia Dor de viață și i-a convins pe Moga și Tudor să-și întoarcă scaunele. Lupta pentru Cristina a fost aprigă, antrenorii au vorbit în rime preț de câteva minute, iar Tudor a spus: “Eu cu Moga suntem o echipă extraordinară!” Marius a preferat să comenteze ultimul momentul prezentat de concurentă: “Eu te vreau la mine în echipă! Ai o voce de privighetoare și de aia m-am întors!”. Cristina a fost convinsă în cele din urmă și merge mai departe în #echipamoga.

Cristina Stroe

Diana Cazan a încheiat prima ediție a noului sezon Vocea României. O fire extrem de sensibilă, concurenta a interpretat melodia Clown, a emoționat și i-a impresionat pe Tudor, Smiley și Moga, care și-au întors scaunele pentru a o avea în echipa lor. Cei trei antrenori s-au luptat pentru Diana, dar ea l-a ascultat pe Smiley, care i-a spus: “Mi-a plăcut foarte tare interpretarea acestei piese! Te vreau în echipa mea!”. Astfel, Diana își continuă drumul în competiție în #echipasmiley.Diana Cazan

După prima ediție a celui de-al cincilea sezon Vocea României este egalitate de concurenți în cele patru echipe! Tudor, Loredana, Smiley și Moga au început să își formeze echipele și au câte doi concurenți cu care să meargă mai departe spre mult râvnitul trofeu.

Spectacolul va continua vinerea viitoare, cu o nouă ediție plină de emoție, suspans, reacții surprinzătoare și concurenți cu voci memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, intreaga zi

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Vineri, 5 aprilie, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu programele difuzate pe parcursul intregii zile, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, serialul “Povestea noastra”, dar si show-ul “Bravo, ai stil!” au fost in preferintele telespectatorilor.

Vineri, 5 aprilie, pe parcursul intregii zile, Kanal D a fost pe locul doi, pe toate categoriile de public. Postul TV a inregistrat 2,3% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, 1,3% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,8% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,131,6177
 Kanal D1,310,257
 Antena 11,310,157
WHOLE DAYRomania TV0,53,821
 Antena 30,32,615
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,226,7927
 Kanal D2,311,6403
 Antena 12,010,4359
WHOLE DAYRomania TV1,05,1178
 Antena 31,04,9172
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,725,4449
 Kanal D1,89,7171
 Antena 11,79,2162
WHOLE DAYAntena 31,26,3111
 Romania TV1,26,2110
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Productii de top, urmarite de sute de mii de romani;  “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”,  serialul “Povestea noastra” si “Bravo, ai stil!”

 

Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor, pe targetul Comercial si National, si pe locul doi, pe publicul din intreaga tara. Emisiunea prezentata de Andreea Mantea a inregistrat 1,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,3% cota de piata, pe segmentul de public All Urban. O medie de aproape jumatate de milion (436.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Puterea dragostei”.

Topul audientelor a continuat cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, care au tinut, in medie, in fata micilor ecrane peste 351.000 de telespectatori, in fiecare minut al difuzarii, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat in randul publicului de la orase, cat si in randul telespectatorilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu, au inregistrat 2,0% rating, si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,2% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial, cifre care au clasat statia pe locul doi, pe categoriile monitorizate.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,315,4416
 Kanal D2,013,0351
 Antena 11,912,2329
STIRILE KANAL D 12:00Romania TV1,17,2194
12:00-13:00Antena 31,06,8184
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV1,515,765
 Kanal D1,212,652
 Antena 11,212,050
STIRILE KANAL D 12:00Antena 30,88,033
12:00-13:00Romania TV0,43,916
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

Prime Time-ul de vineri, 5 aprilie, cu serialul “Povestea noastra”, difuzat in intervalul 20:00 – 23:05, a pozitionat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public din tara. Astfel, serialul turcesc a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de peste 1.2 milioane (1.263.000) de fanii din intreaga tara. In intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 7,1% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul National, 5,6% rating si 13,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,1% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial. Minutul de maxima audienta, atins la 20:11, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion si jumatate (1.585.000) de romani din intreaga tara.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV13,541,2577
 Kanal D4,112,6177
 Antena 12,57,8109
BIZIM HIKAYENational TV0,92,737
20:00-23:05DigiSport 10,72,130
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV15,135,41446
 Kanal D5,613,2541
 Antena 32,45,7235
BIZIM HIKAYEAntena 12,15,0204
20:00-23:05Romania TV1,33,0124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV16,035,62844
 Kanal D7,115,81263
 Antena 12,55,5443
BIZIM HIKAYEAntena 32,04,5358
20:00-23:05National TV1,63,4275
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

“Bravo, ai stil!”, cel mai urmarit show de fashion din Romania, a completat topul audientelor de vineri seara. In intervalul difuzarii show-ului prezentat de Ilinca Vandici, 23:00 – 1:10, Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat pe targetul Comercial, cat si pe cel National. Statia a inregistrat 1,5% rating si 6,9% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,7% rating si 7,4% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,836,6333
 Kanal D1,56,962
 Antena 11,35,954
BRAVO, AI STIL! Romania TV0,83,734
23:00-25:10National TV0,62,927
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,031,11234
 Kanal D1,77,4293
 Antena 11,67,1281
BRAVO, AI STIL! Romania TV1,56,6264
23:00-25:10Antena 31,04,5180
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending