Connect with us

AUDIENȚE TV

Prima ediție ”iUmor” din sezonul 5, lider de audiență pe publicul comercial

Concurenţii din fiecare ediţie care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Prima ediţie a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 19.59 și 22.24, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani!

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 10.6 puncte de rating și 22 % cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Kanal D cu o medie de 8.5 puncte de rating şi 17.6 % cotă de piaţă. Pro Tv a ocupat poziția a treia, cu o medie de 7.7 puncte de rating şi 15.9 % cotă de piaţă.

În minutul de aur, 20.18, aproape două milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!  

Şi în prime time, Antena 1 a condus clasamentul la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu 9 puncte de rating şi 19.6 % cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 8.5 puncte de rating şi 18.5 % cotă de piaţă.

 

Iata ce au prezentat concurentii!

După o încălzire ca la carte făcută de Micutzu, în prima ediție ”iUmor” din cel de-al cincilea sezon, juratul Mihai Bendeac a avut mari bătăi de cap din cauza Alinei Mihai, o concurentă venită chiar de la Londra. Cum tânăra era o prezență extrem de agreabilă, actorul s-a gândit că, din nou, unii ar putea crede că votul său ar putea fi influențat de acest factor. Ca urmare, juratul ”iUmor” a părăsit sala râzând: ”Eu o să votez și o să plec repede!”. ”Doamne, ce urâtă era… Nu puteam să mă uit la ea!”, a glumit apoi Mihai Bendeac cu Șerban Copoț.

Delia s-a amuzat și ea de situație și a lăudat-o pe Alina: ”Ești foarte senzuală, inteligentă, frumoasă. Bendeac nu te place deloc, ești perfectă!”. Așadar, Alina Mihai a primit cele trei voturi pozitive, iar dacă va fi votată și în aplicația ”iUmor”, Mihai Bendeac ar putea fi nevoit să retrăiască emoțiile și în finală.

Dan Constantinescu, pe numele de scenă DanȚuțu, face stand-up de câțiva ani, însă nu a reușit să îi convingă în totalitate pe cei trei jurați, așa că Mihai Bendeac i-a sugerat să continue câteva minute. Țuțu a profitat din plin de această ocazie pentru că a reușit să îi dea pe spate! ”Țuțu este talent nativ, este umorul pe care îl întâlnești zi de zi”, a remarcat Delia, în timp ce Cheloo a fost impresionat de faptul că bărbatul a avut curaj să povestească niște întâmplări nu neapărat confortabile din trecutul său.

Nu la fel de lin a mers prestația lui Mihai Marin, trubadurul care și-a încercat norocul și în sezonul trecut. Fost agent de securitate, acesta le-a povestit atunci juraților că s-a apucat de cântat la chitară din pasiune și chiar i-a propus atunci Deliei o colaborare. De această dată, Marin le-a prezentat juraților o melodie compoziție proprie și a reușit să le atragă atenția, însă nu și voturile. ”Domnul Marin trebuia să vină… nu știu dacă la X Factor, dar poate la un concurs de compoziție”, a fost de părere Delia.

Cât despre Judita Latigos sau ”El Tipo”, aceasta a reușit să uluiască atât jurații, cât și spectatorii și pe ceilalți concurenți. Artista de circ în vârstă de 30 de ani și-a intrat perfect în personajul creat – acela al unui bărbat cuceritor din țara sa natală, Venezuela. ”El Tipo” a declarat că este complet îndrăgostit de Delia! ”N-ai idee cât timp mi-a luat să ajung aici, să o caut pe Delia. Am venit pentru ea, sunt înnebunit după ea. Cu părul ei blond, ochii senini, curbele ei… Sunt nerăbdător să o văd! Sunt mort după Delia, mai mult decât după oricare alta și e prima dată când spun asta.  Voi face specialitatea mea, voi face numărul cu drag, fetei mele preferate. Apoi o să am un final fericit. Va fi o surpriză!”, a spus acesta, iar pe scenă i-a oferit flori și a invitat-o într-un joc periculos – ”triplul bici al morții”.

Când Cheloo și Mihai Bendeac au crezut că reprezentația s-a încheiat, Judita a început abia atunci să arate și latura reală a personajului său – cea feminină! Astfel, după o reprezentație languroasă, Judita a încheiat cu o reprezentație de tir cu lame. ”Știe să controleze foarte bine situația, să își prezinte numărul! Pentru noi e important să știi că tot numărul am crezut că ești un băiat de înălțime mică, venit aici să ne enerveze. Nu ne-am imaginat că ești femeie!”, a mărturisit la final Cheloo, iar cei doi colegi jurați au mărturisit și ei că au crezut 100% rolul jucat, astfel că au votat LIKE la unison.

La fel de generoși au fost și cu japonezii de la Yumbo Dump, care le-au dovedit încă o dată celor trei jurați că scena ”iUmor” nu a văzut încă orice e posibil.

Dacă unii concurenți își fac curaj înainte de a intra pe scena ”iUmor” și de a-și prezenta numărul japonezii au reușit o performanță în premieră. Simpaticii grăsuți din Tokyo, au adus cu ei doar un pulverizator de apă și două pompe de care s-au folosit pentru a-și pune la treabă… burțile și buricul, iar numărul lor a stârnit hohote de râs și ropote de aplauze, în timp ce Cheloo a râs cu lacrimi!

”Umorul japonez este aparte, se spune că europenii nu îl înțeleg, dar se pare că reacționează pozitiv la umorul pe care îl produceți în acea țară cunoscută pentru rigiditate, sobrietate. E numărul meu preferat, nu sunteți primii care călătoriți jumătate de planetă pentru a veni aici, dar pentru mine sunteți numărul 1!”, va mărturisi Cheloo încântat.

Delia a fost și ea uimită de ceea ce a văzut. ”Ideile acestea cred că îți vin când nu ai probleme. Cred că ei au o viață frumoasă! Să îți vină inspirația pe frecvența asta, trebuie să fii un om fericit!”, a concluzionat jurata.

Anul acesta, aspiranții la marele premiu “iUmor” au adus cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație, inedite și pentru jurați, dar și pentru telespectatorii care vor urmări și vor vota prestațiile din sezonul cu numărul cinci, în fiecare duminică, de la ora 20.00, la Antena 1.

Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 februarie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending