Connect with us

Emisiuni

Prima editie “Te pui cu blondele?” a fost lider de audienta la nivelul publicului national si urban. Cati telespectatori au urmarit show-ul?

Redactia Radar de Media

Published

on

Cel mai longeviv show de cultură generală din istoria televiziunii din România, “Te pui cu blondele?”, a început în forță cel de-al cincisprezecelea sezon.

Emisiunea prezentată de Dan Negru a fost, în seara de Sf. Ion, pe primul loc în topul audiențelor, atât la nivelul publicului din mediul urban, cât și la nivelul publicului din toată țara, și a adunat în fața micilor ecrane 2.081.000 de telespectatori, la nivelul publicului naţional, în minutul de maximă audienţă, 21.15.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost lider de audiență pe perioada difuzării emisiunii (20.30 – 23.10) cu 8 puncte de rating si 15,9 % cota de piată, în timp ce Pro TV se situa pe locul al doilea cu a 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,9 %.

De asemenea, Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 8,6 puncte de rating și o cotă de piață de 16,5 %, în timp ce următorul clasat, Pro TV, a obținut 7,8 puncte de rating si 14,8 % cotă de piață.

te pui cu blondele antena 1- 2015

În prima ediție “Te pui cu blondele?”, Maria Cârneci, nea Mărin și Cătălin Moroșanu au ieșit învingători “în lupta” cu “armata” celor 50 de blonde. Emisiunea, desfășurată sub semnul sărbătorii de Sf.Ion, a avut ca invitați-surpriză trei artiști care și-au aniversat aseară onomastica: Ion Besoiu, Ion Lăceanu și Oana Sîrbu. Dacă maestrul Besoiu și Oana Sîrbu au venit în platou pentru a le adresa câte o întrebare din cariera proprie Mariei Cârneci, lui nea Mărin, lui Cătălin Moroșanu și blondelor, Ion Lăceanu a fost invitat să cânte o melodie populară, acompaniindu-se, pe rând, la patru instrumente.

Și tot de Sf. Ion, la “Te pui cu blondele?”, adversarii blondelor au fost supuși la diferite provocări, cărora le-au făcut față cu brio: nea Mărin a trebuit să recunoască diferite instrumente muzicale, doar după sunetul emis de acestea, Maria Cârneci – o mare pasionată de pescuit – a trebuit ca, legată la ochi, să demonstreze că este o cunoscătoare a soiurilor de pește, doar la simpla atingere a acestora, iar Cătălin Moroșanu și-a măsurat puterile la skandenberg cu un student la… filosofie.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Foto Credit: Antena 1


Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending