Experienta spectacolului Kanal D a continuat aseara cu prima Gala a show-ului „Bravo, ai stil! All Stars”.
Noaptea incendiara, in care tema lansata celor 11 concurente a fost Salsa Party, a plasat Kanal D pe primul lor, pe toate targeturile analizate, in intervalul 23:30 – 25:30.
Pe Comercial, Kanal D a fost lider de audienta cu 3,5% Rating si 16,9% cota de piata. Si-a pastrat pozitia pe primul loc pe National, cu 3,8% Rating si 16,5% cota de piata, iar pe All Urban, cu 3,0% Rating si 13,5% Share. Minutul de aur, inregistrat la 23:32, a strans in fata micilor ecrane aproape un milion de telespectatori (965.0000).
Tabel cifre de audiente pentru toate categoriile de public: comercial, urban si national:
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 3,5 | 16,9 | 158 | |
Antena 1 | 3,5 | 16,7 | 156 | |
Pro TV | 3,1 | 15,0 | 140 | |
Bravo, ai stil! | TVR 2 | 1,0 | 4,9 | 45 |
23:30-25:30 | Romania TV | 0,9 | 4,1 | 38 |
AXN | 0,8 | 3,7 | 34 | |
Antena 3 | 0,6 | 2,8 | 26 | |
Pro Cinema | 0,5 | 2,4 | 23 | |
TVR 1 | 0,5 | 2,4 | 22 | |
Pro 2 | 0,4 | 2,0 | 19 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 27.01.2018 | ||||
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 3,0 | 13,5 | 294 | |
Antena 1 | 2,8 | 12,6 | 273 | |
Pro TV | 2,3 | 10,3 | 224 | |
Bravo, ai stil! | Romania TV | 1,9 | 8,2 | 179 |
23:30-25:30 | Antena 3 | 1,4 | 6,4 | 138 |
TVR 2 | 1,3 | 5,9 | 129 | |
TVR 1 | 0,7 | 3,3 | 71 | |
AXN | 0,7 | 3,1 | 67 | |
Pro Cinema | 0,4 | 1,8 | 40 | |
Prima TV | 0,4 | 1,8 | 40 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 27.01.2018 | ||||
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 3,8 | 16,5 | 674 | |
Antena 1 | 3,0 | 13,3 | 542 | |
Pro TV | 2,4 | 10,7 | 437 | |
Bravo, ai stil! | Romania TV | 1,6 | 7,0 | 285 |
23:30-25:30 | TVR 2 | 1,5 | 6,4 | 262 |
Antena 3 | 1,4 | 6,3 | 255 | |
TVR 1 | 0,7 | 3,0 | 122 | |
AXN | 0,6 | 2,8 | 115 | |
National TV | 0,6 | 2,6 | 105 | |
Prima TV | 0,6 | 2,5 | 103 | |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 27.01.2018 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL