Meciul de pregătire al tricolorilor lui Edi Iordănescu împotriva Naționalei Bulgariei a adus aproape 20.000 de spectatori pe stadionul Ghencea și milioane de români în fața micului ecran.
Transmisă în exclusivitate de Prima TV, partida a plasat postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever pe primul loc în audiențe la nivel urban și national.
Astfel, la nivel all urban, potrivit datelor Kantar Media, Prima TV a ocupat prima poziție cu 5,9 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%. Populația de la orașe, din targetul 18-54, a fost, de asemenea, captivată de meciul Naționalei de fotbal. În intervalul 21.30-23.30, Prima TV a fost lider de audiență, cu 4,75 puncte de rating și o cotă de piață de 16.6%.
La nivel național, partida împotriva Bulgariei a fost de mare interes pentru telespectatorii care au așteptat să vadă un meci bun al tricolorilor și o victorie. Meciul s-a încheiat doar cu un egal, însă interesul telespectatorilor a așezat Prima TV pe primul loc în clasament cu 4,86 puncte de rating și o cotă de piață de 13,86%. Prima TV a fost secondată de Antena 1 iar poziția a treia a fost ocupată de Pro TV.
În pregatirea turneului Euro 2024, România a jucat cu Bulgaria și, potrivit datelor Kantar Media, în minutul de aur (23:20) peste 1 milion de telespectatori urmăreau partida la Prima TV.