Connect with us

Campanie TV

Prima TV și destinațiaanului.ro te invită sa nominalizezi destinația anului 2022 în România

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Turismul este categoria pe care românii ar recomanda-o în cea mai mare măsură unor prieteni sau colegi, și asta datorită destinațiilor turistice cu un potențial excepțional din țară.

In 2021, la prima ediție a competiției au participat peste 100 de destinații din România, nominalizate de 18.000 de români. Titlul Destinația Anului 2021 a câștigat de Banatul Montan, în urma votului a peste 70.000 de români, iar Oradei i-a fost acordat Premiul Juriului. Celelalte patru destinații finaliste au fost Iași, Țara Maramureșului, Brăila si Delta Dunării. Toate finalistele au beneficiat de emisiuni de promovare pe Prima TV și de acțiuni consistente in mediul online (social media, influenceri si bloggeri de turism), competiția având peste 6 milioane de vizualizări.  Ediția 2022 vine cu ambiția de a dubla aceste rezultate și aduce noutăți in trei direcții majore.

Sursa: Raportul Pareto www.paretoreport.ro

Prima noutate se referă la introducerea a două categorii in competiție: City Break și Localități Turistice. La categoria City Break pot concura localități clasificate ca municipii, iar la categoria Localități Turistice pot concura stațiuni sau localități cu populație mai mica de 20000 de locuitori.

A doua noutate este legată de introducerea unei etape pe regiuni istorice. Astfel în urma nominalizărilor si a votului juriului, se vor acorda titluri de „Destinația Anului” celor mai atractive localități din Transilvania (inclusiv Banat, Crișana si Maramureș), Moldova (inclusiv Basarabia si Bucovina) si Muntenia (inclusiv Oltenia si Dobrogea). Destinațiile câștigătoare se vor confrunta apoi în finala națională pentru titlul Destinația Anului in România, beneficiind de promovare TV si in mediul online.

A treia noutate este introducerea unor criterii de eligibilitate pentru destinațiile participante, din care cel mai important este profesionalizarea. Condiția profesionalizării implică existența unei organizații locale cu obiective in promovarea destinației, care să își asume participarea. Este o condiție fără de care nu poate exista performantă sustenabilă, indiferent de entuziasmul local. „În mod firesc, Alianța pentru Turism este partener strategic al acestei competiții, asigurând astfel statusul de reper pentru întreaga industrie de turism. Un astfel de proiect poate creștere notorietatea unor zone reper din România, pe care nici noi, românii, nu le cunoștem suficient de bine. Cum altfel am putea să le promovăm și să ducem povești despre acestea peste granițe? O astfel de competiție poate fi și o motivație în plus pentru autorități, ca să activeze resurse locale pentru a da o altă dinamică turismului din zonele nominalizate”, a declarat Daniel Mischie, Președinte APT.

Suntem convinși că promovarea turismului intern (România pentru români) trebuie să rămână o prioritate strategică, din 3 motive: vizitarea și cunoașterea destinațiilor din România contribuie major la sentimentul de apartenentă și coeziune națională, turismul intern are un impact financiar pozitiv, care rămâne în Româniam, o destinație care crește intern are și șanse mai mari de a atrage turiști internaționali. Dar, în același timp, nu e suficient doar să ai o destinație frumoasă pe care să o promovezi. „Călătorii caută experiențe. Iar o experiență turistică necesită de fapt investiții, profesionalism, calitate. Într-un cuvânt: PERFORMANȚĂ. Performanța se dezvoltă prin competiție, de unde și misiunea competiției Destinația Anului: Susținerea comunităților locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc!” a declarat Dragos Anastasiu, Presedinte al Juriului competitiei.

De luni, 07 martie, incepe prima etapa a competitiei din acest an, cea in care platforma www.destinatiaanului.ro și Prima TV adresează tuturor românilor un îndemn simplu: “Hai să ne cunoaștem țara”! si îi invită să nominalizeze cele mai frumoase destinații din Romania pe www.destinatiaanului.ro. Numărul nominalizărilor va conta pentru 2/3 din punctaj. Etapa se va încheia cu votul juriului si desemnarea Destinațiilor Anului în Transilvania (incluzând Banat, Crișana, Sătmar și Maramureș), Moldova (incluzând Bucovina si Basarabia) sau Valahia (incluzând Dobrogea). Îndemnul platformei online www.destinatiaanului.ro  este: “Călătorește! In 2022, alege să vizitezi România!”

Mai multe detalii despre campanie in Regulamentul campaniei, pot fi accesate pe https://www.destinatiaanului.ro/ 

ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!

Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a doua ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Alianța Pentru Turism, introducerea unei jurizări extinse in două etape (pe regiuni si națională) și o dublare a intensității comunicării.

Advertisement

Despre Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere.

Alianța pentru Turism reprezintă un rezervor imens de competențe și expertiză, membrii componenți reprezentând toate sectoarele din turism (inclusiv asocieri public-private care îndeplinesc rolul de management al destinațiilor turistice începând cu anul 2005), pe care îl pun la dispoziția autorităților centrale și locale în consultările, dezbaterile și întâlnirile pe care le au cu acestea, în vederea accelerării dezvoltării turismului, creșterea calității serviciilor din turism, creșterea procentului pe care îl reprezintă direct și indirect turismul în PIB-ul României, micșorarea deficitului balanței  comerciale din turism și profesionalizarea promovării României pe plan extern.

Mulțumim sponsorilor si partenerilor care s-au alăturat Destinației Anului, ediția 2022:

Destinația Anului a fost de la prima ediție răcorită de Ursus Cooler (ursuscooler.ro). Leaderul categoriei mixurilor de bere continuă călătoria alături de echipa noastră de exploratori.

In această ediție, competiția beneficiază parteneriatul Băncii Comerciale Române (bcr.ro). BCR susține Destinația Anului pentru a da #incredere comunităților în potențialul lor.

FRINCKS (frincks.ro) este un magazin online de băuturi fine. Whisky, vin, cognac, spumante si multe alte răsfățuri pe care sa le savurezi în orice destinație.

Parteneri media: PrimaTV (primatv.ro), News.ro, Profit.ro, Urban.ro, telekomsport.ro, Adevarul.ro, Radio Itsy Bitsy (itsybitsy.ro), Cezar Dumitru (imperatortravel.ro), Dana Gonț (danagont.ro), Eddie Tone (tuktuk.ro), Valize Vesele (https://www.instagram.com/valizevesele.ro/).

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending