Connect with us

BAZAR

Primăvara aceasta călătorim în „Zootropolis”

Avatar

Published

on

 

Filmul „Zootropolis” este distribuit de Forum Film România şi va avea premiera pe 4 martie 2016, fiind distribuit în format 3D, atât în varianta subtitrată, cât și în cea dublată.

Metropola modernă a mamiferelor din Zootropolis este un oraș ca nici un altul. Cuprinzând cartiere de locuinţe precum luxosul Sahara Square sau glacialul Tundratown, reprezintă o încrucişare de rase, unde animale din fiecare mediu trăiesc laolaltă – un loc unde, indiferent ce eşti, de la cel mai impunător elefant la cel mai mic şoricel, poţi deveni orice. Însă când ofiţerul începător Judy Hopkins (vocea lui Ginnifer Goodwin) ajunge în oraş, ea îşi dă seama că a fi primul iepuraş într-o echipă de poliţie formată din animale mari şi puternice nu e atât de uşor. Hotărâtă să-şi dovedească valoarea, ea profită de ocazia de a rezolva un caz, chiar dacă asta înseamnă să se asocieze cu vulpoiul şarlatan şi bun de gură Nick Wilde (vocea lui Jason Bateman), pentru a desluşi misterul.

Moştenirea Disney

În cei 92 de ani de istorie, Walt Disney Animation Studios a creat o moştenire legendară de filme cu animale vorbitoare – de la „Steamboat Willie”, scurtmetrajul de debut al lui Mickey Mouse, la „Bambi”, „Dumbo”, „Cartea Junglei”, „Robin Hood” şi „Regele Leu”. Disney se întoarce în lumea animalelor cu cel de-al 55-lea film al studiourilor: „Zootropolis”. „Cu toţii am crescut urmărind extraordinarele filme Disney cu animale, cufundându-ne în acele lumi. Filmul meu preferat din copilărie a fost «Robin Hood» şi am vrut să onorăm acea moştenire, dar într-un abordare nouă şi diferită. Am început să ne întrebăm cum ar arăta o metropolă a mamiferelor dacă ar fi creată de animale. Iar această idee a fost extrem de interesantă pentru noi”, spune regizorul Byron Howard.

Cel mai mare star pop… din Zootropolis

Vedeta internaţională Shakira îşi împrumută vocea premiată cu Grammy lui Gazelle, cel mai mare star pop din Zootropolis. Shakira interpretează melodia originală a filmului, „Try Everything”, scrisă de artista Sia şi duoul de compozitori Stargate. „Gazelle întruchipează cu adevărat spiritul oraşului, unde oricine poate deveni orice. Mesajul ei este unul al speranţei, includerii, prieteniei şi camaraderiei”, spune regizorul Rich Moore. „Sunt recunoscătoare că am fost parte din acest proiect extraordinar. Filmul este minunat, amuzant, inteligent, antrenant şi îl lasă pe spectator cu un mesaj grozav şi o inimă plină de bucurie”, a declarat Shakira.

Animalele din Zootropolis

Compus din cartiere care celebrează diferite culturi, Zootropolis este un oraş ca nici un altul. Există elegantul Sahara Square pentru animalele deşertului, Tundratown pentru urşii polari şi elani, căldurosul şi umedul Rain Forest District, Little Rodentia pentru cele mai mici mamifere şi Bunnyburrow pentru milioanele şi milioanele de iepuraşi. Zona de centru, Savanna Central, reprezintă locul unde o varietate importantă de mamifere din toate mediile se întâlnesc.

Producătorii filmului au conceput şi au construit vasta şi detaliata lume din Zootropolis, populând-o cu 64 de specii diferite de animale uimitoare din lumea reală, însă aceste animale vorbesc şi poartă pantaloni. „Echipa a petrecut 18 luni doar cercetând animalele. Ne-am întâlnit cu experţi ai animalelor din întreaga lume şi am călătorit peste 14.000 km în Kenya, Africa, pentru două săptămâni în care ne-am familiarizat profund cu personalitatea şi comportamentul animalelor. Am vrut ca fiecare specie să fie veridică şi bazată pe purtarea lor reală”, spune producătorul Clark Spencer. Pe lângă călătoria în Africa, echipa a petrecut timp la Regatul Animalelor de la Disney şi la Parcul Animalelor Sălbatice din San Diego, precum şi intervievând mai mulţi experţi şi vizitând Muzeul de Istorie Naturală din Los Angeles County. „Am studiat modul în care interacţionează în sălbăticie, cum socializează şi cum sunt construite comunităţile lor individuale în lumea naturală”, spune regizorul Byron Howard.

„Am constatat că majoritatea animalelor, 90%, constituie pradă, numai 10% fiind prădători. Astfel că, deşi am crezut dintotdeauna că prădătorii conduc regatul animalelor, aceştia reprezintă, de fapt, minoritatea. Am vorbit cu antropologi şi sociologi şi am privit în urmă la istoria umană – ori de câte ori am avut o majoritate şi o minoritate, au apărut probleme sociale. Am observat că animalele din toate speciile au tendinţa de a sta alături de animale care li se aseamănă, găsind refugiu şi protecţie în interiorul grupurilor lor individuale şi evitând animalele care sunt diferite”, adaugă Howard. Astfel, cercetarea i-a condus pe realizatorii filmului înspre o poveste care porneşte de la stereotipuri şi prejudecăţi. „Am folosit aşteptările publicului legate de anumite animale şi relaţiile dintre ele – iepurele şi vulpea, leul şi oaia – şi le-am întors pe dos”, spune scenaristul Jim Reardon.

Cele 6 mari cartiere din Zootropolis

Zootropolis pamflet

Pentru a crea Zootropolis, artiştii designeri s-au inspirat de la oraşe precum New York şi Londra, împletind peisaje urbane tradiţionale cu influenţe globale şi elemente animale. Spre exemplu, în Tundratown există domuri în formă de ceapă, amintind de arhitectura rusească, iar staţia de tren din Zootropolis are o grădină tropicală interioară inspirată de staţia de tren Atocha din Madrid, însă cu turnuri în formă de coarne. Având un climat central apropiat de cel al Californiei de Sud, Zootropolis include zone climatice artificiale, pentru a putea acomoda o varietate de locuitori. După cum spune designerul de producţie David Goetz: „Ne-am întrebat cum putem pune tundra şi deşertul unul lângă celălalt. Ei bine, răspunsul e simplu. Construieşti un perete masiv de aer condiţionat care separă cele două medii. La fel ca aparatele noastre de aer condiţonat, o parte suflă aer rece, răcorind Tundratown, iar cealaltă parte suflă aer fierbinte, pentru a încălzi Sahara Square”.

Zootropolis” de la Walt Disney Animation Studios este o comedie de aventuri regizată de Byron Howard („Tangled”, „Bolt”) şi Rich Moore („Wreck-It Ralph”, „The Simpsons”) şi co-regizată de Jared Bush („Penn Zero: Part-Time Hero”). Doi dintre regizori au filme nominalizate la Oscar: Howard a regizat filmul Disney din 2008 „Bolt”, iar Moore a regizat aventura din 2012 „Wreck-It Ralph”, care a fost produsă de Clark Spencer, producătorul „Zootropolis”. Din distribuţie mai fac parte, printre alţii: Idris Elba, J.K. Simmons, Nate Torrence, Jenny Slate, Tommy Chong, Octavia Spencer, Bonnie Hunt, Don Lake.
Printre cei care dau vocile personajelor în varianta dublată a filmului se numără: Mihai Dobrovolschi (Nick Wilde), Tily Niculae (Bellwether / Talangă), Sânziana Tarţa (Judy Hopps), Mihai Barangă (Chief Bogo / Şeful Bogo), Andrei Huţuleac (Clawhauser / Gheruţă), Delia Nartea (Bonnie Hopps), Ion Grosu (Stu Hopps), Florian Ghimpu (Yax), Zoltan Butuc (Mayor Lionheart / Primarul Inimă-de-Leu), Lavinia Şandru (Gazelle).

Zootropolis

 

 

Comentarii

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Vlad Avarvari sare în ajutorul artiștilor din România

Avatar

Published

on

    Jurnalistul independent Vlad Avarvari, cunoscut ca fiind “băiatul care a revoluționat învățământul românesc” , a publicat ieri un mesaj de susținere pentru toți artiștii din România. De asemenea, Vlad este student la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, iar la doar 20 de ani a ajuns să fie PR-ul mai multor artiști cunoscuți de la noi, printre care artista AVA, vloggerița Miru și proiectul Shoeba, de mare succes în străinătate.

 

Totodată, tânărul jurnalist, are o experiență de mai bine de 2 ani în acest domeniu, colaborând în trecut și cu redații de mare renume de la noi, precum DigiFm, Evenimentul Zilei, Radio România Actualități și TVR.

 

Mesajul publicat de Vlad Avarvari a fost:

 

                         Cât de respectați sunt artiștii români în propria țară?

Artiștii români încep să resimtă nepăsarea instituțiilor publice de profil cu privire la situația prin care de altfel și industria muzicală din România trece.Lipsa de evenimente, concerte, lipsa de promovare a pieselor atât la radio, cât și la tv, le îngreunează și mai mult viața artiștilor noștri, care nu prea mai au venituri..

De asemenea, acești artiști români plătesc statului taxe uriașe de sănătate, pensii, impozite pe venit și multe altele.În aceast caz, statul știe doar să ia și nu știe să ocrotească, un fel de “INTER ARMA SILENT MUSAE”, așa cum este celebra expresie latină.

Asta se întâmplă și în cazul artiștilor și caselor mari de discuri, dar despre artiștii noi, la început de drum sau care nu au piese pe radio, cu ei ce se întâmplă?Iar despre casele mai mici de producție, despre producătorii muzicali, cu ei ce se va întâmpla în acestă perioadă?Cine îi sprijină, daca și până acum au făcut-o tot pe cont propriu sau din investițiile personale?

Acest coronavirus, nu a afectat doar câteva domenii, ci și industria muzicală!!

A fi actor, producător muzical, compozitor, interpret, poet, textier, inginer de sunet, sound designer, creator de conținut sunt meserii recunoscute de statul român, la fel cum sunt și alte meserii liberale, cum ar fi meseria de jurnalist independent, avocat, contabil și multe alte meserii independente care nu sunt luate în seamă și pentru care nu s-a comunicat nicio măsură concretă de sprijin, din partea Guvernului.

În timp ce o mulțime de organizații neguvernamentale din SUA și Europa, plus o serie de organisme de gestiune colectivă au luat măsuri pentru a susține artiștii cu măsuri clare și cu fonduri substanțiale, organismele de gestiune a drepturilor de autor din România, precum UCMR și Credidam nu anunță nimic.

Având în vedere că și sumele încasate de aceștia până acum erau derizorii, ne așteptăm ca de acum încolo să fie și mai greu.Mulți se vor reprofila, ceea ce nu este normal, într-o țară care face parte din U.E!

Muzica și arta sunt vitale pentru artiștii noștri, dar și pentru publicul larg.Haideți să-i susținem pe artiști cu un share la această postare, pentru ca mesajul să ajungă unde trebuie!!

Totodată, aș vrea să ne gândim împreună la următoarea întrebare:

Cum ar fi o singură zi în România fără să auzim nici o melodie?

 

P.S:Acest articol urmeaza sa fie postat si pe site-ul www.ideaman.ro cand acesta va fi disponibil.

 

Sursa: facebook.com/ideaman.ro

 

Imediat după publicarea articolul pe Facebook, Vlad a ținut să posteze o fotografie și pe contul de Instagram, lângă care a scris:”Am gândit și am scris acest articol pentru susținerea artiștilor din România”.

Reacțiile nu au încetat să apară, iar mai multe vedete i s-au alăturat, printre care: Claudia Pavel, Adrian Sînă, Anda Adam, Nicoleta Nuca, Amna, Oana Radu, Raluca Tănase de la Bambi, Giulia, Ioana Ignat și mulți alții.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0