Primele inscrieri din Grand Spoof – parodii pentru Delaco, Gilette, Orange si Salvati Rosia Montana

1
610

Toti pasionatii de publicitate mai au timp pana pe 15 iulie sa inscrie un spoof in competitia care le poate aduce premii in valoare de 7.000 RON si recunoasterea industriei de publicitate: cele mai bune spoofuri vor fi proiectate pe 18 august in cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel.

Pana acum, in competitie au fost aprobate spoof-uri care reinterpreteaza spoturi publicitare pentru branduri precum Delaco, Gillette, Orange sau Salvati Rosia Montana.

In spoof-ul “Miez de Lapte” regasim generatia tanara gustand din bunatatile de la Delaco impreuna cu albumele lui Florin Salam.

Spoof-ul Orange ilustreaza doua intamplari amuzante din metrou, fiecare cu cate un final diferit.

Pana acum, cei mai multi s-au simtit inspirati de spotul “Salvati Rosia Montana”, realizand spoof-uri cu diferite mesaje sociale, pe care le puteti vedea aici, aici si aici.

Toti cei care vor sa se razbune pe o reclama care nu le-a placut sau sa reinterpreteze reclame care i-au impresionat, mai au timp sa isi inscrie lucrarea pana pe 15 iulie, ora 23.59, pe platforma The Creator la urmatorul link: www.thecreator.ro/GrandSpoof2012. Tot la aceasta adresa sunt disponibile mai multe informatii despre competitie, lucrarile admise, precum si regulamentul Grand Spoof 2012.

Jurizarea va avea loc in perioada 18 iulie – 8 august 2012, cand lucrarile vor fi evaluate pe de o parte de personalitati din domeniul publicitatii si al comunicarii si de catre publicul larg, pe de alta parte, care poate vota lucrarile favorite prin intermediul paginii de competitie www.thecreator.ro/GrandSpoof2012.

Cele mai bune 2 parodii inscrise vor fi premiate cu 4.000 de lei brut (premiu oferit de juriul profesionist) si cu 3.000 de lei brut (premiu oferit in urma votului online).

Editia din acest an este sustinuta si va fi prezenta pe 220.ro, intr-o sectiune speciala dedicata competitiei.

Ce este un spoof?

Un spoof, in cadrul aceste competitii, este definit ca o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre IQads

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania, inclus in portofoliul Blue Idea, din care face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania

Comentarii