Connect with us

BUSINESS

Principalele caracteristici ale unei firme de transport agabaritic

Published

on

 

Ultimele decenii au aratat ca transporturile au inceput a fi considerate un element cheie in strategiile de dezvoltare, atat a intreprinderilor producatoare, cat si a celor care activeaza in domeniul de comercializare a marfurilor diverse. Acest lucru se datoreaza implicatiilor pe care le au in stabilirea imaginii, dar si a competivitatii acestor intreprinderi, in special pe piata internationala.

Transporturile de marfuri ocupa un loc esential in activitatea economica, prin rolul lor de a deplasa marfurile de la expeditor la beneficiar si prin legatura permanenta pe care o asigura intre activitatea de productie cu cea de desfacere, atat pe pietele interne, cat si pe cele internationale.

Nevoia de a solicita solutii de transport pentru marfuri de dimensiuni mai mari este tot mai frecvent resimtita in randul societatii de astazi, iar acest lucru trezeste interesul fata de infiintarea unui numar tot mai mare de firme care se ocupa de o astfel de activitate. Acest lucru determina ca optiunile sa fie numeroase, iar alegerile tot mai dificil de realizat.

HCSpedition.ro este o firma de transport, renumita pe piata de profil pentru serviciile de inalta calitate pe care le asigura in domeniu. Pentru ca alegerea unei companii de transport agabaritic sa fie facuta cu maxima responsabilitate, este esential ca anumite caracteristici sa se regaseasca in descrierea acesteia. Iata, asadar, cateva dintre calitatile ce recomanda serviciile oferite de HCSpedition.ro.

Experienta

Experienta este definitorie intr-un domeniu ca acesta, mai cu seama atunci cand vine vorba de manipularea marfurilor, intrucat o asemenea misiune implica profesionalism si atentie. Trebuie avuta mereu in vedere verificarea atenta a echipamentelor ce urmeaza a fi utilizate si asigurarea asupra faptului ca transportul este efectuat doar de catre soferi responsabili si care prezinta experienta in domeniu.

Rapiditate

Traim in secolul vitezei, iar acest lucru se resimte in fiecare domeniu de activitatea. Expedierea unor marfuri trebuie sa implice si o livrare rapida la destinatar. Acest lucru este foarte important, intrucat exista cazuri in care realizarea unui transport intr-un timp mai rapid poate face o diferenta uriasa intre rezultate satisfacatoare si consecinte nefavorabile. Un interval de timp trebuie convenit intre parti, in care este recomandat ca un transport agabaritic sa fie finalizat. HCSpedition.ro trateaza aceasta problema cu mult profesionalism si implicare, discutand de la inceput cu clientul si stabilind o intelegere vis a vis de fiecare detaliu legat de serviciul de transport oferit.

Asigurarea transporturilor agabaritice

Indiferent daca este vorba de o valoare mai mica sau mai mare a transportului, garantia faptului ca marfa este asigurata reprezinta un detaliu obligatoriu. Poate fi considerat unul din factorii cei mai importanti, de care trebuie sa se tina cont intr-o astfel de alegere.

Greseala de a colabora cu firme care nu detin autorizatii pentru toate tipurile de transport poate crea efecte destul de grave asupra celui care urmeaza sa utilizeze marfa trimisa spre livrare. Cu toate ca poate parea un aspect formal, primirea garantiei ca marfa este asigurata, indiferent de tipul incarcaturii sau de valoarea sa, este un criteriu primordial in alegerea unei firme de transport.

Capacitatea de a pregati corespunzator transportul ce urmeaza a fi efectuat

Avand in vedere dimensiunile si greutatea incarcaturii, fiecare transport agabaritic va trebui sa fie efectuat in conditii responsabile si numai dupa ce exista siguranta asupra faptului ca marfa nu va fi supusa niciunui risc. Intai de toate, este important sa se stabileasca parametrii de care depinde nivelul de siguranta al transportului. In acest fel, greutatea si dimensiunile devin aspecte esentiale, reprezentand elementele de la care este demarata intreaga procedura de pregatire si de organizare.

De asemenea, este recomandat sa fie luate in considerare si anumite detalii ce tin de latimea specifica a marfurilor, lungimea pe care o prezinta si inaltimea. Sunt masuratori si examinari obligatorii de efectuat pentru a cunoste cu certitudine cum urmeaza a se proceda in continuare si care este tipul de autovehicul corespunzator acestuia. In vederea garantarii unui transport sigur, echipamentele joaca si ele un rol important. HCSpedition.ro se evidentiaza prin faptul ca dispune de echipamente si mecanisme avansate si de inalta calitate, ce contribuie la manevrarea marfurilor in conditii optime.

Realizarea unui transport agabaritic trebuie sa indeplineasca toate criteriile legale si cele ce tin de siguranta marfurilor. HCSpedition pune un mare accent pe aceste aspecte, motiv pentru care rezultatele oferite de aceasta firma se remarca prin profesionalism si seriozitate.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Cele mai importante avantaje ale externalizarii serviciilor de contabilitate

Published

on

 

Toate afacerile au nevoie de servicii de contabilitate, iar importanta si obiectivele contabilitatii s-au dezvoltat foarte mult in ultima vreme. Contabilii nu au doar sarcina de a tine evidente pentru firme, ci trebuie sa faca analize profunde, sa gestioneze reclamatiile si rectificarile si sa ramana mereu pliati pe legile existente. Contabilitatea poate fi ridicata la nivel de arta si stiinta simultan. Fiecare contabil are modul sau de lucru si abordarea specifica a fiecare probleme.

Specialistii de la Keez.ro ofera toate explicatiile necesare pentru antreprenori, astfel incat acestia sa inteleaga de ce este important sa lucreze cu firme de contabilitate cu experienta in domeniu, in orice problema.

Importanta colaborarii cu specialistii in contabilitate

In primul rand, contabilitatea tine de monitorizarea si inregistrarea tuturor tranzactiilor facute de o firma. Este important sa fie mentinuta o baza de date in care se afla evidenta tuturor lucrurilor ce trebuie analizate pe viitor. Aceste date vor ajuta antreprenorul sa anticipeze castigurile si sa faca planuri de viitor pe baza acestora. De asemenea, evidenta tinuta corect ajuta la determinarea unui comportament specific al cumparatorului, pe baza caruia sa fie ajustat planul de marketing.

Avantajele serviciilor de contabilitate

Indiferent daca este vorba despre servicii de contabilitate in Bucuresti sau servicii de contabilitate in oricare alta localitate, beneficiile sunt de fiecare data aceleasi:

  • Antreprenorul are posibilitatea de a vedea date structurate cu cheltuieli si incasari;
  • Pe baza rapoartelor realizate de firma de contabilitate, antreprenorul poate face planuri pentru viitor;
  • Atunci cand au loc inspectii ANAF sau ale altor organe competente, antreprenorul se va prezenta cu toata documentatia necesara la zi, realizata corect;
  • Vor fi evitate amenzile din partea institutiilor statului;
  • Impozitele si celelalte dari catre stat vor fi platite la timp;
  • Bilantul este realizat corect;
  • Antreprenorul are toate materialele necesare pentru a preveni anumite situatii de criza ce pot sa apara.

Serviciile de contabilitate determina si modul in care veniturile si castigurile pot fi marite, sau modul in care pot fi diminuate cheltuielile. Daca un cont personal poate fi tinut sub control cu usurinta de care o persoana neavizata, contul dublu specific unei firme este dificil de gestionat si complex. Sistemul contabil este folosit pentru inregistrarea si analizarea banilor sau a finantelor care trebuie sa fie tranzactionate.

Toate informatiile si datele oferite de contabilitate sunt utilizate de mai multe persoane. Investitorii, reprezentantii unitatilor fiscale si guvernamentale, creditorii, sunt persoane interesate de aceste informatii. Este obligatoriu pentru fiecare companie si persoana juridica sa prezinte in fiecare an informatii cu privire la anul trecut. Acest raport este folosit pentru a dovedi evidenta fiscala si calculeaza toate indatoririle unei firme. Tot pe baza acestor informatii, o banca poate sau nu sa ofere un credit companiei.

Pentru locuitorii capitalei, care cauta servicii de contabilitate Bucuresti, Keez.ro este una dintre cele mai bune optiuni. Compania se bazeaza pe o echipa formata din persoane cu experienta vasta in domeniul contabilitatii, care s-au confruntat de-a lungul carierei cu toate posibilele probleme si situatii in care se poate regasi o firma.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Pungi hârtie vs pungi de plastic. Avantaje și dezavantaje

Published

on

 

Când îți pasă de mediul înconjurător te gândești chiar și când folosești pungile. Tu folosești pungi hârtie sau pungi de plastic?

Materialele plastice au devenit o mare problemă a mediului înconjurător de câțiva ani. Cei de la International Paper ajută!

Pungi de plastic, PET-uri, bețișoare de urechi și multe alte  materiale din plastic au invadat Pământul. Dorința universală este de a elimina ușor ușor aceste probleme. Internaționa Paper a început deja asta prin producția de pungi de hârtie.

Compania a fost înființată în anul 2000 și are produse însoțite de certificate de conformitate aprobate de Ministerul Sănătății. Aceștia comercializează tot ce ține de hârtie, dar și pungi din hârtie.

Ce poți comanda de la International Paper?

De la această companie vă puteți achiziționa chiar și online diverse modele de pungi hârtie cu mâner decupat, cu mâner răsucit sau cu mâner aplicat tip bandă :

-Pungi hârtie Kraft natur

-Pungi hârtie Kraft alb

-Pungi hârtie colorate

-Pungi  hârtie cu model

-Pungi hârtie personalizate

Cu cine colaborează International Paper?

International Paper colaborează cu unele dintre cele mai mari companii printre care enumerăm cele mai importante: Auchan, Cora, Carrefour, Cărturărești, KFC, MCDonalds, Henkel.

 

Avantaje pungi hârtie

-pungile de hârtie sunt un mod potrivit pentru a ambala diverse produse alimentare sau nealimentare. Aceasta le protejează mult mai bine decât o pungă de plastic.

-punga de plastic este foarte recomandată pentru a promova un anumit brand.

-folosim pungi hârtie pentru că sunt realizate din materiale biodegradabile.

-produsele de patiserie se mențin mult mai bine ambalate în pungi de hârtie decât în acelea de plastic.

-pungile de hârtie au o masă proprie mică. Acestea se pot modela după forma și mărimea produsului de ambalat.

-pe pungile de hârtie putem nota cu ușurință diverse inscripții fără a aplica o altă etichetă.

-pungile de hârtie sunt recomandate și pentru a proteja natura. Evitând pungile de plastic aduci un aport considerabil mediului înconjurător.

De ce să folosim pungile de hârtie în defavoarea pungilor de plastic?

Pungile de plastic la fel ca și alte materiale plastice foloite și aruncate la gunoi poluează planeta foarte tare. Majoritatea dintre ele nu pot fi reciclate din cauza faptului că blochează aparatele.

Pentru că nu sunt biodegradabile, o dată ajunse în natură, pungile de plastic sfârșesc în apele râurilor apoi ajungând în mări și oceane. Animalele marine pot suferi accidente mortale din cauza lor.

Atunci cânnd utilizăm pungi din hârtie, nu doar că sunt mult mai plăcute vederii, dar sunt și recomandate pentru protejarea mediului înconjurător.

Un aport considerabil l-au adus cei de la International Paper prin producția de ambalaje din hârtie. Aceștia încurajează utilizarea din ce în ce mai des a pungilor de hârtie în detrimentul celor de plastic.

Companiile mari cu care aceștia lucrează au adoptat cu ușurință aceste ambalaje reutilizabile și asta datorită profesionalismului de care au dat dovadă International Paper.

Pe aceste materiale biodegradabile cum sunt pungile de hârtie poți inscripționa orice element grafic dorești.

Atunci promovarea ta va fi una de succes, iar clienții vor fi mulțumiți din toate punctele de vedere.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Simona Halep, încrezătoare într-un nou succes la Roland Garros

Published

on

 

Am intrat în linie dreaptă către startul celui de-al doilea turneu de Grand Slam din 2019. Programat în perioada 26 mai-9 iunie, în complexul Roland Garros, de la Paris, Openul Francez este unul din cele mai prestigioase evenimente sportive ale anului, fiind cu atât mai interesant pentru noi, cu cât Simona Halep a reușit să câștige trofeul în 2018, iar în acest an este creditată din nou cu prima șansă.

Învinsă de Kiki Bertens în finala turneului de la Madrid (11 mai 2019), Halep a ratat startul în ultimul turneu programat înainte de Roland Garros, fiind eliminată în turul 2 al turneului de tenis de la Roma de cehoaica Marketa Vondrousova. Partea bună este că, în urma eliminării premature, Simona are parte de câteva zile de odihnă în plus, putând fi în cea mai bună formă la Paris, acolo unde va încerca să își apere titlul cucerit anul trecut. La revenirea în țară, sportiva româncă a declarat că, în ciuda unor mici probleme medicale apărute în meciul din Italia, este încrezătoare și optimistă în ceea ce privește Openul Francez, ce se apropie cu repeziciune.

„Sunt ok, nu am nicio problemă gravă la picior. A fost puțin contractat, din cauza oboselii. Săptămânal sunt motivată. Acum sunt puțin obosită, dar am timp să mă recuperez și abia aștept să merg la Paris. Chiar mă bucur că pot să petrec câteva zile libere acasă. Întotdeauna vin acasă să îmi reîncarc bateriile și de această dată sunt mai multe zile, ceea ce este un lucru bun….Nu pot anticipa nimic. Fiecare meci e diferit, fiecare zi e diferită. Voi merge cu încredere și să vedem ce va fi. Din partea mea sunt așteptări normale, o să încerc să gestionez lucrurile cât se poate de bine și să fac un rezultat bun, așa cum îmi doresc. Nu am spus că sunt favorită niciodată. Toate jucătoarele practică un tenis foarte bun. Nivelul de Top 10 e foarte ridicat, toată lumea poate câștiga un turneu. Sunt bine, mă simt bine și am jucat bine la Madrid. Acum, să vedem”, a declarat Simona Halep potrivit gandul.info.

 

 Simona Halep, favorită numărul 1 la French Open

Înainte cu doar câteva zile de startul turneului, Simona Halep este pe locul 1 în topul favoritelor din oferta de pariuri Roland Garros 2019 afișată la agențiile online, fiind urmată de Naomi Osaka (actualul numărul 1 mondial) și Kiki Bertens (cea care a învins-o pe Halep în finala de la Madrid 2019). Dar iată cum arată în acest moment topul primelor 10 favorite în Franța, cu precizarea că pot surveni modificări ale cotelor în orice moment.

  1.  Simona Halep – cota 5.00
  2.  Naomi Osaka – cota 10.00
  3.  Kiki Bertens – cota 10.00
  4.  Garbine Muguruza – cota 12.00
  5.  Serena Williams – cota 12.00
  6.  Sloane Stephens – cota 13.00
  7.  Petra Kvitova – cota 13.00
  8.  Elină Svitolina – cota 15.00
  9.  Bianca Vanessa Andreescu – cota 18.00
  10.  Karolina Piskova – cota 20.00

La Roland Garros 2019, câștigătorii de la simplu masculin și feminin vor primi câte 2.3 milioane de euro, în timp ce învinșii din finală vor pleca acasă cu câte 1.18 milioane de dolari. Pe lângă premiile în bani, cei doi câștigători vor fi creditați cu câte 2.000 de puncte ATP / WTA.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending