Televiziune
PRO TV a anunțat recalibrarea publicului țintă: targetul comercial urmând să fie Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD!

În cadrul evenimentului de lansare a grilei de toamnă PRO TV, Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, a anunțat oficial recalibrarea publicului țintă. ”Această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România!”, a declarat acesta. Este de notat faptul că targetul anterior a fost stabilit cu 20 de ani în urmă.
PRO TV a anunțat că în urma evoluției socio-demografice din ultimii ani, a migrației locative a populației din mediul urban către zonele metropolitane ale orașelor, extinderii publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani, dar și a migrației segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, a decis recalibrarea publicului țintă: targetul comercial urmând a fi Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD.
”În ultimii ani am fost martorii, sau chiar actori mulți dintre noi, ai migrației locative a populației din urban către zonele metropolitane ale orașelor. S-au construit peste un milion de locuințe în ultimii 10 ani în aceste zone, acest fenomen fiind în accelerare după începutul pandemiei. În egală măsură, observăm o extindere a publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani. Un alt fenomen social extrem de răspândit este migrarea segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, e vorba despre tinerii care pleacă în străinătate pentru studii sau în scop lucrativ”, a declarat Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV.
În noul target sunt luate în considerare gradele ESOMAR ABCD pentru a maximiza audiențele canalelor PRO TV către un public țintă relevant comercial. ”Urmărim să maximizăm audiențele canalelor PRO TV pe un public țintă cu relevanță comercială, prin urmare luăm în considerare gradele ESOMAR ABCD. Nu am descoperit noi apa caldă, toate aceste date sunt deja folosite în toată Europa sau în SUA, iar în marea majoritate a piețelor TV pe care le urmărim și către care aspirăm, target-ul comercial este Național 25 – 54. Prin urmare, considerăm că această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România și o vom implementa în colaborările viitoare. Targetul comercial al PRO TV urmând să fie, în mod oficial de acum. Național 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD”, a adăugat Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV.
PRO TV – Ai ce vrei. Ai PRO TV!
-
Grila de programe3 zile ago
Antena 1 modifică grila de programe în day timp, din cauza emisiuni Bate Palma de la PRO TV
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 13-19 ianuarie 2023
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 09-15 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 20-26 ianuarie 2023
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 16-22 ianuarie 2023
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 09-15 ianuarie 2023
-
Program TV5 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 23-29 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV5 zile ago
Program TV azi 22 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV3 săptămâni ago
Program TV azi 07 ianuarie 2023
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul ACASA pentru săptămâna 09-15 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 14 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV3 săptămâni ago
Program TV azi 08 ianuarie 2023
-
Seriale2 săptămâni ago
Premiera Lia – Soţia soţului meu, lider de piaţă la nivelul publicului comercial feminin
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru perioada 13-19 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV6 zile ago
Program TV azi 21 ianuarie 2023
-
RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 13 ianuarie 2023