Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV a fost lider incontestabil de audienta si in 2011

Published

on

Pro TV incheie 2011 asa cum si-a obisnuit telespectatorii an de an, in pozitia de lider absolut de audienta. Fie ca e vorba de stiri, emisiuni de divertisment, filme sau sport, telespectatorii aleg intotdeauna Pro TV. Cifrele de audienta pe anul 2011 plaseaza Pro TV in fruntea clasamentului audienetelor, atat la nivelul intregii zile, cat si pe toate segmentele orare, inclusiv prime-time.

 

Si in 2011 Pro TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele, inregistrand la nivelul intregii zile o audienta medie de 2,8 puncte de rating si 18,2 % cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 a obtinut o medie de 1,9 puncte de rating si 12 procente din cota de piata.

 

Si pe publicul din mediul urban Pro TV a fost lider la nivelul zilei cu o medie de 2,9 puncte de rating si 15 % cota de piata, fata de Antena 1 care a adunat 2,1 puncte de rating si 11 % cota de piata. Clasamentul ramane neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00, cand Pro TV obtine la nivelul publicului comercial 6,8 puncte de rating si 21,5 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtine 3,9 puncte de rating si 12,4 procente din cota de piata.

 

Si pe publicul din mediul urban Pro TV isi mentine suprematia in prime-time cu o medie pe 2011 de 6,7 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in timp ce Antena 1 obtine 4,3 puncte de rating si 10,8 % cota de piata. Stirile PRO TV de la ora 19.00 prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie – 29 decembrie 2011. Astfel, in acest interval Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au condus topul audientelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 8,3 puncte de rating si 23,6 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea 4,7 puncte de rating si 13,3 % cota de piata.

 

La fel de urmarite au fost si Stirile Pro TV din sport prezentate de Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu. In 2011 acestea au plasat PRO TV pe primul loc in topul audientelor cu o medie pe publicul comercial de 6,1 puncte de rating si 20.9% cota de piata, aproape de trei ori mai mult fata de Antena 1 care s-a clasat pe locul al treilea, dupa Prima Tv, cu doar 2,4 puncte de rating si 8,4 % cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban, Stirile PRO TV din sport si-au mentinut pozitia de lider cu o audienta medie pe 2011 de 6,5 puncte de rating si 16,9 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, dupa Prima Tv, cu numai 3 puncte de rating si 7,8 % cota de piata.

 

Si reportajele si anchetele originale realizate de echipa emisiunii “Romania, te iubesc!” i-au tinut pe romani in fata televizoarelor si in 2011. Astfel, emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 4,9 puncte de rating si 17,1% cota de piata, PRO TV clasandu-se astfel pe primul loc, inaintea Antenei 1 care a ocupat pozitia a treia, dupa Prima TV, cu 2,1 puncte de rating si 7,2% cota de piata.

Pro TV a fost favoritul romanilor si in ceea ce priveste divertismentul. Emisiunea fenomen “Romanii au talent” a fost cea mai urmarita in 2011 in 100% din editii si a inregistrat audiente record, demne de invidiat. Astfel, la nivelul puplicului comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani “Romanii au talent” a obtinut in 2011 o medie de 19,9 puncte de rating si o cota de piata de 51,7 %, de sase ori mai mult decat Antena 1 care a obtinut 3,3 puncte de rating si 8,6 % cota de piata.

 

Mai mult decat atat, “Romanii au talent” este cel mai vizionat program al anului 2011, atat la nivelul publicului comercial, cat si al celui din mediul urban si al celui national, cu peste 3,6 milioane de telespectatori pe editie la nivelul intregii tari. In acelasi top al programelor pe 2011, Pro TV si-a adjudecat si locurile second si tert cu meciurile din “Europa League” si emisiunea “Vocea Romaniei”, la nivelul publicului comercial.

           

“Dansez pentru tine” a oferit telespectatorilor si in 2011 un regal de dans, eleganta, energie si spectacol in adevaratul sens al cuvantului, emisiunea find programul favorit al romanilor in fiecare vineri seara, fara nici o exceptie. Sezoanele 11 si 12 din anul care se incheie au propulsat Pro TV in pozitia fruntasa cu o audienta medie, pe publicul din mediul urban, de 7,5 puncte de rating si 23,2 % cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu numai 3,5 puncte de rating si 10,9 % cota de piata.

 

In 2011 la Pro TV s-a ales si “Vocea Romaniei”. Cel mai aplaudat show al momentului a fost lider incontestabil de audienta cu fiecare editie in parte, fara exceptie. Emisiunea care a descoperit voci impresionante in randul tinerilor din Romania si care a reunit in tabara antrenorilor artisti de elita precum Loredana, Marius Moga, Smiley si Horia Brenciu a inregistrat in 2011 o medie pe publicul comercial de 8,5 puncte de rating si 26 % cota de piata, dublu fata de Antena 1 – 4,2 puncte de rating si 12,7 procente din cota de piata.

 

Pro TV a aratat ca este inovator si atunci cand a pus “Pariu cu viata”. Serialul fenomen a castigat imediat aprecierea telespectatorilor, care au devenit fani ai tinerilor din formatia “La La Band”, si a fost lider absolut in 2011 cu fiecare dintre cele 24 de episoade difuzate luni seara. Astfel, pe publicul comercial “Pariu cu viata” a ocupat pozitia fruntasa cu o medie de 6,3 puncte de rating si 18,1 % cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 cu 3,8 puncte de rating si 11 procente din cota de piata.

Advertisement

 

In 2011, comedia a fost la ea acasa tot la Pro TV. Toni Grecu si agentii sai au adus zambetul pe buze telespectatorilor la “Serviciul Roman de Comedie” si au condus topul in 96% din editiile acestui an. “Serviciul Roman de Comedie” a fost lider in 2011 cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,1 puncte de rating si 16 procente din cota de piata, urmat de programele Antenei 1 cu 5,4 puncte de rating si 12,3 % cota de piata.

Si Catalin Maruta incheie anul la fel de happy cum si-a obisnuit telespectatorii, emisiunea “Happy Hour” fiind lider absolut de audienta in 83% din editiile anului. ”Happy Hour” a obtinut pozitia fruntasa in clasamentul audientelor din 2011, pe intervalul sau orar, pe toate categoriile de public. Asa se face ca la nivelul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani show-ul lui Maruta a avut o audienta medie de 4,2 puncte de rating si 20 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut in acel interval 3,2 puncte de rating si 15,1 procente din cota de piata.

Atat meciurile din cadrul “Cupei Romaniei”, cat si cele din “Europa League” i-au tinut pe telespectatori in fata televizoarelor comutate pe Pro TV. Astfel, toate cele 10 meciuri din “Cupa Romaniei” difuzate de PRO TV in 2011 au fost lider absolut de audienta, fara exceptie. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul acestei competitii au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 23,6% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea 4,6 puncte de rating si 13,9% cota de piata.

 

Si iubitorii de filme au ales sa urmareasca in 2011 Pro TV, astfel ca dintre cele mai vizionate 100 de productii cinematografice ale acestui an, nu mai putin de 96 au fost difuzate de Pro TV.

Facebook Comments Box
Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Bianca

    7 ianuarie 2012 at 17:43

    E si logic ! Cu asa emisiuni la ProTv , cum sa nu aiba audiente mari ? Antena 1 e mereu in `duet` cu Protv , dar tot pe al doilea loc va ramane (Antena)

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Rochii




mutari si transport mobila

MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending