Connect with us

Analize Audiente TV

PRO TV a înregistrat cele mai mari cifre de share de audiență în februarie din ultimii 10 ani

Pe tot parcursul lunii, la nivel național, peste 8.5 milioane de români au vizionat cel puțin 10 ore la PRO TV

Published

on

Reclame

Știrile obiective, emisiuni încărcate de informații și invitați de neratat, serialele care aduc cu fiecare episod scene de neuitat, show-uri în care magia talentului nu se poate afla sub acoperire nici măcar în condiții dificile de supraviețuire și weekend-uri pline de emisii care aduc voie bună și cele mai noi vești din domenii diferite. Grila de programe este realizată astfel încât fiecare dintre cei de acasă să poată găsi lucrurile de interes, iar în luna ce tocmai s-a încheiat telespectatorii au ales PRO TV pe parcursul întregii zile.

Sezonul acesta, grila PRO TV include atât emisiunile îndrăgite precum Vorbește Lumea, La Măruță, Doctor de bine, iLikeIT, SuperSpeed, Apropo TV, serialele atât de apreciate și iubite de public, Las Fierbinți, Lecții de viață și CLANUL, emisiunile Survivor România, Românii au talent, Șef sub acoperire, Batem Palma?, programele zilnice de Știrile PRO TV, urmate de Meteo și Sport, emisiunea de jurnalism de investigație, România, te iubesc, cât și cele mai buni producții internaționale aduse de Filmul PRO.

Privind comparativ lunile februarie din 2014 și până în prezent, se poate observa faptul că în 2023, PRO TV a înregistrat pe întreaga zi, cel mai bun share din toată această perioadă. Postul a înregistrat un share de 25.2% față de locul 2, ANTENA 1 care a avut 15.4% și locul 3 care a măsurat 9.9%.

Pe tot parcursul lunii, la nivel național, peste 8.5 milioane de români au vizionat cel puțin 10 ore la PRO TV, față de locul secund care a înregistrat doar 5.9 milioane. În plus, este de menționat că peste 3.1 milioane de români din rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD au vizionat cel puțin 10 ore PRO TV în februarie, față de locul 2, ANTENA 1 care a avut peste 2.2 miloane de telespectatori.

Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, declară: ”Întotdeauna ne propunem să le oferim celor de acasă o diversitate cât mai mare a programelor, astfel încât fiecare să poată regăsi atât informațiile, cât și show-urile de entertainment pe care și le dorește. Faptul că PRO TV a înregistrat cele mai mari cifre de share de audiență din ultimii 10 ani pentru luna februarie demonstrează că am reușit ceea ce ne-am propus și ne motivează să continuăm cercetările relevante, să analizăm cifrele de piață, să evaluăm oportunitățile existente și să dezvoltăm programele adecvate”. 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending