Connect with us

ALL MEDIA

Pro TV, câștiguri ENORME după ieșirea din lista must carry

Avatar

Published

on

Piața de publicitate TV din România a crescut moderat în primul semestru, dar Pro TV a câștigat cu precădere, datorită banilor atrași din contractele cu operatorii de cablu, după cum au anunțat șefii CME în teleconferința cu investitorii, ce a avut loc după prezentarea rezultatelor financiare, notează Hotnews.

Așadar, piața de publicitate TV din România a crescut cu 4% în primele șase luni din 2014, comparativ cu primul semestru din 2013. În documentația suplimentară, CME arată că veniturile din publicitatea TV au crescut foarte puțin, de la 56 de milioane de dolari în primul semestru din 2013 la 59 milioane în ianuarie-iunie 2014.

În primul semestru, operațiunea CME din România (Pro TV, celelalte stații radio și TV din portofoliu, alte operațiuni) a atras venituri nete de 110,7 milioane de dolari, cu aproape 19 milioane peste nivelul din aceeași perioadă a anului trecut.

În schimb, veniturile obținute de la cabliști au crescut cu peste 100%, ca urmare a deciziei de anul trecut, ca Pro TV să iasă din lista must carry (lista stațiilor pe care cabliștii erau obligați să le retransmită, fără condiționări financiare), de la 10,4 milioane în prima jumătate a anului 2013 la 23 de milioane în primul semestru din 2014.

CME a confirmat, în cadrul aceleași teleconferințe, iminenta vânzare, în toamnă, a afacerii de distribuție video Pro Video (operațională în România și Ungaria și administrată de la București).

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending