Connect with us

AUDIENȚE TV

PRO TV, cel mai urmărit grup media din România în primul trimestru din 2019

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

PRO TV este mai puternic ca niciodată: avem știri obiective și bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate. În câteva cuvinte și fără modestie, avem o grilă care este greu de depășit. Iar rezultatele obținute în primul trimestru al anului 2019 dovedesc asta. Sunt încrezător în echipa minunată pe care o avem la PRO TV, știu că avem producții foarte bune, pregătim multe surprize, așa că mergem pe un trend ascendent, la fel ca în fiecare an.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au preferat grupul PRO TV în perioada ianuarie – martie 2019

PRO TV a avut un început de an în forță atât ca grup, cât și ca televiziune. Atât pe durata întregii zile, cât și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

În primele trei luni ale lui 2019, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL) a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.7 puncte de rating și 28.2% share*, în timp ce grupul media competitor a înregistrat doar 3.4 puncte de rating și 20.1% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 11.6 puncte de rating și 31.5% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 8.0 puncte de rating și 21.8% share.

 

Din ianuarie până în martie, canalul PRO TV a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 4.0 puncte de rating și 23.7% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.5 puncte de rating și 14.8% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 9.9 puncte de rating și 26.9% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 6.0 puncte de rating și 16.5% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada ianuarie – martie 2019?

În primele trei luni ale anului 2019, topul audiențelor este simplu – programele PRO TV sunt preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri sunt Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite două programe din timpul întregii zile sunt Ce spun românii și România, te iubesc!
  • Cele mai urmărite două programe din prime time sunt Românii au talent și meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, difuzate de PRO TV
  • Cele mai urmărite două seriale sunt Las Fierbinți și VLAD**
  • Din top 50 filme difuzate de la începutul anului în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Ca de obicei, obiectivitatea, seriozitatea și profesionalismul Știrile PRO TV sunt preferate de români. Jurnalele de la ora 19:00 conduc topul știrilor cu o medie de 10.0 puncte de rating și 29.7% share.

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc!. Emisiunea prezentată de Cabral Ibacka a obținut o medie de 6.0 puncte de rating și 24.1% share, iar România, te iubesc! a înregistrat o medie de 4.1 puncte de rating și 15.5% share.

În prime time, talentul și fotbalul dețin supremația! Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 17.0 puncte de rating și 46.8% share, iar meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 11.6 puncte de rating și 34.2% share.

 

Serialele PRO TV sunt și ele preferatele publicului! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut în primul trimestru o medie de 12.3 puncte de rating și 30.7% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat o medie de 8.9 puncte de rating și 22.3% share.

 

În top 50 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Furios și iute 7, difuzat chiar în prima zi a anului, și a obținut 15.1 puncte de rating și 38.4% share.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări

** Au fost luate în considerare doar primele difuzări

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul transformărilor a fost urmărit de aproape 1.700.000 de telespectatori. Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a treia ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de frații Alex și Monica Anghel, care i-au imitat pe John Travolta și Olivia Newton John, cu o celebră piesă din musicalul Grease, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.690.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:21.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:06) o audiență medie de 7,7 puncte de rating și o cotă de piață de 19,6% urmată de Pro Tv, cu 5,6 puncte de rating și 14,4% cota de piață și România Tv cu 3,2 puncte de rating și 8,2% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,6 puncte de rating și 16,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 5,8 puncte de rating și 14,5% cota de piață și Kanal D, cu 5 puncte de rating și 12,5% cota de piață.

În jocul transformărilor de sâmbăta aceasta, Diana Matei a interpretat o secvență muzicală de pe coloana sonoră a filmului “Marele Gatsby”, transformată în Fergie, Grigore Gherman a prezentat un fel de samba strașnică din Mozambic, devenită mare hit mondial în anii 70, în rolul lui Afric Simone, pe când  Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au fost sensibili și delicați ca artiștii basarabeni Denis Roabes de la The Motans și Irina Rimes.

Bella Santiago a cântat cât de bine a putut muzică populară din Mehedinți, transformată în Petrică Mâțu Stoian, Cezar Ouatu și Șerban Copoț au fost pentru o seară Lady Gaga și Bradley Cooper și au interpretat celebra piesă “Shallow”, de pe coloana sonoră a filmului „A Star Is Born”, Ada și Cornel Palade au creat la rândul lor un moment plin de emoție, imitând un cuplu celebru tată-fiică, Nancy și Frank Sinatra, în timp ce Sorana Darclée Mohamad a cântat hit-ul „Adidașii”, transformată în relaxata Damia și avându-i alături pe originalii băieți din Șatra B.E.N.Z..

Cea mai bună transformare a galei a fost cea realizată de frații Alex și Monica Anghel, care ne-au adus aminte tuturor de musicalul “Grease” și de protagoniștii acestuia, John Travolta și Olivia Newton John.

În deschiderea galei, telespectatorii au revăzut-o la Te cunosc de undeva! pe Paula Chirilă, cu una dintre cele mai bune transformări ale sale – Corneliei Catanga, cunoscuta interpretă de muzică lăutărească. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute, ca de fiecare dată, de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu personajele care le-au picat la ruletă, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, pe 28 septembrie, de la ora 20:00, într-o nouă ediție a show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media                           

Copyright:ARMADATA S.R.L.              

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group              

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National               

Perioada 21 septembrie 2019                          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: