Joi, 29 martie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.
KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:28-23:29 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 pare ca nu și-a găsit publicul cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se doar pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Național TV cu filmele „Winnetou 3: Poteca bandiților” urmat de ”Rambo”.
Total>> | Total | ||||||
Units>> | Rtg(000) | ||||||
Total | Title | Channel | Start time | End Time | National | Urban | 18-49 Urban |
LAS FIERBINTI | Pro TV | 20:28 | 21:36 | 2461 | 1190 | 534 | |
FERMA VEDETELOR | Pro TV | 21:36 | 23:29 | 1558 | 802 | 375 | |
ASK VE MAVI | Kanal D | 19:46 | 22:49 | 1182 | 613 | 242 | |
AICI EU SUNT VEDETA | Antena 1 | 19:59 | 22:05 | 980 | 471 | 226 | |
GHICESTE VARSTA | Antena 1 | 22:05 | 23:11 | 746 | 337 | 186 |
Aventurile eroilor din „Las Fierbinți” au fost urmărite in medie pe minut de 2.461.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:16, a adunat în fața televizoarelor 2.996.400 de români.
Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Las Fierbinți” și „Ferma vedetelor”, ieri 29 martie.
PUBLICUL NAȚIONAL
Targets >> | National All | ||
Interval>> | 20:28-23:29 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 23.6 | 10.6 | 1896.8 |
Kanal D | 15.1 | 6.8 | 1211.4 |
Antena 1 | 10.6 | 4.8 | 851.9 |
Antena 3 | 6.0 | 2.7 | 479.5 |
National TV | 5.1 | 2.3 | 411.8 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 20:28-23:29 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 22.1 | 9.8 | 948.0 |
Kanal D | 14.3 | 6.4 | 612.8 |
Antena 1 | 9.4 | 4.2 | 402.2 |
Antena 3 | 7.7 | 3.4 | 328.6 |
National TV | 4.4 | 2.0 | 189.6 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 20:28-23:29 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 26.8 | 9.8 | 435.0 |
Kanal D | 15.2 | 5.5 | 247.0 |
Antena 1 | 12.8 | 4.7 | 207.8 |
National TV | 4.0 | 1.5 | 65.1 |
Antena 3 | 2.5 | 0.9 | 41.3 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.