vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAnalize Audiente TVANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV cucerește audiența serilor de joi cu „Las...

    ANALIZĂ AUDIENȚE TV. Pro TV cucerește audiența serilor de joi cu „Las Fierbinți” și „Ferma vedetelor”! Vezi aici topul televiziunilor in Prime Time

    Joi, 29 martie, Pro TV domină concurența în toate targeturile de referință cu serialul de comedie „Las Fierbinți” și reality-show-ul „Ferma vedetelor”, conform datelor furnizate de Kantar Media.

    KANAL D s-a clasat pe locul secund în intervalul 20:28-23:29 cu serialul turcesc „Dragoste si Ură” care înregistrează o creștere importantă a cotei de piață, chiar și în targetul comercial. Antena 1 pare ca nu și-a găsit publicul cu „Aici eu sunt vedeta” și „Ghicește vârsta”, clasându-se doar pe locul trei în toate targeturile analizate, la distanță tot mai mare de primele două clasate. Topul audiențelor este completat de Antena 3 și Național TV cu filmele „Winnetou 3: Poteca bandiților” urmat de ”Rambo”.

     

     Total>> Total
     Units>> Rtg(000)
    Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
    LAS FIERBINTI Pro TV 20:28 21:36 2461 1190 534
    FERMA VEDETELOR Pro TV 21:36 23:29 1558 802 375
    ASK VE MAVI Kanal D 19:46 22:49 1182 613 242
    AICI EU SUNT VEDETA Antena 1 19:59 22:05 980 471 226
    GHICESTE VARSTA Antena 1 22:05 23:11 746 337 186

    Aventurile eroilor din „Las Fierbinți” au fost urmărite in medie pe minut de 2.461.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:16, a adunat în fața televizoarelor 2.996.400 de români.

    Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunilor „Las Fierbinți” și „Ferma vedetelor”, ieri 29 martie.

     

    PUBLICUL NAȚIONAL

    Targets >> National All
    Interval>> 20:28-23:29
    Channels Share Rtg% Rtg(000)
    Pro TV 23.6 10.6 1896.8
    Kanal D 15.1 6.8 1211.4
    Antena 1 10.6 4.8 851.9
    Antena 3 6.0 2.7 479.5
    National TV 5.1 2.3 411.8

    PUBLICUL URBAN

    Target>> Urban All
    Interval>> 20:28-23:29
    Channels Share Rtg% Rtg(000)
    Pro TV 22.1 9.8 948.0
    Kanal D 14.3 6.4 612.8
    Antena 1 9.4 4.2 402.2
    Antena 3 7.7 3.4 328.6
    National TV 4.4 2.0 189.6

    PUBLICUL COMERCIAL

    Target>> 18-49 Urban
    Interval>> 20:28-23:29
    Channels Share Rtg% Rtg(000)
    Pro TV 26.8 9.8 435.0
    Kanal D 15.2 5.5 247.0
    Antena 1 12.8 4.7 207.8
    National TV 4.0 1.5 65.1
    Antena 3 2.5 0.9 41.3

    Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

     

    Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Radu Voicu

    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente