Connect with us

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Avatar

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul “Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul “Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Comentarii

Analize

Asia Express- Drumul Comorilor, lider detașat de piață! Diseară, echipele se luptă în cursa pentru ultima șansă

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seară, cursa de pe Drumul Comorilor a pus în joc o miză importantă, cea de-a doua imunitate a primei etape din Filipine.

Cea mai nebună cursă de la capătul pământului a împins spiritul echipelor într-o întrecere acerbă, însă un singur cuplu de vedete a reușit ca, la finalul zilei, să se bucure de cel mai mare avantaj: cazare, transport și mâncare, toate asigurate. Speak și Ștefania sunt cei care s-au clasat aseară pe primul loc, prin urmare, se pot bucura de garanția trecerii în următoarea etapă: ”Doamne, nu îmi vine să cred că am câștigat imunitatea fix de ziua mea! O să îmi aduc aminte vârsta de 33 de ani toată viața!, a spus Speak emoționat.

Tot aseară, proba pentru amuletă a provocat trei echipe într-un joc al dexterității. Sorin Bontea și Răzvan Fodor, Florin și Dan Ristei și Speak cu Ștefania s-au întrecut pentru 1000 de Euro și un avantaj în cursă. Concurenții au fost nevoiți să adune cât mai multe nuci de cocos din apă, iar verdictul final le-a surâs lui Sorin Bontea și Răzvan Fodor, ce au câștigat prima lor amuletă din competiție: ”De câteva zile muncim pentru asta!”.

Cea de-a treia ediție premieră Asia Express – Drumul Comorilor s-a clasat din nou ca lider de piață pe toate categoriile de public. Cel mai dur reality-show a ținut în fața televizoarelor aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:45. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20:00 – 23:53, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 9,2 puncte de rating și 28.6% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.9 puncte de rating și 21,4 procente din cota de piață. Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 8 puncte şi 19.9% cota de piaţã, în vreme Pro TV înregistra atunci doar 5.9 puncte de rating şi 14,7 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a treia ediție premierã Asia Express- Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 8.3 puncte de rating și 19.9 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 5.9 puncte de rating și 14.2% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public. Clasamentul s-a păstrat și la nivelul întregii zile, acolo unde Antena 1 a fost prima alegere a telespectatorilor pe toate categoriile de public.

În urma ediției de luni, Speak și Ștefania s-au clasat pe primul loc și au obținut cea de-a doua imunitate a etapei. La fel ca  Alex Abagiu și Radu vor beneficia de imunitate, cazare, transport, mâncare și certitudinea că pentru ei Asia Express continuă, căci nu pot fi nominalizați în cursa pentru ultima șansă. Celălalte șapte echipe sunt în pericol, iar diseară, de la 20:00, pe Antena 1, telespectatorii vor afla care sunt vedetele ce riscă eliminarea.

Conform regulamentului, ultimele două echipe care au ajuns luni seară la punctul de control se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, iar o a treia, nominalizată de toți cei aflați în joc, se va alătura în această cursă ultimatum: ”Azi este primul punct critic din Drumul Comorilor. Este ziua în care una din echipe poate să plece spre România. Și nu ne dorim să fim noi!”, spune Florin Ristei. Încep să apară strategiile și rivalitățile, iar a patra zi din Filipine se va revărsa cu multă emoție și tensiune: ”Pur și simplu îți vine să plângi. Aici sunt niște emoții total diferite față de tot ce ai trăit până acum!”, este de părere Adda.

Trei cupluri de vedete se vor aventura în această seară într-o cursă a tensiunii și a adrenalinei maxime, iar clasamentul final al ultimului punct de control va stabili care dintre cele trei echipe ar putea părăsi competiția. Culoarea ancorei din cutia securizată va decide soarta unui cuplu de vedete astfel: roșu implică eliminarea imediată, în vreme ce verdele îi ajută pe ultimii clasați să rămână în joc, însă cu un handicap pentru următoarea etapă.

Care sunt cele trei echipe care vor participa diseară în cursa pentru ultima șansă, prin ce provocări vor trece aceștia și ce culoare va avea ancora la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot vedea de la 20:00, într-o nouă ediție a celui mai dur reality show Asia Express- Drumul Comorilor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Asia Express- Drumul Comorilor, lider detașat pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea de-a doua ediție premieră a celui mai dur reality-show a continuat aseară cu o cursă plină de adrenalină, la Antena 1.

Cele nouă echipe de vedete care au acceptat provocarea Asia Express- Drumul Comorilor s-au luptat pentru prima imunitate a etapei, ce a fost câștigată de Alexandru Abagiu și prietenul său, Radu: ”Sper să câștigăm cât mai multe!. Cei doi vor avea ocazia să se relaxeze pentru restul primei etape și vor beneficia de transport, cazare, masă și suma de 100 de Euro.

Asia Express- Drumul Comorilor a fost lider detașat de piață și aseară și a ținut în fața televizoarelor aproape 1.850.000 de telespectatori la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 20:23. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 19:59 – 23:55, Asia Express a fost lider de piaţã la nivelul tututor categoriilor de public. Astfel, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a condus cu o medie de 8 puncte de rating și 22.2% cota de piață, fiind urmată de Pro TV cu 5.8 puncte de rating și 16 procente din cota de piață.

Şi la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor, întregistrând un rating mediu de 7.1 puncte şi 16.1% cota de piaţã, în vreme DigiSport 1 înregistra atunci doar 5.3 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească a doua ediție premierã Asia Express- Drumul Comorilor, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7.1 puncte de rating și 15.3 cota de piață, în vreme ce Kanal D se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 5.7 puncte de rating și 12.4% cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

Probele serii de duminică au fost foarte complexe și au testat dexteritatea, simțul artistic și rezistența fizică a concurenților, însă de departe cel mai epuizant moment pentru ei a fost drumul spre primul punct de control. Scările înguste și abrupte, urcate în grabă într-o căldură insuportabilă, i-au făcut pe mulți dintre ei să cedeze: ”A fost o cursă infernală până la Gina”, a spus Speak. Tot aseară, vedetele au învățat și coregrafii filipineze pe care au fost nevoiți să le execute fără cusur pentru a primi următorul indiciu și, în cele din urmă, au convins localnicii din Filipine să bea cu ei shot-uri de lambanog, băutură locală.

Ieri seară, acțiunea de pe Drumul Comorilor s-a oprit brusc, cu toate echipele în viteza cursei. Cei mai lenți pe traseu nu au îndeplinit încă nici ultima misiune, dar cei care au păstrat ritmul sunt în drum spre Villa Escudero. Traseul primei etape va continua și în seara aceasta, de la 20:00, cu o miză la fel de importantă: calificarea la jocul de amuletă și cea de-a doua imunitate. Una dintre cele mai mari plantații de cocos din Filipine va găzdui competiția pentru un avantaj în show și suma de 1000 de Euro, însă doar primele trei echipe care vor face față într-un test de memorie se vor califica. După ce vor face un tur ghidat al bisericii Escudero, vedetele vor fi puse la încercare de Gina Pistol, iar fiecare răspuns greșit nu va face decât să le micșoreze șansele de calificare la amuletă: ”Am zis că am venit aici pentru experiență, să ne distrăm, dar suntem disperați să ieșim mereu primii!, va mărturisi Sorin Bontea într-un moment plin de adrenalină.

Care vor fi cele trei cupluri care se vor lupta pentru avantaj, dar și cine va câștiga cea de-a doua imunitate a etapei, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la 20:00, la Asia Express- Drumul Comorilor.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 16 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Peste doua milioane de fani au urmarit editia de aseara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, pe podiumul audientelor

Avatar

Published

on

„Bravo, ai stil! Celebrities” se bucura de o audienta uriasa, cu fiecare editie difuzata, reality-ul, suta la suta autentic, este urmarit de milioane de fani din intreaga tara. Editia de aseara a emisiunii a fost vizionata de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, plansand Kanal D in topurile televiziunilor din Romania.

Joi, in intervalul de difuzare 22:00 – 24:30, Kanal D s-a clasat pe locul doi in topul audientelor, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. O medie de peste jumatate de milion (645.000) de romani au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al difuzarii, show-ul „Bravo, ai stil! Celebrities”. In minutul de maxima audienta, atins la 22:01, peste doua milioane de fani ai emisiunii (2.036.000) asteptau cu sufletul la gura defilarile impresionante ale concurentelor „Bravo, ai stil! Celebrities”.

Joi, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 3,7% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul National, 3,5% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si 3,4% rating si 14,3% cota de piata, pe targetul Comercial.

Show-ul „Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici, alaturi de juratii Catalin Botezatu, Raluca Badulescu si Maurice Munteanu, poate fi urmarit de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00, la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,426,3268
 Kanal D3,414,3145
 Antena 13,213,4136
BRAVO, AI STIL! CelebritiesAntena 30,83,434
22:00-24:30Romania TV0,83,232
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.02.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,317,5504
 Kanal D3,511,6336
 Antena 32,99,5275
BRAVO, AI STIL! CelebritiesAntena 12,79,0260
22:00-24:30Romania TV2,27,3211
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.02.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,418,0946
 Kanal D3,712,3645
 Antena 13,09,9520
BRAVO, AI STIL! CelebritiesAntena 32,27,3386
22:00-24:30Romania TV2,06,5345
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.02.2020    

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0