Connect with us

Campanie TV

PRO TV lansează campania Fii reporter PRO la Untold! Doi tineri vor câștiga o experiență de neuitat în vară și vor deveni #ProducatorDeFun la #Untold!

Published

on

 

Simți bass-ul în piept și beat-ul în sânge? Cum ar fi să vadă și ceilalți lumea prin ochii tăi tineri și curioși, să-ți share-uiești gândurile și micile aventuri de zi cu zi sau…de noapte până în zi trăite la Untold, cel mai mare festival din Europa?

Cum ar fi să te audă de 10.000 de ori mai mulți oameni decât prietenii de pe Facebook? Pro TV oferă cea mai tare experiență și spune că ai ce trebuie să Fii reporter PRO la Untold, cu pass VIP la festival, dar și oportunitatea unică de a simți ce înseamnă să faci parte dintr-un proiect de televiziune!

 

În această vară, Pro TV a pregătit o experiență unică, aceea de a fi #ProducătorDeFun la #Untold! Doi tineri vor avea ocazia de a fi corespondenți speciali de fun și să transmită LIVE de la Untold atmosfera, dar și materiale și interviuri în exclusivitate cu cei mai interesanți artiști.

Andi Moisescu îi încurajează pe tinerii care știu că sunt creativi și au o pasiune pentru mediul online: “Aș fi combinat și eu televiziunea cu digitalul, încă de-acum 25 de ani. Doar că pe vremea aia nu existau nici digital, nici Untold.”.

 

Iar Oana Tache se pregătește intens să împărtășească experiența ei de reporter, astfel încât cei doi tineri să simtă ce înseamnă să facă parte din echipa Pro. “Să fii reporter special? Job-ul vieții mele! J De cel puțin 10 ani îmi petrec verile la PRO! În 10 ani, am stat de vorbă cu toate vedetele de la noi și cu peste 200 de artiști internaționali. Nu o să ascund că a fost nevoie de multă muncă și pregătire pentru fiecare moment, fiecare interviu și fiecare eveniment, pentru ca totul să iasă brici, pentru ca fiecare moment să fie special atât pentru cei de pe scenă, cât și pentru public. Vara asta, recompensa mea e să dau share tuturor lucrurilor pe care le-am învățat, să împart experiențele cu cei care vor să descopere universuri noi, cei care vor să învețe cum să aducă ineditul în prim plan în fiecare clipă și să încerce să iasă în permanență din tipare.“, a spus Oana Tache.

 

Mecanismul campaniei Fii reporter PRO

Mecanismul campaniei Fii reporter PRO presupune două etape. Primul pas este înscrierea pe site-ul fiireporter.protv.ro, până pe 30 iunie 2017, cu un videoclip creativ de maxim două minute, în care tinerii spun care sunt cele trei motive pentru care vor să meargă la Untold.

 

Pe 7 iulie, 10 finaliști vor fi anunțati pe site-ul campaniei, în funcție de originalitatea înscrierilor, și vor trece în cea de-a doua etapă: Bootcamp PRO. Iar de aici începe o aventură unică pentru cei 10! Oana Tache îi va invita la sediul Pro TV din București, vor vizita platourile de știri, vor face exerciții de lectură prompter și vor avea parte de un training despre televiziune și online. La finalul Bootcamp PRO, cei 10 vor avea de făcut un material video cu o anumită temă și, în funcție de aceste materiale, vor fi aleși cei doi câștigători ai campaniei Fii reporter PRO.

La festivalul Untold (3-6 august 2017), cei doi câștigători, împreună cu Oana Tache, vor prelua controlul pe online-ul Pro TV și vor prezenta LIVE cele mai interesante noutăți de la fața locului, dar vor avea și parte de invitați și interviuri surpriză.

 

Mă bucur că voi avea ocazia să îi cunosc pe cei mai creativi dintre voi, pe cei care se vor înscrie în campania Fii reporter PRO și vor avea șansa să lucreze alături de cea mai tare echipa de PROfesioniști din România! Așa că, dacă te știi talentat, open minded, fan muzica bună, cu vorbele la tine și un bagaj întreg de cool attitude, dă din taste și hai să facem gașcă în cel mai tare proiect, provocarea care îți va schimba viața și te va transforma în #producătordefun!“, continuă Oana.

 

Pe lângă ocazia de a transmite atmosfera de la cel mai mare festival din Europa în cele mai cool materiale video și LIVE-uri pe Facebook Pro TV, cei doi tineri aleși vor câștiga câte o invitație VIP la Untold, cu acces în backstage, dar și câte 500 de euro.

Toate informatiile despre concurs, modul de desfășurare și detaliile complete despre premiu sunt disponibile în regulamentul concursului.

Câștigă cea mai cool experiență de vară: Fii Reporter PRO la Untold! Ai 4 zile de festival, 100 de ore de fun și 500 euro de buzunar. Aplică pentru distracție: fiireporter.protv.ro.

 

Foto Credit: PRO TV

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Published

on

 

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Published

on

 

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Published

on

 

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: