Connect with us

Campanie TV

PRO TV lansează campania Fii reporter PRO la Untold! Doi tineri vor câștiga o experiență de neuitat în vară și vor deveni #ProducatorDeFun la #Untold!

Avatar

Published

on

Simți bass-ul în piept și beat-ul în sânge? Cum ar fi să vadă și ceilalți lumea prin ochii tăi tineri și curioși, să-ți share-uiești gândurile și micile aventuri de zi cu zi sau…de noapte până în zi trăite la Untold, cel mai mare festival din Europa?

Cum ar fi să te audă de 10.000 de ori mai mulți oameni decât prietenii de pe Facebook? Pro TV oferă cea mai tare experiență și spune că ai ce trebuie să Fii reporter PRO la Untold, cu pass VIP la festival, dar și oportunitatea unică de a simți ce înseamnă să faci parte dintr-un proiect de televiziune!

 

În această vară, Pro TV a pregătit o experiență unică, aceea de a fi #ProducătorDeFun la #Untold! Doi tineri vor avea ocazia de a fi corespondenți speciali de fun și să transmită LIVE de la Untold atmosfera, dar și materiale și interviuri în exclusivitate cu cei mai interesanți artiști.

Andi Moisescu îi încurajează pe tinerii care știu că sunt creativi și au o pasiune pentru mediul online: “Aș fi combinat și eu televiziunea cu digitalul, încă de-acum 25 de ani. Doar că pe vremea aia nu existau nici digital, nici Untold.”.

 

Iar Oana Tache se pregătește intens să împărtășească experiența ei de reporter, astfel încât cei doi tineri să simtă ce înseamnă să facă parte din echipa Pro. “Să fii reporter special? Job-ul vieții mele! J De cel puțin 10 ani îmi petrec verile la PRO! În 10 ani, am stat de vorbă cu toate vedetele de la noi și cu peste 200 de artiști internaționali. Nu o să ascund că a fost nevoie de multă muncă și pregătire pentru fiecare moment, fiecare interviu și fiecare eveniment, pentru ca totul să iasă brici, pentru ca fiecare moment să fie special atât pentru cei de pe scenă, cât și pentru public. Vara asta, recompensa mea e să dau share tuturor lucrurilor pe care le-am învățat, să împart experiențele cu cei care vor să descopere universuri noi, cei care vor să învețe cum să aducă ineditul în prim plan în fiecare clipă și să încerce să iasă în permanență din tipare.“, a spus Oana Tache.

 

Mecanismul campaniei Fii reporter PRO

Mecanismul campaniei Fii reporter PRO presupune două etape. Primul pas este înscrierea pe site-ul fiireporter.protv.ro, până pe 30 iunie 2017, cu un videoclip creativ de maxim două minute, în care tinerii spun care sunt cele trei motive pentru care vor să meargă la Untold.

 

Pe 7 iulie, 10 finaliști vor fi anunțati pe site-ul campaniei, în funcție de originalitatea înscrierilor, și vor trece în cea de-a doua etapă: Bootcamp PRO. Iar de aici începe o aventură unică pentru cei 10! Oana Tache îi va invita la sediul Pro TV din București, vor vizita platourile de știri, vor face exerciții de lectură prompter și vor avea parte de un training despre televiziune și online. La finalul Bootcamp PRO, cei 10 vor avea de făcut un material video cu o anumită temă și, în funcție de aceste materiale, vor fi aleși cei doi câștigători ai campaniei Fii reporter PRO.

La festivalul Untold (3-6 august 2017), cei doi câștigători, împreună cu Oana Tache, vor prelua controlul pe online-ul Pro TV și vor prezenta LIVE cele mai interesante noutăți de la fața locului, dar vor avea și parte de invitați și interviuri surpriză.

 

Mă bucur că voi avea ocazia să îi cunosc pe cei mai creativi dintre voi, pe cei care se vor înscrie în campania Fii reporter PRO și vor avea șansa să lucreze alături de cea mai tare echipa de PROfesioniști din România! Așa că, dacă te știi talentat, open minded, fan muzica bună, cu vorbele la tine și un bagaj întreg de cool attitude, dă din taste și hai să facem gașcă în cel mai tare proiect, provocarea care îți va schimba viața și te va transforma în #producătordefun!“, continuă Oana.

 

Pe lângă ocazia de a transmite atmosfera de la cel mai mare festival din Europa în cele mai cool materiale video și LIVE-uri pe Facebook Pro TV, cei doi tineri aleși vor câștiga câte o invitație VIP la Untold, cu acces în backstage, dar și câte 500 de euro.

Toate informatiile despre concurs, modul de desfășurare și detaliile complete despre premiu sunt disponibile în regulamentul concursului.

Câștigă cea mai cool experiență de vară: Fii Reporter PRO la Untold! Ai 4 zile de festival, 100 de ore de fun și 500 euro de buzunar. Aplică pentru distracție: fiireporter.protv.ro.

 

Foto Credit: PRO TV

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

Campanie TV

”Greu de respirat. Problema rămâne în aer”, un nou proiect editorial realizat de jurnaliștii Digi24

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Conform unul studiu al Observatorului Român de Sănătate, 23.000 de oameni mor anual în tara noastră din cauza bolilor cauzate de poluare
  • Bucureștiul se află în topul celor mai poluate orașe din țară
  • Comisia Europeană obligă România să ia măsuri pentru reducerea poluării

 

Digi24 lansează un nou proiect editorial – Greu de respirat. Problema rămâne în aer. Începând cu data de 20 februarie, în fiecare joi, timp de cinci săptămâni, în jurnalele Digi24, vor fi difuzate reportaje care vor răspunde la două întrebări esențiale: de ce a devenit atât de greu să respirăm aer curat și ce fac oficialii care ar trebui să nu mai lase problema în aer.

Problema aerului poluat este atât de gravă încât Comisia Europeană obligă ţara noastră să ia măsuri urgente pentru reducerea poluării. Statisticile confirmă faptul că aerul din marile oraşe e aducător de boli, tot mai multe şi mai grave, iar capitala României se află în vârful acestui „top”. Aceleași studii arată că 23.000 de români mor anual din cauza bolilor cauzate de poluare. Tot mai des mergem pe stradă și simțim nevoia să ne ținem respirația, praful înnegrește mașinile, geamurile locuințelor, hainele și, în final, plămânii, iată câteva semnale ce conduc la concluzia că respirăm un fel de otravă. Nu ştim câtă, pentru că măsurătorile sunt atât de inexacte încât nu au fost desluşite nici la nivel înalt.

„Acest proiect este, mai degrabă, o campanie de conștientizare, care lipsește cu desăvârșire în România. Știm că avem o problemă cu poluarea, dar nu știm de ce, cum ne afectează și ce putem face pentru a ne proteja. Autoritățile s-au întrecut în declarații și cifre de-a lungul timpului și ne-au făcut să uităm un lucru esențial: când respirăm aer poluat, organismul nostru are de suferit. Veți vedea în campanie mărturii ale unor oameni care au ajuns dependenți de medicamente din cauza poluării și care fug din București ori de câte ori au ocazia, pentru a putea respira normal”, spune jurnalista Digi24, Teodora Iacob, promotorul acestei campanii.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează campania “Cu drumurile curate”

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI

Pentru cei care nu așteptă ca schimbarea să vină de ceilalți, ci fac schimbarea care face diferența, Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează “Cu drumurile curate”. Campania de implicare civică își propune să îndemne românii la acțiuni concrete și recurente pentru protecția mediului.                                                                                                                                                                                      “Când mergi încet pe drumurile României, realizezi că prea mulți dintre noi își iubesc țara doar din vorbe. Iar faptele spun altceva: tone de gunoaie, de la cele de construcții și până la cele menajere, ajung ZILNIC pe marginea drumurilor, pe câmpuri și în păduri. Începem deci prin a vă arăta ceea ce, la 90 de kilometri pe oră, nu avem când să vedem. Și, după aceea, încercăm să și strângem, pe porțiuni pe care putem strânge comunități să ne ajute. În Muntenia, Ardeal și Moldova,” a declarat jurnalistul Lucian Mîndruță.

Prima etapă a proiectului se desfășoară până la data de 1 martie 2020 și invită publicul să trimită la adresa de email ajutor@cudrumurilecurate.com imagini care ilustrează realitatea pe care cu toții ne-am obișnuit să o luăm drept “normalitate”. De-a lungul drumurilor județene și naționale s-au format adevărate gropi de gunoi. Acestea sunt zonele vizate, iar fotografiile trebuie însoțite de coordonatele locurilor în care au fost realizate.

Harta drumurilor murdare va fi actualizată constant, în această perioadă, pe site-ul campaniei, www.cudrumurilecurate.com, pentru a crea o imagine completă și realistă a situației.

Cea de-a doua etapă a campaniei urmărește mobilizarea oamenilor care-și doresc să schimbe lucrurile și sunt, deopotrivă, dispuși să investească timp și efort pentru o țară “cu drumurile curate”.

Aceștia se pot înscrie ca voluntari pe site-ul campaniei pentru ultima etapă a proiectului, în care, alături de Lucian Mîndruță și de voluntarii Digi România, vor participa la acțiuni de ecologizare în trei regiuni ale țării.

Inițiatorii campaniei invită cetățenii, autoritățiși organizațiile locale care se ocupă de salubrizare și / sau de colectarea selectivă a gunoiului să se alăture acestui demers. Obiectivul acestor acțiuni punctuale este să responsabilizeze comunitățile în care se vor desfășura și să creeze premisele unei schimbări de durată, sustenabile.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

„Statul la stat”, un nou proiect editorial Digi24 care prezintă neregulile din serviciile publice

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Avem milioane de funcționari și angajați în sistemul public și mii de frustrări și nemulțumiri legate de serviciile pe care le plătim și le primim.
  • Avem mii de instituții publice și milioane de întrebări despre rostul lor. În multe dintre ele, nici cei care lucrează acolo nu știu ce-ar trebui să facă. Nu știu cu ce se ocupă.
  • Știm însă că ocupă birouri și primesc salarii drept răsplată pentru servicii și favoruri politice.

 

Prin proiectul editorial „Statul la Stat”, Digi24 cere depolitizarea instituțiilor de stat și profesionalizarea lor profundă. Proiectul urmărește să descopere și să arate neregulile din serviciile publice a căror unică rațiune de a exista pare să fie recompensa politică. Din 5 februarie, în jurnalele Digi24 vor fi difuzate anchete și reportaje realizate de jurnaliștii Toma Petcu și Sergiu Voicu, iar subiectele vor fi dezbătute în platou cu analiști și reprezentanți ai instituțiilor publice.

Instituțiile de stat consumă, anual, 30% din bugetul României și eșuează chiar în misiunea lor de bază: satisfacerea nevoilor publice. Calitatea serviciilor publice este unul dintre marile motive de nemulțumire din România și unul dintre motivele pentru care românii părăsesc țara. Conform unui sondaj IRES, 69% dintre cetățeni spun că sunt nemulțumiți de administrația publică. Aceeași analiză arată că 30% dintre români consideră corupția principala problemă de care se lovesc în instituțiile publice, urmând birocrația (27%), indiferența angajaților (23%), incompetența (8%) și politizarea (6%).

Campania „Statul la Stat” reprezintă o colecție de răspunsuri la întrebările „De ce ni se întâmplă asta? De ce dăm atât de mulți bani pe atât de multe instituții cu atât de mulți angajați, mulți dintre ei insuficient pregătiți sau chiar complet nepregătiți?”. Demersul jurnalistic urmărește identificarea instituției și verificarea jurnalistică a activității sale. Depinde de administratorii statului și de societate, în egală măsură, ca serviciile publice să fie în slujba tuturor cetățenilor.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0