Connect with us

Campanie TV

PRO TV lansează campania Fii reporter PRO la Untold! Doi tineri vor câștiga o experiență de neuitat în vară și vor deveni #ProducatorDeFun la #Untold!

Published

on

 

Simți bass-ul în piept și beat-ul în sânge? Cum ar fi să vadă și ceilalți lumea prin ochii tăi tineri și curioși, să-ți share-uiești gândurile și micile aventuri de zi cu zi sau…de noapte până în zi trăite la Untold, cel mai mare festival din Europa?

Cum ar fi să te audă de 10.000 de ori mai mulți oameni decât prietenii de pe Facebook? Pro TV oferă cea mai tare experiență și spune că ai ce trebuie să Fii reporter PRO la Untold, cu pass VIP la festival, dar și oportunitatea unică de a simți ce înseamnă să faci parte dintr-un proiect de televiziune!

 

În această vară, Pro TV a pregătit o experiență unică, aceea de a fi #ProducătorDeFun la #Untold! Doi tineri vor avea ocazia de a fi corespondenți speciali de fun și să transmită LIVE de la Untold atmosfera, dar și materiale și interviuri în exclusivitate cu cei mai interesanți artiști.

Andi Moisescu îi încurajează pe tinerii care știu că sunt creativi și au o pasiune pentru mediul online: “Aș fi combinat și eu televiziunea cu digitalul, încă de-acum 25 de ani. Doar că pe vremea aia nu existau nici digital, nici Untold.”.

 

Iar Oana Tache se pregătește intens să împărtășească experiența ei de reporter, astfel încât cei doi tineri să simtă ce înseamnă să facă parte din echipa Pro. “Să fii reporter special? Job-ul vieții mele! J De cel puțin 10 ani îmi petrec verile la PRO! În 10 ani, am stat de vorbă cu toate vedetele de la noi și cu peste 200 de artiști internaționali. Nu o să ascund că a fost nevoie de multă muncă și pregătire pentru fiecare moment, fiecare interviu și fiecare eveniment, pentru ca totul să iasă brici, pentru ca fiecare moment să fie special atât pentru cei de pe scenă, cât și pentru public. Vara asta, recompensa mea e să dau share tuturor lucrurilor pe care le-am învățat, să împart experiențele cu cei care vor să descopere universuri noi, cei care vor să învețe cum să aducă ineditul în prim plan în fiecare clipă și să încerce să iasă în permanență din tipare.“, a spus Oana Tache.

 

Mecanismul campaniei Fii reporter PRO

Mecanismul campaniei Fii reporter PRO presupune două etape. Primul pas este înscrierea pe site-ul fiireporter.protv.ro, până pe 30 iunie 2017, cu un videoclip creativ de maxim două minute, în care tinerii spun care sunt cele trei motive pentru care vor să meargă la Untold.

 

Pe 7 iulie, 10 finaliști vor fi anunțati pe site-ul campaniei, în funcție de originalitatea înscrierilor, și vor trece în cea de-a doua etapă: Bootcamp PRO. Iar de aici începe o aventură unică pentru cei 10! Oana Tache îi va invita la sediul Pro TV din București, vor vizita platourile de știri, vor face exerciții de lectură prompter și vor avea parte de un training despre televiziune și online. La finalul Bootcamp PRO, cei 10 vor avea de făcut un material video cu o anumită temă și, în funcție de aceste materiale, vor fi aleși cei doi câștigători ai campaniei Fii reporter PRO.

La festivalul Untold (3-6 august 2017), cei doi câștigători, împreună cu Oana Tache, vor prelua controlul pe online-ul Pro TV și vor prezenta LIVE cele mai interesante noutăți de la fața locului, dar vor avea și parte de invitați și interviuri surpriză.

 

Mă bucur că voi avea ocazia să îi cunosc pe cei mai creativi dintre voi, pe cei care se vor înscrie în campania Fii reporter PRO și vor avea șansa să lucreze alături de cea mai tare echipa de PROfesioniști din România! Așa că, dacă te știi talentat, open minded, fan muzica bună, cu vorbele la tine și un bagaj întreg de cool attitude, dă din taste și hai să facem gașcă în cel mai tare proiect, provocarea care îți va schimba viața și te va transforma în #producătordefun!“, continuă Oana.

 

Pe lângă ocazia de a transmite atmosfera de la cel mai mare festival din Europa în cele mai cool materiale video și LIVE-uri pe Facebook Pro TV, cei doi tineri aleși vor câștiga câte o invitație VIP la Untold, cu acces în backstage, dar și câte 500 de euro.

Toate informatiile despre concurs, modul de desfășurare și detaliile complete despre premiu sunt disponibile în regulamentul concursului.

Câștigă cea mai cool experiență de vară: Fii Reporter PRO la Untold! Ai 4 zile de festival, 100 de ore de fun și 500 euro de buzunar. Aplică pentru distracție: fiireporter.protv.ro.

 

Foto Credit: PRO TV

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending