Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro Tv, lider absolut de audienta si in 2010 (vezi cifre)

Published

on

 

Si in 2010, PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele. Fie ca a fost vorba de  stiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales sa fie si in 2010 alaturi de Pro Tv.  ProTv a fost lider de audiente atit la nivelul intregii zile, cit si pe toate segmentele orare, inclusiv in prime-time, intervalul inregistrat intre 19.00-23.00.

Astfel, la nivelul intregii zile, ProTv s-a clasat la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani pe primul loc cu 2,9 puncte de rating si 18,1% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra doar 1,8 puncte de rating si 11,3% cota de piata. Si pe publicul din mediul urban audienta medie inregistrata la nivelul unei zile aduce suprematia pentru ProTv care inregistreaza 3 puncte de rating si 15,3% cota de piata, iar Antena 1 doar 2 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Clasamentul ramine neschimbat si in ceea ce priveste prime-time-ul, intervalul cel mai audiat cuprins intre 19.00-23.00 cind ProTv obtine la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani 6,8 puncte de rating si 21,3% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care inregtistreaza doar 3,7 pucte de rating si 11,5% cota de piata. Acelasi clasament ramine valabil si in cazul publicului din mediul urban cind ProTv se afla pe locul I cu 6,9 puncte de rating si 17,5% cota de piata, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 4,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Stirile ProTV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in 99,7% dintre editiile difuzate in perioada 1 ianuarie –  30 decembrie 2010. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 27,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3,3 puncte de rating si 12.0% cota de piata. Situatia ramine neschimbata si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv se claseaza tot pe primul loc cu 9,0 puncte de rating si 25,5% cota de piata, la distanta mare de Antena 1 care obtinea doar 4,9 puncte de rating si 13,8% cota de piata.

Romanii si-au inceput diminetile in 2010 tot cu ProTV. Stirile de la ora 07:00, prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, dar si stirile diminetilor de week-end prezentare de Iulia Vintur au fost lider de audienta in fiecare editie, fara nici o exceptie. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile Pro Tv de la ora 07.00 au inregistrat o audienta medie de 3,3 puncte de rating si 30,0% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 14,2% cota de piata. Diferenta se pastreaza si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv ocupa pozitia fruntasa cu 3,9 puncte de rating si 29,0% cota de piata, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 1,6 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

De asemenea, Stirile ProTV de la ora 13.00 prezentate de Daniel Nitoiu au condus detasat in aproape 90 % din editiile acestui an. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani din mediul urban Pro Tv obtinea in timpul Stirilor de la ora 13.00 o audienta medie de 2,4 puncte de rating si 19,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 inregistra 1,4 puncte de rating si 10,8% cota de piata. In ceea ce priveste audienta inregistrata de Pro Tv pe publicul din mediul urban, Pro TV se afla tot pe locul I cu 3,0 puncte de rating si 17,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 se situa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating si 10,3% cota de piata.

Iar Stirile de la ora 17:00, prezentate de Monica Dascalu, au fost si ele lider de audienta aproape zi de zi. Astfel,  la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani Pro Tv s-a clasat pe pozitia fruntasa cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 21,7% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 2,4 puncte de rating siu 12,8% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile Pro Tv de la ora 17.00 au fost lider de audienta, Pro Tv clasindu-se pe primul loc cu 5,6 puncte de rating si 21,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3.5 puncte de rating si 13,7% cota de piata.

La fel de urmarite au fost si Stirile noptii, prezentate de Amalia Enache si Cristian Leonte care au inregistrat la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,8 puncte de rating si 15,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 2,2 puncte de rating si 9,0% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Stirile noptii s-au clasat pe primul loc cu 3,2 puncte de rating si 11,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea 2,2 puncte de rating si 8,1% cota de piata.

Tot prima optiune a publicului au fost si Stirile ProTv din sport prezentate de

Raluca Arvat, Corina Caragea sau Vadim Vajeu care au adus pentru Pro Tv o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 21,6% cota de piata, aproape de 3 ori mai mult fata de Antena 1 care obtinea doar 2,7 puncte de rating si 9,1% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 6,9 puncte de rating si 18,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,8% cota de piata.

Atit meciurile difuzate in cadrul Cupei Romaniei cit si cele difuzate si in Europa

League i-au tinut pe telespectatori in fata televizoarelor comutate pe ProTv.

Toate cele 11 meciuri difuzate in competitia „Cupa Romaniei” au fost lider de audienta in 91% din transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul acestei competitii au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 8,6 puncte de rating si 23,9% cota de piata, aproape dublu fata de Antena 1 care obtinea doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 9,1 puncte de rating si 21,2% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 5,2 puncte de rating si 12,2% cota de piata.

La fel s-a intimplat si in cazul celor 14 meciuri difuzate in competitia „Europa League” care au fost lider de audienta toate transmisiunile difuzate. Asa se face ca meciurile difuzate in cadrul „Europa League” au adus pentru publicul comercial din mediul urban cuprins intre 18-49 de ani o audienta medie de 10,8 puncte de rating si 31,9% cota de piata, aproape triplu fata de Antena 1 care obtinea doar 3,5 puncte de rating si 10,3% cota de piata. La nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv  si-a mentinut pozitia de lider cu 11,4 puncte de rating si 28,8% cota de piata, urmat de Antena 1 cu doar 3,4 puncte de rating si 8,7% cota de piata.

Si reportajele si anchetele difuzate in cadrul emisiunii “Romania, te iubesc“, i-au tinut pe romani in fata televizoarelor. Emisiunea prezentata de Cristian Leonte a inregistrat la nivelul publicul din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 11,9% cota de piata, propulsind emisiunea pe primul loc, inaintea Antenei 1 care avea doar 3,3 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Pentru ca orice viata merita o noua sansa, emisiunea „Frumusete pe muchie de cutit” a redat sperantele si increderea in sine tuturor celor care au ales sa spuna adio complexelor si nesigurantei. Transformarile suferite de participantii la „Frumusete pe muchie de cutit” au adus pentru Pro Tv in 2010 o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 17,8% cota de piata, in timp ce Antena 1 a inregistrat in intervalul orar in care a fost difuzata emisiunea doar 4,9 puncte de rating si 13.4% cota de piata. Tot pe locul I se afla emisiunea si la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv inregistra 5,8 puncte de rating si 13,0% cota de piata, iar Antena 1 doar 4,4 puncte de rating si 10,0% cota de piata

In ceea ce priveste divertismentul marca ProTV acesta s-a plasat in topul preferintelor telespectatorilor. Fie ca a fost vorba despre Catalin Maruta cu “Happy Hour“, Land Of Jokes, Serviciul Roman de Comedie, Dansez pentru tine”si serialele “State de Romania” sau „Mostenirea”, telespectatorii au ales sa urmareasca productiile Pro Tv.
Emotia, energia si eleganta emisiunii “Dansez pentru tine” au facut din ProTV favoritul incontestabil al serilor de vineri. Prezentata cu talent si gratie de Stefan Banica si Iulia Vantur emisiunea a condus detasat in topul audientelor, editie de editie. Cu o audienta medie de 7,7 puncte de rating si o cota de piata de 27,2% „Dansez pentru tine” s-a instalat confortabil in fruntea clasamentului in ceea ce priveste publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, fiind urmata la distanta mare de Antena 1 cu doar 3,6 puncte de rating si o cota de piata de 12,5%. Diferenta este si mai mare la nivelul publicului din mediul urban cind Pro Tv obtine o audienta medie de 8,3 puncte de rating si 24,9% cota de piata, iar Antena 1 se afla la distanta mare de prima clasata cu 3,5 puncte de rating si 10,7% cota de piata.

Catalin Maruta are motive sa fie happy pentru ca cifrele de audienta inregistrate de emisiunea Happy Hour l-au propulsat direct in topul audientelor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, emisiunea Happy Hour a avut o audienta medie de 4,1 puncte de rating si o cota de piata de 18,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a reusit in acel interval orar 3,2 puncte de rating si 14,4% cota de piata.

Stapini peste serile de duminica au fost Serviciul Roman de Comedie si Land of Jokes. ”Cele doua emisiuni Divertis au  smuls nu numai hohote de râs, ci si audiente pe masura. Pro Tv a fost lider de audienta atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban.

Astfel, Serviciul Roman de Comedie a  inregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 5,6 puncte de ranting si 14,9% cota de piata, in timp ce Antena 1  inregistra 3,8 puncte de rating si  10,1% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 6,1 rating si 14,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 4,3 puncte de rating si 10,0% cota de piata.

Si Land of Jokes este campion la audiente,cind pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv a obtinut 6,2 puncte de rating si 15,5% cota de piata, mai mult decit Antena 1 care s-a plasat pe pozitia a doua cu  5,4 puncte de rating si 13,5% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Pro Tv a inregistrat o medie de audienta de 7,0 rating si 15,1 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1 care a inregistrat in acelasi interval orar 5,7 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

La rindul lui, „State de Romania” a fost si el rege al audientelor, serialul plasindu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „State de Romania” a avut in 2010 o audienta medie de 4,5 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,4 puncte de rating si 10,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „State de Romania” a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 11,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut doar 3,1 puncte de rating si 8,7% cota de piata.

Serialul „Mostenirea” se afla si el in topul audientele, iar cifrele inregistrate pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani arata sustin ca ProTv a inregistrat in timpul difuzarii serialului o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 3,3 puncte de rating si 10,8% cota de piata.

Si emisiunea „Serviti, va rog” difuzata pe perioada verii s-a plasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „Serviti, va rog” a avut in 2010 o audienta medie de 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 18,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 3,3 puncte de rating si 12,6% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „Serviti, va rog!”” a detinut suprematia cu o audienta medie de 4,5 puncte de rating si 13,5% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 3,8 puncte de rating si 11,5% cota de piata.

Si cele 3 editii ale emisiunii „As vrea eu” i-au cucerit pe telespectatorii ProTv, care au urmarit fiecare editie in parte. Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, „As vrea eu” a avut in 2010 o audienta medie de 6,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,3%, in timp ce Antena 1 a inregistrat in acel interval orar doar 4,5 puncte de rating si 12,5% cota de piata. Si la nivelul publicului din mediul urban „As vrea eu”” a detinut suprematia cu o audienta medie de 5,8 puncte de rating si 13,4% cota de piata in timp ce Antena 1 a obtinut 4,6 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

Si amatorii de filme au urmarit ProTV. Dintre cele mai vizionate 100 de productii cinematografice ale acestui an, nu mai putin de 99 au fost difuzate de ProTV.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de romani au urmarit joi seara serialele Las Fierbinți și Triplusec!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec.

Distracția a atins cote maxime aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.3 puncte de rating și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de locul doi, KANAL D avea 4.4 puncte de rating și 13% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte aventuri în Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, dar și cu un nou episod Triplusec, joi, de la 21:30, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending