Connect with us

AUDIENȚE TV

ANALIZA. PRO TV – lider absolut! Ce audiențe a inregistrat postul de la lansarea grilei de toamnă?

Avatar

Published

on

Știri, divertisment, emoție, acțiune sunt câteva din coordonatele care au definit lansarea grilei de toamnă PRO TV! Perioada 15-30 septembrie a adus pe micile ecrane emisiunile și programele pe care românii le așteptau, însă cu un aer nou și îmbunătățiri pe care toți cei din fața televizoarelor le pot vedea. Show-uri precum Vocea României și MasterChef au demonstrat în cifre că sunt cele mai bune emisiuni pe care telespectatorii le pot urmări la televizor în această toamnă.

Între 15 și 30 septembrie, PRO TV a atins pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în prime time, un rating mediu de 9.2 și 23.7% cotă de piață medie, in timp ce pe parcusul întregii zile, ratingul mediu PRO TV a fost de 3.5 puncte iar cota de piață medie de 19.3%. Clasat pe locul al doilea, postul de televiziune Antena 1 a înregistrat în aceeași perioadă 6.2 puncte de rating și 16% share în prime time, în timp ce la nivelul întregii zile a obținut 3.1 puncte de rating și 16.9% share.

Rezultatele din perioada 15-30 septembrie pe de-o parte ne confirmă și întăresc poziția de lider, pe de altă parte ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii. Vom continua să inovăm, să testăm limitele nivelului de calitate pe care îl putem îngloba în producțiile noastre și ne vom concentra să aducem idei originale, alături de formate apreciate și care setează noi trenduri pe piața de televiziune din România.”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Știrile sunt un pilon principal al PRO TV încă de la lansare, fiind principala sursă de informare pentru români datorită profesionalismului și independenței echipei. Știrile PRO TV reprezintă 100% jurnalism, iar în perioada 15-30 septembrie produsele Știrilor PRO TV se situează în topul preferințelor, ocupând primele 4 poziții:

  1. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating și 22.8%  share
  2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.2 puncte de rating și 23.1% share
  3. Știrile PRO TV 22:30 – 7.8 puncte de rating și 20.2% share
  4. Știrile PRO TV 19:00 – 7.4 puncte de rating și 24.6% share
  5. Observator Special, Antena 1 – 5.5 puncte de rating și 15.3% share

În același timp, PRO TV combină informația cu entertainment de calitate. Producțiile locale de divertisment sunt un pion de bază pe care mizează orice televiziune, iar eforturile pe care PRO TV le-a depus pentru a oferi telespectatorilor formate de top, producții de calitate și experiența unui show complet au oferit rezultatele așteptate. Românii au avut din nou în mâinile lor puterea de a alege ce doresc să urmărească. Primele 7 poziții din top 10 ediții emisiuni de divertisment aparțin PRO TV:

  1. Vocea României, ediția 1 – 14.7 puncte de rating și 34.6% share
  2. Vocea României, ediția 3 – 13.6 puncte de rating și 30.9% share
  3. MasterChef, ediția 4 – 12.5 puncte de rating și 28.1% share
  4. Vocea României, ediția 2 – 12.1 puncte de rating și 27.6% share
  5. MasterChef, ediția 1 – 10.8 puncte de rating și 25.1% share
  6. MasterChef, ediția 3 – 10.2 puncte de rating și 23.2% share
  7. MasterChef, ediția 2 – 9.8 puncte de rating și 22.3% share
  8. X Factor, ediția 2 – 9.7 puncte de rating și 22.6% share
  9. X Factor, ediția 1 – 9.6 puncte de rating și 22.3% share
  10. Iadul Bucătarilor, ediția 1 – 9.0 puncte de rating și 20.4% share

Și emisiunile de tip magazin care tratează teme diverse sunt în centrul de interes al românilor. În topul preferințelor pe această categorie sunt:

  1. România, te iubesc!, PRO TV – 5.0 puncte de rating și 15.6% share
  2. După 20 de ani, PRO TV – 3.9 puncte de rating și 19.6% share
  3. iLikeIT, PRO TV – 2.9 puncte de rating și 16.2% share
  4. Asta-i România, Kanal D – 2.9 puncte de rating și 7.6% share
  5. Apropo TV, PRO TV – 2.8 puncte de rating și 12.7% share

Românii se pot bucura în această toamnă de filme de top, premiere și blockbustere ce oferă emoție la intensitate maximă într-un advărat spectacol de acțiune, aventură, comedie, suspans, mister și dramă. Primele 15 zile ale grilei de toamnă au situat PRO TV în topul audiențelor și în categoria filme – primele 5 poziții fiind ocupate de:

  1. Eroi de sacrificiu (Expandables), PRO TV, 23 septembrie – 12,6 puncte de rating și 27,3% share
  2. Mecanicul, (The Mechanic), PRO TV, 28 septembrie – 12,0 puncte de rating și 24,6% share
  3. O luptă personală (The Marine), PRO TV, 17 septembrie – 11,6 puncte de rating și 27,7% share
  4. Greu de pensionat 2 (RED 2), PRO TV, 21 septembrie – 11,2 puncte de rating și 25,2% share
  5. RIDDICK, PRO TV, 27 septembrie – 10,3 puncte de rating și 25,0 share

Știri, divertisment, emoție, campanii inovative și profesionalism în tot ceea ce facem sunt câteva din premizele unei toamne de succes!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: