Connect with us

AUDIENȚE TV

ANALIZA. PRO TV – lider absolut! Ce audiențe a inregistrat postul de la lansarea grilei de toamnă?

Avatar

Published

on

Știri, divertisment, emoție, acțiune sunt câteva din coordonatele care au definit lansarea grilei de toamnă PRO TV! Perioada 15-30 septembrie a adus pe micile ecrane emisiunile și programele pe care românii le așteptau, însă cu un aer nou și îmbunătățiri pe care toți cei din fața televizoarelor le pot vedea. Show-uri precum Vocea României și MasterChef au demonstrat în cifre că sunt cele mai bune emisiuni pe care telespectatorii le pot urmări la televizor în această toamnă.

Între 15 și 30 septembrie, PRO TV a atins pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în prime time, un rating mediu de 9.2 și 23.7% cotă de piață medie, in timp ce pe parcusul întregii zile, ratingul mediu PRO TV a fost de 3.5 puncte iar cota de piață medie de 19.3%. Clasat pe locul al doilea, postul de televiziune Antena 1 a înregistrat în aceeași perioadă 6.2 puncte de rating și 16% share în prime time, în timp ce la nivelul întregii zile a obținut 3.1 puncte de rating și 16.9% share.

Rezultatele din perioada 15-30 septembrie pe de-o parte ne confirmă și întăresc poziția de lider, pe de altă parte ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii. Vom continua să inovăm, să testăm limitele nivelului de calitate pe care îl putem îngloba în producțiile noastre și ne vom concentra să aducem idei originale, alături de formate apreciate și care setează noi trenduri pe piața de televiziune din România.”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Știrile sunt un pilon principal al PRO TV încă de la lansare, fiind principala sursă de informare pentru români datorită profesionalismului și independenței echipei. Știrile PRO TV reprezintă 100% jurnalism, iar în perioada 15-30 septembrie produsele Știrilor PRO TV se situează în topul preferințelor, ocupând primele 4 poziții:

  1. Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating și 22.8%  share
  2. Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.2 puncte de rating și 23.1% share
  3. Știrile PRO TV 22:30 – 7.8 puncte de rating și 20.2% share
  4. Știrile PRO TV 19:00 – 7.4 puncte de rating și 24.6% share
  5. Observator Special, Antena 1 – 5.5 puncte de rating și 15.3% share

În același timp, PRO TV combină informația cu entertainment de calitate. Producțiile locale de divertisment sunt un pion de bază pe care mizează orice televiziune, iar eforturile pe care PRO TV le-a depus pentru a oferi telespectatorilor formate de top, producții de calitate și experiența unui show complet au oferit rezultatele așteptate. Românii au avut din nou în mâinile lor puterea de a alege ce doresc să urmărească. Primele 7 poziții din top 10 ediții emisiuni de divertisment aparțin PRO TV:

  1. Vocea României, ediția 1 – 14.7 puncte de rating și 34.6% share
  2. Vocea României, ediția 3 – 13.6 puncte de rating și 30.9% share
  3. MasterChef, ediția 4 – 12.5 puncte de rating și 28.1% share
  4. Vocea României, ediția 2 – 12.1 puncte de rating și 27.6% share
  5. MasterChef, ediția 1 – 10.8 puncte de rating și 25.1% share
  6. MasterChef, ediția 3 – 10.2 puncte de rating și 23.2% share
  7. MasterChef, ediția 2 – 9.8 puncte de rating și 22.3% share
  8. X Factor, ediția 2 – 9.7 puncte de rating și 22.6% share
  9. X Factor, ediția 1 – 9.6 puncte de rating și 22.3% share
  10. Iadul Bucătarilor, ediția 1 – 9.0 puncte de rating și 20.4% share

Și emisiunile de tip magazin care tratează teme diverse sunt în centrul de interes al românilor. În topul preferințelor pe această categorie sunt:

  1. România, te iubesc!, PRO TV – 5.0 puncte de rating și 15.6% share
  2. După 20 de ani, PRO TV – 3.9 puncte de rating și 19.6% share
  3. iLikeIT, PRO TV – 2.9 puncte de rating și 16.2% share
  4. Asta-i România, Kanal D – 2.9 puncte de rating și 7.6% share
  5. Apropo TV, PRO TV – 2.8 puncte de rating și 12.7% share

Românii se pot bucura în această toamnă de filme de top, premiere și blockbustere ce oferă emoție la intensitate maximă într-un advărat spectacol de acțiune, aventură, comedie, suspans, mister și dramă. Primele 15 zile ale grilei de toamnă au situat PRO TV în topul audiențelor și în categoria filme – primele 5 poziții fiind ocupate de:

  1. Eroi de sacrificiu (Expandables), PRO TV, 23 septembrie – 12,6 puncte de rating și 27,3% share
  2. Mecanicul, (The Mechanic), PRO TV, 28 septembrie – 12,0 puncte de rating și 24,6% share
  3. O luptă personală (The Marine), PRO TV, 17 septembrie – 11,6 puncte de rating și 27,7% share
  4. Greu de pensionat 2 (RED 2), PRO TV, 21 septembrie – 11,2 puncte de rating și 25,2% share
  5. RIDDICK, PRO TV, 27 septembrie – 10,3 puncte de rating și 25,0 share

Știri, divertisment, emoție, campanii inovative și profesionalism în tot ceea ce facem sunt câteva din premizele unei toamne de succes!

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0