Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV lider de audienta in zilele de Paste (vezi cifre& foto)

Avatar

Published

on

Cele patru zile de sărbătoare de Paşte la Pro Tv au adus românilor programe speciale, filme de Oscar şi divertisment cât cuprinde. De vineri până luni, telespectatorii Pro Tv au avut parte de adrenalină cu ”Vagabondul Milionar” şi ”Iron Man – Omul de oţel”, s-au lăsat cuprinşi de emoţia concursului în paşi de dans la ”Dansez pentru tine”, s-au bucurat şi s-au distrat cu ”Divertis”, s-au amuzat pe seama vedetelor la ”Aş vrea eu” şi au pornit ”În căutarea fericirii”.

Astfel, de pe 2 până pe 5 aprilie, programele din prime time (19.00-23.00) ale Pro Tv au strâns în faţa micilor ecrane, în medie, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, Pro Tv clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor în acest interval, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel din mediul urban.

Astfel, programele Pro Tv din prime time au înregistrat, de vineri până luni, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 20,1 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care în acelaşi înterval aduna 4,9 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, programele Pro Tv din prime time au condus clasamentul audienţelor, în intervalul 2-5 aprilie, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi 17,4 % cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 5,9 puncte de rating şi 14,9 % cota de piaţă.

Sărbătoarea a început la Pro Tv încă din Vinerea mare, când, imediat după Ştirile Pro Tv de la ora 19.00, peste două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României au urmărit în minutul de aur, 21.21, ”Dansez pentru tine”, competiţia visurilor care a dus o seară românească, plină de spectacol, de tradiţii, de note de 10 şi de lacrimi de bucurie. Astfel, pe 2 aprilie, Pro Tv şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă în prime time, cu o medie pe publicul comercial de 6,8 puncte de rating şi 23 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 4,1 puncte de rating şi 14 procente din cota de piaţă.

Sâmbătă, 3 aprilie, a fost rândul divertismentului să facă deliciul telespectatorilor, astfel că în prime time Pro Tv a înregistrat o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,8 puncte de rating şi 18,6 % cota de piaţă, clasându-se pe primul loc, îanintea Antenei 1 (3,4 puncte de rating şi 10,7 % cota de piaţă).

După Ştririle Pro Tv de la ora 19.00, emisiunea ”Aş vrea eu” le-a arătat românilor că uneori pot intra la poştă, să trimită o scrisoare sau la magazin, să cumpere o pâine şi pot da nas în nas la ghişeu nu cu o poştăriţă sau cu un vânzător, ci chiar cu o vedeta. Sâmbătă seara vedetele s-au jucat de-a meseriile în faţa românilor deloc naivi şi a unei camere ascunse: astfel, Andreea Marin Bănică a devenit poştăriţă la Pro Tv, Busu măcelar, Smiley vânzător de pâine, Pavel Bartoş vânzător de lenjerie intimă, iar Andra angajata la o spalatorie ecologica.

După hohotele de râs de la ”Aş vrea eu”, ”Vagabondul Milionar” (”Slumdog Millionaire”), senzaţia Oscarurilor în 2009, a spus povestea lui Jamal Malik, un orfan de 18 ani care a crescut în mahalalele oraşului Mumbay şi care este pe cale să trăiască cea mai importantă zi din viaţa lui. În timp ce o ţară întreagă îl priveşte la televizor, el este doar la o întrebare distanţă de a câştiga incredibila sumă de 20 de milioane de rupii la varianta locală a concursului Vrei să fii milionar?.

Filmul distins cu nu mai puţin de opt Oscaruri şi difuzat la Pro Tv pe 3 aprilie a strâns în faţa micilor ecarne, în intervalul 21.15-23.45, pe cei mai mulţi români, astfel că Pro Tv a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 6 puncte de rating şi 18,5 % cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1 (3,3 puncte de rating şi 10,2 % cota de piaţă).

Duminică, în ziua de Paşte, seara a început cu Şririle Pro Tv de la ora 19.00, după care românii au râs timp de două ore cu ”Divertis”, au aflat cum arată un concurs culinar între politicieni la ”Land of Jokes” şi cum şe petrece Paştele în ”Serviciul Român de Comedie”. Pro Tv a deţinut din nou supremaţia în prime time, cu o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,9 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 5,6 puncte de rating şi 16,5 % cota de piaţă. De la 22.30, Will Smith a fost ”În căutarea fericirii” (”The Pursuit of Happyness”), într-un rol memorabil, pentru care a şi fost nominalizat la Oscar.

Bazat pe o poveste de viaţă adevărată, filmul îl are în centrul atenţiei pe Chris Gardner, un bărbat care deşi pierde tot, trebuie să facă tot posibilul pentru a-i asigura fiului său un trai decent. Povestea emoţionantă a lui Chris, inspirată dintr-o poveste reală, a adus Pro Tv pe primul loc în topul audienţelor, în intervalul orar 22.34-01.05, cu o medie pe publicul comercial de 5,6 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu 5 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă.

A doua zi de Paşte, luni, pe 5 aprilie, Pro Tv a fost din nou lider de audienţă în prime time cu Ştirile Pro Tv de la ora 19.00 şi filmul nominalizat la Oscar ”Iron Man – Omul de oţel”.

Astfel, în acest interval, Pro Tv a obţinut pe publicul său ţintă o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă. Filmul ”Iron Man – Omul de oţel”, cu Robert Downey Jr. în rolul principal, a fost lider de audienţă în intervalul orar 20.36-23.16, cu o audienţă medie pe publicul comercial de 8 puncte d erating şi 20,8 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea în acelaşi interval 6,8 puncte de rating şi 17,6 procente din cota de piaţă.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Kanal D, lider in intreaga tara, cu emisiunile din timpul zilei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D s-a aflat, ieri, in preferintele telespectatorilor din intreaga tara, plasandu-se pe primul loc in topul audientelor, in intervalul 11:00 – 17:00, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Astfel, pe targetul National, Kanal D si-a tinut fanii aproape cu prima parte a reality-show-ului matrimonial „Puterea Dragostei”, prezentat de Andreea Mantea (2,8% Rating si 16,1% cota de piata), Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu  (2,6% Rating si  14,9% Share), „In cautarea Adevarului”, emisiunea gazduita de Ernest (4,7% Rating si 23,6% Share), si „Teo Show”, cu Teo Trandafir si Bursucu (3,3% Rating si 14,8% Share).

Si la nivelul publicului Comercial (18-49), Kanal D si-a pastrat pozitia de lider, in intervalul 11:00-15:00, cu „Puterea Dragostei” (2,1% share si 16,8% Share), Stirile Kanal D (1,7% Rating si 15,0% Share) si emisiunea „In cautarea Adevarului” (1,9% Rating, 16,3% Share).

 

„In cautarea Adevarului” – primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate

„In cautarea Adevarului” a fost, ieri,  lider incontestabil de audienta pe toate cele trei targeturi, inregistrand si pe All Urban cifre ce au plasat Kanal D pe prima pozitie in topul televiziunilor (2,8% Rating si 15,6% Share).  In minutul de aur, inregistrat la 14:53, peste un milion de telespectatori (1.059.000) urmareau „In cautarea adevarului” cu sufletul la gura. O medie de 825.000 de fani ai show-ului prezentat de Ernest au urmarit Kanal D in fiecare minut al difuzarii emisiunii, in intervalul 13:00 – 15:00.

 

Puterea Dragostei

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar (11:00 – 12:00)

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,816,1498
11:00- 12:00 Pro TV2,313,0401
 Antena 11,910,5326

 

Stirile Kanal D pranz

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar: 12:00-13:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,9462
12:00-13:00 Pro TV2,011,5357
 Antena 11,911,0342

 

 

In cautarea adevarului

Taget National

Data: 25.02.2020

Interval orar 13:00- 15:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,723,6825
13:00-15:00 Pro TV2,713,8481
 Romania TV1,68,1284

 

 

Teo Show

Target National

Data: 25.02.2020

Interval orar 15:00-17:00

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
15:00-17:00 Kanal D3,314,8584
 Pro TV2,913,0512
 Romania TV2,19,5374

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: „Bravo, ai stil! Celebrities”. Kanal D, lider de piata, la orase. Cifre spectaculoase, la nivel National si Comercial

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Kanal D a fost lider de piata, la nivel All Urban, cu editia de sambata seara a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Aproape un milion (934.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit batalia stilistica intre aspirantele la titlul de Cea mai stilata celebritate din Romania.

Reality-ul “Bravo, ai stil! Celebrities” a plasat Kanal D pe podiumul audientelor si in ceea ce priveste monitorizarea pe targetul National si Comercial. Postul TV s-a plasat pe locul doi, in clasamentul televiziunilor din Romania, cu o medie de aproape jumatate de milion (496.000) de telespectatori in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii.

Sambata, 22 februarie, in intervalul 23:00 – 1:30, Kanal D a inregistrat 3,1% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban, 3,2% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 2,8% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National.

Show-ul “Bravo, ai stil! Celebrities”, prezentat de Ilinca Vandici este difuzat la Kanal D, de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, de la ora 23:00.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,114,2295
 Pro TV3,114,2295
 Antena 11,98,9184
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,98,7180
23:00-25:30TVR 21,14,9101
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,122,3173
 Kanal D3,217,2134
 Antena 11,910,380
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV0,63,124
23:00-25:30Paramount0,63,124
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV3,014,2522
 Kanal D2,813,5496
 Antena 12,411,2413
BRAVO, AI STIL! CelebritiesRomania TV1,77,9293
23:00-25:30Antena 31,25,9218
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.02.2019

Comentarii

Continue Reading

Analize

Premiera iUmor s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Primul episod din sezonul cu numărul opt iUmor, difuzat aseară, în intervalul 19:59-22:50, la Antena 1, a fost lider detașat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, premiera iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59-22:50, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 22.9% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 5.3  puncte de rating şi 16.6% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, premiera show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.9  puncte de rating și 16% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de Kanal D cu 5.2 puncte de rating şi 12.1% cotã de piaţã. În minutul de aur, 20:37, aproape 1.800.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii populaţii a țării, Antena 1, cu iUmor, ocupând prima poziţie în topul audientelor, cu un rating mediu de 7.2 procente şi 15.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã tot Kanal D cu 6.7 puncte de rating şi 14.4% cotă de piaţã.

Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii, se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mălăele. Bogdan nu face de foarte mult timp stand-up, dar a reușit aseară să îi ridice în picioare pe Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, care nu s-au oprit din laudele la adresa acestuia. “E o povară uriașă să fii fiul unui mare actor, mai ales al unui geniu al comediei. Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”, au fost cuvintele lui Mihai Bendeac după momentul foarte bun al lui Bogdan Mălăele pe scena iUmor.

Ștefania Costache a fost la prima sa prezență pe o scenă și prima oară când a făcut stand-up și a reușit să le atragă atenție juraților încă de la apariția sa pe scenă. Mihai Bendeac o cunoștea de dinainte, dar chiar și Delia s-a bucurat la numărul său și o vede cu șanse mari în marea finală: “Ai fost fantastică! Felicitări din suflet și ai toate calitățile necesare pentru a fi aici pe scenă în finala iUmor!”.

Tk Jiang, concurentul venit tocmai din Singapore, s-a apucat de magia digitală în urmă cu doi ani când în urma unui incident neplăcut în care casa i-a luat foc, a rămas și fără toată recuzita pentru numerele sale de magie. A fost prima oară în cele opt sezoane iUmor când pe scenă a fost un număr de magie digitală. “Sunt impresionat, acestea sunt singurele mele cuvinte acum”, a spus Mihai Bendeac complet uimit de ceea ce a reușit TK Jiang pe scenă.

Alin Bourașu a venit cu o serie de ghicitori pentru jurații iUmor, lucru care nu a fost apreciat de Delia, Cheloo și Mihai Bendeac, astfel că a plecat de pe scenă fără niciun Like. “Când glumele devin ghicitori, noi ne pierdem sensul”, a spus Cheloo.

Anghel Constantin, luptător MMA, jiu jitsu, grappling, decorează și torturi și a venit la iUmor cu o poezie sub formă de roast la adresa celor care se dau ceea ce nu sunt. A obținut 3 Like-uri, dar l-a și impresionat de Cheloo: “Cu puțin efort ar putea să pună această poezie pe ritm de rap. Ceea ce a scris este foarte sincer, foarte bine, dă dovadă de observație fină, știu că dacă mai lucrează în această direcție chiar o să scrie foarte bine peste mulți ani. Umorul extrem este umorul pe care îl apreciez cel mai mult”.

Violeta Niculae a uimiti jurații cu aptitudinea pe care o are la vârsta de 60 de ani! “Pentru unele persoane sunt cam ciudățică”, a spus concurenta despre cum este privită din exterior. Cheloo a susținut-o pe concurentă: “Mi se pare un act de curaj, trebuie să lăsăm la o parte ideile preconcepute, prejudecățile, ipocrizia dăunătoare artei”.

Vlad Șchiopu, în vârstă de doar 16 ani, a făcut deliciul publicului atunci când a început să danseze pe scena de la iUmor. I-a uimit pe Delia și Mihai Bendeac prin dezinvoltura și mișcările sale unice de dans. Deliei i-a plăcut atât de mult, încât și-a dorit să îl mai vadă dansând pe încă o melodie: “Nici măcar un coregraf care și-a dat licența pe dans contemporan nu s-a gândit vreodată la mișcările astea. Vlad a fost senzațional, este o minune!”.

În fiecare sâmbătă, de la ora 20.00, la Antena 1, jurații iUmor Delia, Mihai Bendeac și Cheloo vor avea de jurizat numerele unor concurenți neașteptați, din întreaga lume, dar vor fi nevoiți să se reîntâlnească și cu unii pe care sperau, probabil, să nu îi mai vadă vreodată. Concurenții vor avea parte de o surpriză și în acest sezon: maneta. Aceasta are rolul de a împiedica un concurent să se întoarcă pe scena de la iUmor în sezoanele ce vor urma și poate fi folosită de către fiecare jurat o singură dată pe sezon!

Concurenții care primesc minimum două ”Thumbs up” vor putea fi apoi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite iUmor, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediții va fi anunțat luni, în cadrul emisiunii Observator 16.00, și se va califica direct în finală!

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 22 februarie 2020

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0