Connect with us

AUDIENȚE TV

Pro TV lider de audienta in zilele de Paste (vezi cifre& foto)

Avatar

Published

on

Cele patru zile de sărbătoare de Paşte la Pro Tv au adus românilor programe speciale, filme de Oscar şi divertisment cât cuprinde. De vineri până luni, telespectatorii Pro Tv au avut parte de adrenalină cu ”Vagabondul Milionar” şi ”Iron Man – Omul de oţel”, s-au lăsat cuprinşi de emoţia concursului în paşi de dans la ”Dansez pentru tine”, s-au bucurat şi s-au distrat cu ”Divertis”, s-au amuzat pe seama vedetelor la ”Aş vrea eu” şi au pornit ”În căutarea fericirii”.

Astfel, de pe 2 până pe 5 aprilie, programele din prime time (19.00-23.00) ale Pro Tv au strâns în faţa micilor ecrane, în medie, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări, Pro Tv clasându-se pe locul întâi în topul audienţelor în acest interval, atât pe publicul comercial, cât şi pe cel din mediul urban.

Astfel, programele Pro Tv din prime time au înregistrat, de vineri până luni, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 6,7 puncte de rating şi 20,1 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care în acelaşi înterval aduna 4,9 puncte de rating şi 14,6 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul din mediul urban, programele Pro Tv din prime time au condus clasamentul audienţelor, în intervalul 2-5 aprilie, cu o medie de 6,9 puncte de rating şi 17,4 % cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 5,9 puncte de rating şi 14,9 % cota de piaţă.

Sărbătoarea a început la Pro Tv încă din Vinerea mare, când, imediat după Ştirile Pro Tv de la ora 19.00, peste două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României au urmărit în minutul de aur, 21.21, ”Dansez pentru tine”, competiţia visurilor care a dus o seară românească, plină de spectacol, de tradiţii, de note de 10 şi de lacrimi de bucurie. Astfel, pe 2 aprilie, Pro Tv şi-a adjudecat poziţia de lider de audienţă în prime time, cu o medie pe publicul comercial de 6,8 puncte de rating şi 23 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 4,1 puncte de rating şi 14 procente din cota de piaţă.

Sâmbătă, 3 aprilie, a fost rândul divertismentului să facă deliciul telespectatorilor, astfel că în prime time Pro Tv a înregistrat o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,8 puncte de rating şi 18,6 % cota de piaţă, clasându-se pe primul loc, îanintea Antenei 1 (3,4 puncte de rating şi 10,7 % cota de piaţă).

După Ştririle Pro Tv de la ora 19.00, emisiunea ”Aş vrea eu” le-a arătat românilor că uneori pot intra la poştă, să trimită o scrisoare sau la magazin, să cumpere o pâine şi pot da nas în nas la ghişeu nu cu o poştăriţă sau cu un vânzător, ci chiar cu o vedeta. Sâmbătă seara vedetele s-au jucat de-a meseriile în faţa românilor deloc naivi şi a unei camere ascunse: astfel, Andreea Marin Bănică a devenit poştăriţă la Pro Tv, Busu măcelar, Smiley vânzător de pâine, Pavel Bartoş vânzător de lenjerie intimă, iar Andra angajata la o spalatorie ecologica.

După hohotele de râs de la ”Aş vrea eu”, ”Vagabondul Milionar” (”Slumdog Millionaire”), senzaţia Oscarurilor în 2009, a spus povestea lui Jamal Malik, un orfan de 18 ani care a crescut în mahalalele oraşului Mumbay şi care este pe cale să trăiască cea mai importantă zi din viaţa lui. În timp ce o ţară întreagă îl priveşte la televizor, el este doar la o întrebare distanţă de a câştiga incredibila sumă de 20 de milioane de rupii la varianta locală a concursului Vrei să fii milionar?.

Filmul distins cu nu mai puţin de opt Oscaruri şi difuzat la Pro Tv pe 3 aprilie a strâns în faţa micilor ecarne, în intervalul 21.15-23.45, pe cei mai mulţi români, astfel că Pro Tv a fost lider de audienţă cu o medie pe publicul comercial de 6 puncte de rating şi 18,5 % cota de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de Antena 1 (3,3 puncte de rating şi 10,2 % cota de piaţă).

Duminică, în ziua de Paşte, seara a început cu Şririle Pro Tv de la ora 19.00, după care românii au râs timp de două ore cu ”Divertis”, au aflat cum arată un concurs culinar între politicieni la ”Land of Jokes” şi cum şe petrece Paştele în ”Serviciul Român de Comedie”. Pro Tv a deţinut din nou supremaţia în prime time, cu o audienţă medie, pe publicul comercial, de 5,9 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu o medie de 5,6 puncte de rating şi 16,5 % cota de piaţă. De la 22.30, Will Smith a fost ”În căutarea fericirii” (”The Pursuit of Happyness”), într-un rol memorabil, pentru care a şi fost nominalizat la Oscar.

Bazat pe o poveste de viaţă adevărată, filmul îl are în centrul atenţiei pe Chris Gardner, un bărbat care deşi pierde tot, trebuie să facă tot posibilul pentru a-i asigura fiului său un trai decent. Povestea emoţionantă a lui Chris, inspirată dintr-o poveste reală, a adus Pro Tv pe primul loc în topul audienţelor, în intervalul orar 22.34-01.05, cu o medie pe publicul comercial de 5,6 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, urmat de Antena 1 cu 5 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă.

A doua zi de Paşte, luni, pe 5 aprilie, Pro Tv a fost din nou lider de audienţă în prime time cu Ştirile Pro Tv de la ora 19.00 şi filmul nominalizat la Oscar ”Iron Man – Omul de oţel”.

Astfel, în acest interval, Pro Tv a obţinut pe publicul său ţintă o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 21,5 % cota de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating şi 16,3 procente din cota de piaţă. Filmul ”Iron Man – Omul de oţel”, cu Robert Downey Jr. în rolul principal, a fost lider de audienţă în intervalul orar 20.36-23.16, cu o audienţă medie pe publicul comercial de 8 puncte d erating şi 20,8 % cota de piaţă, faţă de Antena 1 care obţinea în acelaşi interval 6,8 puncte de rating şi 17,6 procente din cota de piaţă.

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0