Meciul Petrolul – Steaua (încheiat cu scorul de 1-1) a reprezentat o luptă pe viață și pe moarte pentru calificarea în finala Cupei României. Echipa care se va lupta în finală se va decide peste patru săptămâni, în direct la PRO TV!
Partida de aseară a fost urmărită în minutul de aur înregistrat la 21:49 de peste 2.400.000 de telespectatori.
PUBLICUL COMERCIAL
PRO TV a înregistrat 12.7 puncte de rating și 28% cotă de piaţă în intervalul de difuzare 21:33-23:25, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat Antena 1 a obținut 6.9 puncte de rating și 15.2% share pe această categorie.
PUBLICUL URBAN
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus meciul audiențelor cu 12 puncte de rating și 24% share. Postul clasat pe locul doi, Kanal D a înregistrat o audiență medie de 6 puncte de rating și 12.1% share.
PUBLICUL NATIONAL
La nivel național, partida de fotbal a fost și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 11.2 puncte de rating și 23.6% share, în timp ce locul secund, Kanal D a obținut 6 puncte de rating și 12.5% share.